Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Umělá kožešina letos otevírá nový standard luxusu. Stává se totiž stejně vytříbeným materiálem, jakým je ta pravá. Na mysli máme samozřejmě jen ty varianty, vytvořené v dílnách slavných renomovaných značek. Stejně jako jiné materiály, i umělá kožešina musí totiž projít kvalitním výrobním procesem, aby vypadala co nejdůvěrněji.

    - Reklama -

    S kožešinou jsme se na uplynulých přehlídkách setkali u nespočtu předních designérů. Kožešinové oděvní prvky, jako jsou tradiční dlouhé kabáty, zdobení zimních bot, ale i veškeré doplňky, včetně kabelek, letos předvedly například značky Dries Van Noten nebo Jil Sander. Pokud se ptáte, jestli zůstat u stále oblíbené přírodní verze, nebo se přesunout k té umělé, musíte zvážit několik rozhodovacích faktorů.

    Udržitelnost není jediné kritérium. Hlavní roli při rozhodování hraje životnost

    Když se hovoří o udržitelnosti v módním průmyslu, často se zapomíná na klíčový faktor, jímž je výdrž samotných produktů. Pravá kožešina, kterou pořídíme zejména ve vintage obchodech, je z ekologického hlediska mnohem šetrnější než nově vyrobená umělá kožešina.

    Díky své dlouhé životnosti a schopnosti přežít celé generace tak pravá kožešina z druhé ruky představuje nižší ekologickou zátěž, protože nevytváří novou poptávku po surovinách a energii, potřebných k výrobě. Kousky z následujícího videa v potřebné kvalitě pak seženete i dnes.

    - Reklama -

    Dává tedy smysl, že při pořizování umělé kožešiny je nezbytné pečlivě kontrolovat její kvalitu, aby byla schopna vydržet stejně dlouho jako ta pravá. Pouze tak se totiž stává skutečně udržitelnou volbou, která nejen, že chrání zvířata, ale rovněž snižuje dopad na životní prostředí.

    Jak poznat kvalitní produkt? Jednoduše ho zatahejte za chlupy

    Kvalitní umělou kožešinu poznáme podle několika klíčových znaků, které ji odlišují od levnějších variant dostupných v běžných módních řetězcích, jako je například Zara nebo Mango. Při nákupu bychom měli dbát na hustotu a jemnost chlupů, které by měly být rovnoměrně rozložené a příjemné na dotek. 

    Zdroj: Toteme

    - Reklama -

    Jeden z jednoduchých testů kvality je rovněž jemné zatažení za chlupy. Pokud je lze snadno vytrhnout, jedná se o méně kvalitní výrobek. U prémiové umělé kožešiny by se podobný jev nikdy dít neměl, protože struktura je pevněji vázána a navržena tak, aby odolala opotřebení. Kvalitní umělá kožešina také nedisponuje laciným nepřirozeným leskem. 

    Naše selekce podzimních faux fur nezbytností. Roky vám vydrží Dolce&Gabanna i Jil Sander

    Perfektní varianty umělé kožešiny, v angličtině označované jako faux fur, předvedla například zmíněná Jil Sander. V její kolekci pro podzim 2024 najdete vesty, bundy nebo kabáty v několika provedeních. Ať už imitují tradiční liščí chlup, nebo shearling beránka, všechny možnosti vypadají skvěle. Na podzim se budou skvěle hodit kousky v odstínu burgundy.

    Zdroj: Jil Sander

    Další kvalitní oděvy z umělé kožešiny nabízí Dolce&Gabbana. Luxusní značka si ale oproti jiným módním domům pohrává s velmi extravagantními a diametrálně výraznějšími modely. Minimalističtější kožešinové produkty, vyzařující kožešinovým tichým luxusem zase pořídíte u Toteme.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Rostoucí obliba umělé kožešiny tak představuje pozitivní krok směrem k udržitelnější módě, ovšem důraz na kvalitu a životnost zůstává klíčový. Zapamatujte si tedy, že pravá kožešina z vintage obchodů může být ekologičtější volbou díky své dlouhověkosti. U umělé kožešiny je pak nezbytné pečlivě kontrolovat její kvalitu, aby se stala rovnocennou alternativou.

    Zdroj: Toteme

    Zdroje: YouTube, GQ, Hypebae

    Oblíbenost umělé kožešiny narůstá. Dokazují to módní domy Alaïa i Dries Van Noten

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―