Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Loewe odhalil hravou kampaň, spojující celebrity a náhodné postavy, od sportovců po rytíře. Pozornost na sebe přitáhl i Tommy Hilfiger, a to spoluprací se zpěvačkou Jisoo. Florencie v květnu přivítá cruise kolekci Gucci a Šanghaj zase v listopadu pohostí svůj první Global Fashion Summit. L’Oréal pak zklamaly výsledky posledního čtvrtletí.

    Sabato De Sarno vrací Gucci ke kořenům. Cruise kolekci odhalí ve Florencii

    Italská značka Gucci má za sebou bohatou historii. Její zakladatel Guccio Gucci ji totiž založil ve Florencii už v roce 1921. Současný kreativní ředitel Sabato De Sarno se proto rozhodl dědictví módního domu poctít. Svou cruise kolekci pro rok 2026 tak hodlá představit právě v ulicích tohoto proslulého města. Stejný krok přitom učinil v roce 2018 už jeho předchůdce, návrhář Alessandro Michele.

    Třetí čtvrtletí přineslo L’Oréal zklamání. Značka nedosáhla předpokládaného růstu

    Mezi značky, zveřejňující své výsledky z posledních tří měsíců, se zařadil také L’Oréal. Společnost totiž v úterý odhalila, že se jí ve třetím čtvrtletím nepodařilo dosáhnout předpokládaného růstu. Od července do září její prodeje dosáhly hodnoty 10,28 miliardy eur. Jejich růst tak vyšplhal na 3,4 procenta. Analýza firmy Visible Alpha však předpokládala o něco vyššího číslo, a to šest procent.

    Značka Loewe boří hranice očekávaného. Její nová kampaň nestojí pouze na celebritách

    Fotograf Juergen Teller opět dokázal, že patří mezi světové špičky. Pro módní dům Loewe totiž vytvořil nečekaně hravou kampaň. Kromě celebrit v ní hlavní roli hrají i náhodné postavy. Vedle hereček a herců tak zazářil rovněž rytíř, potápěč či taneční pár. „Tellerův pohled přináší pozlátko suchého humoru, přetvářející tradiční studio fotografii,“ popsali pak kampaň zástupci Loewe.

    Zdroj: Loewe

    Šanghaj zažije velké poprvé. Přivítá svůj první udržitelný Global Fashion Summit

    Global Fashion Agenda stojí za světoznámou konferencí, zaměřenou na udržitelnost v módě. Začátkem listopadu se akce s názvem Global Fashion Summit poprvé odehraje i v Šanghaji. Konat se má pod záštitou výstavy China International Import Expo. Jejím cílem bude především pokračování diskuze, kterou odstartoval už poslední summit, uspořádaný letos v květnu v Kodani.

    Tommy Hilfiger přivítal v New Yorku zpěvačku Jisoo. Zpestří jeho podzimní kampaň

    Americký módní dům Tommy Hilfiger rozšířil svou řadu světových ambasadorů. Jeho podzimní kolekci totiž zpropaguje korejská zpěvačka a členka skupiny BlackPink Jisoo. „Nejnovější řada spojuje ženskost s moderní citlivostí, což se mnou hluboce rezonuje,“ okomentovala Jisoo svou čerstvou roli. Na fotografiích se objevuje v klasickém vlněném kabátu, pruhovaném svetru či denim sukni.

    @sooyaas3_ Jisoo is Tommy Hilfiger’s new ambassador #jisoo #jichu #kimjisoo ♬ Talk That Talk – jeansaudios

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Loewe překvapil hravou kampaní a Tommy Hilfiger vítá Jisoo

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Loewe odhalil hravou kampaň, spojující celebrity a náhodné postavy, od sportovců po rytíře. Pozornost na sebe přitáhl i Tommy Hilfiger, a to spoluprací se zpěvačkou Jisoo. Florencie v květnu přivítá cruise kolekci Gucci a Šanghaj zase v listopadu pohostí svůj první Global Fashion Summit. L’Oréal pak zklamaly výsledky posledního čtvrtletí.

    - Reklama -

    Sabato De Sarno vrací Gucci ke kořenům. Cruise kolekci odhalí ve Florencii

    Italská značka Gucci má za sebou bohatou historii. Její zakladatel Guccio Gucci ji totiž založil ve Florencii už v roce 1921. Současný kreativní ředitel Sabato De Sarno se proto rozhodl dědictví módního domu poctít. Svou cruise kolekci pro rok 2026 tak hodlá představit právě v ulicích tohoto proslulého města. Stejný krok přitom učinil v roce 2018 už jeho předchůdce, návrhář Alessandro Michele.

    Třetí čtvrtletí přineslo L’Oréal zklamání. Značka nedosáhla předpokládaného růstu

    Mezi značky, zveřejňující své výsledky z posledních tří měsíců, se zařadil také L’Oréal. Společnost totiž v úterý odhalila, že se jí ve třetím čtvrtletím nepodařilo dosáhnout předpokládaného růstu. Od července do září její prodeje dosáhly hodnoty 10,28 miliardy eur. Jejich růst tak vyšplhal na 3,4 procenta. Analýza firmy Visible Alpha však předpokládala o něco vyššího číslo, a to šest procent.

    Značka Loewe boří hranice očekávaného. Její nová kampaň nestojí pouze na celebritách

    Fotograf Juergen Teller opět dokázal, že patří mezi světové špičky. Pro módní dům Loewe totiž vytvořil nečekaně hravou kampaň. Kromě celebrit v ní hlavní roli hrají i náhodné postavy. Vedle hereček a herců tak zazářil rovněž rytíř, potápěč či taneční pár. „Tellerův pohled přináší pozlátko suchého humoru, přetvářející tradiční studio fotografii,“ popsali pak kampaň zástupci Loewe.

    - Reklama -

    Zdroj: Loewe

    Šanghaj zažije velké poprvé. Přivítá svůj první udržitelný Global Fashion Summit

    Global Fashion Agenda stojí za světoznámou konferencí, zaměřenou na udržitelnost v módě. Začátkem listopadu se akce s názvem Global Fashion Summit poprvé odehraje i v Šanghaji. Konat se má pod záštitou výstavy China International Import Expo. Jejím cílem bude především pokračování diskuze, kterou odstartoval už poslední summit, uspořádaný letos v květnu v Kodani.

    Tommy Hilfiger přivítal v New Yorku zpěvačku Jisoo. Zpestří jeho podzimní kampaň

    Americký módní dům Tommy Hilfiger rozšířil svou řadu světových ambasadorů. Jeho podzimní kolekci totiž zpropaguje korejská zpěvačka a členka skupiny BlackPink Jisoo. „Nejnovější řada spojuje ženskost s moderní citlivostí, což se mnou hluboce rezonuje,“ okomentovala Jisoo svou čerstvou roli. Na fotografiích se objevuje v klasickém vlněném kabátu, pruhovaném svetru či denim sukni.

    @sooyaas3_ Jisoo is Tommy Hilfiger’s new ambassador #jisoo #jichu #kimjisoo ♬ Talk That Talk – jeansaudios

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Pánové, létu vévodí pyžamo. Pohodlí konečně dostává nový rozměr

    Italské slunce, městské ulice i plážové promenády mají letos jedno společné. Pyžamo. Ne, nejedná se o omyl při ranním venčení psa, ale o jeden z nejvýraznějších trendů letošního Milánského týdne módy. Dolce & Gabbana ve své pánské kolekci pro jaro a léto 2026 udělala z noční uniformy hlavní denní look. Kdo by si kdy pomyslel, že klasický proužkovaný set do postele se stane symbolem moderního stylu?

    Co spojuje Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadní momenty Jonathana Anderson

    Málokdo dnes v módě překvapuje tak rafinovaně jako Jonathan Anderson. Irský návrhář, jenž opustil Loewe a přechází do čela módního impéria Dior, za sebou zanechává sbírku momentů, které se vryly do paměti módních fanoušků i internetu. Jeho tvorba je plná ironie, symboliky a balancování mezi uměním a nositelností. Právě to dělá Andersona jedním z nejzásadnějších návrhářů poslední dekády.

    Michael Rider vstoupil do záře reflektorů. Odhalil debut pro Celine

    Další ze slavných módních domů se dočkal nové kapitoly. Nový kreativní ředitel Celine, Michael Rider, odhalil v neděli odpoledne svou debutovou kolekci. Umně v ní spojil tradici značky, její předchozí éry i špetku vlastního stylu. Jedná se o vydařený začátek návrháře, který pro společnost pracoval již dříve, a to pod taktovkou ikonické Phoebe Philo.

    Provoní domov a vyčistí hlavu. Vůně přinášející spirituální zážitek

    Některé vůně dokážou víc než jen provonět domov. Vonné tyčinky, vykuřovadla nebo esenciální oleje zároveň slibují zklidnění mysli a očištění od negativní energie. Jejich používání má kořeny v duchovních tradicích celého světa. Navíc vám doma zastoupí designový doplněk v podobě aroma lampy nebo stylového stojánku.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―