Více

    ― Reklama ―

    Po celý rok vyhledáváme způsoby, jak zařídit, aby náš domov krásně voněl, zvláště pak na podzim. Najít příjemnou a dlouhotrvající vůni je ale často složité. Svíčky by se navíc neměly nechat bez dozoru a aroma lampa vyžaduje neustálou obsluhu. Difuzéry jsou proto perfektní a elegantní variantou.

    Skleněná lahvička s několika dřívky, šířící vonný olej do prostoru. Podobně jednoduché difuzéry už jsou dávno pasé. Princip sice zůstává, značky se však předhánějí v tom, kdo vytvoří nejvíce designový model. Základem jsou vždy porézní tyčinky, vedoucí esenciální nebo parfémový olej vzhůru, kde se pomalu odpařuje. Díky tomu se vůně line rovnoměrně a dá se snadno redukovat.

    Difuzéry jsou zdravější variantou bytových vůní. Nešetřete na nich

    Každý bytový doplněk obohacující prostor vůní má něco do sebe. Neznamená to, že svíčky nebo oleje do aroma lamp jsou pro každodenní použití nevhodné. Difuzéry ale přináší oproti jiným metodám řadu především zdravotních pozitiv. V prvé řadě nevyžadují oheň, tudíž mohou pracovat bez rizika požáru. Ze stejného důvodu neprodukují žádné chemikálie uvolněné spalováním.

    Ačkoliv jsou svíčky krásným doplňkem a nabízí výběr zajímavých vůní, bývají často vyrobené z parafínu. Ten při spalování produkuje benzen a toluen, karcinogenní látky, problematické především v nevětraných místnostech. Vytváří taky kouř, dráždící především citlivější jedince. U difuzérů se ničeho takového bát nemusíte, navíc často obsahují přírodní oleje, které pomáhají při relaxaci.

    Co se týče nezdravotních benefitů, difuzéry uvolňují vůni neustále po celý den. Jsou i ekologičtější, stačí doplnit náhradní tekutinu do již existující lahvičky. Navíc rozptylují vůni po místnosti rovnoměrně a stálým tempem, nikoliv jen ve své bezprostřední blízkosti. I z tohoto důvodu se vyplatí při koupi sáhnout po kvalitnějších kouscích. Rozdíl ve vůni je oproti těm levnějším skutečně znatelný.

    I minimalisté najdou to svoje. Nabízí se jim černobílé kombinace

    Pokud patříte mezi fanoušky klasických designů, budou pro vás představovat to pravé značky Jo Malone nebo Replica. Obě navíc nabízí průřez nespočtem vůní, od těch dřevitých přes květinové až po sladké.. Replica se svou vůni Jazz Club a Jo Malone s English Pear & Freesia tak nabídnou vytoužené podzimní tóny, každý v jiném kabátku. Lahvička však zůstává vždy čistá a elegantní.

    Zdroj: Jo Malone, Replica

    Nebojte se orientálních vůní. Probudí váš interiér

    Neobvykle tvarovaná lahvička z dílny L’Objet představuje výrazný prvek. Zakladatel této značky pochází z Izraele, což se projevuje právě v uměleckém pojetí jeho výrobků. Naopak francouzská firma Trudon sází na okázalou eleganci, a to ve formě různobarevných nádobek se zlatými prvky. Konkrétně řada Abd El Kader vám do domu přinese marockou tržnici provoněnou čajem.

    Zdroj: L’Objet, Trudon

    Sbíráte ikonické kousky? S těmito difuzéry nešlápnete vedle

    Značka Acqua di Parma už díky svému názvu evokuje italský styl a exkluzivitu. Její kreativní vůně vás přenesou do svěžího Středomoří, a to za doprovodu tónů citrusů a květin. Oproti tomu Tom Dixon sází na neotřelé a skutečně originální prvky, připomínající dekadentní alchymistické produkty. Nabízí unikátní skladby, jako je čaj Earl Grey, máta a bergamot nebo kouř a dřevo. Něco pro každého.

    Zdroj: Acqua di Parma, Tom Dixon

    Zdroje: Ïnstagram, Jo Malone, Replica, L’Objet, Trudon, Acqua di Parma, Tom Dixon

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Trudon

    Difuzéry nabízí víc než jen líbivé vůně. Zkrášlí místnost a ochrání vaše zdraví

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Po celý rok vyhledáváme způsoby, jak zařídit, aby náš domov krásně voněl, zvláště pak na podzim. Najít příjemnou a dlouhotrvající vůni je ale často složité. Svíčky by se navíc neměly nechat bez dozoru a aroma lampa vyžaduje neustálou obsluhu. Difuzéry jsou proto perfektní a elegantní variantou.

    - Reklama -

    Skleněná lahvička s několika dřívky, šířící vonný olej do prostoru. Podobně jednoduché difuzéry už jsou dávno pasé. Princip sice zůstává, značky se však předhánějí v tom, kdo vytvoří nejvíce designový model. Základem jsou vždy porézní tyčinky, vedoucí esenciální nebo parfémový olej vzhůru, kde se pomalu odpařuje. Díky tomu se vůně line rovnoměrně a dá se snadno redukovat.

    Difuzéry jsou zdravější variantou bytových vůní. Nešetřete na nich

    Každý bytový doplněk obohacující prostor vůní má něco do sebe. Neznamená to, že svíčky nebo oleje do aroma lamp jsou pro každodenní použití nevhodné. Difuzéry ale přináší oproti jiným metodám řadu především zdravotních pozitiv. V prvé řadě nevyžadují oheň, tudíž mohou pracovat bez rizika požáru. Ze stejného důvodu neprodukují žádné chemikálie uvolněné spalováním.

    Ačkoliv jsou svíčky krásným doplňkem a nabízí výběr zajímavých vůní, bývají často vyrobené z parafínu. Ten při spalování produkuje benzen a toluen, karcinogenní látky, problematické především v nevětraných místnostech. Vytváří taky kouř, dráždící především citlivější jedince. U difuzérů se ničeho takového bát nemusíte, navíc často obsahují přírodní oleje, které pomáhají při relaxaci.

    - Reklama -

    Co se týče nezdravotních benefitů, difuzéry uvolňují vůni neustále po celý den. Jsou i ekologičtější, stačí doplnit náhradní tekutinu do již existující lahvičky. Navíc rozptylují vůni po místnosti rovnoměrně a stálým tempem, nikoliv jen ve své bezprostřední blízkosti. I z tohoto důvodu se vyplatí při koupi sáhnout po kvalitnějších kouscích. Rozdíl ve vůni je oproti těm levnějším skutečně znatelný.

    I minimalisté najdou to svoje. Nabízí se jim černobílé kombinace

    Pokud patříte mezi fanoušky klasických designů, budou pro vás představovat to pravé značky Jo Malone nebo Replica. Obě navíc nabízí průřez nespočtem vůní, od těch dřevitých přes květinové až po sladké.. Replica se svou vůni Jazz Club a Jo Malone s English Pear & Freesia tak nabídnou vytoužené podzimní tóny, každý v jiném kabátku. Lahvička však zůstává vždy čistá a elegantní.

    Zdroj: Jo Malone, Replica

    Nebojte se orientálních vůní. Probudí váš interiér

    Neobvykle tvarovaná lahvička z dílny L’Objet představuje výrazný prvek. Zakladatel této značky pochází z Izraele, což se projevuje právě v uměleckém pojetí jeho výrobků. Naopak francouzská firma Trudon sází na okázalou eleganci, a to ve formě různobarevných nádobek se zlatými prvky. Konkrétně řada Abd El Kader vám do domu přinese marockou tržnici provoněnou čajem.

    Zdroj: L’Objet, Trudon

    Sbíráte ikonické kousky? S těmito difuzéry nešlápnete vedle

    Značka Acqua di Parma už díky svému názvu evokuje italský styl a exkluzivitu. Její kreativní vůně vás přenesou do svěžího Středomoří, a to za doprovodu tónů citrusů a květin. Oproti tomu Tom Dixon sází na neotřelé a skutečně originální prvky, připomínající dekadentní alchymistické produkty. Nabízí unikátní skladby, jako je čaj Earl Grey, máta a bergamot nebo kouř a dřevo. Něco pro každého.

    Zdroj: Acqua di Parma, Tom Dixon

    Zdroje: Ïnstagram, Jo Malone, Replica, L’Objet, Trudon, Acqua di Parma, Tom Dixon

    ― Reklama ―

    Módní dům Hermès odhalil své vrstvy. V Šanghaji oslovil moderní ženu

    Luxusní značka Hermès poprvé překročila hranice Číny. Koncem minulého týdne odhalila v Šanghaji druhou kapitolu své kolekce pro letošní podzim a zimu. Na rozdíl od její první části, která se držela spíše klasické jezdecké estetiky a francouzské elegance, nabídla doslova vícevrstvou variaci moderní ženy, jež je každý den připravená na vše.

    Trendy dorazily na pláž. Zaplaví ji puntíky i hravé doplňky

    Čím dál teplejší a sluncem prosycené dny mluví jasně. Léto je za rohem. Spolu s ním na módní scénu dorazily trendy kousky na pláž. Ať už na dovolenou balíte, nebo prozatím jen hledáte inspiraci pro nadcházející prázdniny, letošní výběr osloví každého z vás. Do popředí se vedraly háčkováné prvky, průhledné materiály, vintage puntíky i hravé doplňky.

    Dvacet sedm perel, miliony dolarů. Znáte nejdražší Cartier náhrdelník?

    Jsou šperky, které zdobí. A pak jsou ty, jež jsou podpisem historie šperkařských domů. Cartier Hutton–Mdivani náhrdelník z jadeitu mezi ně rozhodně patří. V roce 1933 ho Barbara Hutton, tehdy nejbohatší mladá žena Ameriky, dostala jako svatební dar. Cartier vytvořil 27 perel a minimalistické zapínání z rubínů, zlata a diamantů. Jemná, a přitom sebevědomá kombinace, nesoucí noblesu Číny, ale i francouzský půvab.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    Luxus má nový symbol. Trendy pánské hodinky zmenšují ciferník

    Už dávno jsou pryč doby, kdy stylový pánský outfit musely podtrhnout maximalistické blyštivé hodinky. Luxus nyní mluví jiným jazykem. Mezi stereotypicky maskulinní modely pronikly nové trendy kousky. Na rozdíl od jejich předchůdců je zdobí menší ciferník, připomínající spíše dámské hodinky. Do svých looků už je zařadila nejedná pánská módní ikona.

    Móda v kostce: Roberto Coin má novou tvář a Balenciaga vítá jaro 2026

    Herečka Dakota Johnson je nejnovější ambasadorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger mezitím uzavřel spolupráci s hercem Damson Idris, a to pro speciální řadu inspirovanou F1. Módní dům Balenciaga odhalil resort kolekci pro jaro 2026 a Chanel představil sadu šperků Reach for the Stars. Victoria Beckham pak získala vlastní Netflix show.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―