Více

    ― Reklama ―

    Od zářijových týdnů módy uběhl dostatek času. Firma Tagwalk proto zanalyzovala, které z show nejvíce zaujaly a jaké trendy definují jaro a léto příštího roku. Mezi top značky zařadila Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta. Průzkum z dílny Billion Dollar Boy zase odhalil rostoucí oblibu produktů známých influencerů.

    Styl špičkových módních domů se bude nadcházející jaro a léto ubírat podobným směrem. Firma Tagwalk na základě uplynulých týdnů módy vyhodnotila, že se značky od více delikátních a jemných kolekcí posunují k sice stále romantické tvorbě, ovšem protkané maskulinními prvky. Mezi top vyhledávaná jména posledních týdnů se proto zařadily společnosti Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta.

    „Pozorujeme trochu více síly a asertivity, ovšem bez přehnané agresivity,“ vysvětlila zakladatelka Tagwalk Alexandra Van Houtte. Hned za zmíněnými značkami se umístil Saint Laurent a Valentino. Žebříčku 20 nejvyhledávanějších módních domů vévodily hlavně ty, odhalující své show v Paříži. Výjimkou se stala Prada a Gucci. Na seznamu však chyběla například Jil Sander či Balmain.

    Zdroj: Miu Miu

    Výjimečný úspěch pak díky své taktice zapojit influencerku Kylie Jenner a uspořádat show v Disneylandu oslavil rovněž módní dům Coperni. Dařilo se také značkám Alaïa a Ralph Lauren, a to především díky jejich rozhodnutí odhalit přehlídky na pro ně nezvyklých místech, tedy v New Yorku a Hamptons. Vyhledávání obou známých společností totiž vzrostlo o více než 400 procent.

    Kromě světových módních domu se daří i influencerům. Roste obliba jejich produktů

    Mezi nejčastěji vyhledávaný pojem zákazníků pak patřily pastelové barvy. Kromě toho je zaujaly také asymetrické střihy, HotPants či boudoir looky, představené mimo jiné i na přehlídce z dílny Chloé. Pokud jde o odstíny, narůstají na oblibě jemné barvy, od šedé přes růžovou až po trendy butter yellow. Vlastní výzkum současných trendů ovšem představila rovněž firma Billion Dollar Boy.

    Ta naopak zjistila, že trhu začínají dominovat produkty z dílny influencerů. Dle jejího průzkumu, zahrnujícího více než čtyři tisíce zákazníků a 500 tvůrců obsahu z USA a Spojeného království, totiž 65 procent zákazníků zakoupilo produkt či službu nějakého influencera. Úspěch slaví především mezi mladými generacemi. Zdá se tedy, že začínají mít navrch oproti klasickým značkám.

    Zdroje: WWD, Billion Dollar Boy, Tagwalk, X

    ― Reklama ―

    Foto:Chloé

    Značky Miu Miu, Chloé a Bottega Veneta ovládly jarní trendy. Úspěch slaví i tvorba influencerů

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Od zářijových týdnů módy uběhl dostatek času. Firma Tagwalk proto zanalyzovala, které z show nejvíce zaujaly a jaké trendy definují jaro a léto příštího roku. Mezi top značky zařadila Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta. Průzkum z dílny Billion Dollar Boy zase odhalil rostoucí oblibu produktů známých influencerů.

    - Reklama -

    Styl špičkových módních domů se bude nadcházející jaro a léto ubírat podobným směrem. Firma Tagwalk na základě uplynulých týdnů módy vyhodnotila, že se značky od více delikátních a jemných kolekcí posunují k sice stále romantické tvorbě, ovšem protkané maskulinními prvky. Mezi top vyhledávaná jména posledních týdnů se proto zařadily společnosti Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta.

    „Pozorujeme trochu více síly a asertivity, ovšem bez přehnané agresivity,“ vysvětlila zakladatelka Tagwalk Alexandra Van Houtte. Hned za zmíněnými značkami se umístil Saint Laurent a Valentino. Žebříčku 20 nejvyhledávanějších módních domů vévodily hlavně ty, odhalující své show v Paříži. Výjimkou se stala Prada a Gucci. Na seznamu však chyběla například Jil Sander či Balmain.

    Zdroj: Miu Miu

    - Reklama -

    Výjimečný úspěch pak díky své taktice zapojit influencerku Kylie Jenner a uspořádat show v Disneylandu oslavil rovněž módní dům Coperni. Dařilo se také značkám Alaïa a Ralph Lauren, a to především díky jejich rozhodnutí odhalit přehlídky na pro ně nezvyklých místech, tedy v New Yorku a Hamptons. Vyhledávání obou známých společností totiž vzrostlo o více než 400 procent.

    Kromě světových módních domu se daří i influencerům. Roste obliba jejich produktů

    Mezi nejčastěji vyhledávaný pojem zákazníků pak patřily pastelové barvy. Kromě toho je zaujaly také asymetrické střihy, HotPants či boudoir looky, představené mimo jiné i na přehlídce z dílny Chloé. Pokud jde o odstíny, narůstají na oblibě jemné barvy, od šedé přes růžovou až po trendy butter yellow. Vlastní výzkum současných trendů ovšem představila rovněž firma Billion Dollar Boy.

    Ta naopak zjistila, že trhu začínají dominovat produkty z dílny influencerů. Dle jejího průzkumu, zahrnujícího více než čtyři tisíce zákazníků a 500 tvůrců obsahu z USA a Spojeného království, totiž 65 procent zákazníků zakoupilo produkt či službu nějakého influencera. Úspěch slaví především mezi mladými generacemi. Zdá se tedy, že začínají mít navrch oproti klasickým značkám.

    Zdroje: WWD, Billion Dollar Boy, Tagwalk, X

    ― Reklama ―

    Z divočiny přímo na mola. Zvířecí vzory v roce 2025 přitvrzují

    Zvířecí vzory jsou stálice, která nikdy úplně nezmizela. V posledním roce dostala nový impuls, a to díky trendy vlně inspirované mafiánskými manželkami i návratem maximalismu. Svět módy navíc nikdy neusíná na vavřínech, a tak letošek přináší zvířecí vzory v surovější, neotesané a přirozenější podobě. Nezapomněl ale ani na jejich sourozence, kožešinu.

    Temnota, glamour i drama. Khaite FW25 definuje aktuální trendy

    New York Fashion Week přinesl další sezonu plnou ikonických momentů a jedním z vrcholů byla bezpochyby přehlídka Khaite FW25. Catherine Holstein, kreativní síla stojící za značkou, představila kolekci, která dokonale vystihuje, kam se móda v roce 2025 ubírá. Minimalismus se setkal s dramatem, ženskost s maskulinními prvky a tradice s nečekanými detaily. Výsledek? Kolekce, která definuje současný styl. 

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Svěží jarní závan ocení i vaše terasa. Zkrášlete ji houpačkou či moderními světly

    První teplé dny, romantické jarní večery a perfektní společnost. Mnozí se nemohou dočkat, až tyto chvíle s přicházejícím jarem nastanou. Pokud na svůj moment čeká i vaše zahrada či terasa, dopřejte jim svěží vylepšení. Ať už se ve velkém vrhnete na obměnu nábytku, nebo jen dodáte atmosféru doplňky, vytvoříte zajisté vaše nejoblíbenější místo.

    Virální Dubai Chocolate zaplavila internet. Barvu pistácie vynosíte na kabátě i jako oční stíny

    Na první pohled ničím speciální čokoláda zbořila internet. Trend, dle kterého tvůrci i jejich diváci ochutnávají křupavou čokoládu s pistáciovým vnitřkem, se rozšířil i do Česka. Pistácie nyní okupují hlavní složky parfémů či speciálních edic káv a jejich barva inspiruje fashion a beauty značky. Naučte se výtvory se sladkým podtónem kombinovat.

    Emilia Pérez září na filmové i módní scéně. Luxusní kostýmy podtrhly příběh proměny

    Jedním z nejúspěšnějších snímků loňské filmové scény je Emilia Pérez. Muzikál získal ocenění již na festivalu v Cannes. Jeho vliv však potvrdily také nedávné Zlaté glóby a nominace na Oscara. Příběh z pera Jacquese Audiard definuje především téma proměny. Kromě špičkových herců ho ale ztvárnily rovněž bravurně zvolené, a především luxusní kostýmy.

    Móda v kostce: Billie Eilish odhalila nový parfém a New York vítá týden módy

    Letošní módní sezóna teprve začíná. Po pánských a dechberoucích haute couture kolekcích čeká módní svět ještě řada přehlídek dámské módy. Ve čtvrtek je v New Yorku odstartoval Brandon Maxwell. Rovněž Milán už však chystá vlastní fashion week. Billie Eilish mezitím vydala nový parfém a Coperni oznámil nečekaný formát nadcházející show.

    Láska visí ve vzduchu. Valentýn volá i po zamilovaných dekoracích

    Oslava Valentýna se nezadržitelně blíží a přináší s sebou záplavu růžových a červených pyžámek, podprsenek, ale také doplňků. Nezáleží na tom, jestli tento svátek prožíváte naplno, či nikoliv, pusťte si i tak trochu lásky také k sobě domů. Koneckonců, rovněž sebelásku je důležité pravidelně uctívat a vkusné dekorace vám s tím pomohou.

    Propadněte lásce i trendy make-upu. Valentýn láká k experimentům

    Blížící se oslava Valentýna vybízí k prozkoumání nových vod. Jednat se může o návštěvu luxusní restaurace, oblečení vysněného spodního prádla nebo vyzkoušení trendy make-up looku. Proměňte se na svátek zamilovaných v takové já, kterým jste vždy chtěla být. K perfektnímu vzhledu napomůže klasická rudá rtěnka, třpytky nebo nános růžové.

    Gucci opět sirotkem. Z vedení módního domu odchází Sabato De Sarno

    Zdá se, že letošek bude svědkem podobného "stěhování národů" jako rok 2024. Začíná teprve únor a módní svět zažívá hned dvě velké změny ve vedení slavných značek. Jen pár dnů po odchodu Kima Jones z čela pánské módy Dior totiž oznámil nečekanou změnu rovněž módní dům Gucci. Z pozice kreativního ředitele odchází designér Sabato De Sarno.

    Achillova pata mnoha žen. Bezstarostné holení nemusí být zbožným přáním

    Ani v dnešní inovativní době, poskytující řešení téměř na vše, ještě nikdo nevynalezl bezchybný způsob dámského holení, obzvláště pak intimních partií. Tedy bez podráždění, zarůstajících chloupků a jiných neduh. Pokud patříte mezi ženy, toužící po hladce oholené pokožce, vyzkoušejte rutinu složenou z několika ověřených tipů a triků.

    Rick Owens opět válcuje sociální sítě. Kolekce FW25 vzdává hold Itálii

    Rick Owens letos vyhledává své kořeny. Kolekce FW25 s názvem Concordians odkazuje na průmyslové město Concordia v Itálii, kde jeho značka vyrábí již 22 let většinu produktů. Pomyslný návrat přinesl nekompromisní estetiku, ale i nové virální momenty. Mezi ně patří například trendy boots, na kterých se podílel i designér Victor Clavelly.

    Marc Jacobs postavil další domek pro panenky. Opět staví na odiv svou odvahu

    Odhalit inovativní a neobvyklé módní kreace si občas žádá skutečně úctyhodnou odvahu. Přesně to se ve své kolekci pro letošní podzim a zimu snažil dokázat návrhář Marc Jacobs. Řadu totiž opět věnoval oversized a strukturovaným siluetám, téměř jako z jiného světa, či spíše z domku pro panenky. Znovu tak dokázal svou bezednou kreativitu.

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Sharing is caring. Vytvořte z partnerova šatníku inventář pro elegantní outfity

    Vzájemná výpomoc v domácnosti by měla být samozřejmostí. Řeč tentokrát není o domácích pracích, ale obsahu šatní skříně. Jestli vám občas dochází inspirace k oblékání, nebo chcete jednoduše ozvláštnit své ohrané outfity, udělejte inspekci u partnera ve skříni. Možná vás překvapí, že spousta z jeho úlovků elegantně poslouží i vám.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―