Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 147

    Kampaň Fendi oslavuje pouto matky a dcery. Kate a Lila Grace Moss propagují kabelku Peekaboo

    0
    Kate Moss a dcera Lila Grace Moss
    Kate Moss a dcera Lila Grace MossNEW YORK, NEW YORK - MAY 01: Lila Moss and Kate Moss attend The 2023 Met Gala Celebrating "Karl Lagerfeld: A Line Of Beauty" at The Metropolitan Museum of Art on May 01, 2023 in New York City. Jamie McCarthy,Image: 773168741, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Jamie McCarthy / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP / Profimedia

    Italský módní dům Fendi vydal další z řady kampaní, propagujících slavnou kabelku Peekaboo. Tentokrát se jí chopila rodina supermodelek, přesněji Kate Moss a její dcera Lila Grace Moss. Fotografie mají zachytit jejich blízké pouto a vytvořit tak z Peekaboo symbol rodinného dědictví.

    Supermodelka Kate Moss a její dcera Lila Grace nijak neskrývají, že k sobě mají opravdu blízko. Také proto jsou schopné spolupracovat i v pracovním světě. Už v roce 2021 jsme je tak mohli spatřit na první haute couture přehlídce návrháře Kim Jones pro módní dům Fendi. Není pak divu, že si designér dvojici modelek oblíbil.

    Postupně si s nimi totiž vytvořil blízký vztah. Také z toho důvodu je nyní dosadil do nejnovější reklamy italské módní společnosti. Za úkol v ní mají propagovat ikonickou kabelku Peekaboo. Poprvé ji značka vydala roku 2008. Při příležitosti jejího 10. výročí ovšem vytvořila speciální kampaň s názvem #MeandMyPeekaboo.

    Kreativní vedení Fendi tím chtělo poukázat především na kvalitu známé tašky, kterou lze dědit z generace na generaci. Tehdy tak s kabelkou zapózovala samotná Silvia Venturini Fendi, a to se svými dcerami Delfinou Delettrez a Leonettou Luciano. Nyní ovšem na řadu přišla právě Kate Moss a její dcera Lila Grace. Na fotografiích, vytvořených Craigem McDean, je pak jejich pouto nezpochybnitelné.

    Kabelka Peekaboo skloubila vintage s inovací. Klasický zámek inovuje jedinečné otvírání

    „Kampaň je další demonstrací jejich srdečného vztahu, navazující na předchozí společné vystoupení na runwayi Fendi,“ vysvětlili podle The Fashion Network zástupci společnosti. Na jednoduchých, ovšem elegantních fotkách, jsou pak matka s dcerou oblečené do stejných, nebo velice podobných outfitů. Zvolené looky tak ještě více podtrhují jejich podobné rysy.

    Kabelka Peekaboo je pak specifická především svým kovovým zámkem a speciálním otvíráním. Když totiž kabelku rozepnete, vytvoříte tím elegantní ohyb. „Chtěla jsem zachytit krásu vintage tašky se zámkem, ale zároveň se soustředit i na její pohyb,“ popsala pak podle WWD návrhářka Silvia Venturini Fendi. V kampaních Peekaboo se v minulosti objevila i modelka Naomi Campbell nebo Kim Kardashian.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, People, Instagram, YouTube

    Dokonalé tělo, smyslný výraz a nezaměnitelná aura. Seznamte se s múzami věhlasných designérů

    0
    Madonna a Jean Paul Gaultier
    Madonna a Jean Paul Gaultier

    Představte si svět módy jako scénu, kde se setkává umění, elegance a individualita. Za každým módním géniem stojí tajemná síla, která jim propůjčuje vizi a kreativitu, s názvem múza. Dokonalé tělo a smyslný výraz jsou pak jen začátkem. Za nezaměnitelnou módní kreací totiž stojí oslnivá aura inspirace. 

    Múzou se může stát modelka, herečka, popová ikona, ale také herec, model nebo zpěvák. Většinou jsme zvyklí na známé tváře z obrazovek, ne vždy je to ale nutností. Seznámíme vás proto s ikonickými celebritami i pomyslnými nováčky. Při bližším pohledu je až neuvěřitelné, jak dokonale múzy vykreslují pomyslné hodnoty jednotlivých módních domů.

    Pán temnot obdivuje modela Tyrone Dylan. Ikonická tvář otevírá téměř každé přehlídkové molo

    Model Tyrone Dylan oslovil několik modelingových agentur, ale žádná mu nevyhovovala. Na vlastní pěst tedy vyrazil do Paříže, kde se osobně seznámil s populárním návrhářem Rickem Owens. Ten ho okamžitě katapultoval na vrchol jeho kariéry a ihned odstartoval jeho éru slavného modela. Rick se s jeho osobností ztotožnil natolik, že ho v průběhu let obsazoval primárně do otevírání či uzavírání svých přehlídek.

    Zdroj: Rick Owens

    Netrvalo tedy dlouho a Tyrone se stal jednou z návrhářových největších múz. Pokud zamíříte například na jeho Instagram, zjistíte, že perfektně odpovídá všem pilířům značky Rick Owens. Vystupuje velmi avantgardně, nemá problém s nahotou a jeho výška podtrhuje ostře vyhlížející tvář. Díky tomu se nyní už slavný model do současnosti podílí i na samotné tvorbě nových kolekcí.

    Osudové setkání v nočním klubu. Značka Saint Laurent čerpá ze stylu Betty Catroux dodnes

    Yves Saint Laurent byl módním vizionářem, jehož tvůrčí proces byl často inspirován různými múzami. Mezi nimi nejvíce vynikala modelka Betty Catroux, která se tak stala jednou z nejvýznamnějších forem inspirace. Spojení obou osobností ovlivnilo módní svět tím, že přineslo nový, androgynní přístup k designu.

    Rozšiřoval totiž tradiční hranice ženského oblékání. Proto se do dnešních dob u slavného francouzského módního domu setkáváme s dámskými kostýmky i kabáty, které kdysi vycházely z pánských střihů a siluet. 

    Betty a Yves se pak poprvé potkali v pařížském nočním klubu Régine, ve kterém odstartovali svůj úzký vztah. Pokud se do zkoumání tvorby ikonického dua ponoříte ještě o něco hlouběji, pochopíte, jak i aktuální kolekce kopírují dnes už historické fotografie. 

    Azzedine Alaïa byl jako stvořený pro okouzlující Grace Jones. Stala se z nich kultovní dvojice

    Všichni známe ikonická dua, jako je Karl Lagerfled a Kristen Stewart. Gianni Versace a Naomi Campbell nebo Hubert de Givenchy s Audrey Hepburn. Ti všichni jsou opěvováni do dnešní doby. Málokdo si už ale vzpomene na úplně stejně vkusnou dvojici tuniského návrháře Azzedine Alaïa s jamajskou zpěvačkou, herečkou a modelkou Grace Jones.

    Zdroj: Grace Jones

    Nejikoničtější moment jejich přátelství vyvrcholil ve chvíli, kdy mistr módy Alaïa vytvořil šaty do „bondovky“ Vyhlídka na vraždu. Fiktivní postava May Day (Grace Jones) ve filmu vynesla několik jeho modelů. Samozřejmě ji pak ještě relativně nedávno oblékal také na její koncerty, které se mimochodem konají do dnes.

    Královna popu úderně odráží ducha samotné značky. Madonna a Jean Paul Gaultier jsou nerozlučná dvojice

    V dějinách módy existuje několik ikonických dvojicí. Jedna z nich se však vyčleňuje svou nekonvenčností a nepřehlédnutelným stylem. Jean Paul Gaultier a jeho múza Madonna jsou nerozlučně spojeni neustálou touhou překračovat hranice všeho očekávaného.

    Gaultierův alternativní přístup k módě a zpěvaččina posedlost narušováním společenských konvencí vytvořily energii, která se následně stala i kulturní záležitostí moderních módních dějin. 

    @the.baguetteboy Madonna looks iconic in Jean Paul Gaultier | ⭐️ #jeanpaulgaultier #madonna #fashion #mode #art #kunst #music #musik #popicon #icon #ambitiontour #amfargala #runway #metgala #metgala2018 #fakeb00b #fy #fyp #fypシ #viral #trends ♬ Smoked out Phonk – TREVASPURA

    Spolupráce obou talentovaných osobností začala už v 80. letech minulého století. Tehdy totiž Gaultier navrhl pro Madonnu ikonické kostýmy pro její turné „Blond Ambition“. Tyto looky, včetně ikonického korzetu s kužely, se následně staly symbolem celé tehdejší éry.

    Definují navíc spojení mezi uměním a módní avantgardou. Partnerství návrháře a jeho múzy pak pokračovalo i v dalších letech. Ať už ve vytváření odvážných scénických outfitů, nebo v navrhování kostýmů pro videoklipy a koncerty. 

    Zdroj: Instagram, TikTok

    Připravte se na nezapomenutelnou dovolenou. Složte hlavu v luxusním tree house

    0
    tree house Keemala v Thajsku
    tree house Keemala v Thajsku

    Jedním z nejneobvyklejších způsobů, jak si vychutnat vytouženou dovolenou, jsou luxusní hotely ukotvené v korunách stromů. Takzvané tree house vám totiž umožní plně splynout s okolní přírodou. Vychutnat si tak naplno můžete nejen pohodlí a odpočinek, ale také nenahraditelný klid.

    Ponořte se do džungle v okolí thajského města Phuket. Ve větvích najdete i vlastní bazén

    Zážitek v korunách stromů si můžete vychutnat například uprostřed thajské džungle. Hotel Keemala je totiž schovaný nedaleko města Phuket a blízko vesnice Kamala i moře Andaman. Nachází se tak na ideálním místě, kombinujícím lákavé turistické atrakce a naprostý klid.

    Dech beroucí ubytování bude totiž obklopovat deštný prales, zároveň ale nedaleko najdete také oblíbenou pláž Patong. Luxusní hotel pak kromě 38 luxusních vil nabízí rovněž širokou wellness nabídku. Váš pokoj tak doplní speciální jídelna, obývací pokoj, a především soukromý bazén.

    Objevte pobřeží Mexika z jedinečných výšin. Domečky na stromech nabízí hotel One&Only

    Za jedinečným zážitkem můžete vyrazit také k pobřeží Mexika. Nedaleko tamní pláže Rivera Nayarit se totiž nachází luxusní hotel One&Only. Vybrat si budete moct až ze 40 originálních „stromových domečků“. Samozřejmostí jsou také takzvané nekonečné bazény nebo venkovní vířivky.

    Zdroj: One & Only Mandarina

    Vedení hotelu pak při výstavbě jednotlivých chatiček konzultovalo botanika, aby tak zajistilo, že nechá okolní přírodu co nejméně dotčenou. Radu pak přijalo také od archeologů, kteří zase pro změnu chrání okolní skalní rytiny, vytvořené tamními etnickými skupinami Cora a Huichol.

    Prozkoumejte africké safari z jiného úhlu. Stromové pokoje najdete i v Jihoafrické republice

    Další luxusní dovolenou nabízí pobyt ve stromových hotelech Ivory Lodge. Nacházejí se totiž poblíž rezervace Lion Sands. Ukládat ke spánku se tak budete jen kousek od divoké přírody. Každá z osmi vil pak nabízí nejen luxusní pokoj, ale také soukromý bazén.

    Pro ty odvážnější pak čeká speciální ubytování nacházející se přímo ve zmíněné rezervaci. Nemusíte se ovšem ničeho obávat, jelikož vás od okolní zvěře chrání pevné sklo i výška samotného stromového „domečku“.

    Nejvíce originální domečky ukrývají švédské lesy. Vyspat se můžete v ptačím hnízdě

    Pokud vás stromové domky lákají, ale nechcete se vydávat do příliš dalekých krajin, můžete vyzkoušet jejich švédskou verzi. Jedná se snad o nejvíce originální verze tree house na světě. Dohromady jich Treehotel nabízí osm a každý z nich je skutečně jedinečný.

    Zdroj: Treehotel

    Noc tak můžete prožít v proskleném domku, který dokonale zapadá do okolní krajiny. Uložit se ke spánku lze ale i také v nadživotním ptačím hnízdě nebo létajícím talíři. Nejluxusnější chatkou je pak ta s názvem 7th Room. Nabízí totiž speciální okna pro pozorování polární záře.

    Zdroje: The Luxury Travel Expert, Afar, Instagram, YouTube

    Serena Williams vstupuje do světa krásy. Uvedla vlastní make-up značku WYN

    0
    Serena Williams uvedla vlastní beauty značku.
    Serena Williams uvedla vlastní beauty značku.

    Slavná tenistka Serena Williams si splnila životní sen. Uvedla vlastní make-up značku s názvem WYN. Po celou dobu své kariéry totiž usilovala o nalezení beauty produktů, které by vyhovovaly nejen její pleti, ale také aktivnímu životnímu stylu. Slibuje proto nyní, že její vlastní řada sedne opravdu všem.

    Když slavná tenistka Serena Williams začínala se svou kariérou, měla k dispozici zcela odlišnou nabídku beauty produktů od té současné. Často tak nemohla najít správný odstín svého make-upu. Zároveň měla potíže objevit rtěnky, linky na oči nebo řasenky, které by odolaly jejímu aktivnímu životnímu stylu. Už dlouho proto uvažovala o tom, že by si přála vytvořit vlastní beauty řadu.

    Svůj sen si tak splnila tento týden, jelikož oficiálně uvedla svou vlastní make-up značku s názvem WYN. Na jejím vydání pak pracovala dlouhých šest let. „Jedná se o společnost, která se vyvinula z mé životní lásky k make-upu. Kolekce je proto zcela autentická vůči tomu, kdo jsem,“ prohlásila pak slavná tenistka podle ABCNews. Značku založila společně s firmou Good Glamm Group.

    Tenisem je pak inspirované také samotné balení jednotlivých make-up produktů. Zabalené jsou totiž do zářivě zeleno-žluté barvy, představující nic jiného než klasický tenisový míč. Uvedením vlastní společnosti pak ale Williams chtěla učinit více, než jen přidat další produkty na už tak poměrně zaplněný trh. „Doufám, že pomůžeme naší komunitě cítit se co nejlépe, ať už to pro ni znamená cokoli,“ vysvětlila.

    Značka WYN nabízí všechny základní beauty pomocníky. Nechybí ani voděodolná linka nebo řasenka

    První řada WYN je poměrně rozsáhlá. Obsahuje mimo jiné i make-up s ochranou SPF30, a to hned v 36 odstínech. Vybrat si můžete také z široké nabídky produktů na rty. Williams totiž vytvořila několik typů a odstínů odolných rtěnek. Kromě toho na vás čeká také sérum na rty s názvem No Words Needed. Stejně rozsáhlá je ale také řada produktů na oči. Nechybí voděodolná řasenka, linka, ani tužka.

    Zdroj: WYN Beauty

    K zakoupení jsou produkty značky WYN on-line. Ve Spojených státech amerických se pak dají sehnat i v kamenných obchodech Ulta Beauty. Beauty společnost pak Serena Williams uvedla na svém instagramovém účtu. Popsala rovněž, že jí její zveřejnění trvalo poměrně dlouho také kvůli tomu, že se nadále chtěla věnovat i tenisu. Plně se svému snu začala věnovat až poté, co odešla „do důchodu“ v roce 2022.

    Zdroje: The Business of Fashion, People, ABC News, Instagram

    Nákupní seznam na duben: Působivý účes získáte díky Djerf Avenue. O šťavnaté rty se postará rtěnka YSL Beauty

    0
    Rihanna pro Savage x Fenty.
    Rihanna pro Savage x Fenty.

    Značky a známé osobnosti ze světa módy a krásy nezahálely ani tentokrát. Náš nákupní seznam na nový měsíc se tak opět plní. Přední příčky našeho wishlistu zaplnila nová vlasová řada podnikatelky Matildy Djerf nebo spodní prádlo zpěvačky Rihanny. Jejím nákupem si tak můžeme zkrátit čekání na její zatím bájné nové album.

    Od teď vytvoříte trendy účesy snadno. Pomůže vám Djerf Avenue Beauty

    Ikonická ofina a přirozeně vypadající objem vlasů podnikatelky Matildy Djerf se staly inspirací pro mnoho zákaznic v kadeřnických salonech. Tentokrát se proto Matilda rozhodla odhalit tajemství své „koruny krásy“.

    Ke své úspěšné oděvní značce Djerf Avenue, známé svou romantickou skandinávskou estetikou, totiž přidala také vlasový a kosmetický debut s názvem Djerf Avenue Beauty. Světlo světa zatím spatřily pouze dva produkty. Oba se pak pyšní přírodním veganským složením bez silikonů, parabenů a alkoholu.

    První hlavní hvězdou je stylingová mlha, díky níž si můžete vykouzlit nadýchanou „foukanou“, nebo jednoduše dodat vlasům potřebný objem během dne.

    Mlhu doplňuje univerzální stylingový gel, dostupný i v neparfémované verzi. Jedná se o skutečně všestranného a věrného pomocníka pro všechny uhlazené účesy a dokonale definované lokny, kterému neunikne žádný nepoddajný vlas.

    Rihanna posouvá svůdnou krajku na novou úroveň

    S očekávaným novým albem sice Rihanna stále nepřišla, potěší ovšem alespoň fanoušky své značky Savage x Fenty. Známá celebrita totiž opět září v kampani pro novou kolekci spodního prádla Savage Signature Script. Díky nové kolekci se tak můžete zahalit do krajky od hlavy až k patě.

    Zdroj: Savage x Fenty

    Skrývá pak vše od podprsenek až po svůdné topy na ramínka. Hlavním motivem přítomným na každém kousku je vzor vytvořený z loga značky. Nemusíte se však bát, do designu je zakomponován opravdu delikátním a nenápadným způsobem. Do očí bijící logománie se tak tentokrát nekoná.

    Společníkem na každou party se stane drink Kylie Jenner

    O velkých ambicích podnikatelky Kylie Jenner není pochyb. Necelý měsíc po uvedení parfému Cosmic přichází s vlastní značkou prémiových alkoholických nápojů Sprinter. Každá plechovka obsahuje šťavnatou kombinaci kvalitní vodky, ovocné šťávy a minerální vody.

    Zdroj: Sprinter

    Nápoj ovšem neobsahuje přidaný cukr a může se pochlubit i označením nízkokalorický. Jenner si pro nás na začátek připravila čtyři lahodné varianty s příchutí osvěžující limetky, grapefruitu, sladké broskve a černé třešně.

    YSL Beauty slibuje nepřekonatelně lesklé a vyživené rty

    Kosmetika značky Saint Laurent vstupuje do další éry. Kromě nové make-up ambasadorky, zpěvačky Dua Lipa, představuje také inovovanou verzi oblíbeného luxusního lesku na rty Rouge Volupté Shine.

    @yslbeauty

    Will you take the plunge with #YSLLoveshine ? Fall in love at first splash with @Dua Lipa 🖤✨

    ♬ son original – YSL Beauty

    Nahradil jej lákavý hybrid rtěnky a oleje na rty s názvem Loveshine. Složení je obohaceno o šest vyživujících olejů v kombinaci s výrazným barevným pigmentem. Jeho finiš na rtech je tak neodolatelně šťavnatý. Zároveň však poskytuje nekompromisní dlouhotrvající hydrataci.

    Zdroje: Djerf Avenue Beauty, Instagram, Savage x Fenty, Sprinter, YSL Beauty, TikTok

    Hodně legrace za málo peněz. Parádní pánské tenisky nemusí stát desetitisíce korun

    0
    Axel Arigato jako nadčasová klasika.
    Axel Arigato jako nadčasová klasika.

    Slunečné jarní dny si žádají nové pánské tenisky. Neznamená to ovšem, že nutně zatíží váš rozpočet. Existují totiž trendy sneakers, disponující stejným efektem, jako když obujete designérské boty za desetitisíce korun. Do městské módy nově spadají tenisky Salomon a setrvávají v ní modely Adidas Samba nebo Campus. Nad věcí zůstanete i se značkou Axel Arigato.

    Svět pánských tenisek je stejně rozmanitý jako proměnlivé dubnové počasí. S následujícími modely ovšem zůstanete styloví ještě za pět let. Při výběru obuvi je totiž klíčovým faktorem nadčasovost. Letošní trendy tenisky pak spojují dva zdánlivě protichůdné prvky, které však vytvářejí harmonii. Prvním z nich je retro vliv, zatímco druhým je futurismus.

    Ulice zaplňují tenisky Salomon. Ze sportovní obuvi se stává nový trend

    Většina lidí si se značkou Salomon automaticky spojí obuv pro horské výstupy nebo běžecké tréninky. Její tenisky jsou tak často považovány za klasickou volbu našich tatínků. Kdo by tedy předpověděl, že se právě z nich stanou takoví „trendsetteři“? Takzvané Salomonky totiž nezanechávají obtisk pouze na štěrkových cestách, ale i na generaci Z. 

    Čím dál častěji se tak s nimi setkáváme v ulicích měst, kde sehrávají roli v typických pouličních outfitech. Stylizují se naprosto stejně jako jiné tenisky. Jsou to jedny z mála bot, které udržují nohu „zdravou“ a jsou navíc velmi pohodlné.

    Adidas Samba a Campus stále zůstávají na prvních příčkách. Zaměřte se na originální barvy i spolupráce

    Jak Adidas Samba, tak Campus jsou nesmírně oblíbené modely tenisek, a to napříč všemi generacemi. Není divu, jsou totiž mimořádně slušivé a padnou jako ulité téměř každému. Potkáte v nich děti, vysokoškoláky i starší generace. Pokud zůstanou nadále populární, je tak více než možné, že předčí i popularitu modelu Stan Smith.

    Zdroj: Adidas

    Jak se v nich ale odlišit od ostatních? Poohlédněte se po netypických barevných propojeních nebo originálních spolupracích. Skvěle vypadají například Adidas Samba v leopardím potisku. Virální hit ale budete muset řádně pohledat, jen tak je totiž neseženete. Hravou volbou je pak fúze se značkou Comme des Garçons.

    Vyznavačům minimalismu doporučujeme nákup u Axel Arigato. Kvalitní tenisky vynesete na „streetový“ i elegantní způsob

    Značka Axel Arigato spojuje skandinávský design, moderní nadhled a retro styl. Švédský velikán se sice řídí nejnovějšími trendy, vždy ale u svých modelů zachová čistotu a fresh vzhled. A to nejen u bot, ale i u dalších oděvních prvků. Proto se při nákupu nových tenisek rovnou poohlédněte také po oblečení.

    Zdroj: Axel Arigato

    Nejoblíbenějšími modely jsou především ONYX a AREA. Jejich barevné možnosti jsou pak skoro nekonečné. Všechny boty ovšem i přes nejrůznější barevné kreace zůstávají minimalistické. Oba modely zkombinujete takřka se vším, jak s baggy džínami a mikinou, tak s oblekem do práce.

    Podpořte českou módní scénu. Brand JanSociété se propojil s renomovanou značkou PRESTIGE

    Další velmi variabilní teniskovou alternativou jsou boty JanSocété X PRESTIGE. Společně vytváří nadčasové tenisky, a to opět v několika perfektních barevných variantách.

    Zdroj: JanSociété

    Tenisky jsou vyrobeny z pravé kůže. Každý pár je navíc vyhotoven ručně. Musíte vzít ovšem v potaz delší dobu doručení, výroba totiž trvá až šest týdnů. Zmíněný model pak dokonce získal nejprestižnější české ocenění Czech Grand Design 2019.

    Zdroje: Instagram

    Módní dům Versace vydal novou hvězdnou kampaň. Září v ní Anne Hathaway a Cillian Murphy

    0
    kampaň Versace Icon s Anne Hathaway
    kampaň Versace Icon s Anne Hathaway

    Herečka Anne Hathaway a herec Cillian Murphy rozzářili nejnovější kampaň italské značky Versace. Její kreativní ředitelka Donatella Versace totiž vydala další z řady reklam nazvaných Versace Icons. Známé herce si pak dle svých slov vybrala díky tomu, jak silní, upřímní a ikoničtí jsou.

    Italská módní společnost Versace zveřejnila ve středu další ze svých kampaní s názvem Versace Icons. Opět se v ní objevila slavná herečka Anne Hathaway. Kousky módního domu totiž předvedla i v té z loňského roku. Nově se k ní ovšem přidal herec a nedávný výherce prestižního ocenění Oscar Cillian Murphy. Za barevnými i černobílými fotografiemi pak stojí fotografové Mert Alas a Marcus Piggott.

    „Jsou silní, upřímní a ikoničtí. Představují tak pro mě dva nejlepší herce současnosti,“ prohlásila kreativní ředitelka značky Donatella Versace. Kampaň pak odhalila na svém instagramovém účtu. Zveřejnila na něm totiž fotku obou herců. Anne Hathaway na ní předvádí denim set, poskládaný z crop topu, bundy a ladicích džínů s vysokým pasem.

    Cillian Murphy se zase na Instagramu známé návrhářky objevil v podobě dech beroucího černobílého portrétu. Oba herci pak v kampani předvedli jak více uvolněné, tak formální outfity. „Kolekce dobře střižených kousků vyrobených z kvalitní látky a dodávajících sebevědomí mi sedí zcela perfektně,“ okomentoval pak kampaň Murphy.

    Oba slavní herci ztělesňují základy ikonické značky. Oblékli proto minimalistické, ale sexy a elegantní kousky

    Na dalších fotkách z nejnovější kampaně pak Hathaway odhalila klasické černé sako doplněné o slavné Medusa knoflíky. Zkombinovala ho s ladicí černou mini sukní a vysokými kozačkami. Herec Cillian Murphy zase oblékl černé sako a kalhoty s kontrastujícím bílým tílkem. Outfit pak rozzářil výrazný žlutý šátek se známým Barocco vzorem.

    Zdroj: Versace

    Herci tak v nejnovější kampaní odhalují kořeny ikonické značky. Představují totiž kousky, které jsou poměrně minimalistické, ale přesto výrazné, sexy, elegantní a nadčasové. „Potkala jsem mnoho Versace žen, které jsou silné, ambiciózní, vtipné, odvážné, milující, chytré, sexy a talentované. Zjistila jsem, že všechny jsou tedy stejné jako Donatella,“ prohlásila o kampani Hathaway.

    Zdroje: WWD, Yay Cork, Daily Mail, Instagram

    Užijte si pravidelný pohyb naplno. Zacvičte si v outfitu z udržitelných materiálů

    0
    udržitelná značka Mate the Label
    udržitelná značka Mate the Label

    Hlavním požadavkem sportovního oblečení je, aby bylo kvalitní a vydrželo všechny naše pohybové aktivity. Čím dál žádanějším charakterem je ovšem také jeho udržitelnost. Oblečení vyrobené z ekologických materiálů a za etických podmínek totiž nejen zaručí pohodlný sport, ale také pomůže životnímu prostředí.

    Sportujte v plastových lahvích. Značka Girlfriend Collective z nich vyrábí legíny i trička

    Jednou z nejznámějších společností produkující udržitelné aktivní oblečení je Girlfriend Collective. Proslulá je mimo jiné tím, že sportovní legíny a trička vytváří z recyklovaných plastových lahví. Na své materiály ale používá i rybářské sítě nebo odpadové textilie.

    Zdroj: Girlfriend Collective

    Značka kromě toho také své kousky barví udržitelnými barvami. Dbá rovněž na to, aby zcela vyčistila vodu, kterou na produkci použila, předtím, než ji vypustí. Společnost ze Seattlu je navíc oblíbená i pro své inkluzivní velikosti.

    Netoxické látky najdete u Mate the Label. Organická bavlna zajistí větší prodyšnost

    Další udržitelnou značkou aktivního oblečení je Mate the Label. Společnost charakterizuje především to, že se rozhodla své kousky vyrábět z čistě organického a netoxického materiálu. Vybrat si můžete z řady legín, sportovních podprsenek i topů.

    Organická bavlna je pak k životnímu prostředí mnohem přívětivější. Ta konvenční totiž spotřebuje obrovské množství vody a vyžaduje používání pesticidů. Její organická alternativa je navíc mnohem prodyšnější, což je pro sport zcela ideální.

    Na etickou práci se zaměřuje Pact. Stará se také o použité oblečení

    Oblečení z organické bavlny a netoxických barviv najdete i u společnosti Pact. Stejně jako ostatní značky, také ona nabízí řadu legín, triček nebo sportovních tepláků. Oblíbená je ovšem především pro svou extra pohodlnou řadu spodního prádla.

    Zdroj: Pact

    Kromě organických materiálů se ale soustředí také na etickou práci. Většina z jejích produktů proto nese certifikaci Fair Trade. Společnost také zorganizovala program Give Back, Wear Forward, který sbírá použité oblečení a věnuje je neziskovým organizacím.

    S Definite Articles se nemusíte obávat neekologického odpadu. Nabízí rozložitelné kousky

    Společnost Definite Articles se pak v boji za lepší životní prostředí rozhodla vytvořit vlastní materiál. Používá totiž přídavek s názvem CiCLO, který plastické částice umělých vláken donutí „chovat se“ jako ta přírodní.

    Zdroj: Definite Articles

    Umožní jim tak stát se rozložitelnými stejně, jako jsou i přírodní vlákna. Veškerá výroba značky se pak odehrává v Severní a Jižní Americe. Balíček vysněných kraťasů, legín nebo sportovní podprsenky vám navíc dojde v rozložitelném obalu.

    Zdroje: CleanHub, The Good Trade, Sustainable Jungle, Instagram

    Nenechte se zaskočit kolísavou teplotou. Přechodové bundy nabízí stejnou proměnlivost jako počasí

    0
    Přechodové bundy zachovejte minimalistické a jednoduché.
    Přechodové bundy zachovejte minimalistické a jednoduché.

    Znáte to, ráno vycházíte z domu a venku panuje teplota klidně kolem nuly. Odpoledne při návratu z práce se potíte a vláčíte v ruce veškeré vrstvy, které jsou odpoledne navíc. S tímto problémem pomůže jedině správná přechodová bunda. Ráno vás ochrání před chladem, odpoledne se ale nebudete cítit přehřátě.

    Skvělou inspiraci pro oblékání do současného jarního počasí jsme načerpali v ulicích Milána, New Yorku a Londýna v době konání jejich týdnů módy. Tamní teplotní podmínky se v těchto místech shodovaly s těmi aktuálními v Česku. Pouliční styl tedy opět předvedl velmi kreativní looky, avšak svrchní díly ponechal jednoduché. Po jednotlivých kouscích jsme zapátrali v buticích COS, The Row nebo Toteme.

    Klíč k dokonalým přechodovým lookům je jednoduchost. Zachovejte barvy pod kontrolou

    Výběr přechodových svrchních oděvů by měl být co nejjednodušší, zejména pokud jde o barevné schéma. Jarní nadšení pro barvy a vzory můžete uplatnit ve spodních vrstvách outfitu. Rána ale často nepřináší chuť na složité kombinace, které by ladily s výraznými svršky.

    Volba neutrálních barev a jednoduchých střihů u jarních bund tak umožní snadné sladění s různými spodními vrstvami. Zároveň přináší větší flexibilitu při každodenním oblékání.

    Zdroj: TOTEME

    Jednou z nejvkusnějších možností, jak se vypořádat s jarními teplotami, nabízí značka Toteme. Její kousky stoprocentně odpovídají předchozímu popisu. Ať už si vyberete „něco mezi“ blejzrem a košilí, nebo zvolíte kožené sako, všechny varianty bude více než vkusné.

    Kde ale leží hlavní gró úspěšného jarního outfitu? Jen a pouze v materiálech. To, že vám je vedro v koženkové bundě z fast fashion obchodů neznamená, že stejný výsledek způsobí i bunda z pravé kůže. Umělé materiály totiž často disponují nepříznivými vlastnostmi. Jistě se vám stalo, že jste oblékli huňatý svetr z polyesteru, který vás ale vůbec nezahřál.

    Kreativitu a hravost projevte pomocí atypických střihů. Promyšleně a zároveň jednoduše vypadá i komplet

    The Row letošní jaro předvedlo ten nejstylovější workwear. Oba následující looky maximálně korespondují se současnými trendy i nenuceným luxusem. Lehce oversized a přesto padnoucí sako v kompletu s kalhotami vždy působí velmi propracovaně. Dáte tím najevo, že jste nad outfitem přemýšleli, ale zároveň jste se drželi hranic městské módy.

    Zdroj: The Row

    Pokud ovšem chcete působit více kreativně, můžete se poohlédnout po atypicky střiženém svršku. Ideální je například kabát s „pončovitým“ efektem. Barva takového kousku je opět teple zemitá a lze s ní kombinovat většinu dalších teplých barev.

    Street style variantu nejlépe znázorňuje Sacai. Asymetrické bombery vyhlížejí ležérně i elegantně

    Ne každý den máme chuť na ryze elegantní look, proto ho můžete „rozbít“ ležérním a stále sofistikovaným bomberem. Sacai je skvělým pomocníkem na pomezí streetwearu a elegantních kousků. Jejich outerwear působí také prakticky, proto se na takovou bundu můžete spolehnout i při cestování.

    Zdroj: Sacai

    Vytvořit perfektní a elegantní jarní look do města je ve výsledku poměrně jednoduché. S jarem ale přichází i touha po nejrůznějších výletech a vycestování takřka kamkoliv. Pokud se chystáte do přírody a i tak chcete vypadat stylově, vyzkoušejte značku Rains.

    Zdroj: Rains

    Není totiž tajemstvím, že většina kousků z butiků nabízejících sportovní oblečení vypadá naprosto příšerně. Naštěstí ale existují také více módně vyhlížející brandy. Oblečení je však stále nepromokavé, praktické a vytvoří přehlídkové molo i z lesa. Styling samozřejmě provedete jinak než na fotografiích, ale i tak se bude jistě jednat o skvělý look.

    Módní novinky v kostce: Rita Ora představila novou značku a Louis Vuitton míří do Benátek

    0
    Rita Ora zveřejnila vlastní značku produktů na vlasy.
    Rita Ora zveřejnila vlastní značku produktů na vlasy.

    Začátek týdne přináší jako vždy módní novinky. Zpěvačka Rita Ora uvedla vlastní značku péče o vlasy Typebea. Společnost Sol de Janeiro zase vydala produkty na opalování, a to za pomocí modelky Sofii Richie Grainge. Ve Francii se chystá výstava o botách od Jean Paul Gaultier a Louis Vuitton míří do Benátek na mezinárodní uměleckou výstavu.

    Muzeum obuvi ve Francii chystá novou výstavu. Věnuje ji tvorbě Jean Paul Gaultier

    Módní nadšenci se mohou těšit na novou jedinečnou výstavu. Muzeum obuvi ve francouzském městě Romans-sur-Isère totiž odhalí exhibici zaměřenou na tvorbu Jean Paul Gaultier. Ke zhlédnutí bude od 27. dubna do 3. listopadu.

    Výstava je pak věnovaná spolupráci slavného návrháře s výrobcem bot Stephane Kélian. Do návrhů talentovaného Gaultiera se totiž zamiloval v době, kdy byly většinou tehdejšího módního průmyslu považována za příliš kontroverzní.

    Rita Ora odhalila značku Typebea. Slibuje oživení poškozených vlasů

    Péče o vlasy patří letos mezi jedny z největších trendů. Zpěvačka a herečka Rita Ora si tedy vybrala správnou chvíli pro to, odhalit svou novou značku. Společnost s názvem Typebea se totiž soustředí na produkty pečující o poškozené vlasy.

    Novou firmu pak Ora založila společně s podnikatelkou Annou Lahey. Od 18. dubna tak budou moct její fanoušci vyzkoušet sérum, šampon, kondicionér a další péči pro oslabené vlasy. Zpěvačka založila řadu na základě vlastních zkušeností poté, co „vyzkoušela snad všechny účesy na světě“.

    Louis Vuitton vynechá týden designu v Miláně. Místo toho vyrazí do Benátek

    Módní dům Lous Vuitton se vždy tradičně účastnil týdne designu v Miláně. Letos se ovšem rozhodl změnit plány. Místo toho zamíří do Benátek. Účastnit se totiž bude 60. ročníku mezinárodní umělecké výstavy Bienále.

    Módní společnost uspořádá výstavu věnovanou francouzskému umělci Ernest Pignon-Ernest s názvem Je est un autre. Otevřená bude od 20. dubna do 24. listopadu. Známý výtvarník se pak ve své tvorbě bude soustředit na téma „cizinec“.

    Sol de Janeiro objevuje svět produktů na opalování. Značka vydala novou kampaň

    V současnosti na oblíbenosti narůstající značka Sol de Janeiro vydala zcela novou řadu. Soustředí se v ní především na ochranu pro slunci. Její součástí je proto krém na tělo i tělový sprej a olej, a to s ochranou SPF 50. Společnost proto vydala také související kampaň.

    Její hvězdou se stala modelka Sofia Richie Grainge. Zahrála si pak v klipu, inspirovaném filmovými trailery z 60. a 70. let minulého století. Usiluje v něm totiž o to, vyletět blíže ke slunci. Na pomoc si proto přivolá právě ony nově vydané produkty.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube