Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Začátek týdne s sebou přinesl nálož nových produktů. Italský módní dům Dolce&Gabbana představil luxusní psí parfém. Dr Martens zase láká na pohodlnější verzi ikonických bot. Golden Goose pak odhalil limitovanou edici tenisek skateboardisty Keegana Palmer a Dolly Parton brzy vydá exkluzivní rtěnky.

    Na své si v luxusním světě přijdou také pejsci. Dolce&Gabbana jim prodá i parfém

    Není žádnou novinkou, že známé značky vytvářejí luxusní produkty nejen pro milovníky módy, ale také jejich chlupaté mazlíčky. Italský módní dům Dolce&Gabbana ovšem své psí produkty posunul na další úroveň. Vydal totiž speciální parfém Fefé. Lahvička posetá zlatem ukrývá tóny ylang ylang, pižma a santalového dřeva. Nemusíte se však obávat, vůni totiž schválili i veterináři.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Sportovní obsese nekončí. Golden Goose vydává tenisky ve spolupráci s Keeganem Palmer

    I když sportovní událost roku skončila, synergie mezi módou a sportem neslábne. Důkazem je nejnovější spolupráce mezi Golden Goose a skateboardistou Keeganem Palmer, který na uplynulé letní olympiádě vybojovat zlato. Zakoupit si proto nyní můžete tenisky s názvem Ball Star Pro, jejichž cílem je evokovat nejen retro atmosféru Paříže, ale také dědictví skateboard kultury.

    Dolly Parton rozšíří svou beauty řadu. Vydá čtyři tóny luxusních rtěnek

    Country zpěvačka Dolly Parton je proslulá především svým nezaměnitelným extravagantním stylem. Ten už dříve promítla do vlastní řady luxusních parfémů pod nálepkou Dolly Beauty. Nyní ji ovšem hodlá rozšířit o vlastní make-up kolekci. Její premiéru zahájí čtyři odstíny rtěnky s názvem Heaven’s Kiss. Všechny pak bude spojovat pro Parton typický obal, posetý třpytivými kamínky.

    Zdroj: Reuters

    „Už jako malá jsem si doma vyráběla vlastní make-up. Roky jsem rovněž známá tím, že ho ráda nosím, někdy možná až moc,“ okomentovala pro WWD novinku slavná zpěvačka. K zakoupení pak budou její nejnovější produkty od 22. srpna. Svůj název nesou podle jejích písniček, oblíbit si proto můžete například odstín Jolene Red, Honey Plum, Rosebud nebo Birthday Suit.

    Dr Martens usiluje o nové zákazníky. Láká je na pohodlnější model ikonických bot

    Mezi čerstvé novinky patří také nová kolekce značky Dr Martens. Řada s názvem Amabassador Leather slibuje vítanou inovaci. Na rozdíl od ikonických předchůdců mají být totiž boty vyrobené z pohodlnější kůže. S klidem je tak můžete vynosit už od prvního vytažení z krabice. Modely Dr Martens jsou totiž věhlasné tím, že trvá poměrně dlouho, než při jejich obutí přestanete skučet bolestí.

    Zdroj: Dr Martens

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Na luxusní scénu dorazily nové produkty. Objevte rtěnky Dolly Parton i psí parfém od Dolce&Gabbana

    Začátek týdne s sebou přinesl nálož nových produktů. Italský módní dům Dolce&Gabbana představil luxusní psí parfém. Dr Martens zase láká na pohodlnější verzi ikonických bot. Golden Goose pak odhalil limitovanou edici tenisek skateboardisty Keegana Palmer a Dolly Parton brzy vydá exkluzivní rtěnky.

    Na své si v luxusním světě přijdou také pejsci. Dolce&Gabbana jim prodá i parfém

    Není žádnou novinkou, že známé značky vytvářejí luxusní produkty nejen pro milovníky módy, ale také jejich chlupaté mazlíčky. Italský módní dům Dolce&Gabbana ovšem své psí produkty posunul na další úroveň. Vydal totiž speciální parfém Fefé. Lahvička posetá zlatem ukrývá tóny ylang ylang, pižma a santalového dřeva. Nemusíte se však obávat, vůni totiž schválili i veterináři.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Sportovní obsese nekončí. Golden Goose vydává tenisky ve spolupráci s Keeganem Palmer

    I když sportovní událost roku skončila, synergie mezi módou a sportem neslábne. Důkazem je nejnovější spolupráce mezi Golden Goose a skateboardistou Keeganem Palmer, který na uplynulé letní olympiádě vybojovat zlato. Zakoupit si proto nyní můžete tenisky s názvem Ball Star Pro, jejichž cílem je evokovat nejen retro atmosféru Paříže, ale také dědictví skateboard kultury.

    Dolly Parton rozšíří svou beauty řadu. Vydá čtyři tóny luxusních rtěnek

    Country zpěvačka Dolly Parton je proslulá především svým nezaměnitelným extravagantním stylem. Ten už dříve promítla do vlastní řady luxusních parfémů pod nálepkou Dolly Beauty. Nyní ji ovšem hodlá rozšířit o vlastní make-up kolekci. Její premiéru zahájí čtyři odstíny rtěnky s názvem Heaven’s Kiss. Všechny pak bude spojovat pro Parton typický obal, posetý třpytivými kamínky.

    Zdroj: Reuters

    „Už jako malá jsem si doma vyráběla vlastní make-up. Roky jsem rovněž známá tím, že ho ráda nosím, někdy možná až moc,“ okomentovala pro WWD novinku slavná zpěvačka. K zakoupení pak budou její nejnovější produkty od 22. srpna. Svůj název nesou podle jejích písniček, oblíbit si proto můžete například odstín Jolene Red, Honey Plum, Rosebud nebo Birthday Suit.

    Dr Martens usiluje o nové zákazníky. Láká je na pohodlnější model ikonických bot

    Mezi čerstvé novinky patří také nová kolekce značky Dr Martens. Řada s názvem Amabassador Leather slibuje vítanou inovaci. Na rozdíl od ikonických předchůdců mají být totiž boty vyrobené z pohodlnější kůže. S klidem je tak můžete vynosit už od prvního vytažení z krabice. Modely Dr Martens jsou totiž věhlasné tím, že trvá poměrně dlouho, než při jejich obutí přestanete skučet bolestí.

    Zdroj: Dr Martens

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―