Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Cestovní zavazadlo je nedílnou součástí mnoha domácností. Luxusní značky nabízí zákazníkům přehršel tvarů, materiálů i barev. Kufr na kolečkách je pro mnoho cestovatelů nezpochybnitelnou volbou, vybrat ten správný je ale často běh na dlouhou trať. Důležité by pro vás mělo být vnitřní uspořádání, počet koleček i barva.

    Balení kufru často značí vzrušující dobrodružství. Výběr toho správného zavazadla ale může, obzvláště pak nerozhodným osobám, zabrat týdny rešerše a pročítání diskuzí. I když se ani zkušení cestovatelé nedokážou shodnout na tom nejvhodnějším druhu kufru, platí přesto několik zásad, které je dobré mít při výběru a následném cestování na paměti.

    Nepodceňujte bezpečnost. Kufr zamykejte, ať je skořepinový, nebo látkový

    Pokud by měl váš nový cestovatelský společník něco mít, jsou to čtyři kolečka a takzvaný TSA zámek. První jmenované je nezbytné pro snadnou manipulaci a tiché přejezdy. Zámek s doporučeným systémem TSA slouží k bezpečnému převozu cenného obsahu. Díky němu je pro případného zloděje těžší se dostat dovnitř, letištní kontrola jej ale může v případě potřeby otevřít bez porušení.

    Zdroj: Bric’s, Rimowa

    Materiál zavazadla je spíše otázkou preference. Polykarbonátové kufry jsou lehké a odolné, hliník nabízí delší životnost a textil je možné roztáhnout v případě nadměrného obsahu. Pozornost věnujte spíše vnitřnímu uspořádání zavazadla. Popruhy, zapínací kapsy nebo oddělovače můžou být zásadními doplňky. Usnadní i samotné balení a pomohou v následné organizaci.

    Zapomeňte na černou barvu. Nechte kufr zářit jeho výjimečností

    Pokud máte jasno v tom, jak by mělo zavazadlo vypadat uvnitř, zbývá už jen zároveň nejjednodušší i nejtěžší krok ze všech. Při ohleduplném zacházení a troše štěstí vám bude kufr sloužit několik let, vyplatí se proto vybírat tak, aby vám na cestách dělal jeho vzhled radost. Některé značky nabízí i lákavé a hravé limitované edice, například Montblanc prodává okouzlující kolekci Happy Holiday.

    Zdroj: Globe-Trotter, Montblanc

    Web ABC News pak citoval experty na cestování, kteří potvrdili, že nejčastěji kradená zavazadla na letištích jsou v černé barvě. Umožňují totiž zlodějům se v případě jejich chycení vymluvit na prostou záměnu. Nebojte se proto výrazných barev nebo veselých designů, jako mají například desítky kufrů od Globe-Trotter. Stylová visačka může být perfektním odlišovacím prvkem, a navíc je praktická.

    Zdroj: Louis Vuitton, Prada

    Kufry najdete v nabídce i designerských značek. Ať už se přesouváte jakýmkoliv dopravním prostředkem, mějte ale na paměti, že luxusně vypadající zavazadla mohou být terčem zlodějů. Jestliže si však nechcete nechat zkazit radost, zkuste kufr ozdobit neutrálním ochranným obalem. Během cesty skryje výrazná loga a zabrání poškrábání, po sundání však bude kufr nadále dělat parádu.

    Zdroje: Bric’s, Rimowa, ABC News, Globe-Trotter, Montblanc, Louis Vuitton, Prada, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Rozlouskněte oříšek každého cestovatele. Jak z kufru učinit bezchybný doplněk

    Cestovní zavazadlo je nedílnou součástí mnoha domácností. Luxusní značky nabízí zákazníkům přehršel tvarů, materiálů i barev. Kufr na kolečkách je pro mnoho cestovatelů nezpochybnitelnou volbou, vybrat ten správný je ale často běh na dlouhou trať. Důležité by pro vás mělo být vnitřní uspořádání, počet koleček i barva.

    - Reklama -

    Balení kufru často značí vzrušující dobrodružství. Výběr toho správného zavazadla ale může, obzvláště pak nerozhodným osobám, zabrat týdny rešerše a pročítání diskuzí. I když se ani zkušení cestovatelé nedokážou shodnout na tom nejvhodnějším druhu kufru, platí přesto několik zásad, které je dobré mít při výběru a následném cestování na paměti.

    Nepodceňujte bezpečnost. Kufr zamykejte, ať je skořepinový, nebo látkový

    Pokud by měl váš nový cestovatelský společník něco mít, jsou to čtyři kolečka a takzvaný TSA zámek. První jmenované je nezbytné pro snadnou manipulaci a tiché přejezdy. Zámek s doporučeným systémem TSA slouží k bezpečnému převozu cenného obsahu. Díky němu je pro případného zloděje těžší se dostat dovnitř, letištní kontrola jej ale může v případě potřeby otevřít bez porušení.

    Zdroj: Bric’s, Rimowa

    - Reklama -

    Materiál zavazadla je spíše otázkou preference. Polykarbonátové kufry jsou lehké a odolné, hliník nabízí delší životnost a textil je možné roztáhnout v případě nadměrného obsahu. Pozornost věnujte spíše vnitřnímu uspořádání zavazadla. Popruhy, zapínací kapsy nebo oddělovače můžou být zásadními doplňky. Usnadní i samotné balení a pomohou v následné organizaci.

    Zapomeňte na černou barvu. Nechte kufr zářit jeho výjimečností

    Pokud máte jasno v tom, jak by mělo zavazadlo vypadat uvnitř, zbývá už jen zároveň nejjednodušší i nejtěžší krok ze všech. Při ohleduplném zacházení a troše štěstí vám bude kufr sloužit několik let, vyplatí se proto vybírat tak, aby vám na cestách dělal jeho vzhled radost. Některé značky nabízí i lákavé a hravé limitované edice, například Montblanc prodává okouzlující kolekci Happy Holiday.

    Zdroj: Globe-Trotter, Montblanc

    Web ABC News pak citoval experty na cestování, kteří potvrdili, že nejčastěji kradená zavazadla na letištích jsou v černé barvě. Umožňují totiž zlodějům se v případě jejich chycení vymluvit na prostou záměnu. Nebojte se proto výrazných barev nebo veselých designů, jako mají například desítky kufrů od Globe-Trotter. Stylová visačka může být perfektním odlišovacím prvkem, a navíc je praktická.

    Zdroj: Louis Vuitton, Prada

    Kufry najdete v nabídce i designerských značek. Ať už se přesouváte jakýmkoliv dopravním prostředkem, mějte ale na paměti, že luxusně vypadající zavazadla mohou být terčem zlodějů. Jestliže si však nechcete nechat zkazit radost, zkuste kufr ozdobit neutrálním ochranným obalem. Během cesty skryje výrazná loga a zabrání poškrábání, po sundání však bude kufr nadále dělat parádu.

    Zdroje: Bric’s, Rimowa, ABC News, Globe-Trotter, Montblanc, Louis Vuitton, Prada, Instagram

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―