Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Herečka Angelina Jolie nedávno oznámila vytvoření své vlastní značky Atelier Jolie. Za svou první spolupráci si pak vybrala módní dům Chloé. Spolu s ním hodlá vytvořit kolekci vystihující autentické spojení mezi ženami i moderní podobu ženskosti.

    Chystaná kolekce vytvořená za spolupráce značek Chloé a Atelier Jolie se má soustředit na kousky vhodné pro večerní akce. Inspirovaná má být totiž mimo jiné estetikou šatníku samotné herečky Angeliny Jolie. Kromě toho představí „fluidní siluety a hmatové detaily“. Zároveň se bude jednat o první návrhy z dílny Atelier Jolie. Jeho založení totiž Jolie oznámila teprve nedávno.

    Není tedy dosud jasné, kdy se poprvé otevřou jeho dveře, ani kdy zveřejní nově oznámenou spolupráci. Ta má ovšem vyzdvihnout především „autentické spojení mezi ženami“ i moderní podobu ženskosti. „Ve vizi Angeliny jsem věřila od prvního momentu, kdy jsem o ní slyšela. Jedná se o způsob, jak pozvednout ostatní za pomocí kouzla vytváření oblečení,“ okomentovala novou spolupráci kreativní ředitelka Chloé Gabriela Hearst.

    Společná kolekce nabídne ready-to-wear kousky. Ty mají mimo jiné odrážet závazky obou značek k environmentální i sociální udržitelnosti, transparentnosti a zodpovědnosti. Budou proto také obsahovat vyšší podíl materiálů s nízkým dopadem na životní prostředí. Některé z nich tak pocházejí také z takzvaného „deadstock“. Tedy látek, které by už nenašly jiné využití. Kolekce představí také umělce s nálepkou Fair Trade nebo společnosti vedené ženami.

    Výdělek z kolekce hodlám věnovat na vytvoření učebních pozic v Atelier Jolie, míní herečka

    „Je pro mě ctí, že na první společné kolekci můžeme spolupracovat s Chloé. Stejně jako Atelier Jolie má totiž za cíl zlepšit současný stav naší planety. Doufám proto, že se ženy budou v naší kolekci cítit pohodlně i nádherně,“ vyjádřila se k novému kroku Jolie. Doplnila rovněž, že hodlá výdělek z nové řady věnovat na chod svého ateliéru. Využije ho totiž především pro vytvoření učebních pozic pro umělce a krejčí ve své značce.

    Není ovšem dosud jasné, jak přesně bude společná tvorba mezi oběma značkami vypadat. Současně s jejich oznámením totiž do médií pronikly zprávy o tom, že Gabriela Hearst svou pozici kreativní ředitelky Chloé opustí. Dle nich si totiž přeje více se věnovat nejen své vlastní značce, ale také rodině. Ve francouzském módním domě přitom začala pracovat v prosinci roku 2020. Svou společnost soustředící se na udržitelnost přitom založila už roku 2017.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, HypeBeast, Instagram, YouTube

    Atelier Jolie oznámil první spolupráci. Vytvoří kolekci se značkou Chloé

    Velikonoce oslavují i módní značky. Dior, Louis Vuitton a Dolce&Gabbana představily speciální sladkosti

    Čas Velikonoc se letos rozhodly oslavit i luxusní módní domy. Značky jako Dior, Louis Vuitton nebo Dolce&Gabbana si proto nachystaly speciální dobroty. Ochutnat můžete čokoládové knoflíky a náprstek Christiana Diora, ale i velikonoční vajíčka a kuřátka šéfkuchaře Maxime Frédéric. Čeká na vás také tradiční italská colomba.

    Propojte dovolenou s praktickým kurzem. Vyrazte na luxusní kulinářský pobyt

    Standardní představa dovolené zahrnuje písečné pláže, průhledné moře a večerní procházky historickým centrem. Ne všechny ovšem podobně tradiční relax láká. Ozvláštnit si proto můžete cestování třeba praktickým kurzem. Vyrazte letos do zahraničí na luxusní kulinářský pobyt.

    Globální second hand trh předčil loni ten tradiční. Jeho růst potvrdil nejnovější report ThredUp

    Platforma pro prodej second hand oblečení ThredUp odhalila ve středu zásadní report. Dle něj totiž globální trh s kousky z druhé ruky předčil loni ve svém růstu ten tradiční. Odhaduje se proto také, že v budoucnosti poroste třikrát rychleji a vyšplhá se tak do roku 2028 na 350 miliard dolarů. Jde tedy o skvělou zprávu pro životní prostředí.

    Je na čase posunout se dál. Trendy skin care střídá péče o tělo

    Letošní předpověď trendů odhadovala, že se pozornost beauty nadšenců přesune z milované skin care na péči o celé tělo. Uplynulé měsíce pak dokázaly, že se nepletla. Čím dál více značek původně zaměřených na jiná odvětví se totiž pouští do světa body care.