Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Herečka Angelina Jolie na svém Instagramu oznámila založení nového podniku. Chce za pomocí něj měnit současný módní průmysl. Značka Atelier Jolie má totiž do kreativního procesu zapojit nejen zákazníky, ale také začínající návrháře, uprchlíky nebo talenty z utlačovaných menšin.

    Společnost Atelier Jolie přináší do módního průmyslu revoluci. Snahu o větší udržitelnost a zodpovědnost vůči zákazníkům i zaměstnancům totiž posunuje na další úroveň. Herečka Angelina Jolie se totiž skrze projekt, který oznámila na svém Instagramu ve středu, snaží vytvořit jakýsi „kreativní kolektiv“. Tedy prostor, který milovníky módy přenese do centra tvůrčího dění a dovolí jim stát se jeho součástí.

    Zákazníci tak budou moct spolupracovat nejen s návrháři, ale také dalšími umělci, tvůrci vzorů nebo krejčími. „Všichni oceňujeme návrhy ostatních a necháváme se jimi ovlivňovat. Největší formou sebevyjádření, která je navíc nejzábavnější, je ale vlastní tvorba,“ přiblížila svůj nápad herečka. Bližší detaily o novém podniku ovšem nezveřejnila. Není proto dosud jasné, kdy značku spustí nebo kde bude sídlit.

    „Jsem spíše umělkyně než podnikatelka. Mějte se mnou proto strpení,“ vysvětlila Jolie. Prozatím ovšem sdílela instagramový účet společnosti @atelierjolieofficial. Dosavadní popis nové značky ovšem naznačuje tomu, že její hlavní cíl je „demokratizovat módní průmysl“. Kromě propojení zákazníků a módních tvůrců chce totiž do světa módy přinést i větší různorodost. Hodlá proto jako učně zapojit také uprchlíky nebo lidi z utlačovaných menšin.

    Angelina Jolie plánuje dát důraz nejen na krejčovské řemeslo, ale i udržitelnost

    Herečka chce totiž svým podnikem přitáhnout větší pozornost k samotným tvůrcům oblečení. „Krejčí jsou ti, kteří vysněný kousek přivedou na svět a já opravdu miluji s nimi spolupracovat. I přesto ale málokdy získají ocenění a respekt, který si zaslouží,“ zdůvodnila Jolie. Kromě myšlenky sebevyjádření a respektu ke kreativním komunitám se chce herečka zaměřit také na zodpovědné chování vůči životnímu prostředí.

    Využívat proto ve svém novém podniku hodlá pouze kurátorské kvalitní vintage materiály nebo takzvaný deadstock. Tedy textil, který už se nedá používat pro svůj původní účel. „Budete si moct opravit nebo vylepšit kousky ze svého šatníku, které toužíte obnovit. Vdechnete tak nový život oblečení, které by se jinak vyhodilo,“ uvedla jako příklad herečka. Podle ní pak podnik neotevře dříve než na podzim letošního roku. Další informace hodlá Jolie sdílet na svém Instagramu.

    Zdroj: WWD, Business Of Fashion, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Angelina Jolie založila vlastní značku. Hodlá pomocí ní demokratizovat módu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Herečka Angelina Jolie na svém Instagramu oznámila založení nového podniku. Chce za pomocí něj měnit současný módní průmysl. Značka Atelier Jolie má totiž do kreativního procesu zapojit nejen zákazníky, ale také začínající návrháře, uprchlíky nebo talenty z utlačovaných menšin.

    - Reklama -

    Společnost Atelier Jolie přináší do módního průmyslu revoluci. Snahu o větší udržitelnost a zodpovědnost vůči zákazníkům i zaměstnancům totiž posunuje na další úroveň. Herečka Angelina Jolie se totiž skrze projekt, který oznámila na svém Instagramu ve středu, snaží vytvořit jakýsi „kreativní kolektiv“. Tedy prostor, který milovníky módy přenese do centra tvůrčího dění a dovolí jim stát se jeho součástí.

    Zákazníci tak budou moct spolupracovat nejen s návrháři, ale také dalšími umělci, tvůrci vzorů nebo krejčími. „Všichni oceňujeme návrhy ostatních a necháváme se jimi ovlivňovat. Největší formou sebevyjádření, která je navíc nejzábavnější, je ale vlastní tvorba,“ přiblížila svůj nápad herečka. Bližší detaily o novém podniku ovšem nezveřejnila. Není proto dosud jasné, kdy značku spustí nebo kde bude sídlit.

    „Jsem spíše umělkyně než podnikatelka. Mějte se mnou proto strpení,“ vysvětlila Jolie. Prozatím ovšem sdílela instagramový účet společnosti @atelierjolieofficial. Dosavadní popis nové značky ovšem naznačuje tomu, že její hlavní cíl je „demokratizovat módní průmysl“. Kromě propojení zákazníků a módních tvůrců chce totiž do světa módy přinést i větší různorodost. Hodlá proto jako učně zapojit také uprchlíky nebo lidi z utlačovaných menšin.

    - Reklama -

    Angelina Jolie plánuje dát důraz nejen na krejčovské řemeslo, ale i udržitelnost

    Herečka chce totiž svým podnikem přitáhnout větší pozornost k samotným tvůrcům oblečení. „Krejčí jsou ti, kteří vysněný kousek přivedou na svět a já opravdu miluji s nimi spolupracovat. I přesto ale málokdy získají ocenění a respekt, který si zaslouží,“ zdůvodnila Jolie. Kromě myšlenky sebevyjádření a respektu ke kreativním komunitám se chce herečka zaměřit také na zodpovědné chování vůči životnímu prostředí.

    Využívat proto ve svém novém podniku hodlá pouze kurátorské kvalitní vintage materiály nebo takzvaný deadstock. Tedy textil, který už se nedá používat pro svůj původní účel. „Budete si moct opravit nebo vylepšit kousky ze svého šatníku, které toužíte obnovit. Vdechnete tak nový život oblečení, které by se jinak vyhodilo,“ uvedla jako příklad herečka. Podle ní pak podnik neotevře dříve než na podzim letošního roku. Další informace hodlá Jolie sdílet na svém Instagramu.

    Zdroj: WWD, Business Of Fashion, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Milánský týden módy úspěšně zahájily show od Fendi a Marni. Fiorucci však neohromil

    Módními přehlídkami napěchované září pomalu vrcholí, a tak po New Yorku a Londýnu přišel na řadu také Milán. Očekávaný fashion week v italské metropoli odstartovaly bezchybné show módních domů Fendi či Marni. Na rozdíl od kolekce z dílny Fiorucci tak návštěvníky více než uspokojily.

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii "unexpected red".

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―