Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.

    Začátkem letošního roku zkoušeli beauty nadšenci odhadovat, jaké trendy nás ve světě krásy čekají. Aby své předpovědi nyní potvrdili, obracejí se na data posbíraná z internetových vyhledávání potencionálních zákazníků. Využít mohou nově také informace firmy Market Defense. Soustředila se totiž na platformu Amazon, přes kterou milovníci beauty produktů často nakupují.

    Začátkem týdne společnost vydala report o top zadávaných pojmech na zmíněné webové stránce. První místo pak zaujala značka Sol de Jaineiro. Získala totiž na 1,5 milionu vyhledávání. O velký úspěch se jedná také proto, že je mnohem častější používání obecných klíčových slov, nikoli specifických brandů. Na druhém místě se pak umístily nalepovací nehty.

    Jedná se o důkaz toho, že nadále pokračuje trend domácí manikúry, který započal už v roce 2020 se světovou pandemií. Třetí místo pak zaujal obecný pojem „make-up“. V těsném závěsu za ním jsou pak náplasti na pupínky, takzvané pimple patches. Ty se mimo jiné usadily na třetím místě v seznamu top beauty produktů posledního čtvrtletí loňského roku. Také jejich oblíbenost tedy stále trvá.

    Péče o vlasy zažívá letos vrchol slávy. Skin care ustupuje do pozadí

    V seznamu deseti nejvíce vyhledávaných pojmů, zachycených firmou Market Defense, pak samozřejmě nesmí chybět ani spojení skin care. Nad ním se ovšem umístilo pátrání po suchém šamponu. Jedná se tedy o další důkaz, že péče o vlasy letos dominuje roky populární péči o pleť. Také tento trend pak beauty nadšenci předpovídali. Produkty na vlasy totiž loni na Amazonu vedly prodeje celé beauty kategorie.

    @ericataylor2347 Updated concealer –#concealer #makeupover40 #over40 #genx #concealerhack #concealertutorial #makeuptutorial #dosanddonts #fyp #updatedmakeuptutorial ♬ original sound – Erica Taylor

    Dalším trendem, který se podařil odborníkům na beauty produkty zachytit, je takzvaný #makeupover40. Jedná se o obsah a videa zaměřená na ženy starší 40 let. Podle dat firmy Market Defense totiž tato skupina stojí za více než 48 procenty nákupů make-up produktů. Přesto se ale jedná o „cílovku“ ignorovanou většinou v současnosti populárních značek. Na starost si ji proto letos vzala řada slavných TikTokerů.

    Zdroje: WWD, Market Defense, Beauty Matter, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Vyhledávání produktů jako ukazatel trendů. Nejnovější data z Amazonu odhalují beauty hity

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.

    Začátkem letošního roku zkoušeli beauty nadšenci odhadovat, jaké trendy nás ve světě krásy čekají. Aby své předpovědi nyní potvrdili, obracejí se na data posbíraná z internetových vyhledávání potencionálních zákazníků. Využít mohou nově také informace firmy Market Defense. Soustředila se totiž na platformu Amazon, přes kterou milovníci beauty produktů často nakupují.

    Začátkem týdne společnost vydala report o top zadávaných pojmech na zmíněné webové stránce. První místo pak zaujala značka Sol de Jaineiro. Získala totiž na 1,5 milionu vyhledávání. O velký úspěch se jedná také proto, že je mnohem častější používání obecných klíčových slov, nikoli specifických brandů. Na druhém místě se pak umístily nalepovací nehty.

    Jedná se o důkaz toho, že nadále pokračuje trend domácí manikúry, který započal už v roce 2020 se světovou pandemií. Třetí místo pak zaujal obecný pojem „make-up“. V těsném závěsu za ním jsou pak náplasti na pupínky, takzvané pimple patches. Ty se mimo jiné usadily na třetím místě v seznamu top beauty produktů posledního čtvrtletí loňského roku. Také jejich oblíbenost tedy stále trvá.

    Péče o vlasy zažívá letos vrchol slávy. Skin care ustupuje do pozadí

    V seznamu deseti nejvíce vyhledávaných pojmů, zachycených firmou Market Defense, pak samozřejmě nesmí chybět ani spojení skin care. Nad ním se ovšem umístilo pátrání po suchém šamponu. Jedná se tedy o další důkaz, že péče o vlasy letos dominuje roky populární péči o pleť. Také tento trend pak beauty nadšenci předpovídali. Produkty na vlasy totiž loni na Amazonu vedly prodeje celé beauty kategorie.

    @ericataylor2347 Updated concealer –#concealer #makeupover40 #over40 #genx #concealerhack #concealertutorial #makeuptutorial #dosanddonts #fyp #updatedmakeuptutorial ♬ original sound – Erica Taylor

    Dalším trendem, který se podařil odborníkům na beauty produkty zachytit, je takzvaný #makeupover40. Jedná se o obsah a videa zaměřená na ženy starší 40 let. Podle dat firmy Market Defense totiž tato skupina stojí za více než 48 procenty nákupů make-up produktů. Přesto se ale jedná o „cílovku“ ignorovanou většinou v současnosti populárních značek. Na starost si ji proto letos vzala řada slavných TikTokerů.

    Zdroje: WWD, Market Defense, Beauty Matter, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―