Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 204

    Moschino oslaví 40. výročí ve velkém. Nabídne módní přehlídku z dílen čtyř návrhářek

    0
    Moschino oslaví své 40. výročí speciální módní přehlídkou.
    Moschino oslaví své 40. výročí speciální módní přehlídkou.

    Kolekce pro jaro a léto 2024 italské značky Moschino vzdá hold jejímu zakládajícímu návrháři. Zároveň totiž oslaví své 40. výročí. Na nejnovějších návrzích se proto budou podílet čtyři prominentní návrhářky současné módní scény.

    Franco Moschino odstartoval svoji značku v Miláně roku 1983. Od té doby se mu dařilo módu propojovat s pop-art a vnášet do ní nejen hravost, ale i ironii. Při příležitosti 40. výročí známé módní společnosti proto jeho práci vzdají hold čtyři různé návrhářky. Společně vytvoří kolekci pro jaro a léto 2024. Každá z nich navrhne deset looků, které představí na milánském týdnu módy dne 21. září.

    Zároveň se jedná o způsob, kterým chce vedení značky pokrýt „mezeru“, která vznikla po odchodu posledního kreativního ředitele značky. Jeremy Scott oznámil ukončení spolupráce s italskou firmou po deseti letech letos v březnu. Není dosud jasné, kdo ho v jeho pozici nahradí. Spekuluje se ovšem o tom, že by módní společnost mohla jeho nástupce oznámit právě po zářijové přehlídce. „Bude se jednat o poctu Franca Moschino,“ popsalo dále její vedení.

    Mezi vybrané návrhářky pro nadcházející velkolepou show patří Carlyne Cerf de Dudzeele, která je známá svým uměním kombinovat streetwear a couture. Další z nich je Katie Grand proslavená svým výstředním pop stylem. Návrhářka Gabriella Karefa-Johnson je zase známá především svou prací pro časopisy jako Garage nebo Vogue USA. Čtvrtou účastnicí chystané pocty je Lucia Liu, jedna z nejprominentnějších návrhářek Číny.

    Jeremy Scott uměl na Moschino zkušeně navázat svou inspirací ve světě pop kultury

    Franco Moschino započal svou kariéru roku 1971, když začal pracovat pro Gianni Versace. Roku 1983 ovšem založil dvě vlastní společnosti. Kromě Moschino Couture! tak stál v čele také společnosti známé jako Moonshadow. Už od svých začátků inovoval módu vlastním originálním způsobem. Nebál se hrát si s klasickými kousky, jako jsou například obleky nebo šaty. Vytvořil proto například sukni tvořenou pouze z pánských kravat.

    Po jeho smrti roku 1994 nastoupila do vedení jeho pravá ruka návrhářka Rossella Jardini. Po ní už značku vedl pouze Jeremy Scott. Také on úspěšně navázal na odkaz Moschino. Stejně jako známý návrhář totiž využíval odkazy na pop kulturu. Do svých návrhů tak v minulosti zapojil například symboly řetězce McDonalds nebo panenky Barbie. Jeho kousky proto také zaujaly ikonické celebrity jako Katy Perry, Kacey Musgraves nebo Madonnu.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Show Studio, Instagram, YouTube

    Trendům letošního léta vévodí rafie. Objevte materiál jako stvořený pro luxusní dovolenou

    0
    Módní značky se letos zamilovaly do rafie, materiálu dokonalého pro letní dovolenou.
    Módní značky se letos zamilovaly do rafie, materiálu dokonalého pro letní dovolenou.

    Rafie je materiál, který si zamilujete díky jeho přirozené eleganci. Využít se dá nejen pro letní šaty, sandálky a pásky, ale také zajímavé doplňky nebo kabelky. Jeho měkká a lehká textura vám pomůže vytvořit ideální look pro luxusní letní dovolenou.

    Poddajnost a variabilitu rafie oceňují lidé už po celá staletí. V módě se ovšem materiál proslavil především v 60. a 70. letech minulého století. Zpopularizovaly ho především celebrity, které ho zapojily do svých outfitů na letních dovolených na Francouzské riviéře. Jeho přední vlastností je především lehkost a poddajnost, která návrhářům umožňuje vytvářet z něj nejen kabelky, boty a doplňky, ale také dokonalé letní šaty.

    Rafie v posledních letech narůstá na oblibě také proto, že ji do svých kolekcí návrháři zapojují čím dál častěji. Populární je především v podobě velkých klobouků, pletených tašek a košíků nebo espadrilek. Kombinovat se dá navíc i s dalšími materiály jako slámou nebo proutím. Mezi značky, které se do materiálu zamilovaly nejvíce, pak patří například Loewe nebo Prada. Obě ho totiž využily pro trendy letní tašky, často dostupné také v různých hravých barvách.

    Mezi další fanoušky rafie patří také Chanel, Bottega Veneta, Chloé, Oscar de la Renta nebo Dior. Největší poctu ovšem materiálu vzdala módní společnost Jacquemus ve své poslední kolekci La Raphia. Využila ho pro většinu z představovaných outfitů, a navíc ho na módní přehlídce nechala doslova „pršet“ na procházející modelky. V minulosti pak rafii zpracovala také Simone Rocha pro lehké, romantické šaty s balónovými rukávy. Materiál si zamiloval i Balmain, Alberta Ferretti nebo Marni.

    Rafie se z afrických plantáží postupně vypracovala až na nejluxusnější přehlídková mola

    Mezi první návrháře s láskou pro rafii ovšem patří Yves Saint Laurent. Materiál totiž na runway přinesl už v roce 1967. V takzvané „africké kolekci“ představil šaty vytvořené nejen z rafie, ale také dalších podobně vypadajících materiálů, jako je sláma, zlatá nit nebo dřevěné korálky. Rafie se získává z palmy typické pro tropické a subtropické regiony východní Afriky. Z tamních plantáží se tak materiál postupně propracoval až do nejluxusnějších butiků nejznámějších módních značek.

    Díky své popularitě se ovšem rafie dostala také do více konfekčních obchodů. Najít ji proto můžete také v kolekcích značek jako Zara, COS nebo H&M. Vybrat si můžete nejen ze zmíněných šatů a tašek, ale také například různě stylizovaných sandálků. Populární jsou také čelenky z rafie, které navíc už tak letos patří mezi nejoblíbenější typ doplňků. Vyzkoušet ale můžete také náušnice vyráběné ve tvaru drobných kuliček i visacích „řetízků“.

    Zdroj: NSS G-Club, Who What Wear, Glam, Instagram, YouTube

    Připravte si špičkovou výbavu na pláž. Stát se plážovou ikonou nikdy nebylo jednodušší

    0

    Plážová vybavenost letos dosáhla nečekaných vrcholů. S příchodem koupací sezóny se naskýtá příležitost vyniknout s dokonalými dekami, ručníky, plavkami a ohromujícími doplňky. Zapomeňte na obyčejnost a připravte se na tu nejžhavější sezónu s tím nejlepším, co plážová móda vůbec nabízí. Přinášíme vám aktuální přehled kousků, které vaši plážovou reputaci vyzdvihnou do výšin.

    Léto s Diorem

    Francouzský velikán tento rok opěvuje pastelové barvy. Plavky, ručníky i stylová sedátka najdete v decentní růžové barvě. Kromě toho svou nabídku rozšířil například o stylový slunečník nebo termoláhve. Myslelo se i na zábavu! Obzvlášť trendy jsou podložky na jógu či set pro stolní tenis.

    Foto: Christian Dior

    Kromě klasických dvoudílných plavek si Dior pohrál i s designem těch jednodílných. Pruhovaný print s názvy oblíbených letních destinací je must-have.

    Foto: Christian Dior

    Například na řeckém Mykonosu je seženete v malém pop-up storu. Můžete si tak kromě stylu z dovolené dovézt i cool suvenýr!

    Foto: Christian Dior

    Fendi se inspiruje astrologií

    Italské Fendi si zaslouží velký potlesk! Značka totiž přišla s velmi originálním nápadem. A to s kolekcí plavek pro milovníky astrologie. Každý jednotlivý kousek nese název jednoho astrologického znamení. Na první pohled se plavky zdají velmi výrazné, když se na ně zaměříte, zjistíte, že jsou stále decentní. Nejspíše to způsobuje výběr vhodných, opět pastelových, barev.

    Foto: Fendi

    Kouzelné bikiny předvedlo Gucci

    Snad nejvíce kombinovatelné bikiny má na svém kontě Gucci. Jednodílné, dvoudílné i atypické modely navrstvíte jedna báseň. Univerzální kousky tedy nevynesete jen na pláži, ale krásně je sladíte i s večerním outfitem do horkého, přímořského města.

    Foto: Gucci

    Zahalte se do příjemných a vzdušných kaftanů

    Ne každý se na pláži se svou postavou cítí komfortně, což rozhodně není důvod k panice. Se zajímavými kaftany letos dominuje Hermés. Zdobné antické prvky z nich dělají letní nezbytnost pro každého, kdo se nestihl dostat do letní formy! S klasickými pantoflemi budete vypadat perfektně a nemusíte řešit nic dalšího.

    Foto: Hermés

    Nakonec pár stylových vychytávek

    Versace opět musí mít něco extra! Nafukovací matrace v růžové i modré barvě vytváří nenuceně luxusní dojem. Nebudou se vyjímat pouze na pláži, ale i doma u bazénu. Matrace jako vystřižené z hudebního videoklipu zapůsobí na každou návštěvu. Stejně jako originální „ručníkové sukně“ se zlatou sponou či nafukovací kruh.

    Foto: Versace

    Jacquemus zamířil do Portofina. V italském městečku otevřel svůj třetí pop-up

    0
    Jacquemus představil Portofino jako třetí zastávku ve svém tour letních pop-upů.
    Jacquemus představil Portofino jako třetí zastávku ve svém tour letních pop-upů.

    Francouzská značka Jacquemus se letošní léto rozhodla zasvětit pop-upům. Postupně je proto otevírá na těch nejideálnějších místech pro luxusní dovolenou. Jako třetí zastávku si vybrala italské pobřežní městečko Portofino.

    Milovníky značky Jacquemus přivítá v Portofinu luxusní designový pop-up obchod. Butik umístěný na Via Calata Marconi spadá pod pobočky italského multi-brand prodejce Modes. Jeho světlý nábytek a cihlové stropy nechávají kontrastně vyniknout osvětlené regály s nejnovějšími kousky z kolekce Été. Obchod je už třetí zastávkou v řadě pop-up stores, které společnost Jacquemus hodlá letos v létě otevřít.

    Pro dvě předchozí vydání speciální letní kolekce si módní dům vybral jezero Como. V městečku Cernobbio dočasně převzal luxusní prodejnu jinak spadající pod butik Tessabit, která byla založena roku 1953. Módní společnost zároveň s uveřejněním třetí zastávky oznámila, že s tou další zamíří do Francie. Kde přesně čtvrtý pop-up otevře ovšem prozatím neupřesnila.

    Fanoušci značky přesto odhadují, že by se další zastávkou známé francouzské značky mohlo stát Cannes, Saint-Tropez nebo Marseille. V posledním zmíněném městě totiž francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus zorganizoval v roce 2018 svoji první pánskou přehlídku. Pop-up v Portofinu pak bude návštěvníkům dostupný až do 16. října. Zakoupit si budou moct ready-to-wear kousky a doplňky jak z pánské, tak dámské módy.

    Zákazníky okouzlí kousky v letních barvách i speciální verze známých kabelek nebo obří slaměný klobouk

    Součástí kolekce pak budou také návrhy speciálně dostupné pouze v italském pop-upu. Mezi ně mají patřit například kousky v letních a zemitých barvách, jako je například světle žlutá. Fanoušci značky si budou moct vybrat z upnutých krátkých šatů, širokých pánských kalhot do pasu nebo lehkých košil. Doplnit je budou moct o výrazné zlaté náušnice a náhrdelníky nebo letní verze kabelek známých jako Chiquito a Le Bisou.

    Kromě toho najdou zákazníci ve speciální pobočce také pro Jacquemus typické oversized slaměné klobouky. Jednotlivé kousky pak značka jen letmo ukázala ve videích, které pro propagaci pop-upu zveřejnila na svém Instagramu. Pomocí nich se totiž snaží především vytvořit perfektní atmosféru pro nošení letní kolekce Été. Průzračné moře, italské kamenné uličky a barevné domky na kouzelném pobřeží totiž přímo lákají k luxusní letní dovolené.

    Zdroj: WWD, Hypebae, VanityTeen, Instagram, YouTube

    Hrátky letních outfitů pro letošní rok. Představujeme variaci looků pro všechny příležitosti

    0

    Divoké večírky, posezení u drinku, romantické večeře na dovolené i nedělní lenošení. To všechno jsou okamžiky, které na nás v létě čekají. Nenechte se jimi zaskočit a připravte se ve stylu! Trendy jsou letos skutečně rozmanité. Čekají na vás černé šaty, mini sukně, kloboučky i tenisky. Naučte se s námi kombinovat kousky tak, abyste z nich vytěžili maximum parády! Všechny kousky jsou momentálně k dispozici.

    Nalaďte se na vlnu bujarých večírků

    Od formálnějších událostí až po divoké večírky. Oblékneme vás pro každou příležitost. Párty náladu letos projevte černou barvou. Zaměřte se na detaily a doplňky. Černá dokáže vyčarovat velké divy – zvýrazní siluety a podtrhne všechny křivky, navíc jako jediná barva zaručeně zeštihluje.

    Zdroj: koláž vlastní

    Elegantní a přesto sexy look vytvoříte například pomocí průhledných rukavic. Jsou lehké a prodyšné, proto se nemusíte bát, že vám bude horko. Své kouzlo mají i podpatky s platformou. Jejich největší plus je komfort, jsou totiž pohodlnější něž klasické heels. Výbornou investicí je i ikonická kabelka od Muglera, nadčasový design se s stříbrnou rukojetí jsou to nejlepší combo.

    Outfit no.1: šaty, boty: Gucci, kabelka: Givenchy, rukavice: Dolce and Gabbana, brýle: Bottega Veneta Outfit no.2: šaty: Norma Kamali, boty: Tom Ford, kabelka: Mugler, brýle, náušnice: Acne Studios

    Barvy dejte na obdiv v ulicích

    Projevit svou individualitu pomocí nejrůznějších barev můžete v pouliční módě. Pokud nemáte cit pro kombinování, můžete využít tzv. barevný kruh. Podle něj zjistíte, jaké barvy se k sobě nejvíce hodí. Platí zde trojúhelníkové pravidlo. Vyberete si barvu, kterou chcete vynést a trojúhelník vás zavede k těm dalším korespondujícím barvám. Barevný kruh si běžně dohledáte na internetu. Nejste-li si opravdu jistí, nekombinujte více než tři barvy. Výjimku tvoří denim, bílá a černá barva. Ty se nikdy nepočítají.

    Zdroj: koláž vlastní

    Stále více oblíbenější je kombinace zemitých barev. Hnědá, zelená a denim tvoří trio, které by nemělo chybět v žádném šatníku. Nevíte-li si rady, jak k dokonalosti dotáhnout atypickou mini sukni, použijte decentní tílko či top a přehoďte přes něj bílou oversized košili.

    Outfit no.1: sukně: Jacquemus, top: Tom Ford, košile: Acne Studios, boty: Versace, náušnice: Oscar de la Renta Outfit no.2: džíny: Loewe, košile: Miu Miu, kabelka: Gucci, boty: Bottega Veneta, klobouk: Jacquemus, brýle: Gucci

    Nedělní ležérnost kopíruje devadesátkový streetstyle

    Dopolední brunch, procházka po parku nebo návštěva trhů. Příležitosti, při kterých je nejdůležitější pohodlí a komfort. V tomto odvětví se inspirujte retro módou. Vhod přijdou volné baggy kalhoty, tílka, topy a při chladnějších ránech oversized mikiny.

    Zdroj: koláž vlastní

    Při sestavování ležérního šatníku nesmíme opomenout důležitou složku – plátěnou tašku. Pokud se chystáte na piknik nebo výlet do přírody věřte, že ji oceníte. U tenisek preferujte devadesátkovou klasiku. Trend ugly shoes zatím z módního popředí nevyšel, Balenciaga Triple S se stále vyplatí pořídit. Díky prostorné platformě můžete bez obav nosit dlouhé baggy kalhoty, konce se o ni totiž zachytí. Nezbytností jsou i biker kraťasy, s nezastrčeným trikem a cropped mikinou budou vypadat perfektně. Podobné varianty seženete u značky SKIMS.

    Outfit no.1: kalhoty: Off-White, top: Prada, boty: Balenciaga, taška: The North Face, kšiltovka: New Era Outfit no.2: biker kraťasy: Saint Laurent, triko, kabelka: Bottega Veneta, boty: New Balance

    Na dovolenou přibalte pastelové barvy

    Sluncem zalité dny na dovolené osvěžte pastelovými barvami. Dají se totiž snadno kombinovat. I když šlápnete vedle, nebude to takový „průšvih“ jako při kombinování neonových a výrazných barev. Letní chic styl okořeňte kvalitními materiály a hravými doplňky. Kromě slaměných tašek konečně vyneste i nepraktické mini bags, které vám leží v šatníku!

    Zdroj: koláž vlastní

    Na dovolenou přibalte i bucket klobouček. V materiálu Raffia od italské Prady seženete kromě klobouků i tašky nebo čelenky. Přes den se vám bude hodit průhledný Ganni top a na večeři zazáříte v Chanel kostýmku! Ze šperkovnice vytáhněte spíše klasické a okázalejší šperky. Chanel, Schiaparelli nebo Cartier přijdou nejvíce vhod.

    Outfit no.1: sukně: Valentino, blazer: Chanel, kabelka: Louis Vuitton(Farfetch), boty: Prada, klobouk: Dior Outfit no.2: kalhoty: Stella McCartney, top: Ganni, kabelka: Dior, boty: Balenciaga, klobouk Prada

    Atelier Jolie oznámil první spolupráci. Vytvoří kolekci se značkou Chloé

    0
    Angelina Jolie bude na své první kolekci spolupracovat se značkou Chloé.
    Angelina Jolie bude na své první kolekci spolupracovat se značkou Chloé.

    Herečka Angelina Jolie nedávno oznámila vytvoření své vlastní značky Atelier Jolie. Za svou první spolupráci si pak vybrala módní dům Chloé. Spolu s ním hodlá vytvořit kolekci vystihující autentické spojení mezi ženami i moderní podobu ženskosti.

    Chystaná kolekce vytvořená za spolupráce značek Chloé a Atelier Jolie se má soustředit na kousky vhodné pro večerní akce. Inspirovaná má být totiž mimo jiné estetikou šatníku samotné herečky Angeliny Jolie. Kromě toho představí „fluidní siluety a hmatové detaily“. Zároveň se bude jednat o první návrhy z dílny Atelier Jolie. Jeho založení totiž Jolie oznámila teprve nedávno.

    Není tedy dosud jasné, kdy se poprvé otevřou jeho dveře, ani kdy zveřejní nově oznámenou spolupráci. Ta má ovšem vyzdvihnout především „autentické spojení mezi ženami“ i moderní podobu ženskosti. „Ve vizi Angeliny jsem věřila od prvního momentu, kdy jsem o ní slyšela. Jedná se o způsob, jak pozvednout ostatní za pomocí kouzla vytváření oblečení,“ okomentovala novou spolupráci kreativní ředitelka Chloé Gabriela Hearst.

    Společná kolekce nabídne ready-to-wear kousky. Ty mají mimo jiné odrážet závazky obou značek k environmentální i sociální udržitelnosti, transparentnosti a zodpovědnosti. Budou proto také obsahovat vyšší podíl materiálů s nízkým dopadem na životní prostředí. Některé z nich tak pocházejí také z takzvaného „deadstock“. Tedy látek, které by už nenašly jiné využití. Kolekce představí také umělce s nálepkou Fair Trade nebo společnosti vedené ženami.

    Výdělek z kolekce hodlám věnovat na vytvoření učebních pozic v Atelier Jolie, míní herečka

    „Je pro mě ctí, že na první společné kolekci můžeme spolupracovat s Chloé. Stejně jako Atelier Jolie má totiž za cíl zlepšit současný stav naší planety. Doufám proto, že se ženy budou v naší kolekci cítit pohodlně i nádherně,“ vyjádřila se k novému kroku Jolie. Doplnila rovněž, že hodlá výdělek z nové řady věnovat na chod svého ateliéru. Využije ho totiž především pro vytvoření učebních pozic pro umělce a krejčí ve své značce.

    Není ovšem dosud jasné, jak přesně bude společná tvorba mezi oběma značkami vypadat. Současně s jejich oznámením totiž do médií pronikly zprávy o tom, že Gabriela Hearst svou pozici kreativní ředitelky Chloé opustí. Dle nich si totiž přeje více se věnovat nejen své vlastní značce, ale také rodině. Ve francouzském módním domě přitom začala pracovat v prosinci roku 2020. Svou společnost soustředící se na udržitelnost přitom založila už roku 2017.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, HypeBeast, Instagram, YouTube

    Klíčové barvy pro jaro a léto 2025 jsou trendy už nyní. Promítají se do luxusních módních přehlídek

    0
    Módní přehlídky už nyní zaplavily barvy pro jaro a léto 2025.
    Módní přehlídky už nyní zaplavily barvy pro jaro a léto 2025.

    Společnosti WGSN a Coloro využívají výzkum současných i budoucích trendů ze světa módy, krásy i designu. Na základě něj dokáží předpovědět, jaké barvy budou v budoucnosti populární. Jejich pět klíčových barev pro jaro a léto 2025 přitom módní návrháře inspiruje už nyní.

    Future Dusk

    Odstín Future Dusk je nejen barvou pro jaro a léto 2025, ale také barvou celého roku 2025. Tmavě modrá až černá barva má reprezentovat přechod k budoucnosti. Inspirovaná je totiž naším nadšením pro cesty do vesmíru, futurismus i moderní technologie. Zároveň se má jednat o „spolehlivou modrou“, která nás v době globálních změn upokojí. Za poslední rok se objevila například v návrzích Saint Laurent SS23, Dior FW23 nebo nejnovější resort kolekci Alberta Ferretti.

    Transcendent Pink

    Další barva z klíčové pětice je podstatně jemnější. Světle růžový odstín na pokraji béžového má apelovat na širší publikum. Jedná se tedy o více „komerční barvu“ z vybrané pětice. Její zemitý a zároveň uklidňující nádech má totiž v lidech evokovat stabilitu. Na módních přehlídkách se proto objevila hned na několika různých kouscích. Návrháři ji využili pro zimní svetry a bundy, ale i dlouhé elegantní letní šaty nebo večerní róby.

    Zdroj: Versace Official Fall Winter 2023

    Aquatic Awe

    Třetí barva je pro změnu inspirovaná čím dál větším zájmem o bio-manufacturing, biosyntézu a materiály synteticky vyrobené v laboratořích. Propojovat má proto svět přírody s virtuální realitou. Jeho jasný odstín připomíná podmořský život a jeho fascinující ekosystémy. Objevil se proto nejen na úzkých dlouhých šatech evokující šaty mořské víly, ale také dlouhých kožených kabátech nebo futuristických sacích.

    Zdroj: Lanvin Official Fall Winter 2023

    Sunset Coral

    Další odstín s názvem Sunset Coral zase odráží trend produktivity moderní doby. Má nám totiž pomoci ubránit se potřebě neustále pracovat. Místo toho vyvolává pocit relaxace a vytouženého nic nedělání. Důvodem je jeho odstín připomínající mořské korály, ale také červánky nebo romantické západy slunce. Do svých návrhů ho zapracovaly například značky jako Gabriela Hearst, Rojas, Christopher Kane nebo Palmer Harding.

    Zdroj: Gabriela Hearst Fall Winter 2023

    Ray Flower

    Poslední barva z klíčové pětice vyzdvihuje naši potřebu soužití s přírodou. Inspiruje se proto prací designérky Jess Redgrave. Ta využívá slunečnice pro vytvoření přírodních barviv. Její odstín je proto přirozeně zářivě žlutý. Jasnou barvu pak návrháři využili pro šaty, saka, kalhoty, bundy, dlouhé sukně, ale i teplé zimní bundy a kalhoty. Dávají tím možná najevo naději, že budoucnost plná nejistot nám nakonec přinese i štěstí a nové začátky.

    Zdroj: GCDS Official Fall Winter 2023

    Zdroj: WGSN, Architectural Digest, Fashion United, Instagram

    Miu Miu vydalo kampaň ke kabelce Arcadie. Gigi Hadid se v ní ocitla ve světě slavné malířky

    0
    Modelka Gigi Hadid zazářila v nové kampani Miu Miu inspirované umělkyní Margaret Keane.
    Modelka Gigi Hadid zazářila v nové kampani Miu Miu inspirované umělkyní Margaret Keane.

    Při tvorbě fotografií ke kampani Miu Miu se fotograf Steven Meisel nechal inspirovat díly malířky Margaret Keane. Ta jsou známá postavičkami s melancholickými pohledy a velkýma očima. V podobném stylu proto modelka Gigi Hadid představila také kabelku Arcadie.

    Společnost Miu Miu se v nové kampani rozhodla oslavit debut kabelky Arcadie. Jedná se o model využívající řemeslo matelassé. Při této speciální metodě se totiž panely zdvojí vatelínem a elastickou látkou a následně prošijí. Poprvé ji firma použila roku 2006 a od té doby se objevila na několika verzích jejích kabelek. Patří mezi ně například ta s názvem the Wander. Dnes už tedy matelassé patří mezi klíčový styl Miu Miu.

    Nejnovější model Arcadie má pocházet z dávné mytologie. Evokovat má idylické a perfektní místo, kde lidé žijí v harmonii s přírodou. Kabelku pak na fotkách Stevena Meisel představila modelka Gigi Hadid. Fotografie značka stylizovala do obrazů slavné malířky Margaret Keane. Její díla jsou známá postavičkami znázorňujícími ženy, děti i zvířata s melancholickými pohledy a velkými širokými oči. Podle příběhu Keane vznikl v roce 2014 také film Tima Burtona Big Eyes.

    Malířka totiž musela autorská práva na svá díla vybojovat u soudu proti svému manželovi. Ten dlouhodobě veřejnost klamal a tvrdil, že jsou malby jeho. Pozadí fotografií pro kampaň Miu Miu proto znázorňuje namalované dveře, židle nebo plot s polem. Modelka Gigi Hadid pak do kamery hledí s podobně prázdným pohledem jako postavičky Keane. Připomíná je také krátká, trochu nerovně střižená, ofina. Model Arcadie Hadid ukázala v rudě červené, béžové, černé i hnědé barvě.

    Obrazy Keane připomíná nejen pohled Hadid, ale i výrazné barvy a „namalované“ pozadí

    Outfity pro kampaň slavné modelce vybrala stylistka Lotta Volkova. Hadid oblékla například do rovných tmavých džínů a červené košile. Vybrala také fialový propínací svetřík nebo červený svetr přes hlavu. Doplnila je bílou a béžovou mini sukní. Vybrala tedy poměrně jasné barvy, které rovněž vyvolávají dojem obrazu. Kabelky se pak v uplynulých měsících stávají oblíbeným produktem fanoušků Miu Miu. Zařadily se tak po bok už dříve populárních bot a ready-to-wear kousků.

    Módní společnost se totiž v posledních měsících těší zrychlujícímu se růstu. V prvních třech měsících letošního roku vzrostly její maloobchodní tržby oproti stejnému období v roce 2022 o 42 procent. Firma Miu Miu se zároveň umístila na druhém místě nejpopulárnějších značek v období od ledna do března vydávaného společností Lyst. Loni pak její prodej vzrostl o 20 procent. Společnosti se přitom dařilo především v druhé polovině roku.

    Zdroj: WWD, Grazia Magazine, NSS G-Club, Instagram, YouTube

    Victoria Beckham vložila do kolekce resort 2024 vzpomínky na dětství i hrdinky z 90. let

    0
    Victoria Beckham představila svoji kolekci resort pro rok 2024.
    Victoria Beckham představila svoji kolekci resort pro rok 2024.

    Kolekce resort 2024 Victorie Beckham využívá především maskulinní siluety typické pro 90. léta. Oversized saka, široké kalhoty nebo asymetrické šaty mají připomínat hrdinky z tehdejších filmů, jako je Základní instinkt nebo Taxikář. Zároveň se jedná o prvky připomínající návrhářčino dětství.

    Do své nejnovější kolekce nechala Victoria Beckham vepsat svůj rukopis. Vytvořila proto elegantní a jednoduché návrhy, které v sobě ovšem skrývají i drobné odlišnosti. Když se divák na jednotlivé kousky zadívá pozorněji, všimne si drobných zajímavých detailů. Smaragdově zelený top má například jeden rukáv rovný, zatímco druhý využívá geometrických struktur. Nohavice širokých kalhot je zase o něco delší než ta druhá.

    „Pokud se soustředíte na samotné vyhotovení looků a na jejich detaily, všimnete si, že jsou ve skutečnosti poměrně složité,“ vysvětlila návrhářka. V kolekci resort pro rok 2024 pak svůj ikonický styl využila pro vyobrazení outfitů inspirovaných 90. léty minulého století. Podle Beckham mají totiž volně připomínat hrdinky z tehdejších, dnes již klasických, filmů jako Taxikář nebo Základní instinkt. Jejich hlavní ženské postavy byly totiž zároveň elegantní i silné.

    Mezi dominantní kousky kolekce proto patří například oversized manžety, kabáty, bombery, košile nebo saka, ale také široké dlouhé „pánské“ kalhoty. Modelky ukázaly také jemné asymetrické šaty nebo džínové overaly. Jednotlivé outfity pak doplňují výrazné pásky, brýle ve stylu „pilotek“ nebo velké prostorné tašky. Mezi hlavní prvky se řadí také různé variace svetrů s delšími rukávy a vysokými límci.

    V nejnovější kolekci vzpomíná Beckham i na své dětství. Připomíná jí ho i oversized kožich

    Některé návrhy zároveň kromě 90. let evokují také návrhářčino dětství. Mezi takové kousky patří například velký kožešinový kabát. „Existují fotky z nějaké svatby, které jsem se v 80. letech zúčastnila se svou sestrou. Stojíme na nich vedle sebe v kožiších z králíka. Přijde mi to tak nostalgické,“ popsala Beckham. „Snažím se vždy navrhovat to, co bych chtěla sama v daném období nosit,“ vysvětlila dále.

    Další kolekci určenou pro jaro 2024 pak Beckham představí v Paříži dne 29. září. Do té doby se bude soustředit rovněž na beauty část svého byznysu. „Krása je sektor našeho podnikání, který se začíná velice rychle rozrůstat,“ doplnila návrhářka. Dodala rovněž, že se proto v současnosti stejnou míru soustředí na kosmetiku i módu. Svoji make-up a skincare řadu přitom poprvé uvedla v říjnu roku 2019.

    Zdroj: WWD, Kendam, Fashion Network, YouTube, Instagram

    Dior Backstage, Makeup By Mario a další přicházejí s ikonickými tvářenkami. Najděte svůj odstín a získejte okouzlující vzhled

    0

    Pro někoho nezbytná součást každodenního líčení, pro dalšího nepotřebný produkt. Ale pro nás? Nepostradatelný klenot v kosmetické taštičce. Dior Backstage, Givenchy Beauty, Makeup By Mario a spousta dalších značek nám letos přinesla záplavu nových tvářenek s ohromujícími odstíny. Precizní a správná aplikace dokáže vytvořit neodolatelný efekt. Nejenže oživí tvář, ale také přinese jemný a přirozený lesk. Pokud žádnou nevlastníte, je načase si ji pořídit.

    Jak správně aplikovat tvářenku

    Výsledky s tvářenkou mohou být dechberoucí, a přesto aplikace není vůbec složitá. Stačí jen trocha praxe, trpělivosti při zapracování a správné volbě odstínu podle vašeho podtónu pleti. Ovšem pozor! Nejdůležitější je přizpůsobit tvářenku tak, aby seděla i k tvaru obličeje. Každý je unikátní a má své vlastní rysy. Nanesením tvářenky na správná místa můžete upravit optické proporce a vytvořit lichotivý vzhled.

    Dior Backstage Rosy Glow Blush

    Skvělá zpráva! Určitě už všichni známe ikonickou Dior Backstage Rosy Glow Blush, která je oblíbeným produktem Kylie Jenner a mnoha dalších celebrit. Tento rok Dior Backstage uvedl do prodeje další 4 odstíny, které potěší nejen věrné fanoušky této značky, ale i nováčky v beauty světě. Díky technologii oživení barvy reaguje při aplikaci na úroveň vlhkosti pleti a dodává růžový efekt na míru.

    Foto: Dior Backstage

    Makeup By Mario Soft Pop Plumping Blush Veil

    Mario Dedivanovic, uznávaný a dlouholetý make-up artist Kim Kardashian a zakladatel značky Makeup By Mario, uvedl na trh 6 odstínů krémové tvářenky, které si zamilujete! Soft Pop blush je pouze krátkou dobu v prodeji, ale už si vysloužila srdce svých fanoušků. Není divu, sám Mario uvedl: „Můj nový Soft Pop blush je moderní interpretací krémové tvářenky. Tato oslnivá a průsvitná formulace se rozpouští na pokožce a vytváří ohromující, transparentní barvu, která umožňuje vaší přirozené pleti zářit.“ A co řekne, to platí!

    Foto: Makeup By Mario

    Match Stix Color Adaptive Cheek + Lip Stick: SummaTime Collection by Fenty Beauty

    Rihanna nám představuje svůj nejnovější poklad. Fenty Beauty přichází s letní limitovanou kolekcí SUMMATIME COLLECTION, mezi kterou patří i hydratující tyčinka v odstínu Strawberry Pop. Díky technologii posunu barev toto složení přináší nejlichotivější univerzální růžovou barvu na tváře i rty všech odstínů pleti. Můžete aplikovat samostatně a nebo navrstvit na make-up a vytvořit rozjasněný svěží vzhled.

    Foto: Fenty Beauty

    Zdroj: Dior, Makeup By Mario, Fenty Beauty, Youtube