Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Beauty svět vítá novinky. Patří mezi ně nový Libre parfém i avokádový lip stain

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    - Reklama -

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    - Reklama -

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    První pomoc po cvičení a v letadle. Spreje s kyselinou chlornou bojují proti akné i podrážděné pokožce

    Svět kosmetiky pobláznila ingredience používaná k hojení ran, ale také k čištění povrchů v domácnosti. Řeč je o kyselině chlorné, která se kromě všestrannosti může pochlubit také silnými antibakteriálními a dezinfekčními vlastnostmi. Oblíbené spreje s obsahem této látky zabraňují vzniku vyrážek nebo zarudnutí.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid vládne Chopard a Kyjev vítá Ukrajinský fashion week

    Začátek týdne nezklamal a přinesl další novinky z módního světa. Bella Hadid vystřídala Julii Roberts v pozici globální ambasadorky Chopard. Poprvé od začátku války na Ukrajině se do Kyjeva vrací fashion week. Módní dům Miu Miu představí v Benátkách svůj krátký film a Prada odstartovala interaktivní podzimní kampaň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―