Více

    ― Reklama ―

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Beauty svět vítá novinky. Patří mezi ně nový Libre parfém i avokádový lip stain

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    - Reklama -

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    - Reklama -

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Hermès zkoumá nové vody. Uvažuje o vlastní haute couture kolekci

    Haute couture představuje ve světě módy nejvyšší schodek na stupni vítězů. Dosáhnout takové excelence, která tvorbu vysoké módy umožní, proto není snadným úkolem. Pustit se do něj ovšem hodlá módní dům Hermès. Jeho ředitel Axel Dumas v pátek prohlásil, že by značka mohla na Pařížském týdnu haute couture zazářit už v roce 2026 nebo 2027.

    Móda v kostce: Značky odhalují slavné tváře a Londýn vítá nováčka

    Módní společnosti vítají jaro pomocí čerstvých tváří. Řada z nich totiž představila nové ambasadory. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu září ve špercích Pomellato a herečka Eiza González zase v kouscích od David Yurman. Značka De Beers pro změnu spolupracuje s modelkou Adwoa Aboah. Londýnský týden módy pak vítá nový brand Songs of Siren.

    Jacquemus na vrcholu. Kromě milovaných reklamních kampaní zazáří i vlastní kosmetikou

    Návrháři Simonu Porte Jacquemus se splnil sen. Po usilovném hledání konečně našel vhodného investora pro svou nezávislou pařížskou značku. Důvodů na oslavu je ovšem více, výsledkem exkluzivního partnerství s konglomerátem L'Oréal bude totiž kromě menšinového podílu i exkluzivní beauty řada Jacquemus.

    Napříč pouští z pohodlí luxusu. Střední východ chystá první pětihvězdičkový vlak

    Luxusní cestování nabývá nových rozměrů. Saudská Arábie plánuje výstavbu prvního pětihvězdičkového vlaku, brázdícího Střední východ. Cestující budou mít na 1300 kilometrů dlouhé cestě možnost spatřit dechberoucí krásy pouště, a to z pohodlí toho nejmodernějšího luxusu. Vlak s názvem Dream of the Desert tak nabízí zcela unikátní zážitek.

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

    Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

    Řekněte své ano v souladu s trendy. Svatební šaty letos nosí korzety a hladkou siluetu

    Máloco je na seznamu příprav nejdůležitějšího dne tak vzrušující jako svatební šaty. Některé nevěsty mají hned jasno, jiné si dávají s volbou "těch pravých" na čas. Jestliže patříte do druhé skupiny, možná oceníte nápovědu v podobě letošních očekávaných trendů. Dobrou zprávou je, že si na své přijdou minimalistky i milovnice extravagantních prvků.

    New York pohltil týden módy. Odráží současné dění i moderní minimalismus

    Móda zaplavila ulice New Yorku. Metropole přivítala další sezónu fashion weeku, který neoficiálně zahájil už Marc Jacobs. V uplynulých dnech však své přehlídky odhalily také značky jako Calvin Klein, Altuzarra, Khaite či Prabal Gurung. Některé ve svých kolekcích zachytily pocity ze současného dění, jiné se mu naopak snažily uniknout.

    Véronique Nichanian působí u Hermès již 36 let. Redefinuje význam pánské módy

    Většina velkých módních domů je neodmyslitelně spjata se jmény kreativních ředitelů, kteří přicházejí a odcházejí v pravidelném rytmu sezón. U Hermès je tomu jinak. Véronique Nichanian, kreativní ředitelka pánské divize, u značky působí už 36 let. Je také nejdéle sloužící kreativní ředitelkou v oboru, která nemá brand nesoucí její jméno.

    Pryč s nevzhlednou výbavou. I z oblečení do přírody můžete vytvořit stylový outfit

    Procházky do přírody, běhání po horách či toulání se lesem. Aktivity tohoto typu výborně vyčistí hlavu a nezáleží na tom, jak u nich zrovna vypadáte. Právě proto umí být osvobozující. Pokud se ale při výšlapech chcete cítit stylově, nebo výlet plánujete zkombinovat s návštěvou města, existuje i oblečení do přírody bez prapodivných barev a tvarů.

    Zabodujte na všech frontách. Trendy activewear vynosíte i mimo posilovnu

    Outfity na cvičení už dávno nepatří jen do posilovny nebo na tenisový kurt. Trendy letošního roku otevírají activewear dveře do světa tradiční módy. Naučte se kombinovat sportovní kousky tak, že si je zamilujete i mimo potem prosycené hodiny cvičení. Na vyšší úroveň je vynesou vypasované kožené bundy, balletcore nebo jen správně zvolený střih.

    Svatba jako z módního mola. Aktuální haute couture návrhy oblečou i nevěsty

    Součást nejnovějších haute couture přehlídek tvořily rovněž svatební šaty. Tradičně zapadají do zastřešujících témat daných kolekcí, a tak vždy představují uchvacující různorodou nabídku. V řadách pro letošní jaro se objeví jak punkové modely, tak elegantní klasika. Chybět nebudou ani kousky inspirované baletem či Blízkým východem.

    Virální Dubai Chocolate zaplavila internet. Barvu pistácie vynosíte na kabátě i jako oční stíny

    Na první pohled ničím speciální čokoláda zbořila internet. Trend, dle kterého tvůrci i jejich diváci ochutnávají křupavou čokoládu s pistáciovým vnitřkem, se rozšířil i do Česka. Pistácie nyní okupují hlavní složky parfémů či speciálních edic káv a jejich barva inspiruje fashion a beauty značky. Naučte se výtvory se sladkým podtónem kombinovat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―