Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Značka Bulgari představila nejnovější kabelku. Model Roma se inspiruje jejím logem

    Při příležitosti 75. výročí od vydání kabelky Serpenti se módní firma Bulgari rozhodla vydat nový model. „Hledali jsme design, který by doplňoval Serpenti,“ okomentovala jeho odhalení ředitelka šperkařského oddělení Bulgari Mireia Lopez Montoya. Dle ní je proto nová kabelka „nadčasová, elegantní, ale zcela moderní“. Jejím hlavním prvkem je metalická rukojeť tašky, která odkazuje na kulaté logo Bulgari. Inspirované je starodávnými románskými mincemi.

    Chanel odhalil řadu rtěnek 31 Le Rouge. Luxusní produkty zachycují historii společnosti

    Vytvoření nejnovější řady rtěnek Chanel trvalo čtyři roky. Luxusní značka se totiž snažila vyrobit nejen kvalitní, ale také udržitelný produkt. Rtěnky 31 Le Rouge mají proto dle ní „vydržet po celý život“. Do každého kousku lze totiž dokoupit náplň. Rtěnka se tak dá předávat z „generace na generaci“. Obal navíc neobsahuje plast a je vyrobený ze skla, které má připomínat ikonické skleněné schodiště na 31 Rue Cambon v Paříži.

    Také samotné rtěnky obsahují stopy historie slavného módního domu. Dvanáct odstínů totiž symbolizuje různé prvky, které jsou se společností spojované. Například Rouge Fétiche připomíná barvu flanelových stužek, které si Coco Chanel omotávala kolem kotníků. Barva Rouge 2.55 je zase stejného odstínu, který je zachycený také na ikonické kabelce 2.55. Produkt navíc obsahuje květinu typickou pro známou společnost, tedy kamélii.

    Firma Loewe přivítala novou ambasadorku. Stala se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi

    Módní společnost Loewe odhalila nejnovější členku svého týmu globálních ambasadorů. Čínská herečka a zpěvačka Yang Mi se přitom ve světě módy objevila už dříve. V minulosti spolupracovala například s americkým návrhářem Michael Kors. „Jsem nadšená, že se mohu k rodině Loewe přidat. Vždy totiž byla mohou oblíbenou značkou,“ prohlásila čínská hvězda. Objevit se proto má také na páteční přehlídce Loewe v Paříži.

    Barcelonský týden svatební módy odhalil první část kampaně. Propojit ji chce s umělou inteligencí

    Barcelona přivítá od 17. do 21. dubna příštího roku týden svatební módy. Jeho pořadatelé ovšem už nyní odhalili část chystané kampaně. Za téma nadcházejícího ročníku očekávané události si totiž vybrali „nárůst umělé inteligence a technologickou proměnu průmyslu“. Na nové technologie se ovšem chtějí dívat s optimismem. Inspirovat se proto chtějí především dopady moderních vynálezů na současnou společnost.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, The Beauty Look Book, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Loewe má novou ambasadorku, Chanel vydal luxusní rtěnky a Bulgari odhalil kabelku Roma

    Konec týdne přináší novinky ze světa módy. Společnost Loewe zveřejnila jméno nejnovější ambasadorky. Stane se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi. Chanel zase ohromil své fanoušky novou řadou luxusních rtěnek. Bulgari pro změnu oslavuje vydání nového modelku kabelky s názvem Roma. Barcelonský týden svatební módy pak odhalil první část nadcházející kampaně.

    Značka Bulgari představila nejnovější kabelku. Model Roma se inspiruje jejím logem

    Při příležitosti 75. výročí od vydání kabelky Serpenti se módní firma Bulgari rozhodla vydat nový model. „Hledali jsme design, který by doplňoval Serpenti,“ okomentovala jeho odhalení ředitelka šperkařského oddělení Bulgari Mireia Lopez Montoya. Dle ní je proto nová kabelka „nadčasová, elegantní, ale zcela moderní“. Jejím hlavním prvkem je metalická rukojeť tašky, která odkazuje na kulaté logo Bulgari. Inspirované je starodávnými románskými mincemi.

    Chanel odhalil řadu rtěnek 31 Le Rouge. Luxusní produkty zachycují historii společnosti

    Vytvoření nejnovější řady rtěnek Chanel trvalo čtyři roky. Luxusní značka se totiž snažila vyrobit nejen kvalitní, ale také udržitelný produkt. Rtěnky 31 Le Rouge mají proto dle ní „vydržet po celý život“. Do každého kousku lze totiž dokoupit náplň. Rtěnka se tak dá předávat z „generace na generaci“. Obal navíc neobsahuje plast a je vyrobený ze skla, které má připomínat ikonické skleněné schodiště na 31 Rue Cambon v Paříži.

    Také samotné rtěnky obsahují stopy historie slavného módního domu. Dvanáct odstínů totiž symbolizuje různé prvky, které jsou se společností spojované. Například Rouge Fétiche připomíná barvu flanelových stužek, které si Coco Chanel omotávala kolem kotníků. Barva Rouge 2.55 je zase stejného odstínu, který je zachycený také na ikonické kabelce 2.55. Produkt navíc obsahuje květinu typickou pro známou společnost, tedy kamélii.

    Firma Loewe přivítala novou ambasadorku. Stala se jí čínská herečka a zpěvačka Yang Mi

    Módní společnost Loewe odhalila nejnovější členku svého týmu globálních ambasadorů. Čínská herečka a zpěvačka Yang Mi se přitom ve světě módy objevila už dříve. V minulosti spolupracovala například s americkým návrhářem Michael Kors. „Jsem nadšená, že se mohu k rodině Loewe přidat. Vždy totiž byla mohou oblíbenou značkou,“ prohlásila čínská hvězda. Objevit se proto má také na páteční přehlídce Loewe v Paříži.

    Barcelonský týden svatební módy odhalil první část kampaně. Propojit ji chce s umělou inteligencí

    Barcelona přivítá od 17. do 21. dubna příštího roku týden svatební módy. Jeho pořadatelé ovšem už nyní odhalili část chystané kampaně. Za téma nadcházejícího ročníku očekávané události si totiž vybrali „nárůst umělé inteligence a technologickou proměnu průmyslu“. Na nové technologie se ovšem chtějí dívat s optimismem. Inspirovat se proto chtějí především dopady moderních vynálezů na současnou společnost.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, The Beauty Look Book, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―