Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Společnost Tiffany & Co. právě vydala vzrušující aktualizaci jednoho ze svých nejnovějších produktů. Unikátní náramek z 18karátového bílého zlata je umístěn v bronzové erodované soše visacího zámku, kterou navrhl Daniel Arsham.

    Již v srpnu luxusní klenotnictví představilo novou kolekci Tiffany Lock, která zahrnuje čtyři genderově neutrální náramky vyrobené s charakteristickým designem visacího zámku značky. Nyní značka pověřila amerického umělce Daniela Arshama, aby náramek pro letošní prázdninovou sezónu nově ztvárnil.

    Foto: Tiffany & Co.

    Šperk nazvaný Tiffany & Co. x Arsham Studio Bangle je ručně vyroben z 18karátového bílého zlata a je osázen více než třemi karáty diamantů a jedním karátem zeleného kamene tsavoritu (který v určitém světle vypadá spíše jako Tiffany Blue než jako zelený).

    Náramky, jejichž počet je omezen na pouhých 99 kusů, jsou uloženy v sošce „Bronze Eroded Tiffany Padlock“, jejíž tvar vychází z archivního designu Tiffany. Výroba každé skulpturální krabičky trvá více než 400 hodin.

    Foto: Tiffany & Co.

    V sadě je toho samozřejmě víc, než se na první pohled zdá. Visací zámek je archivní motiv společnosti Tiffany’s, který pochází z 19. století. Některé z posledních novinek klenotnictví, jako jsou náramky z kolekce Lock, jsou vytvořeny podle nich. Visací zámek je také výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, která je vysoce ceněna fanoušky umění a která nově zobrazuje současné předměty optikou „imaginární budoucnosti“.

    Visací zámek však také představuje osobní pouta, která si mezi sebou vytváříme – což je obzvlášť aktuální v době, kdy jsou svátky za rohem. Kolekce Lock je ukotvena kolem inkluzivního poselství: „Žádná pravidla. Všichni jsou vítáni.

    Foto: Tiffany & Co.

    Toto vydání představuje třetí spolupráci mezi Tiffany a Arshamem od roku 2021, kdy zahájili své tvůrčí partnerství. Od té doby si fanoušci tohoto dua mohli zakoupit limitovanou sérii uměleckých děl s názvem „Bronzová erodovaná krabička Tiffany Blue“ a speciální edici basketbalového míče v modré barvě Tiffany Blue pro All-Star víkend.

    Foto: Tiffany & Co.

    Nová socha s visacím zámkem a sada náramků Tiffany a Arsham se bude dodávat v na zakázku vyrobené bedně Tiffany Blue s kovovým kováním, vše za aktuálně 59 000 dolarů. S nákupem je dodávána také další modrá krabička, v níž jsou uloženy dvojí značkové bílé manipulační rukavice. Kompletní sada bude k dostání ve vybraných prodejnách Tiffany & Co. po celém světě již 1. prosince.

    Alternativu? Ano máme

    Pokud je pro Vás cena Tiffany příliš vysoká nebo máte obavu, že se na vás v limitované edici nedostane, můžete nakouknout do butiků i jiných značek. Za zmínku určitě stojí zlaté náramky Cartier. Konkrétně ty z řady LOVE jsou dostupné aktuálně od 5 100 dolarů a to hned v několika barvách a variantách.

    Foto: Cartier

    Není zlato vše co se třpytí, a i přesto na vaší paži takový šperk z ušlechtilé oceli může být právě pro vás tou pravou volbou. Pokud se podíváme například ke značce Louis Vuitton, najdeme zde pár opravdu krásných kousků s cenovkou pod 1 000 dolarů.

    Foto: Louis Vuitton

    Tato manžeta s vyrytým ikonickým vzorem a bezpečnostním cvočkem je ideálním kouskem, který lze libovolně kombinovat. Cena na německém e-shopu je aktuálně 505 Euro.

    Zdroj: Robb Report, Tiffany, Cartier, Louis Vuitton, YouTube

    Tiffany se spojila s umělcem Danielem Arshamem a krásná limitka zámkového náramku je na světě

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.