Více

    ― Reklama ―

    Ohlédněte se s pomalu končícím rokem za uplynulými měsíci v módním světě. Vybrali jsme pro vás nejdůležitější a nejzásadnější zprávy, o kterých jsme letos reportovali. Jedná se především o návraty, ale i odchody slavných kreativních ředitelů luxusních módních společností nebo zásadní proměny samotných značek.

    Návrhářka Sarah Burton učinila těžké rozhodnutí. Po 25 letech opustila značku Alexander McQueen

    Kolekce pro jaro/léto 2024, kterou návrhářka Sarah Burton odhalila v září, byla její poslední, kterou pro módní dům Alexander McQueen vytvořila. Po 25 letech totiž společnost opustila. Poprvé se s ní seznámila, když u ní pracovala jako stážistka v roce 1996. Po dostudování prestižní školy Central Saint Martins se do ní ovšem navrátila.

    Roku 2010 se tak stala jasnou volbou pro vedení společnosti poté, co návrhář McQueen zemřel. Burton pak byla za svou kariéru ceněná především za svou schopnost následovat dědictví McQueena, ale zároveň značku posouvat směrem k modernizaci. Proslavila se například návrhem svatebních šatů Kate Middleton.

    Gucci vyměnil kreativního ředitele. Na novou cestu se vydal s návrhářem Sabato de Sarno

    Dalším módním domem, který letos zažil značnou změnu, je Gucci. Od listopadu roku 2022 totiž neznal po odchodu Allessandro Michele jméno svého nového kreativního ředitele. Oznámil ho ovšem koncem ledna letošního roku. V září pak návrhář Sabato de Sarno úspěšně odhalil svou první kolekci v nové roli.

    Změna zároveň značí proměnu směřování italské módní společnosti. Od excentrických looků Michele se totiž obrátila k více luxusním a méně výrazným návrhům de Sarna. Značka se totiž chce více zaměřit na své dědictví a ikonické prvky, které za 102 let své existence vytvořila.

    Phoebe Philo se vrátila na scénu. Postarala se o bez pochyby nejvíce ikonický moment roku

    Návrhářka Phoebe Philo letos rozpoutala jednu z největších módních debat. Na scénu se totiž vrátila s elegancí a stylem, který je vlastní snad jenom jí. Místo pompézních reklam nebo kampaní oznámila příchod své tak dlouho očekávané kolekce jednoduchým e-mailem. Fakt, že se její kousky vyprodaly za první dva dny, mluví za vše.

    Módní fanoušky Philo oslovila i tím, že nechala jednotlivé kousky vyrobit pouze v limitovaném počtu. Poukázat tak chtěla také na problém módního průmyslu s ochranou životního prostředí. Samotné designy pak skvěle propojují tichý luxus, dech beroucí kreativitu i smyslný a elegantní styl.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Značka Moschino musela čelit nečekané ztrátě. Nový kreativní ředitel Davide Renne zemřel 9 dní po svém nástupu

    V polovině října oznámila společnost Moschino nástup nového kreativního ředitele. Stal se jím italský návrhář Davide Renne. Náhle ovšem zemřel jen 9 dní poté, co do své nové pozice nastoupil. Příčinou jeho smrti bylo nečekané vážné onemocnění. První kolekci měl přitom odhalit v únoru příštího roku.

    Nahradit měl Renne ve vedení Moschino bývalého kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten totiž stál v čele značky poslední dekádu. „Neexistují žádná slova, která by dokázala popsat bolest, kterou právě prožíváme,“ okomentovalo tehdy vedení společnosti náhlou ztrátu.

    Jeden z největších úspěchů roku patří firmě LVMH. Představila Pharella Williamse i zbrusu novou pobočkou

    Francouzský koncern LVMH za nás letos rozhodně získal cenu za nejúspěšnější firmu roku módního průmyslu. Těšil se totiž ze zisků obdivuhodné řady společností, které pod ní spadají, jako je Dior, Givenchy, Loewe, Céline a další. Největší úspěch jí ovšem zaručila společnost Louis Vuitton.

    Mimo jiné získala více než pozitivní reakce na první kolekci svého nového kreativního ředitele pánské módy, tedy zpěváka Pharrella Williamse. Vysloužila si tím od své mateřské firmy LVMH také novou budovu na slavné pařížské ulici Champs-Élysées. Jednat se má o jednu z největších poboček značky, ale také budoucí luxusní hotel.

    Zdroje: WWD, The Guardian, W Magazine, CNN, Design Week, Instagram

    ― Reklama ―

    Připomeňte si top fashion zprávy roku 2023. Jsou plné nových kreativních ředitelů i proměn slavných značek

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ohlédněte se s pomalu končícím rokem za uplynulými měsíci v módním světě. Vybrali jsme pro vás nejdůležitější a nejzásadnější zprávy, o kterých jsme letos reportovali. Jedná se především o návraty, ale i odchody slavných kreativních ředitelů luxusních módních společností nebo zásadní proměny samotných značek.

    - Reklama -

    Návrhářka Sarah Burton učinila těžké rozhodnutí. Po 25 letech opustila značku Alexander McQueen

    Kolekce pro jaro/léto 2024, kterou návrhářka Sarah Burton odhalila v září, byla její poslední, kterou pro módní dům Alexander McQueen vytvořila. Po 25 letech totiž společnost opustila. Poprvé se s ní seznámila, když u ní pracovala jako stážistka v roce 1996. Po dostudování prestižní školy Central Saint Martins se do ní ovšem navrátila.

    Roku 2010 se tak stala jasnou volbou pro vedení společnosti poté, co návrhář McQueen zemřel. Burton pak byla za svou kariéru ceněná především za svou schopnost následovat dědictví McQueena, ale zároveň značku posouvat směrem k modernizaci. Proslavila se například návrhem svatebních šatů Kate Middleton.

    Gucci vyměnil kreativního ředitele. Na novou cestu se vydal s návrhářem Sabato de Sarno

    Dalším módním domem, který letos zažil značnou změnu, je Gucci. Od listopadu roku 2022 totiž neznal po odchodu Allessandro Michele jméno svého nového kreativního ředitele. Oznámil ho ovšem koncem ledna letošního roku. V září pak návrhář Sabato de Sarno úspěšně odhalil svou první kolekci v nové roli.

    - Reklama -

    Změna zároveň značí proměnu směřování italské módní společnosti. Od excentrických looků Michele se totiž obrátila k více luxusním a méně výrazným návrhům de Sarna. Značka se totiž chce více zaměřit na své dědictví a ikonické prvky, které za 102 let své existence vytvořila.

    Phoebe Philo se vrátila na scénu. Postarala se o bez pochyby nejvíce ikonický moment roku

    Návrhářka Phoebe Philo letos rozpoutala jednu z největších módních debat. Na scénu se totiž vrátila s elegancí a stylem, který je vlastní snad jenom jí. Místo pompézních reklam nebo kampaní oznámila příchod své tak dlouho očekávané kolekce jednoduchým e-mailem. Fakt, že se její kousky vyprodaly za první dva dny, mluví za vše.

    Módní fanoušky Philo oslovila i tím, že nechala jednotlivé kousky vyrobit pouze v limitovaném počtu. Poukázat tak chtěla také na problém módního průmyslu s ochranou životního prostředí. Samotné designy pak skvěle propojují tichý luxus, dech beroucí kreativitu i smyslný a elegantní styl.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Značka Moschino musela čelit nečekané ztrátě. Nový kreativní ředitel Davide Renne zemřel 9 dní po svém nástupu

    V polovině října oznámila společnost Moschino nástup nového kreativního ředitele. Stal se jím italský návrhář Davide Renne. Náhle ovšem zemřel jen 9 dní poté, co do své nové pozice nastoupil. Příčinou jeho smrti bylo nečekané vážné onemocnění. První kolekci měl přitom odhalit v únoru příštího roku.

    Nahradit měl Renne ve vedení Moschino bývalého kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten totiž stál v čele značky poslední dekádu. „Neexistují žádná slova, která by dokázala popsat bolest, kterou právě prožíváme,“ okomentovalo tehdy vedení společnosti náhlou ztrátu.

    Jeden z největších úspěchů roku patří firmě LVMH. Představila Pharella Williamse i zbrusu novou pobočkou

    Francouzský koncern LVMH za nás letos rozhodně získal cenu za nejúspěšnější firmu roku módního průmyslu. Těšil se totiž ze zisků obdivuhodné řady společností, které pod ní spadají, jako je Dior, Givenchy, Loewe, Céline a další. Největší úspěch jí ovšem zaručila společnost Louis Vuitton.

    Mimo jiné získala více než pozitivní reakce na první kolekci svého nového kreativního ředitele pánské módy, tedy zpěváka Pharrella Williamse. Vysloužila si tím od své mateřské firmy LVMH také novou budovu na slavné pařížské ulici Champs-Élysées. Jednat se má o jednu z největších poboček značky, ale také budoucí luxusní hotel.

    Zdroje: WWD, The Guardian, W Magazine, CNN, Design Week, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok tentokrát šlápl vedle. Trendy teorie kontrastního make-upu vyvolává kritiku

    Nová beauty teorie, stvořená v zákoutí TikToku, slibuje krásu pro každého. Tvrdí totiž, že pokud měl někdo dosud pocit, že mu to nesluší, může za to pouze špatná volba make-upu. Na základě správně určeného kontrastu vlasů, očí a pleti však může být vše jinak. Slibný koncept ovšem čelí kritice, označující ho za diskriminující.

    Polibky na tvář, nebo potřesení rukou? Elegantní způsob pozdravu určí etiketa

    Že zdravíme s úsměvem a očním kontaktem je jasné, v opačném případě by náš pozdrav nebyl brán upřímně. V některých situacích může být ale pořadí zdravení zapeklité, stejně jako vhodnost jednotlivých přístupů. Ženy a starší lidé samozřejmě žádají větší úctu, do hry ale vstupují i lidské omyly, které vyřeší pravidla etikety.

    Módní novinky v kostce: Marc Jacobs propadl The Wizard of Oz a Boss vítá Vánoce

    Hugo Boss láká na sváteční nákupy za pomocí kampaně zahrnující Davida Beckham či Gisele Bündchen. Marc Jacobs pak svůj nový projekt nezaměřil na Vánoce, nýbrž 85. výročí filmu The Wizard of Oz. Módní dům Dior zase představil řadu, vytvořenou společně s umělcem Kaws. Společnost Prada pro změnu přivítala nového ambasadora.

    Bez pořádné hydratace to nepůjde. V chladnějších měsících vás zachrání noční masky

    V podzimních a zimních měsících chybí pokožce potřebná hydratace více než kdy jindy. Suchá místa se viditelně projevují, make-up tvoří šupinky a celý look vypadá poněkud zvadle. Leckdy už obyčejné krémy nestačí a je potřeba sáhnout po silnějším bojovníkovi. Tím jsou noční masky, které pracují, zatímco vy poklidně spíte.

    Udržte se v teple s aktuálními trendy. Podzim 2024 definují eklektické šály

    Šála patří společně s pumpkin spice latte a huňatými svetry mezi nejzásadnější podzimní pomocníky. Praktický doplněk však každý rok zásadně ovlivní současné módní trendy. Letos jim dominuje eklektický styl, zahrnující různorodé modely. Zazáříte proto s dlouhou Acne Studios klasikou, ale i více nezvyklými variantami.

    Značka Abercrombie & Fitch v centru dění. Její bývalý šéf čelí obvinění z obchodování se sexem

    Módní svět upírá pozornost na známou americkou značku Abercrombie & Fitch. Důvodem však není zajímavá kampaň, ani nová kolekce, nýbrž zločin. Bývalý dlouholetý šéf firmy Mike Jeffries byl totiž obviněný z obchodování se sexem a organizování mezistátní prostituce. Samotná značka ovšem spojitost odmítá.

    CFDA Fashion Awards přivítaly módní ikony. Cenu si odnesla Rachel Scott z Diotima

    Na letošních CFDA Fashion Awards se tradičně setkaly nejen slavné osobnosti, ale hlavně největší ikony módního světa. Své pečlivě vybrané outfity předvedly na slavnostní večeři, koktejlovém večírku i samotném předávání cen. Jednu z nich si mimo jiné odnesla i návrhářka Rachel Scott, a to za tvorbu pro svou značku Diotima.

    Hollywood přivítal čtvrtý ročník Academy Gala. Večeru dominoval couture a archivní looky

    Filmové muzeum v Los Angeles letos opět otevřelo své brány prestižní benefiční akci Academy Gala. Na majestátním červeném koberci se objevily významné osobnosti, a to v ještě majestátnějších outfitech. Dech nám vyrazila jak modelka Kaia Gerber, v archivní kreaci Givenchy, tak herec Colman Domingo, s netradiční kabelkou.

    Zapomeňte na ohrané Y2K. Současné trendy ovládá futuristická estetika Y3K

    Styl z počátku 21. století, známý také jako Y2K, ovládl v posledních měsících nejen módní průmysl. Zdá se ovšem, že se na scéně objevila jeho vážná konkurence. Na oblibě totiž narůstá estetika s názvem Y3K. Jedná se o futuristický trend, odrážející pokrok moderních technologií, umělou inteligenci i dystopickou budoucnost.

    Módní novinky v kostce: Charlie XCX propaguje Converse a Beyoncé láká na nový parfém

    Converse si za tvář své vánoční kampaně vybral zpěvačku Charlie XCX. Beyoncé překvapila vydáním parfému Cé Lumière a Christian Louboutin přichystal spolupráci s Coco Brandolini d'Adda. Los Angeles plánuje novou edici fashion weeku a italské město Prato bojuje se zhoršujícími se podmínkami tamních pracovníků módního průmyslu.

    Vyhněte se dýním a umělým pavoukům. Výzdoba halloweenské party může být i elegantní

    Pakliže se letos na oslavy Halloweenu nechystáte ven, možná budete mít chuť uspořádat strašidelný večírek u sebe doma. Plastové dýně a hmyz se ale nehodí na každou příležitost. Obzvlášť, pokud si interiér držíte v honosnějším stylu. Dekadentní výzdoba v tmavých odstínech, založená na luxusních materiálech, bude tím pravým.

    Dávka old money i temnoty. Kontroverzní Menendez core zahlcuje sociální sítě

    Internetová kultura ráda hledá estetiku tam, kde by to nikoho nenapadlo. Sociální síť TikTok tak opět exceluje. Tentokrát si vzala do parády seriál Monstra: Příběh Lylea a Erika Menendezových a přetvořil ho v kontroverzní fenomén „Menendez core“.

    Jedna svatba, čtyři outfity od hvězdných návrhářů. Millie Bobby Brown zveřejnila fotky ze dne D

    Herecká superstar si vzala svého přítele Jakea Bongioviho už v květnu na tajné svatbě v Toskánsku. Od té doby všichni s napětím čekali, kdy konečně ukáže fotky z obřadu. Jak bude dvacetiletá Millie vypadat v tradičních bílých šatech? Teď už víme, že úchvatně. Svými čtyřmi modely je rozhodně inspirací pro ostatní nevěsty: dokázala spojit luxusní look s lehce rebelským stylem.

    Darujte svému pracovnímu stolu proměnu. Upraví ho TikTok trend desk scaping

    Práce z domova začíná být od času světové pandemie čím dál častější. Není proto divu, že si sociální síť TikTok zamilovala trend s názvem desk scaping. Jedná se o popis upraveného pracovního prostředí, vylepšujícího nejen interiér, ale také vaše zdraví. Stačí přitom jen pár nepatrných změn.

    Místo videí láká na nákupy. Na TikToku seženete trendy krém i zubní pastu

    Obchod platformy TikTok je stejně chaotický jako její část, produkující krátká zábavná videa. Stejně jako ona totiž vytváří náhodné a často nesmyslné trendy. Mezi nejčastěji prodávané produkty letošního srpna tak kromě krému na krk patří i zubní pasta nebo elektrický holicí strojek. Své místo si ale vybojovala také řada vlasových pomocníků.

    Odhalte svého vnitřního andílka. Oblékněte spodní prádlo jako z show Victoria’s Secret

    Světem módy momentálně rezonuje dozvuk přehlídky Victoria's Secret. Po šesti letech si tato očekávaná show opět našla místo v našich životech. Modelky kromě dechberoucího make-upu a postav předvedly i elegantní spodní prádlo. Inspirujte se jimi a pořiďte si do šatníku kousky, které vám zvednou sebevědomí a rozzáří den.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―