Více

    ― Reklama ―

    I když většinu módního světa zahltil Newyorský týden módy, objevuje se nadále spousta novinek, které stojí za to sledovat. Sarah Burton opouští po 13 letech vedení Alexander McQueen. Valentino vydal kampaň se supermodelkou Kaia Gerber a L’Occitane má novou ambasadorku. Michael Kors odhalil přehlídku inspirovanou přímořským stylem a Burberry se vydává do ulic Londýna.

    Sarah Burton odchází z pozice kreativní ředitelky značky Alexander McQueen

    Přehlídka pro jaro 2024 naplánovaná na Pařížský týden módy bude poslední, kterou pod jménem Alexander McQueen návrhářka Sarah Burton představí. Oznámila totiž, že z pozice kreativní ředitelky značky odchází. Nastoupila do ní poté, co její předchůdce spáchal v roce 2010 sebevraždu. „Za 13 let svého působení dovedla Sarah Burton britský módní dům do nových výšin,“ rozloučila se s návrhářkou mateřská společnost značky Kering.

    L’Occitane vítá novou ambasadorku. S herečkou a spisovatelkou Aria Mia Loberti sdílí stejné hodnoty

    Herečka, spisovatelka a aktivistka za lidská práva Aria Mia Loberti se stala novou tváří kosmetické luxusní značky L’Occitane. V nadcházejících měsících se proto objeví především v kampaních propagujících ikonický krém na ruce s bambuckým máslem. „Tahle volba byla jasná jak pro nás, tak pro Ariu, jelikož sdílíme stejné hodnoty,“ vyjádřila se k oznámení jednatelka firmy Adrien Geiger. Herečka je známá především svou rolí v připravovaném filmu All the Light We Cannot See.

    Michael Kors oslavuje v New Yorku přímořskou atmosféru. Přehlídku umístil na břeh řeky

    Mezi tradiční událost Newyorského týdne módy patří také přehlídka Michael Kors. V pondělí předvedl návrhář show plnou radostných kousků, ideálních pro výlety do přímořských měst. „Půvabná dovolená. Pohodlí a nadčasová krása a všechno, co je spojené s vodou,“ popsal známý návrhář svou nejnovější tvorbu. Molo se proto také rozhodl umístit na břeh řeky East River v parku Domino. Mezi dominantní prvky přehlídky patřil kašmír, krajka i zvířecí vzory.

    Valentino objevuje nový význam „black tie“. Představila ho supermodelka Kaia Gerber

    Black tie podle Valentino neznamená pouze formální oděv. Známá značka se ve své nové kampani zaměřila na doslovný význam slovního spojení. Supermodelku Kaia Gerber proto oblékla do návrhů, do kterých přímo zakomponovala klasickou černou kravatu. „Jedná se o zobrazení toho, co kdysi bylo symbolem maskulinní moci. Nyní ale reprezentuje proměnu směrem k inkluzivitě a osobnímu vyjádření,“ vysvětlilo vedení Valentino.

    Burberry převzalo ulice Londýna. Značka zveřejnila novou iniciativu Streets

    Londýnské ulice se v následujících týdnech zaplní logem módní společnosti Burberry. Značka totiž zahájila projekt Streets, ve kterém hodlá „ovládnout“ ulice známých velkoměst. Iniciativu započala v Londýně, následně se podívá také do Soulu nebo Šanghaje. „Jedná se o propojení perspektivní vize s bohatým dědictvím a moderním britským luxusem,“ vysvětlilo vedení Burberry. Hodlá například spolupracovat se známými londýnskými podniky.

    Zdroje: Fashion Network, The New York Times, W Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Michael Kors oslavuje přímořský styl, Sarah Burton opouští Alexander McQueen a L’Occitane vítá novou tvář

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když většinu módního světa zahltil Newyorský týden módy, objevuje se nadále spousta novinek, které stojí za to sledovat. Sarah Burton opouští po 13 letech vedení Alexander McQueen. Valentino vydal kampaň se supermodelkou Kaia Gerber a L’Occitane má novou ambasadorku. Michael Kors odhalil přehlídku inspirovanou přímořským stylem a Burberry se vydává do ulic Londýna.

    - Reklama -

    Sarah Burton odchází z pozice kreativní ředitelky značky Alexander McQueen

    Přehlídka pro jaro 2024 naplánovaná na Pařížský týden módy bude poslední, kterou pod jménem Alexander McQueen návrhářka Sarah Burton představí. Oznámila totiž, že z pozice kreativní ředitelky značky odchází. Nastoupila do ní poté, co její předchůdce spáchal v roce 2010 sebevraždu. „Za 13 let svého působení dovedla Sarah Burton britský módní dům do nových výšin,“ rozloučila se s návrhářkou mateřská společnost značky Kering.

    L’Occitane vítá novou ambasadorku. S herečkou a spisovatelkou Aria Mia Loberti sdílí stejné hodnoty

    Herečka, spisovatelka a aktivistka za lidská práva Aria Mia Loberti se stala novou tváří kosmetické luxusní značky L’Occitane. V nadcházejících měsících se proto objeví především v kampaních propagujících ikonický krém na ruce s bambuckým máslem. „Tahle volba byla jasná jak pro nás, tak pro Ariu, jelikož sdílíme stejné hodnoty,“ vyjádřila se k oznámení jednatelka firmy Adrien Geiger. Herečka je známá především svou rolí v připravovaném filmu All the Light We Cannot See.

    Michael Kors oslavuje v New Yorku přímořskou atmosféru. Přehlídku umístil na břeh řeky

    Mezi tradiční událost Newyorského týdne módy patří také přehlídka Michael Kors. V pondělí předvedl návrhář show plnou radostných kousků, ideálních pro výlety do přímořských měst. „Půvabná dovolená. Pohodlí a nadčasová krása a všechno, co je spojené s vodou,“ popsal známý návrhář svou nejnovější tvorbu. Molo se proto také rozhodl umístit na břeh řeky East River v parku Domino. Mezi dominantní prvky přehlídky patřil kašmír, krajka i zvířecí vzory.

    - Reklama -

    Valentino objevuje nový význam „black tie“. Představila ho supermodelka Kaia Gerber

    Black tie podle Valentino neznamená pouze formální oděv. Známá značka se ve své nové kampani zaměřila na doslovný význam slovního spojení. Supermodelku Kaia Gerber proto oblékla do návrhů, do kterých přímo zakomponovala klasickou černou kravatu. „Jedná se o zobrazení toho, co kdysi bylo symbolem maskulinní moci. Nyní ale reprezentuje proměnu směrem k inkluzivitě a osobnímu vyjádření,“ vysvětlilo vedení Valentino.

    Burberry převzalo ulice Londýna. Značka zveřejnila novou iniciativu Streets

    Londýnské ulice se v následujících týdnech zaplní logem módní společnosti Burberry. Značka totiž zahájila projekt Streets, ve kterém hodlá „ovládnout“ ulice známých velkoměst. Iniciativu započala v Londýně, následně se podívá také do Soulu nebo Šanghaje. „Jedná se o propojení perspektivní vize s bohatým dědictvím a moderním britským luxusem,“ vysvětlilo vedení Burberry. Hodlá například spolupracovat se známými londýnskými podniky.

    Zdroje: Fashion Network, The New York Times, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―