Více
    Domů Blog Strana 8

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    0
    LAPCOS booty beauty maska
    LAPCOS booty beauty maska

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Když to vypadá, že kosmetický svět už nemůže ničím šokovat, přichází sérum na zadek. Taky masky, exfoliační tonika či zpevňující emulze, to vše určené výhradně pro oblast, která většinu dne prosedí v džínách. Z booty beauty se stává nový mikro trend oslovující převážně milovníky maximalistické péče o tělo. Možná je jen otázkou času, kdy si začneme mazat jednotlivé prsty u nohou.

    Stačí přejet kartáčem po celé ploše a tělové mléko nanést o trochu výš

    Péče o celé tělo je samozřejmostí. Někdy to už ovšem překračuje meze normy, stejně jako to dělá i trendy booty beauty. Tedy péče, jejíž popularita neustále stoupá a očekává se proto, že do roku 2030 dosáhne hodnoty 11 miliard dolarů (asi 260 miliard korun). Spíš než nutnost to ovšem dokazuje touhu nakupujících svézt se s aktuálním trendem a nenechat si utéct ani jediný produkt.

    Zdroj: LAPCOS, Maëlys

    Pokožka na hýždích je stále pokožka. Má póry, může trpět vysušením, podrážděním i akné. Ignorovat péči o ni by byla chyba, zvlášť, pokud trávíte čas v těsném sportovním oblečení nebo milujete horké koupele. To ale neznamená, že je nutné mít doma koupelnovou poličku zaplavenou produkty propagované výhradně tímto směrem. Základní péče na tělo vám úplně postačí.

    Booty beauty těží z nesebejistého přístupu. Věnujte si péči kvůli sobě, ne marketingu

    Jestliže vám na kůži na hýždích a v okolí záleží, největší službu jí prokážete pravidelným pohybem, pohodlným prádlem a tím, že se k ní budete chovat s respektem, a ne jako k aktuální oběti marketingového šílenství. Exotická maska se zlatem zní možná lákavě, ale pokožce mnohdy stačí to, co už máte doma. Tělové máslo na suché nohy vám udělá skvělou službu i o pár centimetrů výš.

    Estetická posedlost dokonalým pozadím tak v sobě možná nese trochu staré známé „body anxiety“, akorát v novém a hůře rozpoznatelném obalu. Pokud vás ovšem zkrátka jen těší přidat do své beauty rutiny nový prvek a masku si nanést třeba i na zadek, proč ne? Jen není dobré si z podobných kroků dělat povinnost. Péče o tělo má být radost, ne další položka do vašeho to-do listu.

    Zdroje: Glossy, nss G-Club, Instagram, Lé Peach

    Sofia Coppola natočila první dokument. Kameru namířila na Marca Jacobs

    0
    Marc Jacobs a Sofia Coppola
    Marc Jacobs a Sofia Coppola

    Slavná režisérka Sofia Coppola proniká hlouběji do světa módy. Minulý týden prozradila, že na blížícím se filmovém festivalu v Benátkách odhalí svůj první dokument s názvem Marc by Sofia. Sledovat má nejen život a kariéru slavného návrháře Marca Jacobs, ale také jejich dlouhodobé přátelství a trvající spolupráci jak na poli módy, tak filmu.

    Módní svět čeká nový dokument. Režisérka Sofia Coppola, známá pro snímky jako Priscilla či Marie Antoinette, minulý týden oznámila, že natočila dokument o svém blízkém příteli a ikonickém návrháři Marcu Jacobs. Film hodlá odhalit na blížícím se Mezinárodním filmovém festivalu v Benátkách, který startuje 27. srpna a končí 6. září. Režisérka ovšem dokument představí mimo hlavní soutěž.

    Dokument s názvem Marc by Sofia má 97 minut, ve kterých pečlivě sleduje život a kariéru známého designéra. Zároveň se ovšem jedná o svědectví dlouhodobé spolupráce a přátelství dvou uznávaných umělců. Předpokládá se proto, že Sofia Coppola tentokrát otočí kameru i na sebe. Detaily snímku zatím nejsou známé, již nyní je ovšem jasné, že jeho součástí bude celá řada archivních záběrů.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Název dokumentu pak odkazuje na ikonickou řadu designéra známou jako Marc by Marc Jacobs. O významné dílo se již nyní jedná také proto, že jde o zcela první dokument z dílny Coppoly. Režisérka je Jacobsova dlouhodobá múza, a tak se objevila hned v několika jeho kampaních. Spolupracovala s ním už v době, kdy pracoval pro Louis Vuitton, ale také později, kdy režírovala jeho reklamy.

    Marc Jacobs není jediným módním partnerem. Coppola spolupracuje i s Chanel

    Sofia Coppola tedy není ve světě módy žádným nováčkem. Nedávno například odhalila také spolupráci s módním domem Chanel. Za pomocí podcastu, ale i knihy, vypráví historii slavné haute couture značky. Nedávno se proto objevila na přehlídce Chanel po boku svých dcer, Romy a Cosimy. Dává tedy smysl, že se úspěšná režisérka rozhodla svůj první dokument věnovat právě světu módy.

    @culted My favourite duo are making a doc 🖤 📹 : CULTED #sofiacoppola #sofiacoppolafilm #marcjacobs #marcjacobstote #documentary #fyp #foryoupage #virginsuividesedit #marieantoinette ♬ original sound – CULTED

    Rozhodně však není jediným talentem, na který bude celý svět v Benátkách upírat zrak. Očekává se rovněž účast velikánů, jako je Guillermo del Toro, Yorgos Lanthimos, Paolo Sorrentino nebo Luca Guadagnino. O nic méně hvězdná nebude ani skupina herců a hereček, mezi nimiž rozhodně spatříme Julii Roberts, Emmu Stone, Emily Blunt, George Clooney nebo Cate Blanchett.

    Zdroje: WWD, W Magazine, The Business of Fashion, Instagram, TikTok

    Červen zná své favority. CreatorIQ odhalil nejvíce virální make-up značky

    0
    make-up
    make-up

    Sociální sítě představují pro módní a beauty značky významný zdroj pozornosti. Právě tu změřila platforma CreatorIQ, která vydala seznam 10 nejvíce virálních make-up společností za měsíc červen. Své výpočty zakládala na jejich EMV, neboli získané mediální hodnotě. Mezi nejpopulárnější brandy patří Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Červen patří zpravidla mezi tiché měsíce, kdy beauty a make-up značky nepociťují velký boom zájmu. Končí totiž období jarních kolekcí, ještě však zcela nenastal čas pro ty letní. Pokles zájmu se však tentokrát podařilo zdolat společnosti Huda Beauty. Dokázaly to výsledky z dílny platformy CreatorIQ. Ta totiž vydala seznam 10 nejvíce virálních make-up značek za letošní červen.

    Statistiku založila na EMV, neboli earned media value, v překladu získané mediální hodnotě. Ukazatel popisuje engagement a buzz na sociálních sítích, které se značkám podařilo vytvořit. Společnosti Huda Beauty se pomalejší letní období zdařilo pokořit hlavně kvůli nečekané novince. Oznámila totiž, že její zakladatelka Huda Kattan nad ní opět převezme plnou kontrolu a vlastnictví.

    Zdroj: e.l.f. cosmetics

    Vizážistka totiž odkoupila podíl, který dříve prodala firmě TSG Consumer Partners. Společnost své zákazníky rovněž zaujala zbrusu novými produkty, jako je Lip Contour Stain a Faux Filler Jelly Oil. Nejvíce pozornosti na sebe přesto nadále strhával populární Easy Bake Loose Powder. Hned za Huda Beauty se na druhém místě umístila značka E.l.f. Beauty, populární hlavně na TikToku.

    Téměř všechny značky zaznamenaly pokles EMV. E.l.f. Beauty těžil z odkoupení Rhode

    Všechny značky z žebříčku 10 nejvíce virálních make-up brandů za měsíc červen, dle výsledku CreatorIQ, až na Huda Beauty, pak zaznamenaly pokles své EMV. Společnosti E.l.f. však v červnu nejspíše pomohlo oznámení, že odkoupí značku influencerky Hailey Bieber, Rhode. Na třetím místě se pak umístila společnost ColourPop, která letos v červnu vydala nový populární lip stain.

    @rarebeauty Life hack: using the Find Comfort Stop & Soothe Aromatherapy Pen to find comfort literally anywhere at anytime #rarebeauty #selenagomez #aromatherapypen #findcomfort #lifehack ♬ Ultimate life hacks – Kelly | The Life Bath

    Na čtvrté pozici se tentokrát umístila značka Maybelline New York, za kterou následovala Charlotte Tilbury. V poměrně těsném závěsu následovala společnost NYX Professional Makeup. Sedmé místo si v červnu uzmula značka MAC Cosmetics, zatímco osmé patří společnosti z dílny Seleny Gomez, Rare Beauty. Deváté místo získal brand Nars Cosmetics, zatímco desáté L’Oréal Paris.

    Zdroje: WWD, CreatorIQ, Instagram, TikTok

    Sociální sítě mají nový všelék. Tentokrát vkládají naděje do vývaru z kostí

    0
    vývar z kostí
    vývar z kostí

    Téměř každý týden uživatelé sociálních sítí objeví novou „zázračnou“ ingredienci, od které si slibují hned několik wellness a beauty benefitů. Tentokrát svou pozornost obrátili směrem k vývaru z kostí. Dle nich posiluje klouby, snižuje zánět střev či dodává pokožce pružnost a lesk. I když vývar některé výhody skýtá, nejedná se o čerstvě objevený všelék.

    Uživatelé sociálních sítí jako TikTok nebo Instagram s radostí propadají zkratkovitým wellness trendům, které slibují nepřeberné množství benefitů. Jejich společným jmenovatelem je často až extrémní důraz na jedinou ingredienci, jež má dle nadšených videí zlepšit hned několik zdravotních a beauty problémů. Jednou z posledních nadějí internetu se stal vývar z kostí.

    Uživatelé sociálních sítí ho doma vyváří po litrech nebo ho nakupují v podobě prášku, či dokonce nápojů, jako je horká čokoláda, káva nebo matcha. Důvodem jsou slibné benefity, které si influenceři vychvalují po denním požívání vývaru. Do svého pravidelného jídelníčku ho zařadily rovněž celebrity jako Salma Hayek, Gwyneth Paltrow nebo Kylie Jenner. Jaké výhody má tedy vývar ukrývat?

    Zdroj: Bulk, Dense

    Mezi slibné benefity pravidelného požívání vývaru z kostí má patřit posílení kloubů, ale také zdraví vlasů a pleti, které má dodávat ztracenou pružnost. Někteří si od něj slibují rovněž snížení zánětu střev či všeobecnou detoxikaci. Ano, vývar od nepaměti patří mezi jedlé pomocníky, rozhodně však nejde o zázračný všelék, jenž vás dělí od vašeho vysněného zdravého životního stylu.

    Vývar z kostí nezavrhujte. Bez denního rituálu se však obejdete

    Vývar z kostí vzniká po vyvaření kuřecích, hovězích nebo vepřových kostí a jejich pojivých tkání. Vařit se ovšem musí po dobu několika hodin, často se zeleninou a různými bylinkami. Mezi jeho největší dokázané benefity patří zvýšené množství proteinu, který pochází z kolagenu ukrytého v kostech a tkáních. Ostatní benefity však stále čekají na širší vědecké prozkoumání.

    @tess.shanahan Bone Broth Recipe 🍖 – Ask your local butcher for a bag of meat off cuts to make bone broth – 1 celery, chopped – 1 carrot, chopped – 1 onion, chopped – Handful of garlic gloves – Herbs and spices of choice. I used fennel seeds and peppercorns. Some other great options; cloves, ginger, rosemary, turmeric. Etc. – 1/4 cup salt – 8 cups of filtered water Method – Roast bones in oven for 1 hour on 230 degrees. – Transfer to crock pot or pot. – Add in all other ingredients. – Cover with water until everything is immersed. – Bring to light boil then simmer for a minimum of 12 hours. – Store in fridge for up to a week, or freeze up to a few months! 🫶🏼 #bonebroth #bonebrothrecipe #glowingskin #healthygut #guthealthrecipe ♬ Sakura Trees – Saib

    Některé výzkumy například ukazují, že amino kyseliny mohou pomoct s posílením a obnovou kloubů. Není však dokázáno, že právě vývar z kostí obsahuje jejich dostatečné množství. Podobně vám vaše střeva za vývar nejspíše poděkují, rozhodně ale nespoléhejte na jejich zázračné vyléčení. Pokud jde o efekt na pokožku, pro tato tvrzení zatím neexistují dostatečné důkazy.

    To ovšem neznamená, že vám vývar z kostí uškodí, naopak. Jedná se o ingredienci s vysokým množstvím proteinu a minerály, kterou snadno přimícháte do různých polévek a stews. Při koupit již hotového vývaru však dbejte na to, aby neobsahoval příliš velké množství sodíku. Obecně platí, že u kupovaných variant nelze na první pohled odhadnout, jak a z čeho byl vývar připravený. Zároveň vývar z kostí rozhodně nemusíte rituálně požívat každý den.

    Zdroje: V Magazine, Hindustan Times, Better Homes & Gardens, The New York Times, Instagram, TikTok

    JW Anderson mění směr. Oblékne háv pomalejší lifestyle značky

    0
    JW Anderson
    JW Anderson

    Nový kreativní ředitel módního domu Dior Jonathan Anderson má před sebou nelehký úkol. Poprvé od dob vedení Christiana Dior totiž povládne všem sekcím slavné společnosti. Módní scéna proto spekulovala o tom, jak bude nadále vypadat chod jeho stejnojmenné značky JW Anderson. Zdá se, že zpomalí tempo a přesedlá na luxusní lifestyle společnost.

    Módní svět je neúprosný a žádá si neustálou pozornost. Už dávno nestačí vydat pouhé dvě kolekce za rok. Místo toho je potřeba myslet také na pre-fall a pre-spring řady, cruise a resort kousky a honosné haute couture návrhy. Také proto módní scéna spekulovala o budoucnosti značky JW Anderson. Její zakladatel a návrhář Jonathan Anderson totiž nedávno nastoupil do nové a nelehké pozice.

    Byl totiž jmenován kreativním ředitelem módního domu Dior. Poprvé od dob Christiana Dior tak převezme veškeré sekce známé značky. Nebylo tedy pravděpodobné, že by nadále zvládal obstarávat i chod a runway JW Anderson. Začátkem léta proto oznámil zásadní přestavbu své společnosti. Na dobu neurčitou pozastavil sezónní kolekce a s nimi spojené pravidelné přehlídky.

    Zdroj: JW Anderson

    JW Anderson také zahodí nálepku módní značky. Místo toho se z ní stane luxusní lifestyle brand nabízející nejen oblečení, ale také umění a další řemeslné kousky, a to nejen z vlastní dílny. Ze společnosti se stane jakýsi jedinečný kreativní hub pro lokální umělce a řemeslníky. „Moderní podoba kabinetu kuriozit,“ vysvětlil Jonathan Anderson. „Zaměřená na samotnou myšlenku sběratelství,“ dodal.

    JW Anderson vyzdvihne esenci luxusu. Tvořit hodlá pouze intuitivně

    Milovníci JW Anderson tak nemusí truchlit, populární značka jen tak neskončí. Připravit se ovšem musí na mnohem pomalejší tempo. Jonathan Anderson popsal, že k módě bude přistupovat velice intuitivně. Módní show přichystá pouze, když bude mít co říct, nový svetr vytvoří jen ve chvíli, kdy to bude potřeba. JW Anderson hodlá nabízet pravou esenci luxusu, tedy jedinečnost.

    @extravagantmag #jonathananderson #jwanderson #diorbeauty #diorfashion #parisfashionweek #parisfashion #pfw #fw #jonathan #fashion ♬ De Color De Rosa – Mentiras: La Serie & Belinda

    Talentovaný návrhář tak ukázal, že ví, jak naložit s vlastním dědictvím. V posledních týdnech na sociálních sítích kolují videa, která ho ukazují v poměrně vyčerpaném stavu. Vedení jak Dior, tak JW Anderson je proto více než nemyslitelné. Jonathan Anderson přesto své kořeny nezradil a pro vlastní značku vymyslel budoucnost, jež ji nejen zachrání, ale rovněž posune na novou úroveň.

    Zdroje: The Fashion Netowrk, Fashion United, NSS, Instagram, TikTok

    Marc Jacobs na rozcestí. LVMH zvažuje prodej ikonické značky

    0
    Marc Jacobs
    Marc Jacobs

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Slavný francouzský koncern Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) patří mezi jedny z nejmocnějších módních hráčů. Do jeho portfolia spadají značky jako Dior, Fendi, Givenchy, Tiffany & Co., Bulgari nebo Kenzo. Firma proto jen málokdy přistupuje k obchodu se svými luxusními společnostmi. Dle nejnovějších reportů ale nyní vážně zvažuje prodej módního domu Marc Jacobs.

    Podle informací sdílených novináři z deníku Wall Street Journal by případná dohoda mohla dosáhnout hodnoty až miliardy dolarů. Prozatím ovšem není jasné, kdy by se potenciální prodej mohl uskutečnit. Zástupci LVMH však měli dle zjištění serveru Bloomberg současné finanční poradce oslovit již loni, a to poté, co je zkontaktovalo hned několik zájemců o úspěšnou americkou značku.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Mezi potenciální zájemce patří firma Authentic Brands, pod níž spadá sportovní značka Reebok, Bluestar Alliance a mateřská společnost Very Wang, WHP Global. Všichni ovšem odmítli tisku poskytnout komentář či bližší informace. Návrhář Marc Jacobs založil svou značku již v roce 1984 a postupně ji proslavil pro výrazné a eklektické návrhy. Koncern LVMH ji odkoupil až v roce 1997.

    LVMH bojuje s klesající poptávkou. Analytici však vidí naději na čínském trhu

    Luxusní sektor musí v současnosti bojovat s trvající inflací a klesající poptávkou, zejména na asijském trhu. Francouzský koncern LVMH musí navíc bojovat s rostoucími cly ze strany Spojených států amerických. Jeho prodeje z druhého čtvrtletí letošního roku tak dosáhly na menší hodnotu, než očekával. Analytici ovšem vyjádřili naději, a to díky zlepšující se situaci na čínském luxusním trhu.

    I když koncern LVMH k prodeji svých značek nepřistupuje často, loni se vzdal společnosti Off-White, kterou získala americká společnost BlueStar Alliance. Návrhářka Stella McCartney rovněž začátkem letošního roku odkoupila menšinový podíl, jenž do té doby držel právě LVMH. Prodej Marc Jacobs je proto sice stále překvapivý, odpovídá ale dlouhodobé strategii luxusního koncernu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business of Fashion, New York Post, Instagram, YouTube

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    0
    Burberry
    Burberry

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Ikonická britská značka Burberry dlouhodobě čelila poklesu tržeb, a to zejména v klíčovém asijském regionu, kde zájem o její produkty dramaticky ochladl. Právě Asie, především pak čínský trh, představuje pro většinu luxusních módních domů zásadní zdroj příjmů i prestiže. Burberry navíc dlouho hledal identitu mezi tradiční britskou elegancí a snahou zaujmout mladší a globální publikum. Výsledkem byl rozkolísaný vizuál. Tyto časy jsou však dávno pryč.

    Burberry představuje british summer. Podobně jako další značky sází na autenticitu 

    Jedním z nejsilnějších tahů Burberry je aktuální vizuální identita. Instagram značky působí čerstvě, a mimořádně autenticky. Kombinace britské elegance, venkovské estetiky a citlivé práce s kostkami dělá z každého postu drobný moodboard. Vizuální jazyk Daniela Lee, kreativního ředitele značky, se nezaměřuje jen na produkt, ale i na emoci, atmosféru a kulturu. Burberry znovu mluví s mladou generací. Podobně jako například módní dům Jacquemus. 

    Zdroj: Burberry

    Letní kampaň značky, zasazená do prostředí tradičního britského hudebního festivalu Glastonbury, je dalším důkazem toho, že Burberry chápe dnešní publikum. Nejde o pozlátko, ale o přirozený zážitek. Video spoty zachycují britské léto s mladistvým nadhledem, kde se klasika potkává s momentem. Všechno je tak, jak jsme od Burberry zvyklí, ale s úplně novou energií.

    Zdroj: Burberry

    Na scénu přichází Wu Lei. Asie je pro Burberry klíčová

    Ačkoliv se značka posouvá kupředu, neztrácí svou DNA. Typické prvky, jako je ikonická béžová barva, tartanový vzor nebo elegantní siluety, zůstávají přítomné, jen jsou podané v soudobém kontextu. Burberry nedělá radikální řez, ale organickou transformaci. Vědomě buduje kulturní kapitál značky, aniž by se zaprodával trendům. Marketing, který značka v současnosti prezentuje, je lidský, příjemný a přirozený. S lehkostí tak definuje novou formu luxusu.

    Čerstvým důkazem je nová tvář značky, talentovaný herec Wu Lei. Ve svých pětadvaceti letech má za sebou více než dvě dekády herecké kariéry. „Je potěšením přivítat Wu v rodině Burberry. Hraje od útlého věku a neustále se vyvíjí s každou další rolí,” uvedla značka na Instagramu. Burberry tak zapojením jednoho z nejpopulárnějších čínských herců jasně deklaruje svůj závazek k čínskému trhu, ale zároveň tím potvrzuje také svou širší mezinárodní vizi.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Culted, Instagram


    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    0
    Wednesday
    Wednesday

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Wednesday je opět na scéně. Populární seriál chystá i třetí sérii

    Letos v létě se můžete mimo jiné těšit na návrat oblíbeného seriálu Wednesday z dílny režiséra Tima Burton. Na scénu se vrací se svou druhou sérií, která stejně jako ta první sleduje život Wednesday Addams. Ta se rozhodne navrátit do školy Nevermore Academy, kde ji opět čeká nejedno nebezpečné dobrodružství. Netflix navíc dokonce již nyní oznámil natáčení třetí série.

    Klasická letní romance je zpět. The Summer I Turned Pretty slaví finále

    Na obrazovky se vrací rovněž teen romantický seriál The Summer I Turned Pretty založený na knihách autorky Jenny Han. Svůj návrat ovšem slaví již naposled, jeho třetí série má být tou poslední. Postava Belly (Lola Tung) bude muset učinit nelehké rozhodnutí a vybrat si „toho pravého“. Otázkou zůstává, zda si vybere Jeremiah (Gavin Casalegno) či Conrada (Christopher Briney).

    Zdroj: Prime Video

    Lena Dunham přichází s novou komedií. Láká na seriál Too Much

    Platforma Netflix vydala začátkem července seriál Too Much, a to z dílny filmařky Leny Dunham, která má na svědomí rovněž populární titul Girls. Příběh tentokrát sleduje workoholičku Jessicu (Megan Stalter), která se rozhodne opustit New York poté, co se rozpadl její nadějný vztah. Od Londýna si slibuje život samotářky, který však naruší Felix, s nímž naváže neignorovatelné spojení.

    Zdroj: Profimedia

    Kniha We Were Liars má seriálovou adaptaci. Napínavý příběh dorazil na Netflix

    Streamovací služba Netflix nabízí od konce června rovněž seriál We Were Liars. Jedná se o příběh založený na populární knize autorky Emily Lockhart. V jeho centru se nachází Cadence Sinclair Eastman a její blízká skupinka kamarádů užívající si léto na soukromém ostrově jejího dědečka. Jedno léto však neskončí tak pohádkově, jak přátelé čekali a místo toho přinese tajemnou nehodu.

    Zdroj: Prime Video

    The Bear vstoupil do čtvrté sezóny. Rostou s ní očekávání i napětí

    Pokud jste se ještě neponořili do často stresujícího, ale napínavého a dechberoucího světa seriálu The Bear, pak je letošní léto ideální příležitostí. Konec června totiž přivítal jeho již čtvrtou sérii. Stejně jako ty předešlé sleduje šéfkuchaře Carmyho, který obrátí svou špičkovou kariéru vzhůru nohama, aby se mohl začít starat o nepříliš výdělečnou restauraci svého zesnulého bratra.

    Zdroje: The Guardian, Buzzfeed, Trillmag, Instagram, YouTube

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    0
    Cardi B, Ashi Studio
    Cardi B, Ashi Studio

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Zakladatel ateliéru Ashi Studio a první designér z Perského zálivu přijatý do prestižní Fédération de la Haute Couture, Mohammed Ashi, se tentokrát vzdal narativu. Právě v tomto gestu našel hloubku. Inspirace přišla nečekaně, na pařížském bleším trhu, kde se ztratil v čase a mezi předměty, které nikam nespěchají. Výsledkem je sbírka odmítající módní klišé. Místo toho staví na tichu, pomalosti a důstojnosti.

    Ashi Studio představuje „nic“. A to nikdy nebylo krásnější

    Modelky se na módním mole Ashi Studio pohybovaly komnatami jako postavy z jiného století. Bez katarze, bez efektu, ale s bezchybným držením těla a jemnou silou detailu. Ashi Studio je jméno, které si oblékly ikony jako Zendaya, Beyoncé či Cardi B, ale zároveň značka, která netouží po sociální extravaganci.

    Zdroj: Ashi Studios

    Vytříbenost modelů se rodí z řemesla, nikoli z momentálního trendu. V kolekcích módního domu je patrná úcta k času. Nejen tomu, který je potřeba k vytvoření dokonalého korzetu či dramatické siluety, ale i tomu, který spotřebujeme na to, abychom vůbec pochopili, co máme před sebou. „Řemeslná zručnost je pomalá a vzácná znalost,” prohlásil Ashi pro magazín Rain. A jeho přehlídka to beze zbytku potvrdila.

    Vrcholná forma svobody? Postrádání významu jako nová úroveň luxusu

    V kolekci, která se vzdala jmen a významů, se o to více rozehrály formy a materiály. Dřevěné korzety s animálními detaily, odhalené spodní konstrukce sukní a ornamentální motivy v duchu Chinoiserie. Střihy se opíraly o minulost, ale neuvízly v ní. Byla to spíše hra s dědictvím couture. Dramatické tempo modelek záměrně nutilo diváky setrvat, fyzicky i duševně, u každého modelu, jako by šlo o relikvii.

    Poprvé jsme se ocitli tváří v tvář kolekci, která se vědomě vzdala významu. Ne proto, že by ho postrádala, ale protože ho jednoduše nepotřebovala. Ashi Studio se hýbe v prostoru, kde není nutné nic vysvětlovat, pojmenovávat, či obhajovat. Absence příběhu není prázdnotou, ale vrcholnou formou svobody, jež si mohou dovolit jen ti, kteří už definovali svůj jazyk tak přesně, že mlčení mluví za ně. Přinášejí jen to, co považují za krásné, hodnotné a hodné zachycení. A to stačí.

    Zdroj: WWD, Rain, YouTube

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    0
    Image: 981272653, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Media Punch, MediaPunch Inc / Alamy / Profimedia

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Nový seriál Wisteria Lane popisují jeho tvůrci jako „temnou, sexy a zábavnou soap operu“ o pěti kamarádkách a občas také rivalkách, které žijí v domněle dokonalé čtvrti. Mezi upravenými trávníky, SUV v garážích a úsměvy na verandách typických amerických domů se ale i tentokrát budou skrývat temná tajemství. Kromě dramat nás samozřejmě zajímá také ikonický styl. Jak budou vypadat zoufalé manželky současnosti?

    Zoufalé manželky jako óda na Y2K módu. Jak to bude nyní?

    Pamatujete si na Gaby Solis a její ikonické Y2K outfity? Saténové topy na ramínka, velké zlaté náušnice, skinny jeans a boty na podpatku byly stejně výrazné jako její osobnost. A co teprve Bree Van De Kamp? Precizní, vždy dokonale upravená, v pastelových kostýmcích a s ladící rtěnkou. Právě tyto detaily tvořily nezaměnitelný vizuál, který formoval módní vkus generace.

    Zdroj: Profimedia

    Nová Wisteria Lane by proto mohla reflektovat aktuální trendy dekády. Čisté linie, monochromatické outfity a estetiku quiet luxury, ale i old money estetiku nebo extrémní maximalismus. Stejně tak je však možné, že ulice opět ožije v duchu nostalgického návratu k módě nultých let. Návrháři ani módní milovníci ostatně na styl Zoufalých manželek nikdy úplně nezapomněli. Poslední roky se Y2K vrací ve velkém, a to i díky seriálům, které formovaly tuto éru.

    I když nové postavy přinesou čerstvou energii, atmosféra zůstane. A spolu s ní také prostor pro inspiraci, nejen životní, ale hlavně módní. Není pochyb, že i nová generace diváků bude obdivovat, komentovat a napodobovat styl svých oblíbených hrdinek. Uvidíme, zda mezi nimi vznikne nová Gaby nebo Bree.

    Co když se to nepovede? Přece jen je vizuál v rukou amerických producentů

    Co si budeme povídat, když je vizuál v rukou amerických produkcí, nikdy nevíme, co přesně dostaneme. Stačí si vzpomenout na And Just Like That, pokračování legendárního Sexu ve městě. Projekt budil velká očekávání, ale módní výsledky byly často rozpačité. Zatímco někdo tleskal odvaze a extravaganci, jiní kroutili hlavou nad nevkusnými kombinacemi, zvláštními siluetami a outfity, které působily spíš jako kostým než jako reálná inspirace. 

    @edits_183122 She is the quenn of shopping #movie #movieclip #desperatehousewives #dh #gabbysolis #gabriellasolis #funny #tvshow #tvclip #fup #fyp #viral ♬ original sound – Edits

    Spojené státy americké mají zkrátka tendenci přehánět, a to se může rychle obrátit proti atmosféře, kterou fanoušci od Wisteria Lane očekávají. Když se na styling podíváme odborným okem, najdeme chyby, které by v evropských módních redakcích neprošly.

    Neladící materiály, zvláštní vrstvení, kombinace trendů bez kontextu. Často jde spíš jen o nucený wow efekt než o skutečnou stylovou výpověď. Právě tady se skrývá riziko i pro nový seriál. Pokud tvůrci vsadí na efekt a zapomenou na autenticitu, snadno se z nových zoufalých manželek může stát karikatura původního šarmu.

    Zdroje: Deadline, People, The Guardian, Instagram, TikTok