Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 43

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    0
    Materialists
    Materialists

    Na filmová plátna se vrací klasický „devadesátkový“ rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Minulý rok uchvátil filmové nadšence snímek Challengers. Kromě hravé kinematografie na něm totiž oceňovali umně zpracovaný milostný trojúhelník. Zdá se ovšem, že romantická tenisová zápletka má novou konkurenci. Do kin totiž vstupuje snímek Materialists, v němž zazáří Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Talentovaní herci tak na scénu vrací klasický rom-com z 90. let.

    V režii Celine Song se však z ohraného žánru stává chytrý vhled do současné podoby randění. Režisérka, jež má na kontě více než úspěšný film Past Lives, totiž perfektně zachycuje, jak vypadá hledání lásky v moderní době. Představuje příběh Lucy, talentované dohazovačky, která má na svědomí už devět vysněných svateb. Sama však holduje single životu, jehož se na zdánlivě jen tak nevzdá.

    Zdroj: Profimedia

    Alespoň do doby, než potká takzvaného „jednorožce“. Tedy muže, který na papíře splňuje vše, co si každá žena může přát. Harry, ztvárněný Pedrem Pascal, je vtipný, bohatý, úspěšný, chytrý a milý. Takové partii neodolá ani skeptická Lucy, a to navzdory tomu, že je ještě stále zamilovaná do svého, ovšem ne už tak úspěšného, expřítele Johna, kterého si pro změnu zahrál Chris Evans.

    Materialists nabízejí kritické zrcadlo. Hodnotí současnou podobu randění

    Ačkoli premisa snímku zní jako začátek klasického „béčkového“ rom-comu, film Materialists ukrývá mnohem více. Postupně totiž odkrývá až příliš trefné a reálné problémy těch, hledajících v dnešní společnosti partnera či partnerku. Naráží proto například na to, jak vysoké a často až směšné nároky na budoucí romantické objevy klademe nebo jakou roli v moderní lásce hrají peníze.

    K ději přispívají také propracované kostýmy. Například modrá róba bez ramínek, kterou oblékla postava Lucy ve chvíli, kdy potká Harryho, připomíná šaty Tashi, tedy postavy ze zmiňovaného filmu Challengers. Oba kousky působí hravě, provokativně a troufale. Šatník Lucy se však začne postupně proměňovat. Spolu s tím, jak začne bourat své zdi lhostejnosti, začne se uvolňovat i její styl.

    Zdroje: Variety, The Hollywood Reporter, The Spokesman-Review, Instagram, YouTube

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    0
    Gustaf Westman
    Gustaf Westman

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám nejspíše nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a jež se u automobilky stane dominantou roku 2025.

    Ačkoli jeho jméno možná neznáte, jeho design jste už určitě zahlédli. Gustaf Westman se proslavil svými zakulacenými nafouknutými zrcadly, hrníčky a nábytkem v pastelových barvách, které se staly virálními díky Instagramu a TikToku. Jeho výtvory působí na první pohled hravě, téměř dětsky, ale zároveň se trefují do podvědomého pocitu komfortu a nostalgie. Westman dokázal spojit skandinávský design s emocí, lehkostí a estetikou, která není typicky odtažitá.

    Camping and picnic with friends. Gustaf Westman nemohl zvolit více odpovídající jméno

    V rámci programu CLA Class of Creators, kterým Mercedes oslovuje nové generace designérů a vizionářů, dostal Westman za úkol vytvořit auto, jehož jediným účelem nebude řízení. Výsledkem je pastelově růžový CLA s nafouknutými liniemi, stanem na střeše a výsuvným piknikovým stolem. Design, který má stejně blízko k přírodě jako k Pinterestu. Přesně o to Westmanovi šlo. Propojit hravost, funkci a estetiku do objektu, hodícího se na výlet i do galerie.

    Zdroj: Gustaf Westman

    Celý koncept nese název Camping and picnic with friends. Zatímco tradiční automobilky by zůstaly u chromu a aerodynamiky, Westman přidal držáky na víno, přehnaně zaoblená zrcátka a designové detaily, které v sobě nesou jeho nezaměnitelný podpis. Stejně jako jeho ikonické „puffy mirrors“ nebo pastelové hrnky, i CLA v jeho podání je manifestem pozitivní a pohádkové estetiky.

    S CLA modelem přespíte i v přírodě. Ukrývá v sobě vše, co potřebujete

    Nutno dodat, že Westmanovo auto je rovněž skutečně praktické. S možností přespání ve stanu, místem k jídlu a celkovým pojetím, které z auta dělá nástroj pro opravdová dobrodružství. „Inspiraci čerpám v přírodě. A chtěl jsem vytvořit auto, které má vše, co potřebujete pro den venku,“ uvedl v jednom z rozhovorů.

    Projekt je již druhý z pěti plánovaných spoluprací pro uvedení nového CLA. Po Westmanovi se chystají také návrhy od jmen jako KidSuper, nebo dokonce značky Hot Wheels. Ale právě designérův přístup, ve kterém se potkává dětská hravost, dospělý luxus a designový cit, nastavuje laťku poměrně vysoko.

    Zdroje: Dezeen, Instagram, Mercedes-Benz

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    0
    Guest in Residence Gigi Hadid
    Guest in Residence Gigi Hadid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L’Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Gigi Hadid chystá spolupráci. Svou značku Guest in Residence zkříží s Moon Boot

    Modelka Gigi Hadid založila svou značku Guest in Residence v roce 2022. Jejím cílem bylo nabídnout stoprocentní kašmírové výrobky, lákající všechny generace. S nejnovější spoluprací ovšem cílí spíše na mladší zákazníky. Odhalila totiž, že letos na podzim uvede spolu s trendy brandem Moon Boot speciální obuv. Jeden pár se má podobat klasickému tvaru ikonické boty, druhý budou chic pantofle.

    Zdroj: Guest in Residence, Moon Boot

    Louis Vuitton rozšiřuje sportovní portfolio. Do svých řad přivítal Real Madrid

    Francouzský módní dům Louis Vuitton proniká čím dál hlouběji do světa sportu. Už dříve prozkoumal taje Formule 1 nebo plachtění, nyní ovšem rozšiřuje své portfolio. Do svých řad ambasadorů totiž přivítal fotbalové a basketbalové týmy Real Madrid. Již loni za svého „velvyslance“ jmenoval Juda Bellingham, nyní však návrhy z dílny kreativního ředitele Pharrella Williams obléknou i jeho spoluhráči.

    L’Oréal spustil udržitelnou kampaň. Propaguje znovu naplnitelné obaly

    Příští pondělí není jen tak obyčejný začátek týdne, na 16. června totiž připadá World Refill Day. Jedná se o připomínku toho, jak moc může používání stejných obalů pomoci v boji proti znečišťování životního prostředí. Společnost L’Oréal, pod kterou spadá například i Prada a Valentino Beauty, La Roche-Posay nebo Lancôme, proto vydá speciální kampaň, propagující znovu naplnitelné produkty.

    Zdroj: L’Oréal

    Zegna vycestoval za hranice Itálie. Kolekci pro léto roku 2026 odhalil v Dubaji

    Italská společnost Zegna zažila tento týden důležitou premiéru. Poprvé totiž představila svou kolekci za hranicemi Itálie. S přehlídkou odhalující řadu pro léto roku 2026 totiž zamířila do Dubaje. Návrhy v tónech neutrální béžové, syté tmavě červené nebo hluboce zelené uvedla v tamní budově opery. Značka tím ukazuje, že se již dávno nezajímá jen o evropské zákazníky a hodlá expandovat.

    Zdroj: Zegna

    Haider Ackermann zkoumá Utah. Speciální kolekci Canada Goose nafotil u jezera Powell

    Kreativní ředitel Canada Goose Haider Ackermann odhalil již druhou speciální kolekci Snow Goose. Navzdory svému jménu je však sněhu na hony vzdálená. Designér totiž nechal kousky pro letošní léto nafotit u jezera Powell, tedy v prosluněném Utahu. Nabídl hravé větrovky, outdoorové mini šortky či vysoké kozačky. O fotky se pak stejně jako u první řady postaral Willy Vanderperre.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    0
    Chanel F/W25
    Chanel F/W25

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Chanel chce do recyklace zapojit všechny. Nevold zpřístupní i jiným značkám

    Nový ambiciózní recyklační projekt módního domu Chanel jménem Nevold (odvozeno od anglického výrazu Never Old) má mimo jiné za cíl bojovat proti nedostatku luxusních materiálů, jako je hedvábí, kašmír a kůže. V důsledku klimatických změn se totiž stávají vzácnou komoditou. „Je to pro nás čím dál důležitější a strategičtější,“ uvedl módní prezident Chanel Bruno Pavlovsky pro platformu Business of Fashion.

    Hnací silou udržitelné iniciativy se stala otázka, jak naložit s nevyužitými a starými materiály, jež trápí nejen francouzského módního giganta, ale celý oděvní průmysl. Obrovské množství textilního odpadu vzniklé nadprodukcí se na první pohled zdá být problémem pouze odvětví fast fashion, ve skutečnosti se ale týká i luxusní módy. Nevold proto představuje první velký a komplexní projekt zaměřený na boj s tímto „nešvarem“.

    Čerstvě oznámenou iniciativu povede bývalá generální ředitelka francouzské značky Patou Sophie Brocart. Do Chanel nastoupila teprve na začátku letošního roku. V praxi bude Nevold fungovat jako otevřená B2B (business to business) platforma tvořená prozatím třemi společnostmi, jež módní dům v posledních letech buď sám vytvořil, nebo odkoupil.

    Recyklace oblečení nestačí. Módní průmysl musí omezit výrobu

    V srdci operace bude firma L’Atelier des Matières zpracovávající textilní odpad, nepoužité látky a neprodané výrobky. Klíčovou roli sehraje i výrobce recyklované příze Filatures du Parc a inovativní specialista na recyklaci kůže Authentic Material. Všechny tři společnosti mají shromažďovat odpad produkovaný Chanel a dalšími klienty. Následně ho přemění na nové materiály pro samotný módní dům, nebo na prodej dalším značkám.

    Zdroj: Chanel

    Projekt Nevold však sklízí rovněž negativní ohlasy. V éteru totiž zaznívá názor, že podobná snaha se cení, ale iniciativa slouží spíše jako drobná náplast než lék. Textilní odpad je obrovský a dlouho přehlížený problém, jenž vyžaduje komplexní řešení, a to nejen v podobě recyklace materiálů. Značky by se měly spíše zaměřit na jeho skutečné jádro, tedy nadprodukci, například snížením počtu vydávaných kolekcí.

    Zdroje: Business of Fashion, Fashion Network, WWD, Instagram

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    0
    Sarah Burton Givenchy
    Sarah Burton Givenchy

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Za svou debutovou přehlídku pro módní dům Givenchy sklidila návrhářka Sarah Burton velký úspěch. Módní nadšenci chválili především její umění skloubit vlastní autentický styl s dědictvím a tradicí známé značky. Kolekce pro podzim letošního roku měla navíc zřejmé protagonistky, tedy ženy. Právě na ně zaměřila designérka i svou první kampaň pro Givenchy, spadající pod koncern LVMH.

    Sarah Burton si při vytváření kampaně stanovila jasný cíl. Zachytit chtěla takzvaný female gaze, tedy pohled žen. V tomhle případě ztvárnila, jakým způsobem vnímají režisérky své herečky a jak s nimi komunikují. Také proto dosadila do hlavních rolí kampaně modelku a herečku Kaiu Gerber a multi-talentovanou režisérku, spisovatelku, herečku a fotografku Halinu Reijn.

    Zdroj: Givenchy

    Ta se nedávno proslavila svým snímkem Babygirl, v němž zazářila herečka Nicole Kidman a herec Harris Dickinson. Vypráví totiž příběh ředitelky úspěšné firmy, poznávající a zkoumající své sexuální fantazie. Halina Reijn se tak v kampani nejen sama objevila, ale rovněž ji nafotila. Na fotografiích se pak zachycuje jako režisérka, upravující svou múzu, tedy modelku Kaiu Gerber.

    Sarah Burton objevuje taje minimalismu. U Givenchy je na správném místě

    „Ve své první kampani pro Givenchy jsem se chtěla soustředit na přátelství mezi filmovou režisérkou a herečkou. Chtěla jsem oslavit female gaze,“ vysvětlila Burton. Její debutová kampaň se především svým minimalismem výrazně liší od její předchozí práce pro módní dům Alexander McQueen. Kaiu Gerber pak oblékla do kousků ze své podzimní kampaně, v paletě bílé, černé a červené.

    @givenchy

    “Kaia Gerber and Halina Reijn captured something I love about how creative women collaborate.” Sarah Burton, Givenchy Artistic Director

    ♬ original sound – Givenchy

    Modelka vynesla například elegantní bílé peplum šaty, doplněné o zlaté sandálky a ladicí náušnice. Na dalších fotografiích se objevila ve svůdných černých krajkových šatech nebo jejich jednodušší a minimalisticky střižené variantě. Nechyběly ani červené mini šaty nebo klasická kožená bunda. Sarah Burton tak elegantní, ale výraznou kampaní opět dokázala, že je na správném místě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    0
    Donatella Versace
    Donatella Versace

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Módní dům Dior uzavřel minulý týden svým dlouho očekávaným oznámením několikaměsíční kolotoč výměny designérů ve vedoucích pozicích nejslavnějších světových značek. Potvrdil totiž spekulace o tom, že Jonathan Anderson převezme nejen pánské, ale i dámské a haute couture kolekce. Učinil tak tečku za nespočtem změn, které již od začátku loňského roku definovaly módní scénu.

    Své místo kreativní ředitelky u jednoho z nejvlivnějších módních domů tak opustila Maria Grazia Chiuri, ale také návrhář Kim Jones. Nové vedení očekává rovněž Gucci, který se rozloučil se Sabatem de Sarno a nabídl volný trůn Demnu Gvasalia. Rovněž Chanel dal sbohem Virginii Viard, již pro změnu nahradí Matthieu Blazy. Výčet změn by mohl pokračovat, jedno by však zůstalo stejné.

    Zdroj: Profimedia

    Téměř všechny volné pozice největších módních značek totiž obsadili muži. Výjimkou je pouze Sarah Burton, jež v současnosti vládne Givenchy. Z vedoucích rolí naopak odešly již zmiňované návrhářky, ale také Donatella Versace, která své místo přenechala mladému designérovi Dariu Vitale. Zdá se tak, že současnou módní scénu čím dál jasněji definuje pánská nadvláda.

    Ženy nahlíží na módu odlišně. Nabízí speciální propojení se zákaznicemi

    Důvodů pro nedostatek žen v módním oboru může být hned několik. Vedení módních značek zahájila přes rok trvající změny především kvůli dlouhodobě klesajícím prodejům. Dává smysl, že se ve svém pátrání po pomyslném zachránci obrátí spíše na rostoucí hvězdy, často z řad návrhářů, než na teprve začínající návrhářky. Zmíněné designérky přitom ustály hned několik výzev.

    Například Virginie Viard nebo Maria Grazia Chiuri stály v čele Chanel a Dior ve chvílích globální pandemie a s ní spojeným propadem poptávky. Módnímu světu tak dokázaly, že stojí za to do nich investovat. Přesto jsou to nyní právě ony, které z vedoucích pozic odešly. Nutno ovšem podotknout, že některé návrhářky na trůnech stále zůstávají, kromě Sarah Burton je to například Miuccia Prada.

    Mezi další šéfky vlivných módních domů patří Chemena Kamali, vedoucí Chloé, Louise Trotter, nově kralující Bottega Veneta, nebo Silvia Venturini Fendi ze stejnojmenné značky. Přesto existuje mnohem delší výčet značek, které si za své vládce vybraly z řad návrhářů. Ženy přitom nahlížejí na módu, často vytvářenou právě pro ženy, odlišným způsobem, kterému stojí za to dát šanci.

    Zdroje: The Business of Fashion, W Magazine, Tatler, YouTube, Instagram

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    0
    anklet Free People
    anklet Free People

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Náramky na kotníky, známé spíše jako anklets, se opět vkradly do popředí módní scény. Jejich návrat zaručila vlna nostalgie, jež dominuje letošním trendům. Zařadily se tak po bok dalších kdysi populárních kousků, jako jsou baleríny, skinny jeans nebo extra nízké pasy. Zároveň notují dominanci maximalismu a hravosti, projevující se i v čím dál populárnějších přívěscích.

    Oficiální comeback anklets potvrdily také nejvlivnější it-girls internetu. Jemný šperk vynesla již na jarní haute couture přehlídku z dílny Chanel Kylie Jenner. Náramek na kotník navlékla rovněž další hvězda sociálních sítí, Kim Kardashian. Doplnila jím jak plážové outfity, tak elegantní upnuté šaty a vysoké podpatky. Anklets nasadila také Gigi Hadid, a to ve své nejnovější kampani pro Havaianas.

    Zdroj: Reuters

    Anklets nepatří jen k žabkám. Pozvednou i tenisky nebo elegantní podpatky

    Na rozdíl od svých y2K předchůdců jsou současné anklets mnohem rozmanitější. Představovat si pod nimi proto nemusíte pouze barevné korálky a výrazné přívěsky. Značky jako Missoma nebo Jenny Bird nabízí elegantní a minimalistické varianty, které vynosíte jak na pláž, tak na romantickou večeři. Podobné anklets navíc perfektně doplní také letní sandálky na podpatku nebo klasické lodičky.

    Zdroj: Missoma, Jenny Bird

    Vyhýbat se ovšem nemusíte ani o něco výraznějším variantám. Ať už jde o drobné perly, barevné korálky, nebo létem prosycené mušličky, hravé šperky doplní jakýkoli outfit. Jedná se v podstatě o další projev maximalismu, který obsadil kabelky i boty, a to v podobě hravých přívěsků. Pokud patříte mezi milovníky mírně kontroverzních plyšáčků Labubu, pak vás podobné anklets oslní.

    Zdroj: Jenny Bird, Free People

    Maximalismus zmírní vrstvení. Vynoste hned několik oblíbenců

    Kompromisu mezi decentním minimalismem a o pozornost usilujícím maximalismem můžete dosáhnout pomocí chytrého vrstvení. Vyberte si několik jemných anklets, které se vzájemně doplní. Pamatujte především na to, aby byly z kvalitního materiálu, jenž v horkých dnech nepodráždí vaši pokožku. Pak už stačí jen popustit uzdu fantazii a vyhrát si s dalším nostalgickým trendem.

    @thebondsociety Just a girl, addicted to gold jewelry. #goldanklet #anklets #goldjewelry #finejewelry #permanentanklet #permanentjewelryexperience #permanentjewelry ♬ original sound – 𝐋𝐞𝐚𝐧𝐧𝐞 𝐀𝐛𝐝𝐚𝐥𝐥𝐚𝐡

    Zdroje: WWD, Times Now News, MSN, TikTok, Instagram

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    0
    Jeremy Allen White
    Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Jeremy Allen White získal novou roli. Stal se dalším z řady ambasadorů francouzského módního domu Louis Vuitton. Zařadil se tak po bok hvězd, jako je Zendaya, Emma Stone, Lisa, Enzo Lefort nebo Bradley Cooper. Úterní oznámení značky potvrdilo jisté spekulace, které vznikly po letošním ročníku Met Gala. Právě Louis Vuitton totiž herce oblékl, a to do klasického třídílného obleku.

    Kromě toho vynesl White značku letos v únoru, při příležitosti předávání SAG Awards. Prozatím není jasné, v jakých nadcházejících kampaních se herec objeví. Společnost ovšem vydala krátké video a sérii fotografií. „Jeremy má tiché sebevědomí a autenticitu, které nelze předstírat. Jsou totiž nenucené,“ vysvětlil pak kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams.

    Zdroj: Profimedia

    „Myslím si, že mi dodal sebevědomí vykročit z mé komfortní zóny a začít zkoušet nové věci. Je to legenda,“ prohlásil naopak o návrháři a hudebníkovi Jeremy Allen White. Jeho nová role slouží jako posílení neustále sílícího vlivu v módním světě. Ten odstartoval již loni, když se objevil v kampani pro Calvin Klein. Tehdy se jeho fotografie pouze ve značkovém spodním prádle staly nečekaně virálními.

    Jeremy Allen White mění svůj styl. Pomocnou ruku mu podal Jamie Mizrahi

    Nyní již známý herec proslavil své jméno především díky své roli v seriálu The Bear. Za svůj výkon si totiž odnesl ocenění Emmy, Golden Globe nebo SAG. Letos ho čeká důležitá role ve filmu Deliver Me From Nowhere, ve kterém si zahraje amerického zpěváka Bruce Springsteen. Svou kariéru ovšem odstartoval již v roce 2011, kdy získal roli Phillipa „Lip“ Gallagher v seriálu Shameless.

    Herec pak nepatří mezi hvězdy, které by na sebe poutaly pozornost svými jedinečnými looky. Jeho stylista Jamie Mizrahi však jeho styl postupně posouvá na novou úroveň a minimalistická trička, baseballové čepice a volné džíny mění za elegantní obleky a nažehlené košile. Kromě něj se stará i o outfity celebrit, jako jsou herečky Jennifer Lawrence a Mikey Madison či herec Cooper Koch.

    Zdroje: WWD, GQ, The Hollywood Reporter, Instagram, YouTube

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    0
    Carter Eve Jewelry letní doplňky úvodka
    Carter Eve Jewelry letní doplňky úvodka

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    Opálená pokožka, lehké oblečení a kouzlo detailů. Letní doplňky povznesou outfit na další úroveň a upoutají zrak přesně tam, kam potřebujete. Ať už jste fanoušky střídmého minimalismu, nebo naopak toužíte oslňovat zraky všech kolemjdoucích, mezi letošním výběrem letních pomocníků jistě najdete své favority. Léto totiž nabídne zajímavý průřez různorodými možnostmi.

    Tradice v moderním hávu. Perly i vintage hodinky zažívají comeback

    Klasické čtení času předhání elektronické pomocníky. Letošek se nese ve znamení stylových hodinek, korunujících odhalené zápěstí. Módní domy navíc přehazují výhybku směrem k výrazným kouskům. Velké ciferníky, kamínky, roztodivné barvy. Společně s nimi však své místo uhájí také vintage kousky, stejně jako klasika v drobném provedení. Vybere si tak proto opravdu každý.

    Zdroj: Piaget, Cartier

    O slovo se hlásí také další staronová klasika. Perly i se svým statusem luxusu totiž už dávno neleží jen v šuplíku, čekajíc na slavnostní večer. Letní doplňky v podobě perlových šperků letos doplňují jak preppy styl, tak vypasované obleky. Nebojte se ale ani kombinace s volnočasovým denimovým outfitem. Oblíbené bude rovněž vrstvení s metalickými doplňky pro propojení dvou odlišných stylů.

    Zdroj: Atolea, Tiffany & Co.

    Letní doplňky válcují mola. Čím extravagantnější, tím lepší

    Bez slunečních brýlí nevychází většina lidí v létě z domu. Spíše než o pomůcku proti slunečním paprskům se však už dlouhou dobu jedná o módní doplněk. Do letošní výbavy tak přidejte výrazný „chunky“ kousek, ideálně v bílé nebo pastelové barvě. Trend masivních doplňků ovšem doputoval také do dalších částí šatníku. Letošní léto proto rozzáří rovněž nápaditě velké náramky či sandály.

    Léto si od jara půjčuje více než delší dny a uvolněnou atmosféru. Fisherman estetika se tak nadále drží mezi prvními příčkami trendů. Tímto stylem jsou uchváceny nejen proužky a pletené svetříky, ale i letní doplňky. A čím šílenější, tím lepší. Dlouhé náhrdelníky s motivem ryb, náušnice zobrazující mořský život a pásky z mušlí. Cokoliv, co přivábí letní moře do rozžhavených ulic.

    Zdroj: Chloé, Roberto Cavalli

    Zdroje: RealSimple, Charles & Keith, WWD, Instagram

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    0
    cozymaxxing trend
    cozymaxxing trend

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Zdá se, že uživatelé sociální sítě TikTok neumí odpočívat. V posledních měsících totiž propadli nejnovějšímu trendu z dílny známé platformy, usilující o opravdový relax. Koncept takzvaného cozymaxxing nepředstavuje originální, ani převratnou, myšlenku, přesto proniká do čím dál vyššího počtu krátkých videí. Propaguje skutečný oddech, nenarušený spěchem a rozptýlením běžných dní.

    TikTok trend připomíná staré časy. Návod vám však neposkytne

    Cozymaxxing vychází z jiného známého pojmu, looksmaxxing. Ten usiluje o maximalizaci vzhledu a je populární především mezi mladými muži. Aktuálně trendy koncept ovšem oslovuje všechny a místo fyzického vzezření se soustředí na psychickou pohodu. Sám ovšem nediktuje, jak k ní máte přijít. Pouze upozorňuje na to, že by se mělo jednat o záměrnou a promyšlenou praktiku.

    Zdroj: Unsplash

    Trend v podstatě uživatelům sociální sítě TikTok připomíná, jak byli lidé zvyklí odpočívat v méně uspěchané době a bez telefonu „přilepeného“ k dlani. Slibuje proto úlevu od stresu, lepší spánek a pocit bezpečí, pomáhající regulovat nervový systém. Jak vysněného cíle dosáhnete je ovšem jen na vás. Většinou se však jedná o aktivity, zaměřené na základní smysly, a tedy i jejich potěšení.

    Zdroj: Unsplash

    Fanoušci trendu proto doporučují přípravu oblíbeného teplého nápoje, zapálení svíček, výměnu povlečení za jemnější variantu či prosté zabalení do deky. Dále si můžete vybrat ze sledování oblíbeného seriálu, čtení nebo poslouchání hudby. Některým zase pomáhá změna osvětlení nebo zpříjemnění domácího prostředí. Klíčem je vytvořit atmosféru, ve které se dokážete skutečně a plně uvolnit.

    Cozymaxxing neubližuje. Ztělesňuje ovšem smutnou realitu

    Wellbeing trendy, jako je v současnosti cozymaxxing, ukrývají ironický paradox. Šířené jsou totiž na sociálních sítích, které jsou často právě tím důvodem, proč už se nedokážeme opravdu zrelaxovat. I když tedy TikTok tentokrát výjimečně nepropaguje škodlivý koncept, stále předkládá smutný důkaz toho, jak vzdálení jsme od „reálného“ světa. Dokonce už jsme zapomněli, jak umět odpočívat.

    @jackiebroe I choose the slow life 🌲☕️🤎 Cozy Cabin: @love_your_wild —— #cozy #slowliving #cabin #mountains #slowlifestyle #cozyvibes #cozyhome #cottagelife #cottage #peace #simplelife #hygge #countryside #cosy #slowlivingforlife #offgrid #autumnvibes #autumnmood #inthewoods #cottagecoreaesthetic #cozyaesthetic #cozyhome #cozycabin #cozycottage #forestcore #cottagecore #countryliving #countrylife #rainyday ♬ original sound – sophie🤠

    Zdroje: Forbes, Real Simple, Healthline, Instagram, TikTok