Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 149

    Vyhledávání produktů jako ukazatel trendů. Nejnovější data z Amazonu odhalují beauty hity

    0
    trendy vyhledávání na Amazonu
    trendy vyhledávání na Amazonu

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.

    Začátkem letošního roku zkoušeli beauty nadšenci odhadovat, jaké trendy nás ve světě krásy čekají. Aby své předpovědi nyní potvrdili, obracejí se na data posbíraná z internetových vyhledávání potencionálních zákazníků. Využít mohou nově také informace firmy Market Defense. Soustředila se totiž na platformu Amazon, přes kterou milovníci beauty produktů často nakupují.

    Začátkem týdne společnost vydala report o top zadávaných pojmech na zmíněné webové stránce. První místo pak zaujala značka Sol de Jaineiro. Získala totiž na 1,5 milionu vyhledávání. O velký úspěch se jedná také proto, že je mnohem častější používání obecných klíčových slov, nikoli specifických brandů. Na druhém místě se pak umístily nalepovací nehty.

    Jedná se o důkaz toho, že nadále pokračuje trend domácí manikúry, který započal už v roce 2020 se světovou pandemií. Třetí místo pak zaujal obecný pojem „make-up“. V těsném závěsu za ním jsou pak náplasti na pupínky, takzvané pimple patches. Ty se mimo jiné usadily na třetím místě v seznamu top beauty produktů posledního čtvrtletí loňského roku. Také jejich oblíbenost tedy stále trvá.

    Péče o vlasy zažívá letos vrchol slávy. Skin care ustupuje do pozadí

    V seznamu deseti nejvíce vyhledávaných pojmů, zachycených firmou Market Defense, pak samozřejmě nesmí chybět ani spojení skin care. Nad ním se ovšem umístilo pátrání po suchém šamponu. Jedná se tedy o další důkaz, že péče o vlasy letos dominuje roky populární péči o pleť. Také tento trend pak beauty nadšenci předpovídali. Produkty na vlasy totiž loni na Amazonu vedly prodeje celé beauty kategorie.

    @ericataylor2347 Updated concealer –#concealer #makeupover40 #over40 #genx #concealerhack #concealertutorial #makeuptutorial #dosanddonts #fyp #updatedmakeuptutorial ♬ original sound – Erica Taylor

    Dalším trendem, který se podařil odborníkům na beauty produkty zachytit, je takzvaný #makeupover40. Jedná se o obsah a videa zaměřená na ženy starší 40 let. Podle dat firmy Market Defense totiž tato skupina stojí za více než 48 procenty nákupů make-up produktů. Přesto se ale jedná o „cílovku“ ignorovanou většinou v současnosti populárních značek. Na starost si ji proto letos vzala řada slavných TikTokerů.

    Zdroje: WWD, Market Defense, Beauty Matter, Instagram, TikTok

    Módní novinky v kostce: Valentino vynechá příští show a Cartier slaví výročí prstenu Trinity

    0
    Cartier Trinity kampaň
    Cartier Trinity kampaň

    S novým týdnem přichází řada módních novinek. Společnost Valentino prohlásila, že přeskočí nadcházející show v červnu. Značka Cartier oslavuje 100. výročí prstenu Trinity a Tiffany & Co. zase vydalo kampaň vzdávající hold jejím ikonickým výlohám. Dr. Martens uvede nový pár udržitelných bot a Miami oznámilo další týden plavkové módy.

    Společnost Dr. Martens vyslyšela zákazníky. Představí udržitelný model slavných bot

    Známá značka kožených bot Dr. Martens v poslední době čelila kritice ze strany svých zákazníků. Požadovali po ní totiž, aby se více zaměřila na udržitelnost. Oznámila proto, že představí „eko“ pár bot, usilující o snížení plýtvání kůží. Vyrobený totiž bude z odřezků kůže, které by se jinak dále nevyužily. „Bojujeme proti koženému odpadu, ale zachováváme odolnost našeho produktu,“ prohlásila pak společnost.

    Cartier oslavuje 100. výročí prstenu Trinity. Na pomoc si přizval i herce Paula Mescal

    Známý šperkařský dům Cartier vydal speciální kampaň oslavující 100. výročí ikonického prstenu Trinity. Objevuje se v ní přitom hned několik slavných osobností. Hlavní tváří promo fotografií se pak mimo jiné stal i irský herec Paul Mescal nebo zpěvačka skupiny BlackPink Jisoo. Prsten z bílého, žlutého a růžového zlata, symbolizující různorodost a pospolitost, pak roku 1924 vytvořil Louis Cartier.

    V Miami odstartuje 10. ročník největšího plavkového týdne na světě

    Už po desáté se bude v Miami konat plavkový týden módy. Jedná se přitom o největší podobnou akci na světě. Trvat má letos od 29. května do 2. června. Zahrnuje přitom více než 50 různých událostí, představujících přes 200 amerických i mezinárodních návrhářů. Tentokrát ho má proto navštívit přes 15 tisíc účastníků. Zaměřit se pak událost hodlá také na více udržitelné a inkluzivní kolekce.

    Valentino vynechá červnové přehlídky. Nový kreativní ředitel možná nastoupí v září

    Módní svět minulý týden šokovala zpráva o tom, že návrhář Pierpaolo Piccioli odejde z role kreativního ředitele značky Valentino. Společnost pak včera dodala, že kolekci pánské módy i haute couture neplánuje odhalit na letošních červnových přehlídkách. Není ovšem dosud jasné, kdy přesně se hodlá „vrátit na scénu“. Novináři ovšem spekulují o tom, že by nového ředitele mohla značka odhalit v září.

    Tiffany & Co. vzdal hold svým slavným výkladním skříním. Vydal kampaň With Love, Since 1837

    Šperkařský dům Tiffany & Co. rovněž láká své zákazníky na novou kampaň. Nese název With Love, Since 1837 a zaměřuje se na dědictví a ikonické kolekce známé značky. Uctívá totiž práci designéra výloh Gene Moore. Nafotil ji fotograf Dan Tobin Smith a pokusil se tak zmodernizovat sérii výkladních skříní, které umělec v minulosti zpracoval. Představuje tak známé řady jako Lock, Knot nebo HardWear.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    TikTok uchvátila nová posedlost. Propaguje sexy vodu i teorii tří drinků

    0
    TikTok podlehl obsesi hydratací.
    TikTok podlehl obsesi hydratací.

    Uživatelé sociální sítě TikTok mají neobvyklý koníček. Milují totiž hledat nové triky a tipy v oblasti wellness. V současnosti u nich slaví úspěch mimo jiné i takzvaná sexy voda a teorie tří drinků. Jedná se o totiž o způsoby, jak získat více tekutin. Novou posedlostí známé platformy se tak stala obyčejná hydratace.

    Uživatelé sociální sítě TikTok se neustále snaží najít nejlepší způsoby, jak se starat o svou pleť, tělo nebo vlasy. Také proto je v současnosti pohltily různé možnosti toho, jak se mohou lépe hydratovat. Zaměřili se proto na tekutiny a na to, jak do sebe dostat co nejvýživnější nápoje. Začali proto sledovat dva hlavní trendy, které se na nově populární téma soustředí.

    Tím prvním je takzvaná teorie tří drinků. Nejedná se přitom o zcela čerstvou metodu, nedávno se ovšem začala objevovat v čím dál více videích. Jde o tip, dle kterého bychom měli mít na pracovním stole hned tři druhy drinků. Jeden obsahující kofein, další určený pro hydrataci a třetí pro naše potěšení. Cílem je tedy dostat do sebe dostatek tekutin, ale také získat energii a vyvolat radost.

    Je pak pouze na vás, jaké varianty si vyberete. Většinou se jedná o perlivou nebo neperlivou vodu, kávu nebo energetický nápoj a jakýkoli oblíbený drink. Samozřejmě by se ale mělo jednat o víceméně zdravé varianty, příliš umělé a přeslazené limonády tedy raději vynechejte. Hlavní myšlenka teorie tedy spočívá v tom, že se tak pro nás stane mnohem jednodušším udržovat vysokou úroveň své hydratace.

    Sexy voda má uživatele TikToku nalákat na častější hydrataci. Obsahuje extra minerály i „fun“ doplňky

    Druhým v současnosti oblíbeným trendem je takzvaná sexy voda. Na platformě TikTok ji zpopularizovala především uživatelka Kelly Grace Mae. Pravidelně si totiž vyrábí vlastní „lepší“ verzi vody. Přidává do ní například minerální tinktury, citrón, mátu nebo elektrolytové prášky. Hlavní také je, aby měl výsledný nápoj veselou barvu. Doplnit ho můžete také o různé dekorace, nebo alespoň pestré brčko.

    Zdroj: Moon Juice, Apothékary

    Úspěšná TikTokerka Kelly Grace Mae tak chce ze své vody vytěžit co nejvíce živin. Zatoužila ale i potom učinit z jinak „nudného“ a běžného úkolu, tedy pravidelného doplňování tekutin, zábavu. Svůj speciální drink pak vymyslela ve vhodnou dobu. Ve Spojených státech amerických se totiž v poslední době zvyšuje poptávka po doplňcích do vody, jako jsou různé prášky nebo kapky plné probiotik a minerálů.

    @kellygracemae

    you know what time it is

    ♬ original sound – kelly

    Sociální sítě jsou tak zkrátka v současnosti posedlé vodou a hydratací. Na jednu stranu tedy vybízí ke zdravému návyku pití vody. Na tu druhou ovšem mohou navádět k nakupování doplňků, které nejsou vždy tak úplně potřeba. Příkladem je i posedlost zcela běžnými kelímky na vodu, takzvanými Stanley Cup, která nedávno uživatele TikToku bezhlavě a zcela nesmyslně pohltila.

    Zdroje: WWD, Reader’s Digest, TikTok

    Připravte se na pořádné vlny. Užijte si dovolenou v surfařských hot spotech

    0
    surfování dovolená
    surfování dovolená

    Spolu s jarem nastává čas na plánování letních dovolených. Pokud letos toužíte po o něco neobvyklejším zážitku, doporučujeme spojit relax se zajímavým sportem. Jedním z nich je i surfování, které vás zláká nejen svou divokostí, ale také příležitostí vychutnat si naplno pobřežní surfařská městečka.

    Portugalsko je surfařskou klasikou. Užijte si nejlepší vlny, gastronomii i turistiku

    Jednoznačně nejlepším místem na surfování v Evropě je Portugalsko. Důvodem je především tamní rozmanitá nabídka surfařských kempů a vln, které rády přivítají absolutní začátečníky i zkušené profíky. Kromě toho se ale jedná o stát vyhlášený svou dech beroucí přírodou a nezapomenutelnou gastronomií, zaručující jedinečný zážitek.

    Zdroj: Surf Castle

    Portugalská pobřežní městečka jsou navíc poměrně cenově dostupnou možností. Surfování si můžete vychutnat blízko Porta i Lisabonu. Mezi další známá města patří také Peniche, Ericeira nebo Algarve. Roztomilý, ale přesto luxusní nocleh pak nabízí například hotel Surf Castle, nacházející se v Peniche – Baleal.

    Všestrannou dovolenou zaručí Kostarika. Čeká na vás průzračná voda, lekce jógy i trek pralesem

    O něco exotičtější volbu představuje dovolená na Kostarice. Perfektním městečkem pro surfování je například Santa Teresa. Nabízí nejen jedny z nejlepších surfařských hot spotů, ale také výborných jógových pobytů. Tamní pláže a průhledná voda jsou pak perfektní jak pro úplné začátečníky, tak o něco pokročilejší surfařské nadšence.

    Zdroj: House of Somos

    Santa Teresa je tedy skvělou variantou i proto, že vám dovoluje užít si také další dobrodružné aktivity, jako jsou výlety do pralesu nebo nedalekých vesniček Mal Pais nebo Manzanillo. Ubytovat se pak můžete například v resortu House of Somos, který nabízí klasické pokoje, ale i campingové vany s o něco dobrodružnějším nádechem.

    Nezapomenutelnou dovolenou zaručí také Bali. Jedná se o skvělé místo, kde vylepšit základní znalosti

    V případě, že už se v surfování trochu vyznáte, bude se vám zamlouvat dovolená na ostrově Bali. Užít si ho sice mohou díky široké variaci vln i začátečníci, o trochu zkušenější surfaři budou mít ovšem větší výběr. Vyzkoušet totiž budou moct hned několik, od sebe ne příliš daleko vzdálených, surfařských „hot spotů“.

    Zdroj: Kima Surf

    Jedním z nejlepších míst pro váš pobyt je pak městečko Canggu. Není totiž příliš zalidněné a ukrývá řadu jedinečných kaváren, barů i nočních klubů. Luxusní, ale stále útulné ubytování pak nabízí například resort Kima Surf, ve kterém si užijete také dávku jógy nebo fitness. Suchá sezóna na Bali pak trvá od dubna do konce října.

    Surfařské nebe ukrývá jihozápad Francie. Vyražte do roztomilého městečka Hossegor

    Pokud chcete zůstat v Evropě, čeká na vás také surfařské nebe s názvem Hossegor. Jedná se o městečko ležící na jihozápadě Francie. Tamní region totiž rovněž ukrývá jedny z nejlepších surfařských pláží. Mezi další z nich patří například Mimizan-Page nebo Biarritz. Rovněž se navíc jedná o místa, která ocení jak začátečníci, tak profesionálové.

    Zdroj: Southwest Surf House

    V městečku Hossegor najdete jak perfektní pláže, tak řadu barů, restaurací a kaváren. Kousek od něj se nachází další skvost jménem Capbreton. Jedná se o město, které ocení především ti z vás prahnoucích po větším tichu a luxusu. Pokud jste milovníky road tripů, pak vás jistě potěší, že si snadno můžete udělat výlet do španělského města San Sebastian.

    Zdroje: Book Surf Camps, Surf Holidays

    Více než stoletá historie s inovativní vizí. Rapper Future pohání vzpruhu značky Lanvin

    0
    Lanvin kolekce 2023-2024
    Lanvin kolekce 2023-2024

    Uznávaná značka Lanvin, s historií sahající až do roku 1889, se zapsala do módního dědictví jako jedna z těch nejvýznamnějších. Přesto se jí často nedostává vysloužené pozornosti. Ve své zlaté éře představovala „oficiální“ instituci elegance. V průběhu let se ovšem musela potýkat s poklesem popularity. Nyní se jí ale naštěstí blýská na lepší časy.

    Zakladatelkou značky je designérka Jeanne Lanvin. Původně se věnovala pouze tvorbě oblečení pro ty nejmenší z nás, tedy pro děti. Když se ale její jméno rozkřiklo i mezi jejich matkami, začala se věnovat také jim. Po úspěšné expanzi do světa dámské módy se značka rozrostla natolik, že odstartovala éru ready-to-wear pro muže, ženy i děti.

    Věhlasný módní dům vznikal s opravdovou láskou. Jeanne vybudovala impérium s dcerou v náručích

    Mladá návrhářka pocházela z chudých a velmi podprůměrných poměrů, ale to ji nezastavilo v budování jejího snu. Potom, co se v Paříži stala úspěšnou podnikatelkou, se zalíbila italskému šlechtici, kterého si později vzala za muže. Díky své tvrdé práci dokonce rodina přimhouřila oči nad jejím prostým původem.

    Zdroj: Lanvin

    S manželem měla jednu dceru. Příchod dítěte ovšem neznamenal, že by vzdala své vášně k práci a šití. I když jí její nová majetná rodina nabízela chůvu, aby se dále mohla věnovat módnímu domu, odmítla. Dceru s sebou brala téměř každý den do práce.

    Stala se tak její pomyslnou múzou. Šila pro ni nejstylovější dětské oblečky a kostýmky. Jako jedna z prvních designérek svou dceru ladila se svými vlastními outfity. Současné označení #minime tak dostává zcela jiný rozměr.

    Na přelomu tisíciletí šel byznys do kopru“. Období škrtů střídaly neustále se měnící kreativní ředitelé

    Po roce 2000 převzal Lanvin tchajwanský mediální magnát Shaw-Lan Wang. V té době však značka zaznamenávala největší pokles prodeje. Začala proto velká bitva mezi akcionáři a kreativními řediteli. Jejich názory se bohužel rozcházely, a to jak ze strany byznysu, tak kreativní vize. Chyba ovšem stála na straně vedení, což je tím největším proviněním téměř v jakémkoliv firemním odvětví.

    Blýská se na lepší časy. Potvrzujeme návrat Lanvin mezi přední oděvní společnosti

    K módnímu domu Lanvin v naší redakci cítíme velkou náklonnost, minimálně od doby, kdy vyšla kampaň ke kolekci pro podzim a zimu 2021/22. Celá kolekce byla prolnutá výraznými barvami v prostředí luxusního hotelu. Kampaň tak konfekci dodala nádech takzvaného starého Hollywoodu, který je momentálně více než aktuální. Od tohoto momentu Lanvin řadíme mezi naše oblíbence.

    Lanvin utvrdil své místo na módní scéně také aktuální kolekcí. Vrátil se zpět do své historie a z archivů „vytáhl“ staré siluety a tvary, které však okořenil o moderní nadhled i současné trendy, jakými jsou například rukavice. Do nové řady zapadají perfektně a běžně nositelným modelům dodávají správný francouzský šmrnc.

    Zdroj: Lanvin

    Za zmínku stojí i hvězdný street style z přehlídky pro jaro a léto 2024. Přátelé renomovaného módního domu totiž na show přispěchali v elegantních a hravých outfitech. Povšimněte si dokonalých kabelek nebo skvěle padnoucích siluet. Vše je totiž naprosto bezchybné.

    Zdroj: Lanvin

    Experimentální rozšíření s názvem Lanvin Lab má pod křídlem rapper Future. Hlavním pilířem je hip hop scéna

    Lanvin nedávno přizval ke spolupráci populárního rappera Future. Interpretovi pak nevěnoval pouze prostor pro vytvoření kolekce, ale vytvořil pro něj dokonce vlastní projekt s názvem Lanvin Lab. Jde o sekci oblečení, stojící mimo hlavní dějovou linku aktuálních módních počinů značky. Řada obsahuje velmi „pouličně“ působící kousky se silným nádechem hip hop scény.

    Zdroj: Lanvin

    V kolekci známého rappera naleznete také rozšířenou nabídku legendárních tenisek CURB, které Lanvin v posledních letech často vyzdvihuje. Momentálně jsou v širším povědomí módní veřejnosti snad tím nejvíce ikonickým kouskem této značky.

    Zdroj: Lanvin

    Podtrženo a sečteno, Lanvin představuje velkolepou tradici, mistrovské kousky i moderní nadhled. Ve spojení těchto důležitých faktorů tak vzniká nová éra, ve které společnost opět vstupuje do módního kurzu.

    Zdroje: YouTube

    Trendy jarní obuv se nese ve znamení pohodlí. Nadvládu deklarují kitten heels

    0
    Kitten heels od Gucci.
    Kitten heels od Gucci.

    Pokud jste už zimní kozačky nadobro uložili zpátky do skříně, nejspíše nastal správný okamžik poohlédnout se po ideálních botách pro nadcházející sezónu. Sociální sítě a týdny módy opět diktují nejžhavější obuvnické kousky. Prvenství bezpochyby patří kitten heels, zažívající opětovný návrat také díky značkám, jako je Miu Miu.

    Kitten heels původně patřily mladým slečnám. Dobyly ale i srdce prvních dám a hereček

    V moderní podobě se takzvaný kitten heel, v doslovném překladu koťátkový podpatek, masově zpopularizoval v 50. letech minulého století. Stál v přímém kontrastu s vysokým jehlovým podpatkem, který v tomtéž desetiletí poprvé představili návrháři Roger Vivier a Salvatore Ferragamo.

    Právě kitten heels, vysoké zhruba do pěti centimetrů, měly být pro mladé dívky vstupní branou do světa lodiček. Představovaly pohodlnější alternativu pro období před tím, než se odhodlaly přejít na vyšší dámské boty.

    S příchodem nespoutané kontrakultury 60. let, rebelie mladé generace a rozmachu módního průmyslu se však kitten heels staly oblíbeným párem bot. Se svými nositelkami totiž vydržel od ranní směny až po večerní tancovačku v rytmu písní Beatles.

    Kombinaci pohodlí a elegance nízkých podpatků podlehly také první dáma Jacqueline Kennedy Onassis, princezna Diana nebo filmová hvězda Audrey Hepburn. Od té doby se kitten heels staly cyklickým evergreenem, který se po určité době pravidelně vrací v jiné podobě.

    Svět si zamiloval kitten heels i díky Miu Miu

    Výrazný rozruch způsobily letos na jaře například třešňově červené kitten heels od italské módní společnosti Miu Miu. Podle platformy Lyst Insights se totiž staly nejžádanější obuví čtvrtého čtvrtletí loňského roku.

    Zdroj: Miu Miu

    Boty získávají odvážnější nádech díky otevřené patě a ikonickému detailu v podobě tří přezek. Na výběr jsou pouze černá, béžová, slonovinová a třešňově červená barva. To však vůbec nevadí, protože odstíny jsou dostatečně univerzální pro každou příležitost.

    Gucci nabízí verzi kitten heels inspirovanou érou Toma Forda

    Také značka Gucci představuje svou jedinečnou verzi trendy nízkých podpatků. Oblíbenou se stala především síťovinová varianta pokrytá lesklým motivem monogramu GG v pudrově růžové nebo černé barvě.

    Zdroj: Gucci

    Gucci však nezklame ani milovníky kožené obuvi. Nabízí totiž model Signoria ve stylu slingback. Lakovanou kůži skvěle doplňuje zlatý řetízek kolem kotníku. Signoria možná není nejextravagantnějším párem bot, nicméně je bezpečnou volbou pro každodenní nošení.

    Získá si vás podivná estetika The Row?

    Odvážlivci se pak mohou vydat cestou The Row. Sestry Mary-Kate a Ashley Olsen přesně vědí, jak z nepříliš půvabných kousků udělat další obrovský trend. Skvělým příkladem je model Cyd, který na první pohled působí trochu zvláštně a staromódně.

    Zdroj: The Row

    Musíme ovšem přiznat, že nás na něm i tak něco nesmírně přitahuje. Možná je to právě jeho avantgardní a originální design v exkluzivním koženém provedení. Garantujeme vám tedy, že lepší statement minimalistický kousek než model Cyd nenajdete.

    Zdroje: CR Fashion Book, Footwear News, Lyst Insights, Miu Miu, Gucci, The Row, Instagram

    Luxusní značky čelí propadu poptávky v Číně. Trápí především Gucci

    0
    Gucci podzim a zima 2024
    Gucci podzim a zima 2024

    Svět luxusu se v poslední době potýká s ekonomickými problémy. Čelí totiž především klesající poptávce čínských zákazníků. Mezi nejvíce zasažené značky patří mimo jiné Gucci. Její mateřská společnost Kering totiž oznámila, že její prodeje v Číně se v posledním čtvrtletí zásadně propadly.

    Ekonomická situace v Číně se po světové pandemii nezlepšila tak, jak si luxusní průmysl představoval. Tamní zákazníci totiž neprahnou po módních kouscích a doplňcích tak moc jako dříve. Důvodem je především slabá ekonomika, ale i rostoucí úroveň nezaměstnanosti a krize obchodu s nemovitostmi. Čínští milovníci módy jsou proto mnohem opatrnější ve svých nákupech.

    Některým značkám se ovšem daří hůře než ostatním. Například skupina Kering koncem minulého týdne oznámila, že prodeje společnosti Gucci v prvním čtvrtletí letošního roku zásadně poklesly. Ztratila proto následně devět miliard dolarů ze své tržní hodnoty. Jedná se tedy o velkou ránu, a to především proto, že italská značka stojí asi za polovinou jejích prodejů a více než dvěma třetinami zisků.

    Prozatím ovšem není jasné, jaké důvody stojí za tím, že společnost Gucci v současnosti v Číně tak střádá. Spojitost ale může být mezi nedávnou změnou kreativního ředitele známé italské značky. V jejím čele totiž Alessandra Michele vystřídal loni na podzim návrhář Sabato De Sarno. Jeho návrhy jsou ale oproti těm z dílny jeho předchůdce více mainstreamové. Odpovídají tak trendu tichého luxusu.

    Zákazníci Gucci jsou více citliví. Pečlivě sledují, jaký návrhář značku vede

    Je ovšem příliš brzo na to, abychom dokázali posoudit, jak vítané jsou nové návrhy Gucci v Číně. Teprve nyní totiž do obchodů putují nejnovější kousky z prvních kolekcí Sabata De Sarno. Módní konzultant Mark Liu však pro The Fashion Network prohlásil, že módu nového návrháře mohou zákazníci považovat za méně odlišnou, a tedy výjimečnou. Připomíná totiž jiné společnosti, jako je Valentino, Prada nebo Celine.

    Společnost Gucci má navíc poměrně specifický vztah se svými zákazníky. Více než u ostatních značek totiž pečlivě sledují, kdo ji vede. Jejich touha po produktech se pak liší podle toho, jakého návrháře preferují v čele Gucci. Skupina Kering rovněž minulý týden prohlásila, že prodeje Gucci klesly v posledním čtvrtletí o téměř 20 procent, a to především kvůli výsledkům z asijsko-pacifického regionu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business Times, YouTube, X

    Boty jako investice: Které modely od Amina Muaddi se vyplatí?

    0
    Boty od Amina Muaddi.
    Boty od Amina Muaddi.

    Značka návrhářky Aminy Muaddi je na trhu jen několik let, za tu dobu se jí ale podařilo převrátit módní svět naruby. Vyrovnala se tak slavné konkurenci, jako je Manolo Blahnik nebo Jimmy Choo. Věrnými fanynkami jejích netradičních siluet, díky kterým se každá žena cítí nezastavitelně, se stala i zpěvačka Beyoncé nebo modelka Kylie Jenner. Přidáte se k oddaným klientkám i vy?

    Begum

    Značku vystřelil do výšin především model Begum. V náročných časech světové pandemie, kdy se pozornost většiny lidí soustředila na pohodlné oblečení na doma, vnesl Begum do našich životů trochu vytoužené fantazie a princeznovské noblesy.

    Samotná bota pak nemá jednotnou formu. Společnost totiž nabízí několik designů a vybírat tak můžete z lodiček nebo sandálů ve stylu slingback či mule. Spojuje je ovšem distinktivní a nápaditý podpatek, který se stal pro Aminu Muaddi rukopisem.

    Zdroj: Amina Muaddi

    Klasický jehlový podpatek přechází ve spodní části do tvaru jehlanu. Pokud se na něj ale podíváte z jiného úhlu, bude vám připomínat kužel. Nepřehlédnutelnou součástí modelu Begum je i okrouhlá brož posetá krystaly, zdobící přední část boty.

    Jestli hledáte svůj osudový skleněný střevíček, zalíbí se vám zejména průsvitná verze z PVC. Můžete se však rozhodnout také pro saténovou, nebo koženou klasiku. Barevná škála je navíc bohatá, nejextravagantnějším odstínem je metalická duhová.

    Verdikt?

    Pokud hledáte luxusní designerskou obuv, Begum je bezpochyby spolehlivou volbou. Ať už si vyberete tradiční lodičky, nebo rafinovanější slingbacks, tyto boty se stanou středem pozornosti všude, kam se pohnete. Jeden pár vás vyjde na zhruba 25 tisíc korun. 

    Každá mince má ovšem dvě strany. Kvůli jejich obrovské popularitě se nám totiž tento model zdá být už trochu ohraný. Přesto nezoufejte, značka má spoustu dalších bot, které si můžete ulovit do své sbírky.

    Inspiraci najdete také u známých osobností. Například zpěvačka Beyoncé si nedávno oblíbila odvážné Yigit. Populárním párem elegantních lodiček se zase stal model Camelia.

    Charlotte

    Při objevování žhavých novinek na webových stránkách Amina Muaddi vám určitě neunikne model Charlotte, který značka nedávno představila. Působí svěže a mladistvě, dokonce až nebojácně.

    Skvělý první dojem zajišťuje zejména hranatá špička, jejíž okraj je zajímavě zkosený. Na symetrii si zjevně příliš nepotrpí ani 9,5 centimetrový blokový podpatek. Je totiž rovněž šikmý.

    Zdroj: Amina Muaddi

    Pokud preferujete zajištění chodidla z obou konců, je k dispozici také uzavřená verze Mary Jane s přezkou přes nárt. Z hlediska barev nás okouzlil zejména sofistikovaný karamelový odstín.

    Verdikt?

    Charlotte je pro nás největší hvězdou nejnovější kolekce. Zdá se, že pro Muaddi je hra se skulpturálními prvky jejím poctivým řemeslem. Tento model je toho ukázkovým příkladem. Jeho cena se v zásadě pohybuje kolem 20 tisíc korun.

    Na první pohled se může zdát, že model Charlotte je určen pouze pro extravagantní a experimentující odvážlivce, my si ale myslíme přesný opak. Verze v klasické bílé nebo černé barvě perfektně splňují kritéria pro elegantní společenskou obuv, zároveň však nejsou nudné a prvoplánové.

    Zdroje: Amina Muaddi, Instagram, TikTok

    Počasí „na mikinu“ právě začíná. Vyberte si na jaro správnou hoodie

    0
    Hailey Bieber a Lori Harvey Hang
    Hailey Bieber a Lori Harvey Hang

    Jaro představuje každoroční symfonii kontrastů. Teplé denní paprsky slunce tančí s chladným větrem večerních hodin a my stojíme před nelehkým úkolem. Jak se stylově přizpůsobit těmto proměnlivým podmínkám? V takových chvílích se ukazuje, že kousek, který se stane naším věrným spojencem, je mikina.

    Možná si právě říkáte, jak moc může být výběr správné mikiny problematický. Stejně jako u jiných šatníkových prvků, je ale také oblast mikin velmi pestrá. Rozhodovat se tak můžete mezi nespočtem možnostmi. Nabízí se zapínací, oversized i takzvaně cropnuté verze.

    Každá se ovšem hodí pro jinou příležitost a outfit. Stylovou hoodie moderní módní spotřebitelé v posledních letech zakomponují takřka kamkoliv. TikTok scéna se jí dokonce nebojí vynést i s formálními kalhotami a košilí. Pojďme se podívat, jak na to.

    V roce 2024 vyhrává zapínací verze. Stylizačních možností je celá řada

    První na seznamu je klasika, která nikdy nezklame, a tou je mikina na zip. Ve vašem jarním šatníku ji můžete považovat za nejvíce multifunkční nástroj k vytvoření ležérního vzhledu. Můžete ji nosit zavřenou pro udržení většího tepla, nebo ji rozepnout a dát na obdiv skvělý design graficky potisknutého trička. Ano, i potisk je opět v kurzu.

    Zdroj: Acne Studios

    Když jsme zmínili slovo multifunkční, měli jsme na mysli několik variant stylingu. Mikina je původně street style klasika, která se hodí k džínům a teniskám. V poslední době se ale hlavně na sociálních sítích setkáváme i s kombinací, při které vynesete společenské kalhoty, polo rozepnutou hoodie s bílou košilí a kravatou, a to nejlépe s virálním kouskem od Prada.

    Oversized mikina je nejosvědčenější klasika. V průběhu let ji do nabídky zařadil téměř každý módní dům

    Oversized mikiny se staly středobodem pozornosti nejen v pouličním stylu, ale také ve světě haute couture. Módní domy, jejichž návrhy obvykle zdobí světové módní přehlídky, přicházejí s inovativními způsoby, jak pohodlnou a nadměrnou siluetu začlenit do svých kolekcí. Co dříve mohlo působit jako pouhý sportovní kousek, rezonuje nyní s elegancí a luxusem haute couture.

    Zdroj: Balenciaga

    O oversized mikině můžeme hovořit jako o unisex kousku. Neexistuje žádný aspekt nebo detail, který by určoval, jakému pohlaví mikina náleží. Slušivé varianty nabízí například populární Balenciaga. Při nákupu online si pečlivě prostudujte velikostní tabulku, protože M oblékne i XL postava.

    Na scénu se vrací materiál z nultých let. S „cropnutými“ kousky zacházejte opatrně

    Obliba Y2K stále trvá, proto se do popředí navrací tehdy oblíbený velur. Jistě si pamatujete dobu, kdy Paris Hilton a ještě neznámá Kim Kardashian dováděly na různých akcích v teplákových soupravách značky Juicy Couture. V podstatě všechny jejich ikonické fotografie pak obsahují velur. Letos ale s mnohem vkusnější verzí přispěchal například Alexander Wang.

    Zdroj: Alexander Wang

    Značka totiž nabízí velurové komplety v hned několika barvách. Můžete je tak mimo jiné pořídit i na Y2K stylizovaný večírek. S jinými „cropnutými“ mikinami ale zacházejte opatrně. Snadno se stane, že zvolíte špatný styling a finiš vypadá jako z roku 2017.

    Když už se pro takovou mikinu rozhodnete, zvolte k ní spíše velmi široké kalhoty. Stále se totiž držíme pravidla diktujícího, že jeden upnutý kousek musí vybalancovat ten oversized.

    Každý moderní muž si zakládá na perfektní manikúře. K dokonalému vzhledu stačí málo

    0
    Laky na nehty jsou už dávno i pro muže.
    Laky na nehty jsou už dávno i pro muže.

    Modernímu muži v roce 2024 nestačí pouze trendy šatník, věnovat by se měl i sobě samotnému. Taková péče zahrnuje alespoň základní skin care i manikúru, která je naprosto nezbytná. Pokud ji nezvládnete doma, existuje naštěstí v Česku řada nehtových studií, určených přímo pro pány.

    Snad nemusíme připomínat, že doba, kdy upravené nebo nabarvené nehty byly v mužské populaci odznakem metrosexuality, už je dávno pryč. Manikúra stejně jako péče o pleť, pravidelná návštěva barber shopů, cvičení nebo třeba chození na masáže patří k aktivitám, které nejen zlepšují vzhled a psychické zdraví, ale zvyšují atraktivitu.

    Nabarvené nehty se staly symbolem žen až ve 20. století. Předtím jim holdovali spíše muži

    Jak už bývá v módě a beauty světě zvykem, vše začalo ve starověkém Egyptě. Zkrášlování těla jakýmkoliv způsobem, od líčení až po tetování, symbolizovalo společenské postavení a status. A to bez ohledu na gender.

    Například Číňané před třemi tisíci lety vyvinuli smícháním několika ingrediencí barvu, která byla velmi podobná dnešnímu laku na nehty. Až s příchodem moderních dějin se nalakované a upravené nehty staly výsadou žen.

    Znak rockových a punkových subkultur. V 70. letech minulého století byly nalakované nehty projevem „rebelů“

    V 70. letech se nehty staly prostředkem rebelského looku. Rozvíjely se punkové a rockové subkultury, odmítající konvenční normy. Vyjadřovaly tak svůj odpor ke všem formám autority.

    edním z ikonických průkopníků tohoto trendu byl legendární britský hudebník a performer David Bowie. Nejen, že nadchl svět svým hudebním talentem, ale také svým nezaměnitelným stylem, který zahrnoval i nalakované nehty. 

    Jeho výstřední image a odvážný přístup k módním trendům následně inspirovala mnoho mužů. Zařadil se tak mezi dobové trendsettery, kteří se snažili dát najevo svůj nezájem o očekávaná pravidla.

    V současnosti jsou nalakované nehty u mužů běžnou záležitostí. Mají je rappeři i popové ikony

    Od rebelství jsme se v posledních letech přesunuli spíše k roztomilejšímu a jemnějšímu vzhledu. Ve Spojených státech amerických byly nalakované pánské nehty trendy samozřejmě déle.

    Do Evropy je masově zanesl až populární popový zpěvák Harry Styles, kterého bez nich už v podstatě nikdy nevidíme. V kurzu jsou jemně upravené nehty s malými a decentními vzory, ať už jde o jednoduché černé symboly, nebo barevnější varianty.

    Zdroj: Hermés

    Pokud se rozhodnete pro nejjednodušší verzi, čímž je nalakování nehtů doma, stačí pouze kvalitní lak. Doporučujeme se poohlédnout po klasických barvách. Skvěle na pánské ruce vypadají například tmavě modrá nebo studeně hnědá. Avšak zapomeňte na zdobené detaily, ty sami nezvládnete.

    @ppixie.gels Do my boyfriends nails w/ me in 20 seconds – Men’s manicures are in for 2024 🤌🏻⛓️ #melbournenails #melbournenailtech #manicure #gelnails #chromenails #mensnails #nailart ♬ redrum – Joss 🦇

    Ultimátní styl ale zajistíte s nehty jako na videu. 3D efekt s masivními detaily působí ryze pánsky, takže ani ten nejvíce maskulinitou překypující muž vám na takové nehty nemůže nic říct. Takže žádné strachy pánové. Pusťe se do lakování.

    Zdroje: Instagram, TikTok