Více

    ― Reklama ―

    Pokud už dlouho přemýšlíte, že byste rádi do šatníku zařadili klobouk, pak je podzim ideální příležitostí. Nejen, že vás ochrání před deštěm a chladem, vypadá navíc stylově a elegantně. Především se však nesmíte klobouku bát, ale místo toho ho vnímat jako perfektní doplněk.

    Neexistuje důvod, proč by klobouk nebyl dobrým nápadem. Povznese outfit na vyšší úroveň, doplní celkový look, a dokonce zachrání „bad hair day“. Dá se navíc snadno sehnat i v běžných obchodních řetězcích, přičemž vám stačí klidně jeden či dva modely. Vysloužíte si díky němu také pochvalné pohledy, které vždy potěší. Že vám na něj chybí odvaha? To se dá snadno změnit.

    Pokud jste ve světě klobouků nováček, zvolte model v neutrálních barvách

    Filmové hvězdy na hlavě často nosí pokrývky nejrůznějších barev a tvarů. Milují ty pokryté peřím, blyštivými ozdobami nebo síťkou. Pokud se ale do podobně extravagantní módy teprve dostáváte, vsaďte ze začátku spíše na neutrální odstíny. Klobouk se může stát dominantním prvkem sám o sobě, takže černá nebo béžová barva pomohou utlumit jeho výraznost.

    Zdroj: Dior, Brixton

    Jestli si troufáte na odvážnější barvy, nebo černá s béžovou nepatří do vašeho běžného šatníku, sáhněte po trendy burgundy, námořnicky modré nebo tmavě zelené. I hnědá umí skvěle vyladit dobře promyšlený podzimní outfit. Zkombinovat se pak takové klobouky dají s barvou bot či silonek. Pokud budete tápat, zvolte sendvičovou metodu, díky které začne celý look působit uceleně.

    Na tvaru a velikosti záleží. Klobouk by měl ladit k vaší povaze

    Není klobouk jako klobouk. Stejně jako třeba u šatů platí, že se prodává spousta různých typů. V první řadě by měl váš nový doplněk skvěle sedět. Neměl by tak tlačit, ani z hlavy padat, což snadno odhalíte vyzkoušením v obchodě. Dbejte rovněž na to, že jemnějším obličejům sluší spíše drobné klobouky. Naopak majitelé a majitelky vyšší postavy zdůrazní svou ladnost širokou krempou.

    Zdroj: Ruslan Baginskiy

    Více než na hlavě je důležité, co je v ní. Se sebevědomím vypadá každý outfit lépe

    Stará dobrá rada, která nikdy neselže. Můžete být sebekrásnější a vaše oblečení sebedražší, pokud ale budete chodit shrbení a oči klopit k zemi, váš celkový vzhled nikdy nebude to pravé. Zvědavé pohledy lidí si proto užívejte, případně je oplácejte úsměvem. Vědomí toho, že vypadáte dobře, se promítne i navenek a pomůže vám případnou prvotní nejistotu rychle překonat.

    Pokud se rádi podíváte, jak extravagantní klobouky vynesly modelky slavných designerských značek, březnová přehlídka Chanel na Pařížském fashion weeku byla klobouky protkaná. Módní dům tak ukázal, že tento kousek šatníku bude podzimní sezónu skutečně in. Inspirujte se luxusními looky a hmatatelným sebevědomím, kterým se to na přehlídkovém mole jen hemžilo.

    Zdroje: Dior, Brixton, Ruslan Baginskiy, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Naučte se nosit klobouk. Zvolte správný tvar a nezapomeňte na sebevědomí

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pokud už dlouho přemýšlíte, že byste rádi do šatníku zařadili klobouk, pak je podzim ideální příležitostí. Nejen, že vás ochrání před deštěm a chladem, vypadá navíc stylově a elegantně. Především se však nesmíte klobouku bát, ale místo toho ho vnímat jako perfektní doplněk.

    - Reklama -

    Neexistuje důvod, proč by klobouk nebyl dobrým nápadem. Povznese outfit na vyšší úroveň, doplní celkový look, a dokonce zachrání „bad hair day“. Dá se navíc snadno sehnat i v běžných obchodních řetězcích, přičemž vám stačí klidně jeden či dva modely. Vysloužíte si díky němu také pochvalné pohledy, které vždy potěší. Že vám na něj chybí odvaha? To se dá snadno změnit.

    Pokud jste ve světě klobouků nováček, zvolte model v neutrálních barvách

    Filmové hvězdy na hlavě často nosí pokrývky nejrůznějších barev a tvarů. Milují ty pokryté peřím, blyštivými ozdobami nebo síťkou. Pokud se ale do podobně extravagantní módy teprve dostáváte, vsaďte ze začátku spíše na neutrální odstíny. Klobouk se může stát dominantním prvkem sám o sobě, takže černá nebo béžová barva pomohou utlumit jeho výraznost.

    Zdroj: Dior, Brixton

    - Reklama -

    Jestli si troufáte na odvážnější barvy, nebo černá s béžovou nepatří do vašeho běžného šatníku, sáhněte po trendy burgundy, námořnicky modré nebo tmavě zelené. I hnědá umí skvěle vyladit dobře promyšlený podzimní outfit. Zkombinovat se pak takové klobouky dají s barvou bot či silonek. Pokud budete tápat, zvolte sendvičovou metodu, díky které začne celý look působit uceleně.

    Na tvaru a velikosti záleží. Klobouk by měl ladit k vaší povaze

    Není klobouk jako klobouk. Stejně jako třeba u šatů platí, že se prodává spousta různých typů. V první řadě by měl váš nový doplněk skvěle sedět. Neměl by tak tlačit, ani z hlavy padat, což snadno odhalíte vyzkoušením v obchodě. Dbejte rovněž na to, že jemnějším obličejům sluší spíše drobné klobouky. Naopak majitelé a majitelky vyšší postavy zdůrazní svou ladnost širokou krempou.

    Zdroj: Ruslan Baginskiy

    Více než na hlavě je důležité, co je v ní. Se sebevědomím vypadá každý outfit lépe

    Stará dobrá rada, která nikdy neselže. Můžete být sebekrásnější a vaše oblečení sebedražší, pokud ale budete chodit shrbení a oči klopit k zemi, váš celkový vzhled nikdy nebude to pravé. Zvědavé pohledy lidí si proto užívejte, případně je oplácejte úsměvem. Vědomí toho, že vypadáte dobře, se promítne i navenek a pomůže vám případnou prvotní nejistotu rychle překonat.

    Pokud se rádi podíváte, jak extravagantní klobouky vynesly modelky slavných designerských značek, březnová přehlídka Chanel na Pařížském fashion weeku byla klobouky protkaná. Módní dům tak ukázal, že tento kousek šatníku bude podzimní sezónu skutečně in. Inspirujte se luxusními looky a hmatatelným sebevědomím, kterým se to na přehlídkovém mole jen hemžilo.

    Zdroje: Dior, Brixton, Ruslan Baginskiy, YouTube

    ― Reklama ―

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―