Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Existuje v dnešní době v módě ještě faux pas? Hrubě vymezené hranice se rozhodně stírají a dobrý či špatný outfit je otázkou subjektivního pohledu. Termín „pravidla“ je možná příliš silný, ale nelze popřít, že existuje několik charakteristik, které dobré outfity sdílejí. Čemu byste měli při výběru oblečení věnovat pozornost a naopak, která pravidla jsou již zkostnatělá?

    Zapamatovat: dobrý střih je game-changer

    Bez nadsázky lze říci, že v některých případech je jediným rozdílem mezi dobrým a špatným outfitem střih. To, jak dobře oblečení sedí, dokáže vytvořit silný vizuální dojem. Obvykle však máme tendenci tomu nevěnovat velkou pozornost. Kalhoty odstávající v pase nebo nepadnoucí košile jsou sice nepodstatným detailem, ale v konečném důsledku a podvědomě působí méně elegantně. Neopominutelným faktorem je také sebevědomí. Pokud máte oblečení, které vám dokonale padne a vypadá, jako by bylo stvořeno pro vás, vaše sebejistota se zvýší. Jak se říká, dobrý outfit je polovina úspěchu. Vzpomeňte si na to, až budete příště neustále odkládat návštěvu u krejčího kvůli zkrácení příliš dlouhých kalhot. Zvláštním případem je samozřejmě záměrný oversized styl.

    Zdroj: Pexels

    Zapomenout: nemíchat zlato a stříbro

    Pravidlo nemíchat zlaté a stříbrné šperky můžete klidně pustit z hlavy. V minulosti možná bylo relevantní, ale současná realita vypadá jinak. Je běžné, že známé osobnosti nosí doplňky obou druhů současně, aniž by došlo k nějakému oficiálnímu faux pas momentu. Vhodně zvolená kombinace jednotlivých zlatých a stříbrných kousků může vytvořit velmi osvěžující look.

    Zapamatovat: přes den větší kabelky, večer menší

    Možná jste někde zachytili, že objemné kabelky jsou jasnou volbou pro běžné denní nošení, ale během večera je třeba je vyměnit za menší. Toto pravidlo do značné míry platí i dnes, ale budete ho chtít uplatňovat především z praktického hlediska. Pokud se chystáte na párty, rande nebo drink, velká taška vám bude v ruce nebo na rameni spíše vadit. Problematické může být i její odkládání. Mini kabelky typu clutch nebo menší tašky přes rameno/do ruky jsou však ideální náhradou!

    Zapomenout: můžete nosit pouze oblečení určené pro vaše pohlaví

    Móda by měla vytvářet prostor pro svobodné sebevyjádření, odhalování vlastní identity a podněcování nebojácné kreativity a chuti experimentovat. To bezesporu znamená mít možnost volby překročit zavedené hranice, ať už v ženském, nebo mužském oblečení. Nebojte se změny, příliš nad tím nepřemýšlejte a zařaďte do svého šatníku kousky pro opačné pohlaví. Bezpochyby to může váš styl posunout na vyšší úroveň.

    Zdroje: Glam.com, Purse Blog, Nordstrom

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Několik základních módních pravidel, která je třeba si zapamatovat nebo zapomenout při výběru outfitu

    Existuje v dnešní době v módě ještě faux pas? Hrubě vymezené hranice se rozhodně stírají a dobrý či špatný outfit je otázkou subjektivního pohledu. Termín „pravidla“ je možná příliš silný, ale nelze popřít, že existuje několik charakteristik, které dobré outfity sdílejí. Čemu byste měli při výběru oblečení věnovat pozornost a naopak, která pravidla jsou již zkostnatělá?

    Zapamatovat: dobrý střih je game-changer

    Bez nadsázky lze říci, že v některých případech je jediným rozdílem mezi dobrým a špatným outfitem střih. To, jak dobře oblečení sedí, dokáže vytvořit silný vizuální dojem. Obvykle však máme tendenci tomu nevěnovat velkou pozornost. Kalhoty odstávající v pase nebo nepadnoucí košile jsou sice nepodstatným detailem, ale v konečném důsledku a podvědomě působí méně elegantně. Neopominutelným faktorem je také sebevědomí. Pokud máte oblečení, které vám dokonale padne a vypadá, jako by bylo stvořeno pro vás, vaše sebejistota se zvýší. Jak se říká, dobrý outfit je polovina úspěchu. Vzpomeňte si na to, až budete příště neustále odkládat návštěvu u krejčího kvůli zkrácení příliš dlouhých kalhot. Zvláštním případem je samozřejmě záměrný oversized styl.

    Zdroj: Pexels

    Zapomenout: nemíchat zlato a stříbro

    Pravidlo nemíchat zlaté a stříbrné šperky můžete klidně pustit z hlavy. V minulosti možná bylo relevantní, ale současná realita vypadá jinak. Je běžné, že známé osobnosti nosí doplňky obou druhů současně, aniž by došlo k nějakému oficiálnímu faux pas momentu. Vhodně zvolená kombinace jednotlivých zlatých a stříbrných kousků může vytvořit velmi osvěžující look.

    Zapamatovat: přes den větší kabelky, večer menší

    Možná jste někde zachytili, že objemné kabelky jsou jasnou volbou pro běžné denní nošení, ale během večera je třeba je vyměnit za menší. Toto pravidlo do značné míry platí i dnes, ale budete ho chtít uplatňovat především z praktického hlediska. Pokud se chystáte na párty, rande nebo drink, velká taška vám bude v ruce nebo na rameni spíše vadit. Problematické může být i její odkládání. Mini kabelky typu clutch nebo menší tašky přes rameno/do ruky jsou však ideální náhradou!

    Zapomenout: můžete nosit pouze oblečení určené pro vaše pohlaví

    Móda by měla vytvářet prostor pro svobodné sebevyjádření, odhalování vlastní identity a podněcování nebojácné kreativity a chuti experimentovat. To bezesporu znamená mít možnost volby překročit zavedené hranice, ať už v ženském, nebo mužském oblečení. Nebojte se změny, příliš nad tím nepřemýšlejte a zařaďte do svého šatníku kousky pro opačné pohlaví. Bezpochyby to může váš styl posunout na vyšší úroveň.

    Zdroje: Glam.com, Purse Blog, Nordstrom

    ― Reklama ―

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―