Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria’s Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    Maybelline oslavuje sílu autenticity. Za novou tvář proto zvolil Shay Mitchell

    Známá beauty společnost Maybelline oznámila, že do svých řad přijala další ambasadorku. Stala se jí herečka Shay Mitchell, jejímž úkolem bude globální zastupování značky i propagování dvou nových produktů. „Věříme v sílu vyjadřování autentického já. Mitchell tuto hodnotu ztělesňuje s jedinečnou rovnováhou síly a zábavy,“ okomentovala novinku globální ředitelka Maybelline Trisha Ayyagari.

    Prodeje Victoria’s Secret ve druhém čtvrtletí klesly. Značka přesto navýšila svůj výhled

    Společnost Victoria’s Secret odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí. Dle nich měly její prodeje klesnout o jedno procento. Firma přesto prohlásila, že jsou hodnoty o něco lepší, než očekávala. „Poprvé od roku 2021 se nám podařilo dosáhnout meziročního růstu čtvrtletního provozního výnosu,“ vysvětlili její zástupci. Pozměnili proto následně také celkový výhled pro rok 2024.

    Jimmy Choo vzdává hold ikonickým „devadesátkám“. Do čela kampaně dosadil Winonu Ryder

    Módní dům Jimmy Choo ve své nejnovější kampani pro změnu sáhl po jiné známé osobnosti. Za tvář své kolekce pro letošní podzim a zimu si totiž zvolil herečku Winonu Ryder. Dokonale dle něj totiž ztělesňuje ikonická 90. léta minulého století. Tehdy se totiž proslavila díky filmům jako Edward Scissorhands nebo Girl, Interrupted. Objevit se má navíc v novém snímku Beetlejuice Beetlejuice.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Victoria Beckham zveřejnila výsledky z loňského roku. Potěšily ji rostoucí prodeje

    Značka Victoria Beckham pak pro změnu vydala čísla z loňského roku. Její prodeje tehdy vzrostly a její příjmy tak vyšplhaly o 52 procent, a to na 89 milionů liber. Společnost proto rovněž prohlásila, že pozoruje „strategický posun“, a to jak ve svém módním, tak beauty odvětví. Mezi největší bestsellery roku 2023 pak patřily midi šaty s nařaseným pasem, které si koupil každý z 10 on-line zákazníků.

    Burberry vzdává hold britskému venkovu. Londýnský background vyměnil za Lake District

    Módní dům Burberry se ve svých kampaních nadále zaměřuje na zachycení typické britské esence. Městské pozadí ovšem pro představení své kolekce podzim/zima 2024 vyměnil za dech beroucí krajinu Lake District.

    Zdroj: Burberry

    „Inspirovali jsme se přírodou a lidmi Spojeného království i Irska,“ vysvětlil kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Do projektu rovněž zapojil nejednu slavnou osobnost. Na fotografiích proto můžete spatřit například Adwou Aboah, Lily Moss, George Osborne, Amin Lawal, Agyness Deyn nebo Noru Attal.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Burberry vycestoval do Lake District a Jimmy Choo do 90. let

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria’s Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    - Reklama -

    Maybelline oslavuje sílu autenticity. Za novou tvář proto zvolil Shay Mitchell

    Známá beauty společnost Maybelline oznámila, že do svých řad přijala další ambasadorku. Stala se jí herečka Shay Mitchell, jejímž úkolem bude globální zastupování značky i propagování dvou nových produktů. „Věříme v sílu vyjadřování autentického já. Mitchell tuto hodnotu ztělesňuje s jedinečnou rovnováhou síly a zábavy,“ okomentovala novinku globální ředitelka Maybelline Trisha Ayyagari.

    Prodeje Victoria’s Secret ve druhém čtvrtletí klesly. Značka přesto navýšila svůj výhled

    Společnost Victoria’s Secret odhalila výsledky z uplynulého čtvrtletí. Dle nich měly její prodeje klesnout o jedno procento. Firma přesto prohlásila, že jsou hodnoty o něco lepší, než očekávala. „Poprvé od roku 2021 se nám podařilo dosáhnout meziročního růstu čtvrtletního provozního výnosu,“ vysvětlili její zástupci. Pozměnili proto následně také celkový výhled pro rok 2024.

    Jimmy Choo vzdává hold ikonickým „devadesátkám“. Do čela kampaně dosadil Winonu Ryder

    Módní dům Jimmy Choo ve své nejnovější kampani pro změnu sáhl po jiné známé osobnosti. Za tvář své kolekce pro letošní podzim a zimu si totiž zvolil herečku Winonu Ryder. Dokonale dle něj totiž ztělesňuje ikonická 90. léta minulého století. Tehdy se totiž proslavila díky filmům jako Edward Scissorhands nebo Girl, Interrupted. Objevit se má navíc v novém snímku Beetlejuice Beetlejuice.

    - Reklama -

    Zdroj: Jimmy Choo

    Victoria Beckham zveřejnila výsledky z loňského roku. Potěšily ji rostoucí prodeje

    Značka Victoria Beckham pak pro změnu vydala čísla z loňského roku. Její prodeje tehdy vzrostly a její příjmy tak vyšplhaly o 52 procent, a to na 89 milionů liber. Společnost proto rovněž prohlásila, že pozoruje „strategický posun“, a to jak ve svém módním, tak beauty odvětví. Mezi největší bestsellery roku 2023 pak patřily midi šaty s nařaseným pasem, které si koupil každý z 10 on-line zákazníků.

    Burberry vzdává hold britskému venkovu. Londýnský background vyměnil za Lake District

    Módní dům Burberry se ve svých kampaních nadále zaměřuje na zachycení typické britské esence. Městské pozadí ovšem pro představení své kolekce podzim/zima 2024 vyměnil za dech beroucí krajinu Lake District.

    Zdroj: Burberry

    „Inspirovali jsme se přírodou a lidmi Spojeného království i Irska,“ vysvětlil kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Do projektu rovněž zapojil nejednu slavnou osobnost. Na fotografiích proto můžete spatřit například Adwou Aboah, Lily Moss, George Osborne, Amin Lawal, Agyness Deyn nebo Noru Attal.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    První pomoc po cvičení a v letadle. Spreje s kyselinou chlornou bojují proti akné i podrážděné pokožce

    Svět kosmetiky pobláznila ingredience používaná k hojení ran, ale také k čištění povrchů v domácnosti. Řeč je o kyselině chlorné, která se kromě všestrannosti může pochlubit také silnými antibakteriálními a dezinfekčními vlastnostmi. Oblíbené spreje s obsahem této látky zabraňují vzniku vyrážek nebo zarudnutí.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid vládne Chopard a Kyjev vítá Ukrajinský fashion week

    Začátek týdne nezklamal a přinesl další novinky z módního světa. Bella Hadid vystřídala Julii Roberts v pozici globální ambasadorky Chopard. Poprvé od začátku války na Ukrajině se do Kyjeva vrací fashion week. Módní dům Miu Miu představí v Benátkách svůj krátký film a Prada odstartovala interaktivní podzimní kampaň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―