Více

    ― Reklama ―

    Začátkem podzimu se Milán opět pustí do toho, co umí nejlépe, tedy prezentace nejnovějších návrhů luxusních módních značek. Tentokrát je jeho týden módy plný dlouho očekávaných novinek. Hned několik návrhářů totiž od úterý 19. až do pondělí 25. září představí své první kolekce.

    Sabato de Sarno otevře novou kapitolu značky Gucci

    Kreativním ředitelem společnosti Gucci se Sabato de Sarno stal už v lednu. Od té doby ovšem módnímu světu ještě neodhalil vlastní kolekci. Na tu si fanoušci značky musí počkat až na týden módy v Miláně. V pozici de Sarno nahradí Alessandro Michele, který směr Gucci zásadně změnil. Podobný krok se očekává také od jeho nástupce, i když ten své plány prozatím neprozradil. Při nové práci ale rozhodně využije třináctileté zkušenosti u módního domu Valentino.

    V čele Tom Ford zazáří na Milánském týdnu módy poprvé Peter Hawkings

    Dámskou kolekci pro jaro 2024 značky Tom Ford představí poprvé na blížícím se týdnu módy v Miláně její nový kreativní ředitel. Do své pozice byl Peter Hawkings dosazený na místo samotného Toma Forda už v dubnu, neměl ale dosud příležitost své řemeslo ukázat. „Italská tvorba a její excelence jsou inspirací pro naše mnohé kolekce,“ okomentoval nadcházející událost návrhář. Pro značku přitom pracuje už po 17 let, často proto také spolupracoval i přímo s Fordem.

    Společnost Fiorucci se vrací domů. Své nové já poprvé ukáže v Miláně

    Další vysoce očekávanou událostí je návrat módní firmy Fiorucci do Milána. Nová majitelka, ředitel i kreativní ředitelka se totiž rozhodli společnost kompletně přeměnit. Její novou podobu tak poprvé spatří návštěvníci Milánského týdne módy. Švýcarská investorka Dona Bertarelli totiž zatoužila navrátit společnost k italským kořenům. Roku 1967 ji totiž založil vizionářský návrhář Elio Fiorucci. Po jeho smrti se ovšem dostala do rukou britských podnikatelů.

    Diesel se opět rozhodl pro inkluzi. Módní přehlídku otevře široké veřejnosti

    Velkou novinkou nadcházejícího týdne módy je také nedávné rozhodnutí společnosti Diesel. Opět totiž oznámila, že hodlá umožnit přístup na svou přehlídku i veřejnosti. Dne 6. září tak otevře online registrační formulář, skrze který si budou moct její fanoušci koupit vstupenku. Show plánuje značka také streamovat. Podobný formát už sice vyzkoušela na jaře, pořád se ale ve světě módy jedná o poměrně čerstvou novinku. Přehlídku společnost naplánovala na 20. září v devět hodin večer.

    Týden módy přivítá i ostatní luxusní značky. Moschino oslaví 40. výročí

    Italská módní komora prozatím nezveřejnila přesný harmonogram Milánského týdne módy. Přesto už je nyní jasné, že se ho zúčastní také tradiční luxusní značky jako Prada, Fendi, Giorgio Armani nebo Dolce & Gabbana. Očekávaným bodem programu má být také oslava 40. výročí značky Moschino, která pro takovou příležitost naplánovala speciální show s hostujícími návrhářkami. Za úkol budou mít poctít památku „otce“ společnosti Franca Moschino.

    Zdroje: The Guardian, WWD, Wallpaper, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Milánský týden módy už teď praská ve švech novinkami. Představí hned několik debutů

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Začátkem podzimu se Milán opět pustí do toho, co umí nejlépe, tedy prezentace nejnovějších návrhů luxusních módních značek. Tentokrát je jeho týden módy plný dlouho očekávaných novinek. Hned několik návrhářů totiž od úterý 19. až do pondělí 25. září představí své první kolekce.

    - Reklama -

    Sabato de Sarno otevře novou kapitolu značky Gucci

    Kreativním ředitelem společnosti Gucci se Sabato de Sarno stal už v lednu. Od té doby ovšem módnímu světu ještě neodhalil vlastní kolekci. Na tu si fanoušci značky musí počkat až na týden módy v Miláně. V pozici de Sarno nahradí Alessandro Michele, který směr Gucci zásadně změnil. Podobný krok se očekává také od jeho nástupce, i když ten své plány prozatím neprozradil. Při nové práci ale rozhodně využije třináctileté zkušenosti u módního domu Valentino.

    V čele Tom Ford zazáří na Milánském týdnu módy poprvé Peter Hawkings

    Dámskou kolekci pro jaro 2024 značky Tom Ford představí poprvé na blížícím se týdnu módy v Miláně její nový kreativní ředitel. Do své pozice byl Peter Hawkings dosazený na místo samotného Toma Forda už v dubnu, neměl ale dosud příležitost své řemeslo ukázat. „Italská tvorba a její excelence jsou inspirací pro naše mnohé kolekce,“ okomentoval nadcházející událost návrhář. Pro značku přitom pracuje už po 17 let, často proto také spolupracoval i přímo s Fordem.

    Společnost Fiorucci se vrací domů. Své nové já poprvé ukáže v Miláně

    Další vysoce očekávanou událostí je návrat módní firmy Fiorucci do Milána. Nová majitelka, ředitel i kreativní ředitelka se totiž rozhodli společnost kompletně přeměnit. Její novou podobu tak poprvé spatří návštěvníci Milánského týdne módy. Švýcarská investorka Dona Bertarelli totiž zatoužila navrátit společnost k italským kořenům. Roku 1967 ji totiž založil vizionářský návrhář Elio Fiorucci. Po jeho smrti se ovšem dostala do rukou britských podnikatelů.

    - Reklama -

    Diesel se opět rozhodl pro inkluzi. Módní přehlídku otevře široké veřejnosti

    Velkou novinkou nadcházejícího týdne módy je také nedávné rozhodnutí společnosti Diesel. Opět totiž oznámila, že hodlá umožnit přístup na svou přehlídku i veřejnosti. Dne 6. září tak otevře online registrační formulář, skrze který si budou moct její fanoušci koupit vstupenku. Show plánuje značka také streamovat. Podobný formát už sice vyzkoušela na jaře, pořád se ale ve světě módy jedná o poměrně čerstvou novinku. Přehlídku společnost naplánovala na 20. září v devět hodin večer.

    Týden módy přivítá i ostatní luxusní značky. Moschino oslaví 40. výročí

    Italská módní komora prozatím nezveřejnila přesný harmonogram Milánského týdne módy. Přesto už je nyní jasné, že se ho zúčastní také tradiční luxusní značky jako Prada, Fendi, Giorgio Armani nebo Dolce & Gabbana. Očekávaným bodem programu má být také oslava 40. výročí značky Moschino, která pro takovou příležitost naplánovala speciální show s hostujícími návrhářkami. Za úkol budou mít poctít památku „otce“ společnosti Franca Moschino.

    Zdroje: The Guardian, WWD, Wallpaper, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Dior vítá hvězdnou tenistku a NYFW slaví návrat starých známých

    Módní svět upřel pozornost na kalendář NYFW. Navrátí se na něj totiž nejen Calvin Klein, ale i Altuzarra či Norma Kamali. Londýnský týden módy pro změnu následuje Kodaň v prosazování udržitelných kritérií. Brunello Cucinelli slaví výsledky z loňského roku a Bulgari vítá ten nový, pomocí speciální výstavy. Dior spolupracuje s tenistkou Zheng Qinwen.

    Zapomeňte na novoroční předsevzetí. Drobné každodenní aktivity nastartují vaše lepší já

    Ačkoliv je nastavení novoročních předsevzetí oblíbenou lednovou činností, umí být až příliš zahlcující. Často máme tendence dávat si vysoké cíle, které nás v případě nedokonalého naplnění začnou zbytečně stresovat. Zkuste to proto letos jinak. Nastavte si do nového roku každodenní aktivity, pomáhající v seberozvoji a cestě za lepším já.

    Zemřel kontroverzní fotograf Oliviero Toscani. Překopal pravidla módní reklamy

    Rodina slavného fotografa Oliviera Toscani v pondělí oznámila jeho úmrtí. Ve světě módy prorazil díky své poutavé, ale kontroverzní tvorbě. Jeho jméno je spjaté především s 80. a 90. léty minulého století a italskou značkou Benetton, kterou tehdy pomohl proslavit. Kvůli svým odvážným fotkám s ní měl ovšem dlouhodobě rozporuplný vztah.

    Matcha latte vám změní život. Stačí nešidit jeho správnou přípravu

    Není neobvyklé, že se for you page vašich sociálních sítí zaplaví estetickým hrníčkem se zelenou pěnou. Matcha v posledních letech unikla z tradičních japonských ceremoniálů a začala dominovat všem koutům internetu i trendy kavárnám. Dokonalé matcha latte si můžete vychutnat také z pohodlí domova, stačí jen dodržet základní pravidla.

    Luxusní použité švýcarské hodinky lákají na nízké ceny. Loni klesly na tříleté minimum

    Ceny luxusních použitých švýcarských hodinek, od značek jako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, nadále klesají. Nejnovější reporty potvrdily, že v uplynulém roce dosáhly nejnižší hodnoty za poslední tři roky. Na vině je především pomalejší růst světové ekonomiky či vysoké úrokové sazby. Zlevňování však prozatím uniká značka Cartier.

    Trvalá patří na řasy. Honbu za perfektní řasenkou nahradil lash lift

    Čas je v současné uspěchané době jednou z nejdůležitějších komodit. Čím dál více beauty nadšenců proto hledá způsob, jak docílit svého vysněného looku s co nejmenší námahou. Nejspíše i proto vzrůstá popularita takzvaného lash lift. Jedná se o "trvalou" na řasy, zaručující viditelnější a natočenější vzhled, posílající kdejakou řasenku do kouta.

    Paradox skromnosti a luxusu. Asie jako motor světového trhu s prémiovým zbožím

    Asie se již dávno stala dominantním hráčem na světovém trhu s luxusním zbožím. Jeho spotřebitelé nakupují na domácích trzích, k růstu odvětví ale významně přispívají také nákupy v luxusních destinacích, jako je New York, Milán či Paříž. Fenomén má své kořeny v jedinečném propojení tradic, kulturních hodnot a současných globálních trendů.

    Móda v kostce: Miu Miu slaví čínský nový rok a Armani vítá hvězdného ambasadora

    Oslavy blížícího se čínského nového roku neutichají. Přidal se k nim i módní dům Miu Miu či Gucci. Událost vítají pomocí speciálních kampaní. Emporio Armani se zatím věnuje novému hvězdnému ambasadorovi, herci Nicholasu Galitzine. Firma Salesforce pak informovala o rostoucím vlivu AI chatbotů, radících zákazníkům s on-line nákupy.

    Rok 2025 vítá čerstvé trendy. Beauty scénu uchvátí třpytky i přirozený make-up

    Beauty scéna se nemohla nového roku dočkat mimo jiné proto, že tradičně přináší řadu očekávaných nových trendů. Spousta z nich navazuje na populární techniky nebo make-up z loňského roku. Jiné ovšem představují čerstvé hot novinky. Těšit se proto už od začátku ledna můžete na třpytivé stíny, no-makeup look či reversed eyeliner.

    Kdy jste se naposledy těšili na streetwear drop? Hypebeast kultura je již za námi

    Streetwear ještě nedávno pulsoval energií. Lidé stáli hodiny ve frontách na značku Supreme, boty Yeezy způsobily kolaps internetových obchodů a každý nový kousek od Palace byl okamžitě vyprodán. Kdy naposledy jste ale opravdu pocítili elektrizující napětí z nového "dropu"? Jedno je jisté, něco se změnilo a streetwear scéna začíná ztrácet svou auru.

    Zlaté glóby odstartovaly letošní sezónu předávání cen. Kromě ocenění zářily i hvězdné róby

    Hollywoodské předávání prestižních ocenění není napínavé pouze díky otázce toho, kdo si z červeného koberce odnese vysněnou zlatou sošku. Láká rovněž na řadu luxusních outfitů, které slavné osobnosti tradičně oblékají. Zlaté glóby tak o víkendu zahájily sezónu dechberoucí podívané, definované metalickými odlesky nebo plunging neckline.

    TikTok popadl další trend. Fenomén clean eating balancuje na hraně

    Koncept takzvaného clean eating není žádnou novinkou. V posledních měsících ale pronikl i na sociální síť TikTok a nabral nových obrátek. Jedná se o fenomén, diktující, které potraviny jsou "čisté", či naopak "škodlivé". Právě kvůli absolutistickým tendencím, šíření dezinformací nebo zjednodušování faktů se však jedná o poněkud nebezpečný trend.

    Pánský novoroční glow-up. Jak začít leden s lepším vzhledem i pocitem?

    Nový rok je ideální příležitostí k restartu nejen v práci a vztazích, ale také ve vašem vzhledu. Glow-up není jen trend, je to část životního stylu, který vám pomůže cítit se sebevědoměji a dosáhnout svých cílů. Nejde o kompletní změnu, ale o důslednou péči a detaily, dohromady tvořící dokonalý celek. Připravili jsme snadný návod, jak na to.

    High maintenance v domácí verzi šetří čas. TikTok učí praktiky jako ze salónů

    TikTok zaplavují videa mladých žen připravujících se do postele s arzenálem různorodých pomůcek. Tvrdí, že takzvané high maintenance domácí praktiky vám zaručí low maintenance každodenní život. Od vlasů přes nehty až po pleť, vše jste schopní vytvořit v perfektní kvalitě doma a s dlouhodobým účinkem. Musíte jen vědět, po čem sáhnout.

    Móda v kostce: Prada vítá jaro a Missoni dává sbohem své zakladatelce

    Konec pracovního týdne přinesl i smutné novinky. Módní dům Missoni oznámil úmrtí své zakladatelky Rosity Missoni. Značka Prada zatím vítá jaro, a to pomocí kampaně s hvězdnou Carey Mulligan. Valentino pro změnu do svých řad přijal první thajskou ambasadorku, herečku Freen Sarocha. Společnost Rolex pak odstartovala nový rok zvýšením cen.

    Cítit se krásně si zasloužíte i doma. Luxusní loungewear oblékněte na cestu ke gauči

    Konec svátečního období často znamená i konec lenošení. Nemusí tomu tak ale být vždy, začít nový rok v poklidu má své benefity. K takovému válení patří i pohodlné oblečení. Jestli vás už po Vánocích nebaví domácí lenivý vzhled, oblékněte místo toho elegantní loungewear. Zůstanete v teple, budete vypadat dobře, a navíc si ukořistíte ještě trochu pohodlí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―