Více

    ― Reklama ―

    Svět luxusu se v poslední době potýká s ekonomickými problémy. Čelí totiž především klesající poptávce čínských zákazníků. Mezi nejvíce zasažené značky patří mimo jiné Gucci. Její mateřská společnost Kering totiž oznámila, že její prodeje v Číně se v posledním čtvrtletí zásadně propadly.

    Ekonomická situace v Číně se po světové pandemii nezlepšila tak, jak si luxusní průmysl představoval. Tamní zákazníci totiž neprahnou po módních kouscích a doplňcích tak moc jako dříve. Důvodem je především slabá ekonomika, ale i rostoucí úroveň nezaměstnanosti a krize obchodu s nemovitostmi. Čínští milovníci módy jsou proto mnohem opatrnější ve svých nákupech.

    Některým značkám se ovšem daří hůře než ostatním. Například skupina Kering koncem minulého týdne oznámila, že prodeje společnosti Gucci v prvním čtvrtletí letošního roku zásadně poklesly. Ztratila proto následně devět miliard dolarů ze své tržní hodnoty. Jedná se tedy o velkou ránu, a to především proto, že italská značka stojí asi za polovinou jejích prodejů a více než dvěma třetinami zisků.

    Prozatím ovšem není jasné, jaké důvody stojí za tím, že společnost Gucci v současnosti v Číně tak střádá. Spojitost ale může být mezi nedávnou změnou kreativního ředitele známé italské značky. V jejím čele totiž Alessandra Michele vystřídal loni na podzim návrhář Sabato De Sarno. Jeho návrhy jsou ale oproti těm z dílny jeho předchůdce více mainstreamové. Odpovídají tak trendu tichého luxusu.

    Zákazníci Gucci jsou více citliví. Pečlivě sledují, jaký návrhář značku vede

    Je ovšem příliš brzo na to, abychom dokázali posoudit, jak vítané jsou nové návrhy Gucci v Číně. Teprve nyní totiž do obchodů putují nejnovější kousky z prvních kolekcí Sabata De Sarno. Módní konzultant Mark Liu však pro The Fashion Network prohlásil, že módu nového návrháře mohou zákazníci považovat za méně odlišnou, a tedy výjimečnou. Připomíná totiž jiné společnosti, jako je Valentino, Prada nebo Celine.

    Společnost Gucci má navíc poměrně specifický vztah se svými zákazníky. Více než u ostatních značek totiž pečlivě sledují, kdo ji vede. Jejich touha po produktech se pak liší podle toho, jakého návrháře preferují v čele Gucci. Skupina Kering rovněž minulý týden prohlásila, že prodeje Gucci klesly v posledním čtvrtletí o téměř 20 procent, a to především kvůli výsledkům z asijsko-pacifického regionu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business Times, YouTube, X

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Luxusní značky čelí propadu poptávky v Číně. Trápí především Gucci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Svět luxusu se v poslední době potýká s ekonomickými problémy. Čelí totiž především klesající poptávce čínských zákazníků. Mezi nejvíce zasažené značky patří mimo jiné Gucci. Její mateřská společnost Kering totiž oznámila, že její prodeje v Číně se v posledním čtvrtletí zásadně propadly.

    - Reklama -

    Ekonomická situace v Číně se po světové pandemii nezlepšila tak, jak si luxusní průmysl představoval. Tamní zákazníci totiž neprahnou po módních kouscích a doplňcích tak moc jako dříve. Důvodem je především slabá ekonomika, ale i rostoucí úroveň nezaměstnanosti a krize obchodu s nemovitostmi. Čínští milovníci módy jsou proto mnohem opatrnější ve svých nákupech.

    Některým značkám se ovšem daří hůře než ostatním. Například skupina Kering koncem minulého týdne oznámila, že prodeje společnosti Gucci v prvním čtvrtletí letošního roku zásadně poklesly. Ztratila proto následně devět miliard dolarů ze své tržní hodnoty. Jedná se tedy o velkou ránu, a to především proto, že italská značka stojí asi za polovinou jejích prodejů a více než dvěma třetinami zisků.

    Prozatím ovšem není jasné, jaké důvody stojí za tím, že společnost Gucci v současnosti v Číně tak střádá. Spojitost ale může být mezi nedávnou změnou kreativního ředitele známé italské značky. V jejím čele totiž Alessandra Michele vystřídal loni na podzim návrhář Sabato De Sarno. Jeho návrhy jsou ale oproti těm z dílny jeho předchůdce více mainstreamové. Odpovídají tak trendu tichého luxusu.

    - Reklama -

    Zákazníci Gucci jsou více citliví. Pečlivě sledují, jaký návrhář značku vede

    Je ovšem příliš brzo na to, abychom dokázali posoudit, jak vítané jsou nové návrhy Gucci v Číně. Teprve nyní totiž do obchodů putují nejnovější kousky z prvních kolekcí Sabata De Sarno. Módní konzultant Mark Liu však pro The Fashion Network prohlásil, že módu nového návrháře mohou zákazníci považovat za méně odlišnou, a tedy výjimečnou. Připomíná totiž jiné společnosti, jako je Valentino, Prada nebo Celine.

    Společnost Gucci má navíc poměrně specifický vztah se svými zákazníky. Více než u ostatních značek totiž pečlivě sledují, kdo ji vede. Jejich touha po produktech se pak liší podle toho, jakého návrháře preferují v čele Gucci. Skupina Kering rovněž minulý týden prohlásila, že prodeje Gucci klesly v posledním čtvrtletí o téměř 20 procent, a to především kvůli výsledkům z asijsko-pacifického regionu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business Times, YouTube, X

    ― Reklama ―

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Luxusní značky čelí dalšímu propadu prodejů. Zasáhl Kering i jinak odolný Hermès

    Trvající nízká poptávka v Číně nadále zpomaluje prodeje luxusních společností. Propad oznámila i skupina Kering, sdružující Gucci nebo Bottega Veneta. Negativní výsledky zaznamenal také Hermès, známý svou odolností vůči nepříznivým ekonomickým podmínkám. Díky titulu nejvíce hot značek se však radují Miu Miu či Loewe.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Halloweenské kostýmy mohou být i decentní. Proměňte se na elegantní strašidla

    Svátek všech svatých se blíží a s ním i množství tematických večírků. Pokud toužíte po originálním převleku, ale inspirace na halloweenské kostýmy vám připadá přitažená za vlasy, nezoufejte. V designerské tvorbě najdete kousky, které zvládnete snadno nakombinovat ve strašidelném stylu. Zároveň je ale vynosíte i v každodenních outfitech.

    Designblok ve znamení bezedné inspirace a svěžích nápadů. Letošní 26. ročník patřil mládí

    Praha se začátkem října opět proměnila ve středoevropskou mekku designu a módy. Kreativní krev v žilách hlavního města rozproudil v pořadí již 26. mezinárodní festival, známý jako Designblok. Letošní ročník návštěvníkům připomněl, že mládí nemusí být nutně pomíjivé.

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Chlad neznamená konec kreativity. Klíč k originalitě schovává vrstvení

    Vlezlý podzimní chlad dokáže být nemilosrdný. Jedním zavanutím větru dokáže zničit naše veškeré módní ambice. Většinou nám tak nezbývá, než se po zbytek podzimních dní zachumlat do nekreativní kombinace triček a svetrů. Z podobně nudných outfitů se však můžeme jednoduše vymanit za pomocí správně zvládnutého vrstvení.

    Obujte kozačky na desítky způsobů. Nové kombinace oživí váš styl

    Kozačky patří mezi části šatníku, které nikdy nevyjdou z módy. Nejen, že jsou na nadcházející období ohromně praktické, vypadají navíc elegantně a pozvednou každý outfit. Čas od času může být ale zábava změnit zavedené způsoby oblékání a inspirovat se, jak jednoduché boty vynosit v trochu jiném stylu.

    Značka Victoria’s Secret potvrdila comeback. Po šesti letech odhalila ikonickou show

    Očekávané týdny módy sice dávno skončily, neznamená to však, že je všem show konec. V úterý to dokázala značka Victoria's Secret, která po šesti letech na módní scénu navrátila svou proslulou přehlídku. Oproti jejím starším sestrám byla o poznání inkluzivnější, a tak sklidila značný úspěch.

    Rozmazlete se domácím spa. Luxusní produkty vytvoří relax i v pohodlí domova

    Nevlídné počasí přímo vybízí ke zpříjemnění si času stráveného doma. Horká koupel, voňavé produkty a dokonale relaxační atmosféra tak může být přesně tím, co potřebujete. Naštěstí pro vás, vytvořit si domácí spa není nic těžkého. Ponořte se do luxusních lázeňských procedur, aniž byste vyšli ze dveří.

    Pánové mají na podzim jasno. Jejich garderoba připomíná dědečkův šatník

    Letošní podzim přináší pánům jasnou zprávu. Zapomeňte na minimalistické trendy a oversized streetwear střihy. Na scénu se vrací něco mnohem zábavnějšího, nostalgického a (přiznejme si to) trochu zvláštního. Styl eklektického dědečka si nachází cestu i k mladším ročníkům a mění způsob vnímání pánského stylu.

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―