Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Sezónu Londýnského týdne módy pro jaro a léto čeká více než stovka různých událostí. Návštěvníci si je mohou užít od pátku 15. do úterý 19. září. Přehlídky v Londýně jsou známé především tím, že se na nich představí nové talenty. Očekávaná je ale také přehlídka Burberry nebo JW Anderson.

    Londýn je známý především jako město módy, ve kterém se rodí nová velká jména. Zatímco například Paříž vždy uvítá ty nejznámější módní domy, hlavní město Velké Británie rádo objevuje skryté talenty. Letošní sezónu pro jaro a léto 2024 navíc čeká více než stovka různých událostí. Patří mezi ně nejen přehlídky, ale i velkolepé party. Móda pak ulice Londýna oživí od pátku 15. do úterý 19. září.

    Už v pátek se přitom mohou milovníci módy těšit na 19 různých akcí. Týden módy hned ráno zahájil irský návrhář Paul Costelloe. Mezi další páteční show dále patří ty od Edwarda Crutchley, Bora Aksu, Marka Fast nebo Ahluwalia. Očekávaná je také přehlídka s názvem Fashion East, kterou pořádá legendární Louise Kennedy. Jedná se o akci, která je považována za jednu z nejdůležitějších bran do světa módy.

    V minulosti se na ní objevili návrháři jako Kim Jones, Craig Green, Jonathan Anderson, Nensi Dojaka, Roksanda Ilinic nebo Simon Rocha. Tentokrát se na ní ukáží jména jako Johanna Parv, Standing Ground nebo Karoline Vitto. Důležitým bodem začínajícího týdne módy je také třicetileté výročí iniciativy NEWGEN, vytvořené Britskou módní radou. Ta pro změnu podporuje návrháře udržitelné módy.

    Fanoušci módy nedočkavě čekají na novou kolekci Burberry i JW Anderson

    Mezi další populární jména nadcházející sezóny Londýnského týdne módy patří návrhář pánské módy Harri nebo Aaron Esh, zaměřující se na elegantní a jemné návrhy. Módní svět očekává rovněž řadu oblečení od Skepty s názvem Mains. Novinkou v Londýně se stane také norská značka Holzweiler, která doposud vystupovala pouze v Kodani. Kromě nových jmen se ale do londýnských ulic navrátí i už známé luxusní módní domy.

    Patří mezi ně například módní společnost Burberry, v jejímž čele v současnosti stojí návrhář Daniel Lee. V hlavním městě Velké Británie představí teprve svoji druhou kolekci. Jistě oblíbená bude také přehlídka značky JW Anderson, jejíž návrhář zároveň zahájí výstavu s názvem On Foot. Mezi další očekávané návrháře patří Richard Quinn, Roksanda, 16Arlington, Knwls, Molly Goddard, Stefan Cooke nebo Erdem.

    Zdroje: Fashion Network, WMagazine, Hypebeast, Instagram, YouTube

    Londýn přivítal týden módy. Těší se na další vlnu nových návrhářů

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.