More

    Módní značka Burberry oblékla nový kabát. Kreativní ředitel Daniel Lee zveřejnil na jejím Instagramu svou první kampaň. Má představit nejen upravené logo a typ písma, ale také naznačit, kam hodlá společnost posunout. Do své funkce totiž nastoupil teprve loni na podzim.

    Britská značka Burberry smazala dočasně veškeré příspěvky na svém Instagramu. V pondělí ovšem profil opět oživila a představila tak světu svou novou tvář. Její nynější kreativní ředitel Daniel Lee se totiž rozhodl uveřejnit svou první kampaň. Ve funkci totiž nahradil bývalého kreativního ředitele Riccardo Tisci loni na podzim. Svou první kolekci ale ukáže teprve na londýnském týdnu módy dne 20. února.

    Podobně jako Tisci, i Lee se rozhodl společnost se svým nástupem pozměnit dle svého. Stejně jako on před čtyřmi lety proto nyní představil novou verzi loga i typu písma. Podtrhnout tím chtěl především britské kořeny Burberry. Jako nové logo vybral rytíře jedoucího na koni, které značka poprvé použila před 122 lety. Vyhrálo totiž soutěž pro nový design vypsanou v roce 1901.

    Návrh také obsahuje latinský nápis „prorsum“, který znamená „vpřed“. Typ písma, určený pro samotný název společnosti, rovněž prošel změnou. Nyní je podstatně užší, jemnější a z fotografií na vás září jasně modrou barvou. U písma se Lee rovněž inspiroval historií značky. Ta jej poprvé do své tvorby zakomponovala začátkem minulého století. K vidění je nyní na webových stránkách.

    Burberry se má stát více rozpoznatelnou a žádanou značkou

    Fotograf Tyrone Lebon pak v kampani zachytil jedny z největších současných britských hvězd. Jako lokaci si vybral ikonická londýnská místa jako Trafalgar Square nebo Národní galerii. Známé osobnosti jako například Vanessa Redgrave, Shygirl, Skepta a fotbalista Raheem Sterling na fotkách předvedly již existující kolekci určenou do deště. Návrhy tedy zatím nejsou dílem Lee.

    Návrhář tím přesto určil obrysy plánů známé britské značky. Její ředitel Jonathan Akeroyd totiž v Lee spatřil šanci na modernizaci. „Chci, aby byla značka žádaná a rozpoznatelná,“ vysvětlil. Zaměřit se chce také do budoucna na kožené výrobky a obuv. Podobné úspěšné proměny se totiž Lee podařilo s italskou značkou Bottega Veneta. „Burberry je skvělá společnost, ale mohla by být ještě lepší,“ doplnil Akeroyd.

    Zdroj: WWD, Fashionista, GQ, GQ Magazine, Instagram

    Daniel Lee představil první kreativní kampaň. Zahájil novou kapitolu Burberry

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.

    Na vlně stylu: Marvin Korang inspiruje nejen muže svými inovativními a futuristickými looky

    Inspirace nikdy není dostatek. Dnes vám představíme dalšího hrdinu sociálních sítí, kterého považujeme za virtuálního módního guru. Jedná se o influencera, kterého najdete pod uměleckým jménem @futurist. Jeho celé jméno je Marvin Appiah Korang, a jak lze z jeho nickname vyčíst, jeho stylingové tipy směřují k budoucnosti. Marvinovi je pouhých 23 let a pochází z Ghany. Svou kariéru si vybudoval jako stylista a tvůrce obsahu specializující se na experimentální módu a přelomový design. Jeho odvážné kombinace barev a nekonvenční prvky ho katapultovaly mezi nejzajímavější influencery v oblasti módy na sociálních sítích. Sledujte ho a nechte se unést světem budoucnosti.

    Vyvážené tělo, duše a mysl. Jak vypadají ty nejvyhlášenější ájurvédské pobyty?

    Inspirace ájurvédou a uplatňování jejích principů v každodenním životě je u nás stále častější. Pro mnohé se tato starobylá indická medicína stává formou relaxace, regenerace nebo návratu k sobě samému při uspěchaném a rychlém životním stylu. Po celém světě existuje mnoho lokalit, kde se harmonie těla, mysli a duše stává nejvyšší prioritou. Pojďte se s námi podívat, jak to vypadá v nejlepších ájurvédských destinacích.

    Módní novinky v kostce: Victoria Beckham objevuje parfémy, Pařížský týden módy vítá nováčky a Dior otevírá výstavu o ikonickém parfému

    Pozornost módního světa se ve středu přesunula z Milána na Paříž. Město totiž zahájilo přehlídkami a prezentacemi nabitý týden módy. Na vlastní módní dny se mezitím připravuje i Šanghaj. Kromě toho pozornost milovníků módy získalo oznámení Victoria Beckham. Nově se hodlá zaměřit na parfémy. Pozornost jim věnuje také Dior, jelikož zahajuje výstavu inspirovanou vůní J'Adore. Pharrell Williams zase odhalil nové produkty řady Humanrace.