Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Burberry právě oznámila, že debutová přehlídka Daniela Lee se uskuteční během London Fashion Week 2023.

    Lee byl jmenován hlavním kreativním ředitelem značky již v září letošního roku, kdy nahradil Riccarda Tisci, který byl na trůnu od roku 2018. Společnost Burberry oznámila, že první přehlídka Daniela Lee se uskuteční v 20. února. Podle instagramového účtu Style Not Com má značka několik týdnů předtím předvést také ukázku kampaně, která nabídne pečlivě vybranou řadu Burberry Classics, kterou nafotí sám Tyrone Lebon.

    Poslední přehlídka Burberry, ještě pod vedením Riccarda Tisci, se uskutečnila v rámci přeloženého London Fashion Week jaro/léto 2023. Vzhledem k úmrtí Jejího Veličenstva královny Alžběty II. se Burberry rozhodlo zrušit svou velkolepou přehlídku a uspořádalo mnohem komornější akci, zredukovanou na pouhých několik stovek hostů, což přehlídku jen více zintenzivnilo. Hosté se mohli plně soustředit na předváděné modely, ale i samotný formát přehlídky.

    Kanye West, Stormzy, Headie One, Anna Wintour, Gillian Anderson, Edward Enninful, Pa Salieu, Luka Sabbat a mnoho dalších sedělo v první řadě, zatímco Naomi Campbell a Bella Hadid se procházely po provizorním molu, které nakonec vzniklo ve skladu. Sopránová operní pěvkyně Nadine Sierra a London Contemporary Orchestra zahráli speciálně pro přehlídku objednanou skladbu, která začínala tiše a pak se stupňovala v napětí, čímž umocnila celkový dojem ze samotné přehlídky.

    Foto: Hypebeast

    Vzhled byl typický pro značku Burberry a podpořil ho ikonický károvaný potisk. Smyslnost a citlivost byly hlavními hesly a Tisci uhodil na hřebíček na hlavičku. Výsledek byl zábavný a místy snad pozměňoval tradice.

    „KOLEKCE JE INSPIROVÁNA PLÁŽÍ JAKO MÍSTEM, KDE SE SETKÁVÁ LIDSTVO, MÍSTEM, KDE SE STŘETÁVAJÍ RŮZNÉ SVĚTY.“

    Riccardo Tisci, kreativní ředitel

    Ve všem byla cítit ona smyslnost, ale také jakési skrývání. Je to něco, co jsme mohli vidět po celou sezónu SS23 – sex, ale ne zjevný. Tisci představil jiné představy a ideály „britskosti“ prostřednictvím oblečení – mládí a zkušenost, intimní a veřejné, syrové proti rafinovanému. Mísení protichůdných pocitů vede k energizujícím kontrastům v ideologii a tělesnosti. Temperamentní britské počasí a následně i temperament Britů inspirovaly přístup, který oslavuje pojetí vrstvení, skrývání i odhalování těla, oděv dynamický ve svém potenciálu odhalení.

    Ovšem éra Riccarda Tisci v Burberry je pryč a my se nyní můžeme těšit na únor a na to, co jeho mladší následovník Daniel Lee představí.

    Zdroj: hypebeast.com, hypebae.com, youtube, instagram, us.burberry.com

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Burberry oznamuje debutovou přehlídku Daniela Lee

    Společnost Burberry právě oznámila, že debutová přehlídka Daniela Lee se uskuteční během London Fashion Week 2023.

    Lee byl jmenován hlavním kreativním ředitelem značky již v září letošního roku, kdy nahradil Riccarda Tisci, který byl na trůnu od roku 2018. Společnost Burberry oznámila, že první přehlídka Daniela Lee se uskuteční v 20. února. Podle instagramového účtu Style Not Com má značka několik týdnů předtím předvést také ukázku kampaně, která nabídne pečlivě vybranou řadu Burberry Classics, kterou nafotí sám Tyrone Lebon.

    Poslední přehlídka Burberry, ještě pod vedením Riccarda Tisci, se uskutečnila v rámci přeloženého London Fashion Week jaro/léto 2023. Vzhledem k úmrtí Jejího Veličenstva královny Alžběty II. se Burberry rozhodlo zrušit svou velkolepou přehlídku a uspořádalo mnohem komornější akci, zredukovanou na pouhých několik stovek hostů, což přehlídku jen více zintenzivnilo. Hosté se mohli plně soustředit na předváděné modely, ale i samotný formát přehlídky.

    Kanye West, Stormzy, Headie One, Anna Wintour, Gillian Anderson, Edward Enninful, Pa Salieu, Luka Sabbat a mnoho dalších sedělo v první řadě, zatímco Naomi Campbell a Bella Hadid se procházely po provizorním molu, které nakonec vzniklo ve skladu. Sopránová operní pěvkyně Nadine Sierra a London Contemporary Orchestra zahráli speciálně pro přehlídku objednanou skladbu, která začínala tiše a pak se stupňovala v napětí, čímž umocnila celkový dojem ze samotné přehlídky.

    Foto: Hypebeast

    Vzhled byl typický pro značku Burberry a podpořil ho ikonický károvaný potisk. Smyslnost a citlivost byly hlavními hesly a Tisci uhodil na hřebíček na hlavičku. Výsledek byl zábavný a místy snad pozměňoval tradice.

    „KOLEKCE JE INSPIROVÁNA PLÁŽÍ JAKO MÍSTEM, KDE SE SETKÁVÁ LIDSTVO, MÍSTEM, KDE SE STŘETÁVAJÍ RŮZNÉ SVĚTY.“

    Riccardo Tisci, kreativní ředitel

    Ve všem byla cítit ona smyslnost, ale také jakési skrývání. Je to něco, co jsme mohli vidět po celou sezónu SS23 – sex, ale ne zjevný. Tisci představil jiné představy a ideály „britskosti“ prostřednictvím oblečení – mládí a zkušenost, intimní a veřejné, syrové proti rafinovanému. Mísení protichůdných pocitů vede k energizujícím kontrastům v ideologii a tělesnosti. Temperamentní britské počasí a následně i temperament Britů inspirovaly přístup, který oslavuje pojetí vrstvení, skrývání i odhalování těla, oděv dynamický ve svém potenciálu odhalení.

    Ovšem éra Riccarda Tisci v Burberry je pryč a my se nyní můžeme těšit na únor a na to, co jeho mladší následovník Daniel Lee představí.

    Zdroj: hypebeast.com, hypebae.com, youtube, instagram, us.burberry.com

    ― Reklama ―

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―