Více

    ― Reklama ―

    Oproti minulému roku je letošní pánská designérská nabídka zcela jiná. Pohrává si se zvířecím potiskem, třpytkami i výraznými potisky. Posouvá se k maximalismu, přičemž vždy vyzdvihuje pouze jeden výrazný prvek. Letošní léto v pánské sekci označujeme za balanc, který našel rovnováhu mezi tichým a hlasitým luxusem.

    Na začátek je nutno uvést, že tichý luxus, v čele s jednobarevnými lněnými komplety, kvalitními košilemi a kousky bez potisků, je nadčasový a bezchybný styl. Vyobrazuje minimalismus a čistotu, kterých se však módní nadšenci v minulém roce nabažili až dosyta. Nadcházející léto tedy bude připomínat scénu luxusních letních letovisek a městských bujarých večírků.

    Nebojte se v sobě probudit leoparda. Vyjádříte odvahu a při správném stylingu zachováte status vkusnosti

    Pro mnohé z nás leopardí vzor znamená odvahu, přesun do neprozkoumaných teritorií, a zároveň také určitou dávku kontroverze. Strach z přílišné výraznosti je jako stín, který občas zastíní naši touhu experimentovat. Ovšem přesně v těchto momentech náš osobní styl nachází svou autentičnost. Stačí maličkost, tedy špetka zvířecího vzoru, a outfit okamžitě dostává nový rozměr.

    Zdroj: Saint Laurent

    Správný styling však není o přehlcení, ale o umění míchat jednoduchost s extravagantním. Když leopardí print podtrhnete jemnými a jednoduchými prvky, stává se skvělou kombinací, proti které se nikdo nemůže ohradit. S takovým lookem letos přišel například módní dům Saint Laurent, který styling provedl přesně tak, jak píšeme.

    Na scéně opět září výrazný grafický potisk. Novou oblíbenou variantou je i jeho 3D verze

    V roce 2024, kdy se módní svět rozvíjí v záplavě kreativity a originality, se jednoduchost zcela proměňuje. Grafické potisky jako by nově navazovaly na určitou oblibu logománie, protože nahrazují velká a často i nevkusná loga. Zároveň se je ale také snaží nahradit. Jiným slovy, značky v podstatě soutěží o to, kdo vymyslí více ikonický potisk.

    Zdroj: Prada, Louis Vuitton

    V pánských kolekcích se nově setkáváme i s hojným výskytem 3D potisků. Jde o pomyslné „instalace“ aplikované na nejrůznější místa oděvu. Nejčastěji se setkáváme například s květinami. Příkladový outfit uvedla na trh Prada, která následně zveřejnila, že se jedná o jeden z nejvyhledávanějších looků z jarní a letní kolekce.

    Velkou oblibu těchto kousků zaznamenáváme také v běžných módních řetězcích, které se netají kopírováním od luxusních značek. Minulé léto zaplňovaly regály obchodů minimalistické lněné košile. V současnosti zase ve výlohách pozorujeme právě zmíněné bohaté potisky.

    Kalhoty ve znamení třpytek a lesku. Značky Loewe a Ami Paris se shodly, že patří nejen do dámského šatníku

    Co dodat, třpytivé kalhoty působí zkrátka pohádkově. Rozněžní outfit a přeberou na sebe veškerou pozornost, takže už nemusíte dál komplikovaně „řešit“ zbytek vašeho looku. Na mužích vypadají velmi atraktivně a hodí se jak na běžné nošení, tak pro speciální příležitosti.

    Zdroj: Loewe, Ami Paris

    Skvělé možnosti nabízí například značky Loewe a Ami Paris. Na jejich jarních a letních přehlídkových molech tak velmi dominovaly. Vedle avantgardních kombinéz byly tím nejvýraznějším prvkem.

    K úspěšnému létu vám tedy stačí základní a basic kousky z minulého roku, které pouze okořeníte o výraznější prvek. Třpytivé kalhoty vynesete k průhlednému topu, košile s výrazným printem zase sednou k lněným šortkám. Zvířecí potisk jde pak zakomponovat do jakéhokoliv jednobarevného kompletu.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Za hranicí tichého luxusu. K nápaditému pánskému letnímu šatníku stačí tři základní prvky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oproti minulému roku je letošní pánská designérská nabídka zcela jiná. Pohrává si se zvířecím potiskem, třpytkami i výraznými potisky. Posouvá se k maximalismu, přičemž vždy vyzdvihuje pouze jeden výrazný prvek. Letošní léto v pánské sekci označujeme za balanc, který našel rovnováhu mezi tichým a hlasitým luxusem.

    - Reklama -

    Na začátek je nutno uvést, že tichý luxus, v čele s jednobarevnými lněnými komplety, kvalitními košilemi a kousky bez potisků, je nadčasový a bezchybný styl. Vyobrazuje minimalismus a čistotu, kterých se však módní nadšenci v minulém roce nabažili až dosyta. Nadcházející léto tedy bude připomínat scénu luxusních letních letovisek a městských bujarých večírků.

    Nebojte se v sobě probudit leoparda. Vyjádříte odvahu a při správném stylingu zachováte status vkusnosti

    Pro mnohé z nás leopardí vzor znamená odvahu, přesun do neprozkoumaných teritorií, a zároveň také určitou dávku kontroverze. Strach z přílišné výraznosti je jako stín, který občas zastíní naši touhu experimentovat. Ovšem přesně v těchto momentech náš osobní styl nachází svou autentičnost. Stačí maličkost, tedy špetka zvířecího vzoru, a outfit okamžitě dostává nový rozměr.

    Zdroj: Saint Laurent

    - Reklama -

    Správný styling však není o přehlcení, ale o umění míchat jednoduchost s extravagantním. Když leopardí print podtrhnete jemnými a jednoduchými prvky, stává se skvělou kombinací, proti které se nikdo nemůže ohradit. S takovým lookem letos přišel například módní dům Saint Laurent, který styling provedl přesně tak, jak píšeme.

    Na scéně opět září výrazný grafický potisk. Novou oblíbenou variantou je i jeho 3D verze

    V roce 2024, kdy se módní svět rozvíjí v záplavě kreativity a originality, se jednoduchost zcela proměňuje. Grafické potisky jako by nově navazovaly na určitou oblibu logománie, protože nahrazují velká a často i nevkusná loga. Zároveň se je ale také snaží nahradit. Jiným slovy, značky v podstatě soutěží o to, kdo vymyslí více ikonický potisk.

    Zdroj: Prada, Louis Vuitton

    V pánských kolekcích se nově setkáváme i s hojným výskytem 3D potisků. Jde o pomyslné „instalace“ aplikované na nejrůznější místa oděvu. Nejčastěji se setkáváme například s květinami. Příkladový outfit uvedla na trh Prada, která následně zveřejnila, že se jedná o jeden z nejvyhledávanějších looků z jarní a letní kolekce.

    Velkou oblibu těchto kousků zaznamenáváme také v běžných módních řetězcích, které se netají kopírováním od luxusních značek. Minulé léto zaplňovaly regály obchodů minimalistické lněné košile. V současnosti zase ve výlohách pozorujeme právě zmíněné bohaté potisky.

    Kalhoty ve znamení třpytek a lesku. Značky Loewe a Ami Paris se shodly, že patří nejen do dámského šatníku

    Co dodat, třpytivé kalhoty působí zkrátka pohádkově. Rozněžní outfit a přeberou na sebe veškerou pozornost, takže už nemusíte dál komplikovaně „řešit“ zbytek vašeho looku. Na mužích vypadají velmi atraktivně a hodí se jak na běžné nošení, tak pro speciální příležitosti.

    Zdroj: Loewe, Ami Paris

    Skvělé možnosti nabízí například značky Loewe a Ami Paris. Na jejich jarních a letních přehlídkových molech tak velmi dominovaly. Vedle avantgardních kombinéz byly tím nejvýraznějším prvkem.

    K úspěšnému létu vám tedy stačí základní a basic kousky z minulého roku, které pouze okořeníte o výraznější prvek. Třpytivé kalhoty vynesete k průhlednému topu, košile s výrazným printem zase sednou k lněným šortkám. Zvířecí potisk jde pak zakomponovat do jakéhokoliv jednobarevného kompletu.

    ― Reklama ―

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Propadněte lásce i trendy make-upu. Valentýn láká k experimentům

    Blížící se oslava Valentýna vybízí k prozkoumání nových vod. Jednat se může o návštěvu luxusní restaurace, oblečení vysněného spodního prádla nebo vyzkoušení trendy make-up looku. Proměňte se na svátek zamilovaných v takové já, kterým jste vždy chtěla být. K perfektnímu vzhledu napomůže klasická rudá rtěnka, třpytky nebo nános růžové.

    Gucci opět sirotkem. Z vedení módního domu odchází Sabato De Sarno

    Zdá se, že letošek bude svědkem podobného "stěhování národů" jako rok 2024. Začíná teprve únor a módní svět zažívá hned dvě velké změny ve vedení slavných značek. Jen pár dnů po odchodu Kima Jones z čela pánské módy Dior totiž oznámil nečekanou změnu rovněž módní dům Gucci. Z pozice kreativního ředitele odchází designér Sabato De Sarno.

    Achillova pata mnoha žen. Bezstarostné holení nemusí být zbožným přáním

    Ani v dnešní inovativní době, poskytující řešení téměř na vše, ještě nikdo nevynalezl bezchybný způsob dámského holení, obzvláště pak intimních partií. Tedy bez podráždění, zarůstajících chloupků a jiných neduh. Pokud patříte mezi ženy, toužící po hladce oholené pokožce, vyzkoušejte rutinu složenou z několika ověřených tipů a triků.

    Rick Owens opět válcuje sociální sítě. Kolekce FW25 vzdává hold Itálii

    Rick Owens letos vyhledává své kořeny. Kolekce FW25 s názvem Concordians odkazuje na průmyslové město Concordia v Itálii, kde jeho značka vyrábí již 22 let většinu produktů. Pomyslný návrat přinesl nekompromisní estetiku, ale i nové virální momenty. Mezi ně patří například trendy boots, na kterých se podílel i designér Victor Clavelly.

    Marc Jacobs postavil další domek pro panenky. Opět staví na odiv svou odvahu

    Odhalit inovativní a neobvyklé módní kreace si občas žádá skutečně úctyhodnou odvahu. Přesně to se ve své kolekci pro letošní podzim a zimu snažil dokázat návrhář Marc Jacobs. Řadu totiž opět věnoval oversized a strukturovaným siluetám, téměř jako z jiného světa, či spíše z domku pro panenky. Znovu tak dokázal svou bezednou kreativitu.

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Maison Margiela má nového krále. Panovat mu hodlá Glenn Martens

    Vedení módního domu Maison Margiela minulý týden vydalo dlouho očekávanou zprávu, kterou ukončilo více než měsíc dlouhé spekulace. Za svého dalšího pomyslného panovníka jmenovalo návrháře Glenn Martens. Současný kreativní ředitel Diesel a bývalý šéf značky Y/Project má na kontě prestižní vysokou školu i hromadu úspěšných kolekcí.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Sharing is caring. Vytvořte z partnerova šatníku inventář pro elegantní outfity

    Vzájemná výpomoc v domácnosti by měla být samozřejmostí. Řeč tentokrát není o domácích pracích, ale obsahu šatní skříně. Jestli vám občas dochází inspirace k oblékání, nebo chcete jednoduše ozvláštnit své ohrané outfity, udělejte inspekci u partnera ve skříni. Možná vás překvapí, že spousta z jeho úlovků elegantně poslouží i vám.

    Marketingové triky nikdy nespí. Možná nepotřebujete všechny „zázračné“ vitamíny

    Dnešní doba marketingu přeje. Ve většině případech je to dobře, po sociálních sítích se doporučení na produkty usnadňující život šíří jako lavina. Je to ale správně i v případě tak individuální záležitosti, jako jsou vitamíny? Kvůli reklamám máme často pocit, že jen s hrstí suplementů bude náš život kvalitnější. Pravda je ale někde uprostřed.

    Módní značky oblékly Valentýna. Oslavují lásku ve všech jejích formách

    Svátek všech zamilovaných se blíží a spolu s ním přicházejí na scénu i láskou prosycené kampaně. Luxusní značky nabízejí speciální kolekce, hodící se pro každou podobu Valentýna. U Gucci naleznete elegantní look na vysněné rande. Savage, Skims nebo Intimissimi svedou vaše partnery za vás a Converse sedne těm, praktikujícím self love.

    Znáte nové hvězdy Jacquemus? Mikro kabelky jsou již passé

    Pamatujete na dobu, kdy módní dům Jacquemus a jeho mini kabelka Le Chiquito způsobily módní zemětřesení? Byla tak malá, že jste s ní mohli spíš hrát domino, než v ní nosit cokoliv praktického. Jenže Jacquemus už dávno není jen o cute mikrokabelkách, které ve vás vzbuzují otázku „A kam se poděla ta druhá půlka?“ Dnes nám Simon Porte Jacquemus servíruje nové modely, které jsou větší, masivnější a celkově zajímavější.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―