Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skončila další očekávaná módní událost. Týden módy v New Yorku zakončila přehlídka Thoma Browne, který se při její tvorbě inspiroval básní Havran od Edgara Allana Poe. Do světa knih umístila svou přehlídku i Tory Burch. Snovou show zase představila Gabriela Hearst, zatímco Michael Kors se nechal inspirovat velkolepými svatebními šaty své babičky.

    Michael Kors zachytil glamour velkoměsta. Inspiroval se u své babičky

    Jednou z posledních přehlídek týdne módy v New Yorku byla ta z dílny Michaela Korse. Tentokrát se při její tvorbě nechal inspirovat vlasní rodinou. Kolekci totiž odvíjel od svatebních šatů své babičky, které nedávno našel ve skříni své mámy. Jeho návrhy se proto nesly v duchu 30. let 20. století.

    Zdroj: Reuters

    Zároveň do nich ovšem Kors zapracoval současné moderní prvky. Na mole proto nechyběly dlouhé saténové šaty, třpytivé koktejlky nebo krajkové sukně, doplněné o ladicí oversized svetry. Hlavní roli zaujmul také v současnosti tak oblíbený shearling.

    Tory Burch přesunula módu do knihovny. Návštěvníky však neoslovila

    Návrhářka Tory Burch pak koncem týdne módy hosty své přehlídky neoslovila tak, jak čekala. Pokud byli z něčeho ohromení, pak to bylo nejspíše z historické lokace show. Burch ji umístila do New York Public Library na slavné Fifth Avenue. Samotné návrhy už ovšem takový úspěch nesklidily.

    Jednalo se totiž o poměrně chaotickou kolekci, kterou nespojoval žádný klíčový element. Jednotlivé outfity tak společně zkrátka nefungovaly. Přesto si obdiv získaly některé kousky, jako například flitrované mini šaty nebo řada průhledných sukní, doplněných o elegantní korzety.

    Thom Browne vzdal hold hororové povídce. Modelky ztvárnily Havrana

    Naopak dech beroucí přehlídku odhalil návrhář Thom Browne. Úspěšně s ní tak zakončil celý týden módy v New Yorku. Tentokrát na mole předvedl příběh inspirovaný známou básní z 19. století od Edgara Allana Poe s názvem Havran. Atmosféru pak vytvořily nejen outfity, ale i doplňující dekorace.

    Zdroj: Thom Browne

    Uprostřed mola byl totiž umístěn obrovský strom vytvořený z nadživotní zimní puffer bundy. Klíčem samotných návrhů pak byly především sportovně střižené kousky. Jednalo se především o úzké topy a kalhoty, mini sukně nebo šortky. Nečekanou eleganci ovšem vytvořily černobílé detaily, jako velké mašle a potisk havranů.

    Uměním se inspirovala i Gabriela Hearst. Vytvořila snový svět malířky Leonory Carrington

    Inspiraci ve světě umění našla také návrhářka Gabriela Hearst. Její návrhy pro změnu odrážely tvorbu malířky Leonory Carrington. Ta ve své práci čerpala především ze symbolů dávných keltských příběhů. Patří mezi ně například hluboké zelené lesy, kouzelné bohyně nebo sněhově bílí hřebci.

    Stejné prvky proto Hearst svým vlastním způsobem zapracovala i do své nejnovější kolekce. Výsledkem byly teplé a chlupaté pletené kabáty nebo dlouhé splývavé a téměř průhledné saténové šaty. I přesto se ovšem jednalo jak o naprostou pohádkovou, tak praktickou přehlídku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Skončil týden módy v New Yorku. Nabídl glamour velkoměsta, snové návrhy i literární odkazy

    Skončila další očekávaná módní událost. Týden módy v New Yorku zakončila přehlídka Thoma Browne, který se při její tvorbě inspiroval básní Havran od Edgara Allana Poe. Do světa knih umístila svou přehlídku i Tory Burch. Snovou show zase představila Gabriela Hearst, zatímco Michael Kors se nechal inspirovat velkolepými svatebními šaty své babičky.

    Michael Kors zachytil glamour velkoměsta. Inspiroval se u své babičky

    Jednou z posledních přehlídek týdne módy v New Yorku byla ta z dílny Michaela Korse. Tentokrát se při její tvorbě nechal inspirovat vlasní rodinou. Kolekci totiž odvíjel od svatebních šatů své babičky, které nedávno našel ve skříni své mámy. Jeho návrhy se proto nesly v duchu 30. let 20. století.

    Zdroj: Reuters

    Zároveň do nich ovšem Kors zapracoval současné moderní prvky. Na mole proto nechyběly dlouhé saténové šaty, třpytivé koktejlky nebo krajkové sukně, doplněné o ladicí oversized svetry. Hlavní roli zaujmul také v současnosti tak oblíbený shearling.

    Tory Burch přesunula módu do knihovny. Návštěvníky však neoslovila

    Návrhářka Tory Burch pak koncem týdne módy hosty své přehlídky neoslovila tak, jak čekala. Pokud byli z něčeho ohromení, pak to bylo nejspíše z historické lokace show. Burch ji umístila do New York Public Library na slavné Fifth Avenue. Samotné návrhy už ovšem takový úspěch nesklidily.

    Jednalo se totiž o poměrně chaotickou kolekci, kterou nespojoval žádný klíčový element. Jednotlivé outfity tak společně zkrátka nefungovaly. Přesto si obdiv získaly některé kousky, jako například flitrované mini šaty nebo řada průhledných sukní, doplněných o elegantní korzety.

    Thom Browne vzdal hold hororové povídce. Modelky ztvárnily Havrana

    Naopak dech beroucí přehlídku odhalil návrhář Thom Browne. Úspěšně s ní tak zakončil celý týden módy v New Yorku. Tentokrát na mole předvedl příběh inspirovaný známou básní z 19. století od Edgara Allana Poe s názvem Havran. Atmosféru pak vytvořily nejen outfity, ale i doplňující dekorace.

    Zdroj: Thom Browne

    Uprostřed mola byl totiž umístěn obrovský strom vytvořený z nadživotní zimní puffer bundy. Klíčem samotných návrhů pak byly především sportovně střižené kousky. Jednalo se především o úzké topy a kalhoty, mini sukně nebo šortky. Nečekanou eleganci ovšem vytvořily černobílé detaily, jako velké mašle a potisk havranů.

    Uměním se inspirovala i Gabriela Hearst. Vytvořila snový svět malířky Leonory Carrington

    Inspiraci ve světě umění našla také návrhářka Gabriela Hearst. Její návrhy pro změnu odrážely tvorbu malířky Leonory Carrington. Ta ve své práci čerpala především ze symbolů dávných keltských příběhů. Patří mezi ně například hluboké zelené lesy, kouzelné bohyně nebo sněhově bílí hřebci.

    Stejné prvky proto Hearst svým vlastním způsobem zapracovala i do své nejnovější kolekce. Výsledkem byly teplé a chlupaté pletené kabáty nebo dlouhé splývavé a téměř průhledné saténové šaty. I přesto se ovšem jednalo jak o naprostou pohádkovou, tak praktickou přehlídku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―