Více

    ― Reklama ―

    Týden módy v New Yorku pokračuje. V pondělí na něm mimo jiné zazářily značky Carolina Herrera a Coach. Každá ovšem oslnila svým vlastním způsobem. První zmíněná společnost vzdala hold vysoké módě a představila klasickou dech beroucí kolekci. Naopak Coach se nechal unést více rebelským a uvolněným stylem, v němž hlavní roli hrála černá hoodie.

    Krása znamená moc. Message přehlídky Carolina Herrera byla jasná

    O tom, na jaké úrovni se bude pohybovat nejnovější přehlídka značky Carolina Herrera, mluvila už od začátku její lokace. Společnost totiž hosty pozvala do 41. patra nového mrakodrapu 180 Maiden Lane. Nachází se na břehu East River, a tak z jeho oken mohli návštěvníci pozorovat i slavný Brooklyn Bridge. Samotné kousky návrháře Wese Gordon pak show rovněž přenesly do naprosto luxusních výšin.

    Zdroj: Reuters

    Přehlídku definovaly především dlouhé klasické sukně do A, umně nařasené volány a skvěle padnoucí úzké roláky nebo topy padající z obou ramen. O nic méně ohromující byla také zvolená paleta barev. Návrhy se měnily z kontrastní bílé, černé a červené do pastelových růžových a fialových barev. Takové odstíny využil návrhář především pro dlouhé róby poseté okvětními lístky květin.

    „Krása a moc by nikdy neměly být chápány jako protiklady. Chtěl jsem, aby se z každé modelky stala bohyně, které bude i přesto nestydatě ženská,“ vysvětlil záměr za svou nejnovější kolekcí návrhář Wes Gordon. Svými návrhy pak dokázal, že také v New Yorku lze spatřit klasickou vysokou módu, s jemným francouzským šarmem. A že tradiční módní silueta může i v dnešním světě představovat moc.

    Klíčovým prvkem podzimu bude podle Coach černá hoodie. Vytvoří rebelský look

    Naprostým opakem výše představené show se stala tvorba značky Coach. Představila totiž řadu, kterou lze nejlépe vystihnout slovem rebelská. Její součástí byly totiž nejen dekonstruované dlouhé sukně, ale především nespočet černých hoodies. Doplněné byly o kožené bundy, oversized saka nebo dlouhé kabáty. Bundy větší velikost pak často nebyly zkombinované s žádnými kalhotami, ani sukní.

    Přehlídka proto působila přesně opačným způsobem než ta z dílny Carolina Herrera. Přesto vystihla New York stejně perfektní způsobem. Jen si pod ní spíše představíte Brooklyn, než-li high fashion Manhattan. „Chceme především zachytit sebevyjádření a rozbít některé z luxusních kódů, pojmout je trochu ironicky a zkrátka si s nimi pohrát,“ popsal pak myšlenku za svou kolekcí kreativní ředitel Coach Stuart Vevers.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    NYFW: Carolina Herrera vzdala hold vysoké módě. Coach nabídl její rebelskou verzi

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Týden módy v New Yorku pokračuje. V pondělí na něm mimo jiné zazářily značky Carolina Herrera a Coach. Každá ovšem oslnila svým vlastním způsobem. První zmíněná společnost vzdala hold vysoké módě a představila klasickou dech beroucí kolekci. Naopak Coach se nechal unést více rebelským a uvolněným stylem, v němž hlavní roli hrála černá hoodie.

    - Reklama -

    Krása znamená moc. Message přehlídky Carolina Herrera byla jasná

    O tom, na jaké úrovni se bude pohybovat nejnovější přehlídka značky Carolina Herrera, mluvila už od začátku její lokace. Společnost totiž hosty pozvala do 41. patra nového mrakodrapu 180 Maiden Lane. Nachází se na břehu East River, a tak z jeho oken mohli návštěvníci pozorovat i slavný Brooklyn Bridge. Samotné kousky návrháře Wese Gordon pak show rovněž přenesly do naprosto luxusních výšin.

    Zdroj: Reuters

    Přehlídku definovaly především dlouhé klasické sukně do A, umně nařasené volány a skvěle padnoucí úzké roláky nebo topy padající z obou ramen. O nic méně ohromující byla také zvolená paleta barev. Návrhy se měnily z kontrastní bílé, černé a červené do pastelových růžových a fialových barev. Takové odstíny využil návrhář především pro dlouhé róby poseté okvětními lístky květin.

    - Reklama -

    „Krása a moc by nikdy neměly být chápány jako protiklady. Chtěl jsem, aby se z každé modelky stala bohyně, které bude i přesto nestydatě ženská,“ vysvětlil záměr za svou nejnovější kolekcí návrhář Wes Gordon. Svými návrhy pak dokázal, že také v New Yorku lze spatřit klasickou vysokou módu, s jemným francouzským šarmem. A že tradiční módní silueta může i v dnešním světě představovat moc.

    Klíčovým prvkem podzimu bude podle Coach černá hoodie. Vytvoří rebelský look

    Naprostým opakem výše představené show se stala tvorba značky Coach. Představila totiž řadu, kterou lze nejlépe vystihnout slovem rebelská. Její součástí byly totiž nejen dekonstruované dlouhé sukně, ale především nespočet černých hoodies. Doplněné byly o kožené bundy, oversized saka nebo dlouhé kabáty. Bundy větší velikost pak často nebyly zkombinované s žádnými kalhotami, ani sukní.

    Přehlídka proto působila přesně opačným způsobem než ta z dílny Carolina Herrera. Přesto vystihla New York stejně perfektní způsobem. Jen si pod ní spíše představíte Brooklyn, než-li high fashion Manhattan. „Chceme především zachytit sebevyjádření a rozbít některé z luxusních kódů, pojmout je trochu ironicky a zkrátka si s nimi pohrát,“ popsal pak myšlenku za svou kolekcí kreativní ředitel Coach Stuart Vevers.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―