Více

    ― Reklama ―

    Představte si žhavé letní dny, kdy slunce září jako reflektory na filmové premiéře. V takových chvílích je ideální čerpat inspiraci z éry starého Hollywoodu, ve které byly elegance a noblesa na denním pořádku. Tehdejší estetika vám ukáže cestu, jak v létě vypadat subtilně okázale, a přesto stylově. Díky šmrncu jednotlivých prvků vám postačí pár kousků.

    K dosažení každodenního looku ve stylu starého Hollywoodu nepotřebujete plný šatník. Stačí pár klíčových kousků, okamžitě deportujících váš outfit do éry zlatého plátna. Maximalistické šperky, jako jsou ikonické kousky od Bulgari, přidají vašemu vzhledu nádech velkoleposti.

    Stačí je doplnit o vysoce „nakažlivé“ kabelky, odmítající tichý luxus a oslňující kolem jdoucí i bez křiklavých log. Drahocenné materiály, jako je například kvalitní satén, pak dodají vašemu outfitu punc luxusu a elegance, které jsou synonymem pro starý Hollywood.

    Starý Hollywood dokáže působit i moderně. Alespoň u módního domu Alexander McQueen

    Verzi šatníku disponujícího kousky takzvaného Old Hollywoodu předvádí letní kolekce značky Alexander McQueen. Setkáváme se u ní s perfektní rovnováhou mezi opulentní okázalostí a ready-to-wear jednoduchostí. Ačkoliv jsou střihy i tvary symetrické a neinovativní, výsledek se díky dokonalým doplňkům a stylingu nachází přesně na místě, na jaké byste se měli aktuální sezónu ubírat.

    Zdroj: Alexander McQueen

    Zlatý nebo stříbrný hardware, zdobené a opulentní tvary, bohatě zdobené vzory a zvířecí kůže. To jsou outfitoví hráči, díky nimž sjednocený a tradiční oděv dostává nádech nenuceného luxusu a vytváří tak neotřelou klasiku starého Hollywoodu.

    Nejzajímavějším faktorem je ale absence extrémního loga či printu. Alexander McQueen dokonale ukazuje, jak vytvořit hlasitě „značkové“ kousky, a to pouze za pomocí ikonických a charakteristických prvků.

    Kouzlo okázalosti pramení z jednoduchosti. Letní kolekce Tom Ford jako instantní elixír luxusu

    Kolekci, která letos připomněla, že ten pravý luxus spočívá v jednoduchých střizích, má na kontě módní dům Tom Ford. Nejvíce na ní oceňujeme její nositelnost, v mužském šatníku tak nepostradatelnou.

    I když designér sáhl po stejném leopardím či hadím potisku jako jiné značky, vypadá více mírně a nositelně. Saint Laurent nebo Docle&Gabbana sice předvedli podobné kreace, ale z pohledu mužů v produktivním věku jsou tyto kousky nesrovnatelné.

    Zdroj: Tom Ford

    Jen málo mužů totiž jakýmkoliv způsobem vyčnívá. Ačkoliv jejich osobnost doslova touží po extravagantnějších modelech, stejně je nevynesou. Proto je Tom Ford takzvanou zlatou střední cestou, po které se nemusí bát sáhnout žádný z nás.

    Lesk hedvábí i saténu v sofistikovaném twistu. Kolekce MANS přetváří luxusní materiály na univerzální

    Představte si, že vynesete vámi vybraný look z následujících fotografií s jakýmkoliv doplňkem z nabídky Alexander McQueen. Vznikne dokonale propracovaná kompozice minimalismu, stojícího na materiálovém luxusu s draze vyhlížejícími doplňky. Tímto způsobem starý Hollywood nabírá na moderním nadhledu, přičemž zachovává stejné hodnoty jako starý luxus ze zlaté éry filmu.

    Zdroj: MANS

    Značka MANS detailně odkrývá pokličku od nadčasové a tradiční klasiky, zároveň ale dává průchod modernímu volnomyšlenkářství. Odkrývá tedy ty nejslušivější pánské i dámské střihy. Lesk kvalitních materiálů pak dodává jinak jednoduchým lookům na okázalosti a dostává je tak na vrchol pomyslného starého, avšak moderního Hollywoodu.

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Šatník starého Hollywoodu. V létě se vyplatí vsadit na noblesu a subtilní okázalost

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Představte si žhavé letní dny, kdy slunce září jako reflektory na filmové premiéře. V takových chvílích je ideální čerpat inspiraci z éry starého Hollywoodu, ve které byly elegance a noblesa na denním pořádku. Tehdejší estetika vám ukáže cestu, jak v létě vypadat subtilně okázale, a přesto stylově. Díky šmrncu jednotlivých prvků vám postačí pár kousků.

    - Reklama -

    K dosažení každodenního looku ve stylu starého Hollywoodu nepotřebujete plný šatník. Stačí pár klíčových kousků, okamžitě deportujících váš outfit do éry zlatého plátna. Maximalistické šperky, jako jsou ikonické kousky od Bulgari, přidají vašemu vzhledu nádech velkoleposti.

    Stačí je doplnit o vysoce „nakažlivé“ kabelky, odmítající tichý luxus a oslňující kolem jdoucí i bez křiklavých log. Drahocenné materiály, jako je například kvalitní satén, pak dodají vašemu outfitu punc luxusu a elegance, které jsou synonymem pro starý Hollywood.

    Starý Hollywood dokáže působit i moderně. Alespoň u módního domu Alexander McQueen

    Verzi šatníku disponujícího kousky takzvaného Old Hollywoodu předvádí letní kolekce značky Alexander McQueen. Setkáváme se u ní s perfektní rovnováhou mezi opulentní okázalostí a ready-to-wear jednoduchostí. Ačkoliv jsou střihy i tvary symetrické a neinovativní, výsledek se díky dokonalým doplňkům a stylingu nachází přesně na místě, na jaké byste se měli aktuální sezónu ubírat.

    - Reklama -

    Zdroj: Alexander McQueen

    Zlatý nebo stříbrný hardware, zdobené a opulentní tvary, bohatě zdobené vzory a zvířecí kůže. To jsou outfitoví hráči, díky nimž sjednocený a tradiční oděv dostává nádech nenuceného luxusu a vytváří tak neotřelou klasiku starého Hollywoodu.

    Nejzajímavějším faktorem je ale absence extrémního loga či printu. Alexander McQueen dokonale ukazuje, jak vytvořit hlasitě „značkové“ kousky, a to pouze za pomocí ikonických a charakteristických prvků.

    Kouzlo okázalosti pramení z jednoduchosti. Letní kolekce Tom Ford jako instantní elixír luxusu

    Kolekci, která letos připomněla, že ten pravý luxus spočívá v jednoduchých střizích, má na kontě módní dům Tom Ford. Nejvíce na ní oceňujeme její nositelnost, v mužském šatníku tak nepostradatelnou.

    I když designér sáhl po stejném leopardím či hadím potisku jako jiné značky, vypadá více mírně a nositelně. Saint Laurent nebo Docle&Gabbana sice předvedli podobné kreace, ale z pohledu mužů v produktivním věku jsou tyto kousky nesrovnatelné.

    Zdroj: Tom Ford

    Jen málo mužů totiž jakýmkoliv způsobem vyčnívá. Ačkoliv jejich osobnost doslova touží po extravagantnějších modelech, stejně je nevynesou. Proto je Tom Ford takzvanou zlatou střední cestou, po které se nemusí bát sáhnout žádný z nás.

    Lesk hedvábí i saténu v sofistikovaném twistu. Kolekce MANS přetváří luxusní materiály na univerzální

    Představte si, že vynesete vámi vybraný look z následujících fotografií s jakýmkoliv doplňkem z nabídky Alexander McQueen. Vznikne dokonale propracovaná kompozice minimalismu, stojícího na materiálovém luxusu s draze vyhlížejícími doplňky. Tímto způsobem starý Hollywood nabírá na moderním nadhledu, přičemž zachovává stejné hodnoty jako starý luxus ze zlaté éry filmu.

    Zdroj: MANS

    Značka MANS detailně odkrývá pokličku od nadčasové a tradiční klasiky, zároveň ale dává průchod modernímu volnomyšlenkářství. Odkrývá tedy ty nejslušivější pánské i dámské střihy. Lesk kvalitních materiálů pak dodává jinak jednoduchým lookům na okázalosti a dostává je tak na vrchol pomyslného starého, avšak moderního Hollywoodu.

    ― Reklama ―

    Na Loro Piana dohlíží soud. Značka čelí podezření ze zneužívání pracovníků

    Další italská značka se ocitla pod dohledem Milánského soudu. Tentokrát se jedná o módní dům Loro Piana, jenž je podezřelý ze zneužívání pracovníků ve svém dodavatelském řetězci. Značka měla spolupracovat s výrobci, kteří zaměstnancům neumožnili bezpečné pracovní prostředí. Společnost prohlásila, že si toho nebyla vědomá.

    Pinterest vydal první report pro muže. Odhalil jejich měnící se maskulinitu

    Mileniálové a generace Z přepisují, co znamená maskulinita. Naznačuje to nedávno vydaný report platformy Pinterest. Vydala totiž první studii popisující nejčastější vyhledávání jejích mužských uživatelů. Ti se čím dál více zajímají o self care, wellness a zdravý životní styl. Zajímá je ale také móda, DIY a moderní technologie nebo jak být lepším rodičem.

    Nuda není možnost. Když estetiku quiet luxury uchopíte správně

    Že luxus nemusí křičet víme už dlouho. Na scéně je proto čím dál oblíbenější quiet luxury, tedy nejen módní, ale především životní styl. Odpověď na přehlcenost trendy a sezónními výstřelky leží v diskrétní eleganci. Pozor, nemusí ovšem znamenat unylou nudu. Promyšlený tichý luxus umí osvěžit šatník a otáčet hlavy kolemjdoucích.

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Pařížský haute couture week je zpět. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paříž v pondělí přivítala další ze svých exkluzivních haute couture týdnů módy. Odstartovala ho přehlídka z dílny Schiaparelli, která dle návrháře Daniela Roseberry představovala konec jedné kapitoly známé značky. Módní dům Iris Van Herpen pro změnu překvapil návrhy připomínajícími podmořský svět. Součástí jedné z rób se dokonce staly živé řasy.

    Pánové, létu vévodí pyžamo. Pohodlí konečně dostává nový rozměr

    Italské slunce, městské ulice i plážové promenády mají letos jedno společné. Pyžamo. Ne, nejedná se o omyl při ranním venčení psa, ale o jeden z nejvýraznějších trendů letošního Milánského týdne módy. Dolce & Gabbana ve své pánské kolekci pro jaro a léto 2026 udělala z noční uniformy hlavní denní look. Kdo by si kdy pomyslel, že klasický proužkovaný set do postele se stane symbolem moderního stylu?

    Co spojuje Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadní momenty Jonathana Anderson

    Málokdo dnes v módě překvapuje tak rafinovaně jako Jonathan Anderson. Irský návrhář, jenž opustil Loewe a přechází do čela módního impéria Dior, za sebou zanechává sbírku momentů, které se vryly do paměti módních fanoušků i internetu. Jeho tvorba je plná ironie, symboliky a balancování mezi uměním a nositelností. Právě to dělá Andersona jedním z nejzásadnějších návrhářů poslední dekády.

    Michael Rider vstoupil do záře reflektorů. Odhalil debut pro Celine

    Další ze slavných módních domů se dočkal nové kapitoly. Nový kreativní ředitel Celine, Michael Rider, odhalil v neděli odpoledne svou debutovou kolekci. Umně v ní spojil tradici značky, její předchozí éry i špetku vlastního stylu. Jedná se o vydařený začátek návrháře, který pro společnost pracoval již dříve, a to pod taktovkou ikonické Phoebe Philo.

    Provoní domov a vyčistí hlavu. Vůně přinášející spirituální zážitek

    Některé vůně dokážou víc než jen provonět domov. Vonné tyčinky, vykuřovadla nebo esenciální oleje zároveň slibují zklidnění mysli a očištění od negativní energie. Jejich používání má kořeny v duchovních tradicích celého světa. Navíc vám doma zastoupí designový doplněk v podobě aroma lampy nebo stylového stojánku.

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―