Více

    ― Reklama ―

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Louis Vuitton čerpá z Indie. Paříž zbarvil do hlubokých barev

    Nejnovější kolekce z dílny kreativního ředitele pánské sekce Louis Vuitton, Pharrella Williams, se tentokrát vydala neobvyklým směrem. Na rozdíl od předchozích návrhů totiž upozadila pro designéra tak typický streetwear a nahradila ho orientální elegancí. Návrhář totiž při tvorbě návrhů pro příští jaro a léto vyrazil do Indie. Zpět do Paříže přivezl nečekanou paletu hlubokých odstínů.

    „Nečekejte tuniky, ani nic podobného. Co nás v Indii inspirovalo, byly barvy,“ okomentoval Williams nejnovější kolekci. Návrhy proto protkal odstíny připomínajícími koření i čerstvě namletou kávu. Nechyběly proto ani tóny vyvolávající dojem skořice či kurkumy. Výsledná řada se přesto nesla v jemně uvolněném duchu, který vyvolávaly hlavně sportovní a outdoorové kousky.

    Zdroj: Reuters

    Indie pak sloužila jako inspirace rovněž při designu samotné lokace. Pharrell Wiliams totiž molo proměnil ve stolní hru Hadi a žebříky, která původně vznikla právě v Indii. Na očekávanou přehlídku pak dorazilo hned několik hvězd. Do první řady usedla zpěvačka Beyoncé, raper A$AP Rocky či herec Bradley Cooper. Nechyběli ani návrháři Nicolas Ghesquière a nový šéf Dior, Jonathan Anderson.

    Anthony Vaccarello pokračuje v tradici. Saint Laurent definuje výraznými odstíny

    Pařížský týden pánské módy však odstartoval rovněž módní dům Saint Laurent. Kreativní ředitel značky Anthony Vaccarello navázal na svou poslední tvorbu a představil kolekci plnou nepřehlédnutelné palety barev. Zapojil do ní totiž sofistikované odstíny mátové, khaki nebo tmavě modré. Barvy dohromady vytváří hravý, avšak stále elegantní celek, který doslova křičí Saint Laurent.

    Zdroj: Reuters

    „Méně tmavé, více světlé, více smyslné, zkrátka více hravé,“ prohlásil designér. Klíčovým kouskem řady pro nadcházející jaro a léto se staly lehké košile různorodých střihů, odkazující na klasické tvary 80. let minulého století. Anthony Vaccarello tentokrát show uspořádal v muzeu Bourse de Commerce. Součástí lokace se staly rovněž bazény, kontrastující se samotnými návrhy.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    - Reklama -

    Louis Vuitton čerpá z Indie. Paříž zbarvil do hlubokých barev

    Nejnovější kolekce z dílny kreativního ředitele pánské sekce Louis Vuitton, Pharrella Williams, se tentokrát vydala neobvyklým směrem. Na rozdíl od předchozích návrhů totiž upozadila pro designéra tak typický streetwear a nahradila ho orientální elegancí. Návrhář totiž při tvorbě návrhů pro příští jaro a léto vyrazil do Indie. Zpět do Paříže přivezl nečekanou paletu hlubokých odstínů.

    „Nečekejte tuniky, ani nic podobného. Co nás v Indii inspirovalo, byly barvy,“ okomentoval Williams nejnovější kolekci. Návrhy proto protkal odstíny připomínajícími koření i čerstvě namletou kávu. Nechyběly proto ani tóny vyvolávající dojem skořice či kurkumy. Výsledná řada se přesto nesla v jemně uvolněném duchu, který vyvolávaly hlavně sportovní a outdoorové kousky.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Indie pak sloužila jako inspirace rovněž při designu samotné lokace. Pharrell Wiliams totiž molo proměnil ve stolní hru Hadi a žebříky, která původně vznikla právě v Indii. Na očekávanou přehlídku pak dorazilo hned několik hvězd. Do první řady usedla zpěvačka Beyoncé, raper A$AP Rocky či herec Bradley Cooper. Nechyběli ani návrháři Nicolas Ghesquière a nový šéf Dior, Jonathan Anderson.

    Anthony Vaccarello pokračuje v tradici. Saint Laurent definuje výraznými odstíny

    Pařížský týden pánské módy však odstartoval rovněž módní dům Saint Laurent. Kreativní ředitel značky Anthony Vaccarello navázal na svou poslední tvorbu a představil kolekci plnou nepřehlédnutelné palety barev. Zapojil do ní totiž sofistikované odstíny mátové, khaki nebo tmavě modré. Barvy dohromady vytváří hravý, avšak stále elegantní celek, který doslova křičí Saint Laurent.

    Zdroj: Reuters

    „Méně tmavé, více světlé, více smyslné, zkrátka více hravé,“ prohlásil designér. Klíčovým kouskem řady pro nadcházející jaro a léto se staly lehké košile různorodých střihů, odkazující na klasické tvary 80. let minulého století. Anthony Vaccarello tentokrát show uspořádal v muzeu Bourse de Commerce. Součástí lokace se staly rovněž bazény, kontrastující se samotnými návrhy.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Je libo čerstvé pečivo? Gurmánské parfémy dobývají svět i naše smysly

    Teplý croissant, čerstvě upečený chléb s máslem nebo kousek narozeninového dortu. Vůně pečiva je jedním z nejvýraznějších parfémových trendů letošního roku. Symbolizuje totiž klid, pohodu a návrat do dětství. V době, kdy je jídlo často spojováno s přehnanou sebekontrolou, přichází hřejivé vůně jako něžná útěcha. Jaké parfémy stojí za zkoušku?

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    Paříž má předběžný rozvrh. Její podzimní fashion week přetéká debuty

    S postupem léta roste rovněž očekávání módní scény. Zářijové týdny módy představí hned několik důležitých debutů. A zdá se, že většinu z nich odhalí Paříž. Pořadatel tamního fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, zveřejnil ve čtvrtek předběžný kalendář, dle něhož akce odhalí na devět premiér nových kreativních ředitelů.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    Nebaví vás Paříž, ani Miláno? Stockholm jako módní mekka severu

    Když se řekne hlavní město módy, většina z nás si automaticky vybaví lesk pařížských butiků na Rue Saint-Honoré, pompézní Galleria Vittorio Emanuele v Miláně nebo ikonické módní centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale co když vám řekneme, že skutečný klenot současné módy se skrývá o něco více na sever. A to mezi švédskými ostrovy, pod blankytným nebem Stockholmu?

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―