Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 192

    Ovládněte podzim jako mávnutím kouzelné hůlky. Inspirujte se sérií hravých monochromatických outfitů

    0
    Justin Bieber and Hailey Bieber wear baggy trousers while out in the city. Featuring: Hailey Bieber Where: Los Angeles, California, United States When: 02 Jun 2023 Credit: thecelebrityfinder/BauerGriffin/INSTARimages,Image: 781099570, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia

    Blíží se sezóna, kdy ulice zahalí tajemné podzimní odstíny. Pro nás to znamená jediné – rozzářit ulice ještě více než samotný podzim. Připravili jsme pro vás několik trendy monochromatických looků. Dozvíte se, jak skloubit oblečení a doplňky do dokonalého celku a jakým způsobem lze mixovat a vrstvit různé odstíny stejné barvy. Neexistuje lepší způsob, jak vytvořit outfit s „expensive taste“!

    Outfit jako krémový dezert

    V módním světě mají barvy často symbolický význam a vyjadřují různé nálady a emoce. Mezi takové barvy patří krémová a béžová, které nesou s sebou eleganci a klid. Tyto neutrální odstíny tvoří pevný základ pro vytvoření nezapomenutelných outfitů, jež neustále rezonují s aktuální módou. Umíte-li s elegancí, hravostí a uměním spojit tyto tóny v rámci podzimních outfitů, vytvoříte dojem, který promluví za vás samotné. Celý proces se stává jakousi hrou neutrálních odstínů a složitých struktur, která vás doslova pohltí.

    Outfit no.1 – kalhoty: Gucci, košile: Valentino, svetr: Ami Paris, boty: Prada, kabelka Dior (Farfetch), kšiltovka: Loro Piana | Outfit no.2 – kalhoty: Ami Paris, mikina: Céline, trenchcoat: Max Mara, boty: Maison Margiela, kabelka a náušnice: Jacquemus

    Modrá je zkrátka dobrá

    Modrá – barva nebe i oceánu, nyní i ve vašem šatníku! Od syté královské modři po jemné pastelové odstíny. Modrá otevírá široké spektrum možností pro vytvoření neodolatelných outfitů každý den. Do této palety zapadá i nezadržitelný fenomén džínového stylu, který zůstává trvale trendy. Modrá barva ve vašem šatníku znamená doslova nekonečné moře možností.

    Outfit no.1 – sukně: Vetements, tílko: Prada, mikina: Mugler, boty: Diesel, kabelka: Prada, brýle: Loewe | Outfit no.2 – kalhoty: Acne Studios, košile: Gucci, svetr: Loewe, kabelka: Givenchy, boty: Prada, brýle: Bottega Veneta

    Nejvíce sexy barva? Černá!

    Všestranná černá barva jistí prakticky jakoukoliv příležitost. Ať už jde o klasický business nebo večírkový look. Velmi variabilní složka, která by neměla chybět v černé barvě nikomu, je puffer bunda. Pokud zrovna nevynášíte příliš formální outfit, můžete ji přidat ke všemu. Absenci byste neměli mít napsanou ani u průhledného trika, které dokáže smyslně dotáhnout k dokonalosti jakýkoliv outfit.

    Outfit no.1 – komplet: Alexander McQueen, tričko: Dolce and Gabbana, boty: The Attico, náušnice: Bottega Veneta | Outfit no.2 – kraťasy a top: Alexander Wang, bunda: Miu Miu, boty a kabelka: Balenciaga, brýle: Loewe

    Červená je synonymem pro vášeň

    Červená je barva vášně, energie a odvahy. Je jako stvořená pro ty, kdo se nebojí vyniknout. Když se oblékáte do červené, dáváte najevo svůj odhodlaný postoj k módnímu vyjádření. Bez ohledu na to, zda volíte sytě rudou pro výrazné vystoupení nebo jemnější odstíny pro subtilní eleganci, červená vždy zaujme pozornost. Je to barva, která může být přizpůsobena jak svěžímu streetwearu, tak sofistikovaným večerním outfitům.

    Outfit no.1 – šaty: Salvatore Ferragamo, kožich: Dolce and Gabbana, boty: Paris Texas, kabelka: Hermés (Farfetch), čepice: Ruslan Baginskiy | Outfit no.2 – kalhoty: Adidas Originals, bunda: Jeff Hamilton X Chicago Bulls, boty: Converse X Comme des Garcons, kabelka: Diesel, brýle: Prada

    Zemité barvy reprezentuje hnědá

    Hnědá – barva tepla, přirozenosti a pohodlí. Přináší do našeho šatníku dojemnou atmosféru spojenou s přírodou. Tato neutrální barva má schopnost propojit různé odstíny a materiály do outfitů, které působí přívětivě a současně stylově. Od zemitých tónů, které evokují krásu podzimu, po světlejší odstíny odrážející svěžest.

    Outfit no.1 – kalhoty: Saint Laurent, kabát: Jacquemus, kabelka: Bottega Veneta, boty: Miu Miu, balaclava: Jacquemus | Outfit no.2 – kalhoty: Bottega Veneta, bomber: Burebrry, kabelka: Burberry, boty: New Balance, brýle: Gucci, kšiltovka: Balmain

    „Girls just wanna have fun“ outfit

    Barbiecore bude mávat módním světem i na podzim. Růžovou vidíme na každém rohu, proto je nutné být alespoň trochu originálnější a do outfitů zapojit kreativitu. Poohlédněte se po různých růžových kolaboracích. Například na webu Farfetch pořídíte spolupráci Gucci a Angela Nguyen, která se růžovou jen hemží. Navíc je maximálně roztomilá, což je u růžových outfitů účelem.

    Outfit no.1 – kalhoty: Alexander McQueen, svetr: Ganni, kožich: Sportmax, kabelka: Moschino, boty: Jimmy Choo, náušnice: Gucci | Outfit no.2 – kalhoty: Juicy Couture, svetr: Gucci (Farfetch), kabelka: Valentino, boty: Lanvin, brýle Valentino

    Zelená evokuje pocit vitality a obnovy

    Těžko byste našli barvu, která uklidňuje mysl více než zelená. Skvěle vypadají úplně všechny odstíny této barvy, od osvěžující mátové až po intenzivní smaragdovou. Jako příklad můžeme uvést must-have bundu z prvního obrázku od Toma Forda, která je vyrobena ze saténu. Právě proto se ve skutečnosti bude jevit mnohem působivěji než na fotografii. Její povrch bude krásně zářit a zachytávat různé odstíny světla. Určitě za zmínku stojí i kabelka od značky The Attico a boty s oblíbeným zvířecím vzorem – i když se může zdát toto spojení extravagantní, rozhodně za to stojí.

    Outfit no.1 – kalhoty: MM6, bunda: Tom Ford, kabelka: Eéra, boty: Alexandre Vauthier, náušnice: Valentino | Outfit no.2 – kalhoty: Ganni, svetr: Bottega Veneta, kabát: Gucci, boty: Paris Texas, kabelka: The Attico, náušnice: Bottega Veneta

    Elle Fanning zazářila v podzimní kampani Alexander McQueen. Kombinuje odvážné šaty i klasické obleky

    0
    Elle Fanning se objevila v podzimní kampani značky Alexander McQueen po boku dalších hereček, zpěvaček i modelek.
    Elle Fanning se objevila v podzimní kampani značky Alexander McQueen po boku dalších hereček, zpěvaček i modelek.

    Nejnovější kampaň k podzimní kolekci Alexander McQueen nechává vyniknout jednotlivé návrhy. Fotograf David Sims totiž nafotil herečky, modelky i zpěvačky na jednoduchém pozadí. Luxusní kousky pak předvedla mimo jiné také herečka Elle Fanning.

    Podzimní kolekce známé značky Alexander McQueen vzdává hold Johance z Arku. Připomínat ji mají například čistě střižené obleky nebo overaly, doplněné o stříbrné doplňky. Kolekce je rovněž výjimečná tím, že takové návrhy kombinuje s odvážnými a originálně zdobenými šaty. Jedná se zároveň o řadu návrhů, se kterými se letos na jaře módní společnost navrátila na Pařížský týden módy.

    Módnímu světu pak kolekci představila řada modelek, hereček i zpěvaček, jako je Naomi Campbell, Liu Wen, Eva Green, Yseult, Karolina Spakowski nebo Momo Ndiaye. Patří mezi ně také herečka Elle Fanning. Ta v kampani nafocené známým fotografem Davidem Sims oblékla dvouřadé sako s bílou košilí a koženou kravatou. Na druhém snímku má ale na sobě naopak dlouhé splývavé vyšívané šaty s třásněmi.

    Podzimní kolekce má totiž propojovat lidi, oblečení a květiny. Mnohé z návrhů proto obsahují nášivky okvětních lístků. Outfit od Alexander McQueen pak herečka Elle Fanning oblékla také na letošním filmovém festivalu Cannes. Krystaly pošité šaty ovšem doplnila o vlastní styl. Oblékla přes ně totiž růžovou nadýchanou tylovou sukni. Ve světě módy je pak Fanning známá svou rolí ambasadorky pro firmu Cartier.

    Podzimní kampaň Alexander McQueen překvapuje dokonale střiženými obleky, i odvážnými šaty s průstřihy

    Kombinaci obleků a šatů předvedly také ostatní tváře podzimní kolekce. Například supermodelka Naomi Campbell oblékla dlouhé široké kalhoty a doplňující asymetricky střižený korzet. Na dalším snímku se zase objevila v červených šatech s širokými rameny, stojáčkem a průstřihy v místech, kde by jinak splývala jemná sukně. Herečka Eva Green zase předvedla pruhovaný oblek s kravatou, ale také třpytivé šaty doplněné o kotníčkové boty na podpatku.

    Kampaň plná originálních návrhů tak reflektuje dosavadní úspěšný rok módní společnosti. Alexander McQueen slavil úspěch především v květnu, kdy si Kate Middleton oblékla na korunovaci krále Karla III. splývavé šaty navržené právě touhle značkou. Kromě toho si návrhy Alexander McQueen několikrát při příležitosti světové tour Renaissance oblékla také zpěvačka Beyoncé. Společnost rovněž letos vydala novou řadu luxusních vonných svíček.

    Zdroje: WWD, Hypebae, FashionGoneRogue, Instagram, YouTube

    Filmový večer ve stylové společnosti? Nejlepší dokumenty ze světa módy

    0

    Potěšit své módní smysly, něco se naučit a strávit příjemný večer ve společnosti velkých jmen jako Alexander McQueen nebo Valentino Garavani. Příležitost prožít fascinující osudy, kariérní vzestupy i pády a nahlédnout do zákulisí pohlcujícího průmyslu vám poskytnou ty nejlepší dokumenty mapující tento zdánlivě okouzlující svět. Ale je opravdu tak oslnivý? Zjistit to můžete díky našemu seznamu filmových tipů.

    McQueen

    Výjimečný a inspirativní génius s temným pozadím, které ho nakonec doběhlo. Tento dokument představuje osobní a kariérní portrét britského návrháře Alexandra McQueen vyprávěný prostřednictvím rozhovorů s jeho nejbližšími a archivních záběrů. Jeho originalita pomohla zformovat tehdejší neopakovatelný obraz Británie devadesátých let. McQueenův nezapomenutelný a bohatý příběh se odehrává pod režijní taktovkou Iana Bonhôte a Petera Ettedgui.

    Valentino: The Last Emperor

    Filmový štáb strávil dva roky ve snovém světě Valentina Garavani a nashromáždil přes 250 hodin materiálu, aby jej v roce 2008 představil světu. V centru pozornosti je celoživotní partnerství Valentina s Giancarlem Giammetti. Souběžně přináší obraz období, kdy se „poslední císař“ chystal odejít do módního důchodu. Dokument režíroval přispívající autor časopisu Vanity Fair, Matt Tyrnauer.

    The First Monday in May

    První květnové pondělí je snad nejextravagantnější a nejzářivější večer v roce. Osobnosti ze všech sfér se sejdou na jednom červeném koberci v Metropolitním muzeu umění v New Yorku, aby podpořily událost ve znamení nové výstavy Kostýmního institutu. Není to snad Met Gala? Dokument sleduje kurátora Andrewa Bolton a Annu Wintour, jak postupně dávají dohromady očekávaný galavečer a nejnavštěvovanější módní expozici všech dob s názvem „China: Through The Looking Glass“. Režie se ujal Andrew Rossi, který mimo jiné zpracoval do filmové podoby i životopis legendárního módního žurnalisty André Leona Talley.

    7 Days Out

    Netflixový dokument se všeobecně zaměřuje na velké události různého druhu, nicméně jeden díl je věnován i haute couture přehlídce Chanel pro jaro/léto 2018. Módní dům tehdy ještě fungoval pod vizí Karla Lagerfeld. Epizoda seriálu začíná sedm dní před samotnou přehlídkou a vrcholí v den jejího konání. Zachycuje závěrečný tvůrčí proces v ateliérech Chanel i pečlivou organizaci a proměnu interiéru pařížského Grand Palais na základě Lagerfeldovy imaginativní vize. Za režijním vedením stojí Andrew Rossi (opět), Andrew Fried, Robert Richman a Michael John Warren.

    Zdroje: Bleecker Street Media, Valentino Garavani Museum, Apple TV, Chanel

    Nová řada kabelek Ralph Lauren je plná protikladů. RL 888 odráží moderní dobu

    0
    Ralph Lauren vydal novou řadu kabelek s názvem RL 888.
    Ralph Lauren vydal novou řadu kabelek s názvem RL 888.

    Kabelky RL 888 mají podle značky Ralph Lauren reflektovat moderní ženu, která je odvážná, romantická a nadčasová. Skrývají v sobě tedy spoustu protikladů. Zachytila je proto kampaň propojující reálný i digitální svět.

    Ralph Lauren se za pomocí nejnovější kolekce kabelek rozhodl vzdát čest nejen moderní době, ale také New Yorku a jeho architektuře. Tvar „hranatých“ kabelek má totiž připomínat budovy slavného velkoměsta. Číslo 888 v jejich názvu pak odkazuje na adresu vlajkového obchodu Ralph Lauren, tedy Madison Avenue 888. Kabelky jsou pak vyhotovené v několika barvách a vytvořené z krokodýlí nebo telecí kůže.

    Každý kousek byl navíc vyrobený ručně v italském městě Florencie. „Řada RL 888 je testamentem nadčasového umění,“ vysvětlil Ralph Lauren. Mezi typy kabelek pak patří „crossbody“ a mini „crossbody chain“ nebo „top handle“. Do čela kampaně pro novou řadu se pak postavily modelky Anna Ewers a Fei Fei Sun. Kromě fotografií se objevily také v krátkém filmu Outside of Time režírovaného Dianou Kunst.

    Fotografie kampaně pak mají zachycovat protiklady ukryté v designu kabelek. Proti sobě proto staví hladké designové kabelky a tvrdou, téměř nehostinnou krajinu. „Inspiruje mě krása přírody, krajina plná protikladů, kde se setkává obloha a členitý terén,“ popsal reklamu Ralph Lauren. Modelky na sobě proto mají také poměrně minimalistické kousky, například černé šaty, „otrhané“ džíny nebo kovbojské klobouky a boty.

    Pro propagaci nové řady kabelek vytvořil Ralph Lauren virtuální obchod

    Kromě vizuální kampaně se pak Ralph Lauren rozhodl zveřejnit také Dům 888, tedy digitální obchod vytvořený za pomocí CGI. Nikdy předtím přitom takovou technologii pro vizuální propagaci kolekce nepoužil. Zákazníkům umožní vstoupit do virtuálního obchodu, který má několik pokojů. V nich najdou ikonické kousky z archivu známé značky, ale i nejnovější modely kabelek RL 888.

    Jednotlivé návrhy pak klientům předvádí figuríny. Na zdech zase visí různé obrazy nebo slavný citát Ralpha Laurena „Nenavrhuji oblečení, navrhuji sny“. Novou řadu kabelek pak zákaznice dle slavného návrháře unosí při každé příležitosti. „Žena ji může učinit součástí své individuality a vzít si ji k sexy černým šatům nebo otrhanému páru džínů, zatímco bude psát svůj vlastní příběh,“ okomentoval nejnovější modely Ralph Lauren.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, DScene, Instagram, YouTube

    Užitečný průvodce pro uspořádání každého šatníku

    0

    Mezi často odkládané činnosti, na které je třeba si vyhradit čas patří třídění oděvů. Příležitostí pro velký úklid šatníku je mnoho. Začátek nového roku, jarní očista nebo změna ročních období. Kartami do toho všeho může zamíchat i touha po změně stylu. Nejlepší odměnou po celém dni stráveném tříděním je pocit uspořádanosti a spokojenosti. V dobré organizaci vám může pomoci několik ověřených tipů.

    Dejte si záležet na tom, abyste si vyhradili čas

    Všichni to chceme mít rychle za sebou, abychom nemuseli dalšího půl roku vidět hordy oblečení, ale klíčové je věnovat tomu kvalitní čas. Věnujte ve svém diáři jeden den (možná i dva) vyhrazený pro organizaci šatníku. Nespěchejte a stanovte si to jako hlavní prioritu.

    Zdroj: Pexels

    Vytvořte si představu

    Pokud je vaším případem změna stylu, nemůžete vynechat trochu předběžného plánování. Promyslete si, jakým směrem se má obsah vašeho šatníku ubírat. Identifikujte, které kousky do této představy zapadají, a naopak, které už ne. Inspirujte se u ostatních. Co se vám na vašem oblékání líbí a co nikoli? To vše jsou důležité aspekty, které budou později utvářet vaši šatníkovou i osobní identitu.

    Zdroj: Pexels

    Kategorie nepustí

    Tři slova, obyčejná slova. Ano, možná, ne. Při třídění si položte několik otázek. Bez zbytečné nostalgie. Opravdu to potřebuji? Budu to nosit? Líbí se mi to? Pokud jste nějaký kousek nenosili déle než dvě sezóny, je čas ho posunout dál. Pryč by mělo jít také všechno poškozené, ve špatné velikosti, nekvalitní a špatně proporčně padnoucí.

    Zdroj: Pexels

    Strategická organizace

    Nyní můžete svému novému šatníku a vylepšenému já vdechnout nový život. Nesmíte však podcenit organizaci. Častým jevem je pocit, že nemáme co na sebe, i když máme plnou skříň. To je však pouhý klam. Šatstva máme dostatek, jen ho přehlížíme a zapomínáme, že vůbec existuje. Profesionální třídění se opírá o roční období, materiály, příležitosti (pracovní, společenské oblečení, volný čas,…) a barvy. Pro dostatečně dobrý základ však stačí rozdělit oblečení do kategorií typu tričko nebo kalhoty a seřadit je podle barvy.

    Zdroj: Pexels

    Zavěsit, či poskládat? Kdo mi odpoví?

    Hlavní slovo mají materiály. U delikátních a mačkavých látek není třeba váhat a rovnou je zavěsit. Lněné oděvy, šaty, blůzy mají na ramínku zasloužené místo. Těžší materiály, jako jsou úplety, by měly zůstat složené spolu s tričky a džínami.

    Zdroje: The Guardian, Who What Wear

    Nová kampaň Stelly McCartney zachycuje hluboká pouta lidí a koní. S módou je propojila Kendall Jenner

    0
    Modelka Kendall Jenner zazářila ve své první spolupráci s návrhářkou Stellou McCartney.
    Modelka Kendall Jenner zazářila ve své první spolupráci s návrhářkou Stellou McCartney.

    Cílem zimní kolekce Stelly McCartney je zachytit silné vztahy mezi lidmi a koňmi. Kampaň proto nafotila na francouzských solných pláních v Camargue. Region je totiž známý také svými bílými poníky.

    Není žádným překvapením, že se na fotografiích zimní kolekce Stelly McCartney objevily koně. Nejnovější kousky jsou totiž inspirované jezdectvím. O něco více nečekané bylo zapojení Kendall Jenner. S britskou značkou totiž doposud nikdy nepracovala. Podle slavné návrhářky bylo ovšem zapojení slavné modelky jasnou volbou. Stejně jako ona totiž miluje koně, na kterých jezdí od svých 10 let.

    „Věděla jsem, že Stella girl téhle sezóny musí zbožňovat koně tak jako já,“ vysvětlila McCartney. Nejnovější kolekce má totiž za cíl ukázat propojení lidí a koní, a to „optikou Stelliných osobních vztahů a rodiny, umění, historie i moderní doby“. Pro nafocení kampaně si proto známá návrhářka vybrala solné pláně ve francouzském regionu Camargue. Proslavený je mimo jiné také bílými poníky.

    Právě s nimi je Kendall Jenner zachycená na fotografiích vytvořených fotografem Harley Weir. O koně se pak při focení postaral záchranář koní Jean-Francois Pignon, který je vycvičil bez toho, aniž by se jich musel dotýkat. „Harmonie mezi Jenner a poníky Pignona odráží jezdeckou esenci kolekce,“ okomentovala kampaň módní společnost. „Můžete vidět, jak je mezi těmito citlivými bytostmi klidná a oni s ní,“ popsala McCartney Jenner.

    Jezdecká kolekce Stelly McCartney je zároveň jedna z jejích dosud nejvíce udržitelných

    Na fotografiích pak Kendall Jenner s koňmi různými způsoby interaguje. Například na jedné z fotek na jednom z poníků leží. Na sobě má přitom pouze vysoké kozačky a v ruce drží kabelku. Další snímek ji zase zachycuje, jak se ohýbá v impozantním oblouku, zatímco se nad ní jeden z koňů tyčí. Oblečená je do černého body a širokých kalhot z nejnovější kolekce. Návrhy pak různým způsobem zapojují prvky jezdectví, například odkazováním na jezdecké dečky nebo provazy.

    Jezdectvím inspirovanou kolekci Stella McCartney ukázala světu už na letošním Pařížském týdnu módy. Show se rozhodla uspořádat v nejstarší francouzské jezdecké škole Manège Ècole Militaire. Výjimečná je poslední kolekce také tím, že jsou její ready-to-wear kousky z 92 procent tvořeny udržitelnými materiály. Zahrnují například také „kožené“ kabelky vytvořené z odpadů jablek nebo hroznů.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, People, Instagram, YouTube

    Cena za krásu a sebevědomí: Nejdražší zákroky plastické chirurgie

    0
    Beauty Procedure. Portrait Beautiful Young Woman Receiving Hyaluronic Acid Injection. Closeup Of Hands In Gloves Holding Syringe Near Attractive Female Face. Facial Beauty Injections. High Resolution,Image: 664266651, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: yes, Credit line: Profimedia

    Bůh stvořil člověka se svým nejlepším svědomím, ale člověk usoudil, že by to chtělo sem tam vylepšit. A tak začal podnikat v oboru plastické chirurgie. Bylo potřeba něco bádání a přesvědčování, ale nakonec se z toho stal velmi výdělečný byznys, který dnes považujeme za naprosto běžnou součást našich životů.

    Všichni se staráme o své zdraví, abychom vypadali a cítili se co nejlépe. Na přírodní prostředky se však můžeme spoléhat jen tak dlouho, dokud vypadáme mladě. Záleží na našich očekáváních a ideálech krásy. Plastická chirurgie není jen výsadou slavných, vylepšuje se každý, kdo chce ”něco dohnat”. Nejčastěji sebevědomí. Jindy jsou kosmetické operace nutnost.

    V tomto článku ovšem hraje prim naše marnivost, čímž neříkáme, že by na ní bylo něco špatného. Jen budete potřebovat limit na kartě vysoko. Ceny se liší v závislosti na zemi, klinice a její oblíbenosti, ale obecně tyto zákroky plastické chirurgie spadají mezi ty nejdražší.

    Tradiční břišní plastika

    Abdominoplastika je pro všechny, kteří si přejí ploché a rovné bříško, ve skutečnosti ho však mají například poznamenané těhotenstvím nebo výraznou redukcí váhy. Lékař upraví rozestup břišních svalů, odstraní přebytky tukové tkáně a případně i nějaké starší jizvičky. Jestli to chcete pojmout ve velkém, můžete ji rovnou spojit s liposukcí. V nemocnici si poležíte až čtyři dny, rekonvalescence trvá zhruba měsíc.

    Cena: 45 000 – 75 000 Kč a výš

    Foto: Unsplash

    Liposukce

    Záleží na partii, z níž odsáváte tuk, ovšem obecně patří liposukce mezi ty dražší zákroky. Hubnutí bez námahy není zadarmo. Co byste si přáli zeštíhlit – paže, stehna, boky nebo bříško? Zde se nabízí tzv. tumescentní liposukce, ale pozor, oproti ostatním druhům liposukcí se připravte na více modřin, otoků a s tím i delší rekonvalescenci.

    Cena: 35 000 – 50 000 Kč a výš

    Velké zadečky

    Velké půlky jsou v kurzu. Jenže ne každý má hýždě jako Kim Kardashian. Ale můžete si za takové zaplatit. V Americe a Latinské Americe se jedná o velmi populární zákroky, u nás se to zatím snažíme dohnat ve fit centrech. Nicméně kdybyste chtěli Brazilian butt lift, tedy zvětšení hýždí vlastním tukem, je to dražší než zvětšit půlky pomocí implantátů.

    Cena: 55 000 – 80 000 Kč a výš

    Prsa

    Prsa jsou něco jako synonymum pro ženské sebevědomí. Každá chce mít krásná, pevná a velká dle svého gusta. Prsní implantáty nejsou levná záležitost a levně nevyjde ani jejich redukce nebo modelace.

    Cena: 55 000 – 100 000 a výš

    Operace nosu – rhinoplastika

    Nos je výrazným rysem obličeje, jiná velikost nebo tvar dokáže člověka úplně změnit. Ti, kteří nejsou se svým nosem spokojeni, mohou opravit jeho velikost, tvar a symetrii. V závislosti na požadavku může plastický chirurg odstranit kost či chrupavku nebo přidat chrupavčité štěpy. Díky tomu může změnit délku, šířku, špičku a nosní dírky.

    Někdy je rhinoplastika z lékařského hlediska nezbytná, pokud je třeba upravit strukturu nosu u pacienta, který trpí dýchacími problémy.

    Cena: 25 000 – 50 000 Kč a výš

    Foto: Unsplash

    Facelift

    Každý člověk stárne jinak rychle, což je dáno jedinečnou genetikou každého jedince. U někoho se známky stárnutí začnou projevovat už po dvacítce, u jiného až po čtyřicítce nebo padesátce. K těmto změnám dochází proto, že pokožka prochází s přibývajícím věkem několika změnami. Spodní vrstva kůže se ztenčuje. Kolagen a elastin zodpovídají za to, že pokožka je pružná a pevná.

    Tyto dva strukturální proteiny se s přibývajícím věkem vytvářejí méně a ubývají. Výsledkem je, že naše kůže začne ochabovat a objevují se vrásky. Lifting obličeje může zvýšit pevnost kůže a také zničit dvojitou bradu. Většině lidí postačí jenom ten, ale někteří mohou pro lepší celkový vzhled potřebovat také lifting obočí.

    Cena: 40 000 – 55 000 a výš

    Zdroj: Ceo World, Medicom Clinic, Health Grades, Premier Clinic, Signature Clinic

    Módní novinky v kostce: Marc Jacobs se vrací k makeupu, vývoz textilu z Číny poklesl a Boss, Moschino i Louis Vuitton se chlubí novými ambasadory

    0
    Herečka a zpěvačka Tiffany Young se stala novou ambasadorkou značky Moschino.
    Herečka a zpěvačka Tiffany Young se stala novou ambasadorkou značky Moschino.

    Módní svět v úterý zahrnuly zprávy o nových ambasadorech. Novou tváří Moschino se stala zpěvačka a herečka Tiffany Young. Společnost Boss zase přivítala Suki Waterhouse a Patricka Mahomes a Louis Vuitton bude propagovat zpěvák Felix ze skupiny Stray Kids. Novinkou je ale také návrat značky Marc Jacobs k prodeji makeupu a pokles exportů textilu z Číny.

    Fanoušci Marc Jacobs se radují. Jejich oblíbená makeup řada se vrací na trh

    V roce 2021 stáhla značka Marc Jacobs z obchodů svou nabídku řasenek Velvet Noir a dalších makeup produktů. A to přesto, že se jednalo o oblíbenou řadu mnoha jejích fanoušků. Tehdy totiž skončila její dohoda se společností Kendo. Díky rozšířené spolupráci s firmou Coty se ovšem nyní módní společnost opět zapojí do světa krásy. Nová licence má trvat nejméně do roku 2038, očekávané produkty tak firma nabídne nejdříve v roce 2025.

    Boss posílil svou „rodinu“ ambasadorů. Přidá se k ní Suki Waterhouse a Patrick Mahomes

    Podzimní kampaň značky Boss má letos módnímu světu představit modelka Naomi Campbell a Gigi Hadid, zpěvák Maluma a tenista Matteo Berrettini. Nyní se k nim ovšem přidaly dvě nové tváře. Jedná se o zpěvačku a skladatelku Suki Waterhouse a hráče amerického fotbalu Patricka Mahomes. Hvězdní ambasadoři odrážejí také úspěch módní společnosti. V první půlce letošního roku totiž vydělala téměř dvě miliardy eur.

    Moschino má novou tvář. Značku bude zastupovat K-pop zpěvačka a herečka Tiffany Young

    Korejská zpěvačka Tiffany Young se poprvé proslavila roku 2007 jako členka K-pop skupiny Girls‘ Generation. O téměř deset let později ale zahájila sólovou kariéru. Od té doby se také objevila v několika úspěšných filmech. Také proto se nyní stala nejnovější ambasadorkou značky Moschino. „Její přístup k hudbě, filmu a módě perfektně ladí s naším designem a závazkem vytvářet nadčasovou excelenci,“ popsal šéf mateřské společnosti Moschino Massimo Ferretti.

    Z řady K-pop hvězd si vybrala i společnost Louis Vuitton. Zastupovat ji bude zpěvák Felix ze Stray Kids

    Rovněž módní společnost Louis Vuitton má nového ambasadora. Zalíbení ve Felixovi z hudební skupiny Stray Kids našel především kreativní ředitel ženských kolekcí značky Nicolas Ghesquière. „Objevil jsem Felixe, když jsem prezentoval svoji pre-fall kolekci v Soulu,“ vysvětlil. „Okamžitě to mezi námi zajiskřilo. Je tak talentovaný. Miluji jeho energii,“ doplnil. Kromě zpěvu se Felix věnuje také rapu, skládání hudby a tancování. Jeho skupina pak byla loni nominovaná na MTV Video Music Awards.

    Vývoz textilu a oblečení z Číny poklesl. Důvodem je vysoká inflace v Evropě

    V první polovině letošního roku klesl vývoz textilu a oblečení z Číny o 8,35 procenta. Jedná se o jeden z nejprudších propadů od začátku světové pandemie. Exporty oblečení a doplňků se tak dostaly na 68,7 miliardy eur, jelikož spadly o 5,9 procenta. Vývozy textilních materiálů a příze se zase propadl o 10,9 procenta, a to na 62 miliard eur. Důvodem negativního trendu je především trvající inflace v Evropě.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Business of Fashion, Instagram, YouTube

    Na návrat do kanceláře se začnete těšit právě díky těmto trendy kouskům

    0

    Možná už máte za sebou zaslouženou letní dovolenou a možná se na ni teprve chystáte. Začátek září však pokaždé přináší nové příležitosti a další etapu poznamenanou plným pracovním nasazením po klidné prázdninové náladě. Tento návrat k povinnostem má někdy trpkou příchuť, ale lze si ho zpříjemnit alespoň potěšením v podobě oblečení. Jak se říká, dobrý outfit je polovina úspěchu (zejména v práci)!

    Vybírání oblečení do práce…to je umělecká alchymie

    Přechodné období mezi létem stráveným naboso v plavkách a takzvanou zimní hibernací je náročné na přizpůsobení. Zvláště v kanceláři od devíti do pěti. Dokonale si pohrát s outfitem do práce, zohlednit příležitost i počasí, vypadat upraveně, ale bez zbytečné námahy a cítit se sebevědomě. Čistá umělecká alchymie. Existuje mnoho důvodů, proč byste měli investovat do těch správných „office“ kousků a vytvořit si tak elegantní kapsulový šatník, který vám usnadní náročné rozhodování v ranním shonu.

    Obleková vesta

    Pokud se rádi spoléháte na sako, avšak stupně na teploměru šplhají stále výš a výš, stejně seriózně působící alternativou je obleková vesta. Původně představovala prvek pánské módy, ale tyto hranice se stále více stírají, proto se směle porozhlédněte i v pánské sekci. Klasický model má Staud, do skulpturálnějších dimenzí zachází The Frankie Shop.

    Zdroj: Staud, The Frankie Shop

    Krátké oblekové kalhoty

    Klasické oblekové kalhoty jsou bezesporu esenciálním prvkem “ office“ dress kódu. Problém však nastává v horkém počasí. Dobrou zprávou je, že se jich nemusíte zcela vzdávat, stačí zvolit kratší verzi s nádechem elegantních bermud. Tu správnou představu vám dá Cos nebo The Row.

    Zdroj: Cos, The Row

    Denimová pouzdrová sukně

    Džínovina? Do kanceláře? V kombinaci s pouzdrovým střihem, který všemu dodává potřebnou decentnost, se zdá být tou správnou volbou. Případný rozparek je více než přípustný a přináší vizuální ozvláštnění. Ztělesnění noblesy najdete u The Reformation a Alexander McQueen.

    Zdroj: The Reformation, Alexander McQueen

    Mokasíny a bílé ponožky

    Těžko říct, jaký je skutečný důvod, ale zdá se, že bílé ponožky v černých mokasínách mají tendenci evokovat elegantní a chytrý vzhled. Nezapomenutelnou černou klasiku najdete u Miu Miu, stačí ji zkombinovat s ponožkami z organické bavlny od Organic Basics.

    Zdroj: Miu Miu, Organic Basics

    Módní průmysl už nezavírá oči před fotbalovými mistrovstvími světa žen

    0
    FILE PHOTO: Soccer Football - FIFA Women's World Cup Australia and New Zealand 2023 - Final - Spain v England - Stadium Australia, Sydney, Australia - August 20, 2023 Spain's Jennifer Hermoso celebrates after winning the World Cup REUTERS/Amanda Perobelli/File Photo

    Nedělní očekávané finále přineslo vítězství Španělska. V celkovém kontextu však období letošních mistrovství světa představovalo v mezích ženského sportu rozsáhlý posun k lepšímu. Velkou roli v tom sehrála móda, která obrátila pozornost na otázku doposud přehlížené nerovnosti ve srovnání s obdobnými mužskými verzemi. Možná konečně nastala éra fair play.

    Fotbal jako sport pro ženy zůstává v ústraní

    Ženský fotbal zažil svůj historický rozkvět na počátku 20. století. Muži sloužili v tehdy zuřící válce a jediným východiskem z nouze bylo zaměstnání v továrnách. Tento sport pomáhal ženám budovat fyzickou sílu pro těžkou manuální práci, a proto byl veřejně podporován. Začaly také vznikat tovární fotbalové týmy, které se utkávaly ve vzájemných zápasech. Tento impulz však neměl dlouhé trvání, nastalo období zákazu hraní na fotbalových trávnících. Po zhruba půlstoletí stráveném hrou v parcích se ženy mohly na profesionální sportoviště vrátit až v 70. letech. To však automaticky neznamenalo férové podmínky. Přítomny byly stále půjčené, nadměrně velké mužské dresy a veřejné pohrdání.

    Pomalými kroky vpřed

    Klíčovým se stal postoj gigantů, jako jsou Adidas a Nike. Ty v intenzivní spolupráci s jednotlivými národními týmy poprvé v roce 2019 vytvořily přizpůsobené sportovní soupravy. Změny se dotkly siluet, lepší funkčnosti a větší kompatibility například s vlasy svázanými do culíku. Pro tento ročník se Adidas zavázal vyrobit pro každou hráčku z deseti sponzorovaných týmů sportovní podprsenku na míru. Mezerou stále zůstávají kopačky, které jsou spíše přizpůsobené tvaru mužského chodidla.

    Zdroj: Adidas

    Nike x Martin Rose

    Návrhářka Martin Rose ve své nedávné spolupráci s Nike představila kolekci rozpouštějící hranice mezi pohlavími. Epicentrem pozornosti jsou oblekové saka a kalhoty. Vedlejší roli pak hraje trenčkot, tričko a doplňky jako sluneční brýle, rukavice. Nesmí chybět model výjimečných tenisek. Nejlepší možnou publicitu celé kolekci zajistili americké hráčky, které si ji oblékly při příležitosti příchodu na svůj první zápas.

    Zdroj: Nike

    Kampaň Calvins or Nothing

    Nový pohled na světové atletky a fotbalistky přinesla Briana Capozzi v sérii intimních portrétů pro kampaň Calvin Klein. Z fotografií vyzařuje přirozenost, autenticita, vnitřní síla a jiskřivá ženskost. Před objektivem se ocitla americká reprezentantka Alex Morgan i Angličanka Chloe Kelly.

    Zdroje: BBC, WWD, Glamour, Nike