Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    První kampaň nového kreativního ředitele Moschino Adriana Appiolaza zachycuje vše, co slavnou italskou značku definuje. Rozhodl se ji totiž umístit do srdce Milána. Modelky tak pózovaly před slavnými památkami, jako je Duomo nebo věž Velasca. Návrhář je rovněž zachytil při aktivitě, která vás v italském hlavním městě módy rozhodně nemine, tedy nakupování. Oblékl je pak do kousků ze své první kolekce.

    Vedení Moschino se totiž ujal teprve začátkem letošního roku. Bývalý kreativní ředitel Jeremy Scott značku opustil po 10 letech loni v březnu. Jeho původní nástupce Davide Renne, dosazený do pozice loni v říjnu, ovšem jen pár dní po svém nástupu zemřel. Známý italský módní dům tak s čerstvou kampaní konečně startuje novou kapitolu. Reklama proto zároveň odhaluje pozměněnou image značky.

    Zdroj: Moschino

    Návrháři Adrianu Appiolaza se totiž umně podařilo spojit typické Moschino prvky se svým vlastním hravým stylem. Jeho kolekce, odhalená letos v únoru, tak zahrnovala klasické trompe l’oeil návrhy, denim, perly, puntíky nebo motivy mraků. Nechyběla ani řada vtipných kousků, mezi které patří například taška ve tvaru bagety. Nový kreativní ředitel tak zařídil, že duch Franca Moschino značku neopustil.

    Moschino se chystá na očekávaný růst. Připraví dva módní pop-upy

    Adrian Appiolaza napodobil styl zakladatele značky i v samotné kampani. Na některých fotografiích se totiž sám objevil, ovšem pouze v pozadí. Jedná se o zvyk, který započal sám Moschino. Za čerstvou reklamou pak stojí belgický fotograf Willy Vanderperre a stylista Alastair McKimm. Fotografie zveřejnila značka ve středu na svém Instagramu poté, co kompletně smazala veškerý předešlý obsah.

    „Máme velká očekávání pro potenciál naší značky a už nyní začínáme sklízet ovoce naší práce,“ prohlásil pak pro Fashion Network výkonný předseda skupiny Aeffe, pod kterou Moschino spadá, Massimo Ferretti. Společnost také proto na září plánuje dva pop-upy. Jeden přichystá v slavné Galeries Lafayette v Paříži, zatímco druhý otevře v obchodním centru Lotte v Soulu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    První kampaň nového kreativního ředitele Moschino Adriana Appiolaza zachycuje vše, co slavnou italskou značku definuje. Rozhodl se ji totiž umístit do srdce Milána. Modelky tak pózovaly před slavnými památkami, jako je Duomo nebo věž Velasca. Návrhář je rovněž zachytil při aktivitě, která vás v italském hlavním městě módy rozhodně nemine, tedy nakupování. Oblékl je pak do kousků ze své první kolekce.

    Vedení Moschino se totiž ujal teprve začátkem letošního roku. Bývalý kreativní ředitel Jeremy Scott značku opustil po 10 letech loni v březnu. Jeho původní nástupce Davide Renne, dosazený do pozice loni v říjnu, ovšem jen pár dní po svém nástupu zemřel. Známý italský módní dům tak s čerstvou kampaní konečně startuje novou kapitolu. Reklama proto zároveň odhaluje pozměněnou image značky.

    Zdroj: Moschino

    Návrháři Adrianu Appiolaza se totiž umně podařilo spojit typické Moschino prvky se svým vlastním hravým stylem. Jeho kolekce, odhalená letos v únoru, tak zahrnovala klasické trompe l’oeil návrhy, denim, perly, puntíky nebo motivy mraků. Nechyběla ani řada vtipných kousků, mezi které patří například taška ve tvaru bagety. Nový kreativní ředitel tak zařídil, že duch Franca Moschino značku neopustil.

    Moschino se chystá na očekávaný růst. Připraví dva módní pop-upy

    Adrian Appiolaza napodobil styl zakladatele značky i v samotné kampani. Na některých fotografiích se totiž sám objevil, ovšem pouze v pozadí. Jedná se o zvyk, který započal sám Moschino. Za čerstvou reklamou pak stojí belgický fotograf Willy Vanderperre a stylista Alastair McKimm. Fotografie zveřejnila značka ve středu na svém Instagramu poté, co kompletně smazala veškerý předešlý obsah.

    „Máme velká očekávání pro potenciál naší značky a už nyní začínáme sklízet ovoce naší práce,“ prohlásil pak pro Fashion Network výkonný předseda skupiny Aeffe, pod kterou Moschino spadá, Massimo Ferretti. Společnost také proto na září plánuje dva pop-upy. Jeden přichystá v slavné Galeries Lafayette v Paříži, zatímco druhý otevře v obchodním centru Lotte v Soulu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―