Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Loewe odhalil hravou kampaň, spojující celebrity a náhodné postavy, od sportovců po rytíře. Pozornost na sebe přitáhl i Tommy Hilfiger, a to spoluprací se zpěvačkou Jisoo. Florencie v květnu přivítá cruise kolekci Gucci a Šanghaj zase v listopadu pohostí svůj první Global Fashion Summit. L’Oréal pak zklamaly výsledky posledního čtvrtletí.

    Sabato De Sarno vrací Gucci ke kořenům. Cruise kolekci odhalí ve Florencii

    Italská značka Gucci má za sebou bohatou historii. Její zakladatel Guccio Gucci ji totiž založil ve Florencii už v roce 1921. Současný kreativní ředitel Sabato De Sarno se proto rozhodl dědictví módního domu poctít. Svou cruise kolekci pro rok 2026 tak hodlá představit právě v ulicích tohoto proslulého města. Stejný krok přitom učinil v roce 2018 už jeho předchůdce, návrhář Alessandro Michele.

    Třetí čtvrtletí přineslo L’Oréal zklamání. Značka nedosáhla předpokládaného růstu

    Mezi značky, zveřejňující své výsledky z posledních tří měsíců, se zařadil také L’Oréal. Společnost totiž v úterý odhalila, že se jí ve třetím čtvrtletím nepodařilo dosáhnout předpokládaného růstu. Od července do září její prodeje dosáhly hodnoty 10,28 miliardy eur. Jejich růst tak vyšplhal na 3,4 procenta. Analýza firmy Visible Alpha však předpokládala o něco vyššího číslo, a to šest procent.

    Značka Loewe boří hranice očekávaného. Její nová kampaň nestojí pouze na celebritách

    Fotograf Juergen Teller opět dokázal, že patří mezi světové špičky. Pro módní dům Loewe totiž vytvořil nečekaně hravou kampaň. Kromě celebrit v ní hlavní roli hrají i náhodné postavy. Vedle hereček a herců tak zazářil rovněž rytíř, potápěč či taneční pár. „Tellerův pohled přináší pozlátko suchého humoru, přetvářející tradiční studio fotografii,“ popsali pak kampaň zástupci Loewe.

    Zdroj: Loewe

    Šanghaj zažije velké poprvé. Přivítá svůj první udržitelný Global Fashion Summit

    Global Fashion Agenda stojí za světoznámou konferencí, zaměřenou na udržitelnost v módě. Začátkem listopadu se akce s názvem Global Fashion Summit poprvé odehraje i v Šanghaji. Konat se má pod záštitou výstavy China International Import Expo. Jejím cílem bude především pokračování diskuze, kterou odstartoval už poslední summit, uspořádaný letos v květnu v Kodani.

    Tommy Hilfiger přivítal v New Yorku zpěvačku Jisoo. Zpestří jeho podzimní kampaň

    Americký módní dům Tommy Hilfiger rozšířil svou řadu světových ambasadorů. Jeho podzimní kolekci totiž zpropaguje korejská zpěvačka a členka skupiny BlackPink Jisoo. „Nejnovější řada spojuje ženskost s moderní citlivostí, což se mnou hluboce rezonuje,“ okomentovala Jisoo svou čerstvou roli. Na fotografiích se objevuje v klasickém vlněném kabátu, pruhovaném svetru či denim sukni.

    @sooyaas3_ Jisoo is Tommy Hilfiger’s new ambassador #jisoo #jichu #kimjisoo ♬ Talk That Talk – jeansaudios

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Loewe překvapil hravou kampaní a Tommy Hilfiger vítá Jisoo

    ― Reklama ―

    Módní dům Loewe odhalil hravou kampaň, spojující celebrity a náhodné postavy, od sportovců po rytíře. Pozornost na sebe přitáhl i Tommy Hilfiger, a to spoluprací se zpěvačkou Jisoo. Florencie v květnu přivítá cruise kolekci Gucci a Šanghaj zase v listopadu pohostí svůj první Global Fashion Summit. L’Oréal pak zklamaly výsledky posledního čtvrtletí.

    Sabato De Sarno vrací Gucci ke kořenům. Cruise kolekci odhalí ve Florencii

    Italská značka Gucci má za sebou bohatou historii. Její zakladatel Guccio Gucci ji totiž založil ve Florencii už v roce 1921. Současný kreativní ředitel Sabato De Sarno se proto rozhodl dědictví módního domu poctít. Svou cruise kolekci pro rok 2026 tak hodlá představit právě v ulicích tohoto proslulého města. Stejný krok přitom učinil v roce 2018 už jeho předchůdce, návrhář Alessandro Michele.

    Třetí čtvrtletí přineslo L’Oréal zklamání. Značka nedosáhla předpokládaného růstu

    Mezi značky, zveřejňující své výsledky z posledních tří měsíců, se zařadil také L’Oréal. Společnost totiž v úterý odhalila, že se jí ve třetím čtvrtletím nepodařilo dosáhnout předpokládaného růstu. Od července do září její prodeje dosáhly hodnoty 10,28 miliardy eur. Jejich růst tak vyšplhal na 3,4 procenta. Analýza firmy Visible Alpha však předpokládala o něco vyššího číslo, a to šest procent.

    Značka Loewe boří hranice očekávaného. Její nová kampaň nestojí pouze na celebritách

    Fotograf Juergen Teller opět dokázal, že patří mezi světové špičky. Pro módní dům Loewe totiž vytvořil nečekaně hravou kampaň. Kromě celebrit v ní hlavní roli hrají i náhodné postavy. Vedle hereček a herců tak zazářil rovněž rytíř, potápěč či taneční pár. „Tellerův pohled přináší pozlátko suchého humoru, přetvářející tradiční studio fotografii,“ popsali pak kampaň zástupci Loewe.

    Zdroj: Loewe

    Šanghaj zažije velké poprvé. Přivítá svůj první udržitelný Global Fashion Summit

    Global Fashion Agenda stojí za světoznámou konferencí, zaměřenou na udržitelnost v módě. Začátkem listopadu se akce s názvem Global Fashion Summit poprvé odehraje i v Šanghaji. Konat se má pod záštitou výstavy China International Import Expo. Jejím cílem bude především pokračování diskuze, kterou odstartoval už poslední summit, uspořádaný letos v květnu v Kodani.

    Tommy Hilfiger přivítal v New Yorku zpěvačku Jisoo. Zpestří jeho podzimní kampaň

    Americký módní dům Tommy Hilfiger rozšířil svou řadu světových ambasadorů. Jeho podzimní kolekci totiž zpropaguje korejská zpěvačka a členka skupiny BlackPink Jisoo. „Nejnovější řada spojuje ženskost s moderní citlivostí, což se mnou hluboce rezonuje,“ okomentovala Jisoo svou čerstvou roli. Na fotografiích se objevuje v klasickém vlněném kabátu, pruhovaném svetru či denim sukni.

    @sooyaas3_ Jisoo is Tommy Hilfiger’s new ambassador #jisoo #jichu #kimjisoo ♬ Talk That Talk – jeansaudios

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―