Nejnovější módní přehlídka z dílny Pucci rozzářila módní scénu. Italská značka si na rozdíl od své konkurence se svou letošní jarní kolekcí počkala. Odhalila ji tedy dlouho poté, co ruch kolem ostatních shows utichl. Vytvořila tím pro sebe perfektní „skulinku“, která jí o uplynulém víkendu umožnila zaplnit instagramové účty řady módních nadšenců.
Některé módní domy rády vyčnívají z davu. Patří mezi ně mimo jiné rovněž italská společnost Pucci, která svou ready-to-wear kolekci pro letošní jaro odhalila teprve minulý pátek. Tedy dlouho poté, co tak učinila většina ostatních brandů. Umně si tak získala jinak prchavou pozornost módního světa. Kromě načasování přehlídky však může za úspěch děkovat rovněž samotným návrhům.
Kreativní ředitelka Pucci Camille Miceli se tentokrát zaměřila na archivní vzor s názvem Marmo, který použila již ve své první kolekci pro módní dům v roce 2022. Jedná se o potisk snažící se zachytit odlesky slunce na moři. Návrhářka ho tentokrát zpracovala v jemných odstínech žluté, oranžové a růžové. Kolekce tak perfektně zapadla nejen ke zvolené lokaci, ale také pomalu zapadajícímu slunci.





Zdroj: Pucci
Designérka se kolekci pro jaro 2025 rozhodla odhalit v dechberoucím bývalém opatství v Portofinu s názvem La Cervara. Pochází již z 12. století, a tak v současnosti nese titul Národního italského monumentu. Výsledkem byla opravdu perfektní a sofistikovaná souhra elegantní módy, dávné historie a tradiční italské kultury, která o víkendu zaplavila instagramové účty řady módních nadšenců.
Pucci překvapil obměnou palety. Téměř všechny looky protkala černá
Letošní jarní kolekce Pucci se oproti těm předchozím vyznačuje především svými odstíny. V řadě se totiž mnohem častěji objevuje černá. Proplétá se tak většinou looků, které kromě potisku Marmo představily rovněž další tradiční vzory Pucci. Na módním mole nechyběl například potisk Stella, Iride, Orchidee nebo Maddalena. „Měním jejich barvy, ale nikdy ne jména,“ popsala vzory designérka.
Některé z výtvorů, často těsně obepínajících těla modelek, pak téměř připomínaly tetování. Camille Miceli vysvětlila, že tím záměrně odkazovala na výrok návrháře Karla Lagerfelda. Ten kdysi prohlásil, že „nosit Pucci je jako nechat is udělat tetování“. Designérka, působící u italského módního domu už pár let, tak opět dokázala, že perfektně rozumí tradičním kódům své značky.
Zdroje: WWD, YouTube, Instagram