Více

    ― Reklama ―

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Burberry propadl filmové lásce. Letošní letní kampaň věnoval romanci v Londýně

    Módní dům Burberry navzdory mrazu za okny upírá svou pozornost na ještě až příliš vzdálené léto. Kampaň pro letošní teplou sezónu ponořil do oparu lásky. Jejím hlavním motivem je totiž zachytit romantické chvíle v britské metropoli. Reklama proto nese název London in Love. Zároveň se jedná o pokračování projektu It’s always Burberry weather, propagujícího ikonické luxusní kabáty.

    Zdroj: Burberry

    V nejnovější kampani pak zazáří hned několik slavných osobností. Není se čemu divit, Burberry totiž rovněž hodlá zveřejnit sérii sedmi filmů, inspirovanou britskými romantickými komediemi z konce 90. let a začátku milénia. Slavný trenčkot proto oblékla také herečka Kate Winslet nebo herec Richard E Grant. Nechyběla ovšem ani slavná britská topmodelka Naomi Campbell.

    Lily Moss přebírá rodinnou štafetu. Stala se ambasadorkou značky DKNY

    Společnost DKNY mezitím zveřejnila jinou novinku. Za svou nejnovější ambasadorku si totiž vybrala Lily Moss, dceru topmodelky Kate Moss. Dvaadvacetiletá modelka se objeví v kampani, inspirované legendárními filmy, natočenými v New Yorku. Kromě toho přebírá rodinnou štafetu, jelikož její matka pro změnu zazáří v jarní kampani sesterské značky Donna Karan.

    Thom Browne rozevřel křídla. Úspěšně uzavřel Newyorský týden módy

    Poslední přehlídkou letošního prvního Newyorského týdne módy se stala ta z dílny Thom Browne. Návrhář rozhodně nezklamal a odhalil eklektickou kolekci, stále se ale držící pro něj tak typických kódů. Příkladem byly jeho ikonické šedé kostýmky, ovšem v novém „kabátku“. Návrhář si pak za motiv vybral ptactvo, znatelné i v nespočtu origami ptáků, vznášejících se nad hlavami modelek.

    Zdroj: Thom Browne

    Miu Miu oživil ikonickou kabelku Wander. Věnoval jí vlastní film

    Italská značka Miu Miu dosadila do hlavní role nejnovější kampaně kabelku Wander. S pomocí britské režisérky Joanny Hogg o ní natočila speciální snímek, vyprávějící celý její život. Její fanoušci tak získají možnost sledovat její narození, prožívání lidských emocí i konec života, obestřený otázkami o smrti a věčnosti. Film nese název Autobiografia di una Borsetta a odehrává se v Toskánsku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    - Reklama -

    Burberry propadl filmové lásce. Letošní letní kampaň věnoval romanci v Londýně

    Módní dům Burberry navzdory mrazu za okny upírá svou pozornost na ještě až příliš vzdálené léto. Kampaň pro letošní teplou sezónu ponořil do oparu lásky. Jejím hlavním motivem je totiž zachytit romantické chvíle v britské metropoli. Reklama proto nese název London in Love. Zároveň se jedná o pokračování projektu It’s always Burberry weather, propagujícího ikonické luxusní kabáty.

    Zdroj: Burberry

    V nejnovější kampani pak zazáří hned několik slavných osobností. Není se čemu divit, Burberry totiž rovněž hodlá zveřejnit sérii sedmi filmů, inspirovanou britskými romantickými komediemi z konce 90. let a začátku milénia. Slavný trenčkot proto oblékla také herečka Kate Winslet nebo herec Richard E Grant. Nechyběla ovšem ani slavná britská topmodelka Naomi Campbell.

    - Reklama -

    Lily Moss přebírá rodinnou štafetu. Stala se ambasadorkou značky DKNY

    Společnost DKNY mezitím zveřejnila jinou novinku. Za svou nejnovější ambasadorku si totiž vybrala Lily Moss, dceru topmodelky Kate Moss. Dvaadvacetiletá modelka se objeví v kampani, inspirované legendárními filmy, natočenými v New Yorku. Kromě toho přebírá rodinnou štafetu, jelikož její matka pro změnu zazáří v jarní kampani sesterské značky Donna Karan.

    Thom Browne rozevřel křídla. Úspěšně uzavřel Newyorský týden módy

    Poslední přehlídkou letošního prvního Newyorského týdne módy se stala ta z dílny Thom Browne. Návrhář rozhodně nezklamal a odhalil eklektickou kolekci, stále se ale držící pro něj tak typických kódů. Příkladem byly jeho ikonické šedé kostýmky, ovšem v novém „kabátku“. Návrhář si pak za motiv vybral ptactvo, znatelné i v nespočtu origami ptáků, vznášejících se nad hlavami modelek.

    Zdroj: Thom Browne

    Miu Miu oživil ikonickou kabelku Wander. Věnoval jí vlastní film

    Italská značka Miu Miu dosadila do hlavní role nejnovější kampaně kabelku Wander. S pomocí britské režisérky Joanny Hogg o ní natočila speciální snímek, vyprávějící celý její život. Její fanoušci tak získají možnost sledovat její narození, prožívání lidských emocí i konec života, obestřený otázkami o smrti a věčnosti. Film nese název Autobiografia di una Borsetta a odehrává se v Toskánsku.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    Pařížský haute couture week je zpět. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paříž v pondělí přivítala další ze svých exkluzivních haute couture týdnů módy. Odstartovala ho přehlídka z dílny Schiaparelli, která dle návrháře Daniela Roseberry představovala konec jedné kapitoly známé značky. Módní dům Iris Van Herpen pro změnu překvapil návrhy připomínajícími podmořský svět. Součástí jedné z rób se dokonce staly živé řasy.

    Pánové, létu vévodí pyžamo. Pohodlí konečně dostává nový rozměr

    Italské slunce, městské ulice i plážové promenády mají letos jedno společné. Pyžamo. Ne, nejedná se o omyl při ranním venčení psa, ale o jeden z nejvýraznějších trendů letošního Milánského týdne módy. Dolce & Gabbana ve své pánské kolekci pro jaro a léto 2026 udělala z noční uniformy hlavní denní look. Kdo by si kdy pomyslel, že klasický proužkovaný set do postele se stane symbolem moderního stylu?

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Jelly sandals opět na scéně. Módní svět pohlcuje hluboká nostalgie

    Už od začátku letošního roku je jasné, jaký vliv definuje letošní trendy. Jistá cykličnost patřila k módnímu světu odnepaměti, rok 2025 však naplno uchvátila nostalgie. Do šatních skříní se vkrádá touha po hravosti, dávné nevinnosti a autenticitě, které spojujeme s již zapomenutými kousky. Důkazem je i návrat klasických jelly sandals.

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Jacquemus sebral módě opulenci. Navrátil se k venkovským kořenům

    Pařížský týden pánské módy zakončila přehlídka z dílny Jacquemus. Návrhář odhalil svou kolekci pro jaro a léto příštího roku v ohromujících prostorách L'Orangerie ve Versailles. S řadou Le Paysan tentokrát oslavil své venkovské kořeny, jimž vzdal hold lehkými střihy, přírodními materiály a nenucenými siluetami, odkazujícími na jeho domov.

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―