Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    Nenáviděla jsem, když se každoročně na přelomu července a srpna objevily billboardy s nápisy jako: Hola, hola, škola volá či Zpátky do školy. Jako by se mi někdo snažil ukrást zbytek prázdnin. Nejlepší na tomto čase byl alespoň nákup nových školních pomůcek. Ah, ta vůně zbrusu nových tužek a nepopsaných stránek sešitů.

    Je zvláštní, jak nám malé drobnosti dokáží zpříjemnit jinak možná ne tak vyhledávané nadcházející období. A to nejen těm malým z nás, ale i těm velkým. Koneckonců, nikdy dřív nebylo tak důležité, aby naše pracovní koutky působily úchvatně. Když přihlédneme k tomu, že čím dál více lidí pracuje z domova.

    Na učebnice, sešity nebo na cennosti. Batoh nenahradí ani luxusní kabelka

    Kabelka je nenahraditelná, ovšem na učebnice, sešity, notebook a další pomůcky je zkrátka vhodnější batoh. Naštěstí má hodně luxusních značek přinejmenším jeden takový kousek ve svém sortimentu, ať už je to Gucci, Burberry nebo Chloé.

    Zdroj: Farfetch

    Obzvlášť u vytržení jsme z batohu Dolce & Gabbana Kids posetého velkými květy. Vaše holčičky si jej zamilují. Batohy seženete v mnoha provedeních, pro ratolesti do školy, na vysokou nebo elegantní do města na pochůzky. Najděte ten svůj.

    Pouzdro na psací potřeby není jen obal. Slouží i jako motivace

    Tužky a pera se nemůžou jen tak povalovat. Potřebujete samozřejmě penál nebo přinejmenším pouzdro. Cartier je jméno, které si již dlouho spojujeme s luxusem. Vyrábí opulentní kousky, navíc kvalitně zpracované. Možná tak máte doma pár náušnic nebo hodinky, ale už jste prozkoumali jejich řadu psacích potřeb? Kožené pouzdro na tužky Must de Cartier je rozhodně dostatečná motivace k další práci.

    Zdroj: Cartier, Net-a-Porter

    Jako náplň mu bude náramně slušet například kuličkové pero Caran d’Ache. Jejich elegantní zpracování vás přesvědčí o návratu k psaní rukou. Často je navíc různými motivačními „guru“ doporučované. Hravé a veselé duše pak z podzimní deprese vytáhne penál All Over Stickers, za nímž stojí Anya Hindmarch.

    Zapište si to. K organizaci vás přinutí dechberoucí Paříž

    Je něco krásnějšího než podzimní Paříž? Pokud do ní v nadcházejících měsících zrovna nemáte cestu, nevadí. Set dvou Dior notýsků z řady Plan de Paris vás vezme do Paříže kdykoliv, když si budete zrovna potřebovat něco zapsat. Okouzlující motiv graficky stínované mapy Paříže pak zdobí také mnohé další luxusní předměty, od tašky až po lahev na vodu.

    Zdroj: Dior

    Anglická krása na papíře. Zachytit se ji povedlo značce Cambridge Imprint

    Krása se často skrývá v detailech. A barvách. To už dávno pochopila společnost Cambridge Imprint, která je známá svými krásnými výraznými vzory a veselými odstíny. V jejím sortimentu najdete všelijaké psací potřeby, kombinují přímočarost, pečlivost a osobitý anglický cit. Není pochyb, že vám její kousky vykouzlí úsměv na rtech, ať už půjde o obyčejnou tužku, nebo desky na umělecké portfolio.

    Zdroj: Cambridge Imprint

    Mějte o všem přehled. Najdete ho ukrytý v luxusním koženém diáři

    Když přijde na řadu agenda, pravděpodobně vám na mysl přijde klasika Moleskine nebo Smythson. Existuje však ještě jedna velmi elegantní značka, která si zaslouží pozornost. Společnost Aspinal of London založil v roce 2001 původem anglický podnikatel Ian Burton, zatímco její hlavní návrhářkou je jeho manželka Maria Dykalo.

    Zdroj: Smythson, Aspinal of London

    Pravděpodobně si tak zamilujete i jejich kabelky či peněženky. Pro luxusní kožené diáře si ovšem postupně vypěstujete slabost. Na první pohled se jedná o precizní práci. Diáře jsou pak k dispozici v klasických, ale také odvážných tónech.

    Zdroje: Harrods, The English Home, Farfetch, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Luxusní školní pomůcky pro malé i velké. Zatoužíte díky nim po návratu do lavic

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    Nenáviděla jsem, když se každoročně na přelomu července a srpna objevily billboardy s nápisy jako: Hola, hola, škola volá či Zpátky do školy. Jako by se mi někdo snažil ukrást zbytek prázdnin. Nejlepší na tomto čase byl alespoň nákup nových školních pomůcek. Ah, ta vůně zbrusu nových tužek a nepopsaných stránek sešitů.

    Je zvláštní, jak nám malé drobnosti dokáží zpříjemnit jinak možná ne tak vyhledávané nadcházející období. A to nejen těm malým z nás, ale i těm velkým. Koneckonců, nikdy dřív nebylo tak důležité, aby naše pracovní koutky působily úchvatně. Když přihlédneme k tomu, že čím dál více lidí pracuje z domova.

    Na učebnice, sešity nebo na cennosti. Batoh nenahradí ani luxusní kabelka

    Kabelka je nenahraditelná, ovšem na učebnice, sešity, notebook a další pomůcky je zkrátka vhodnější batoh. Naštěstí má hodně luxusních značek přinejmenším jeden takový kousek ve svém sortimentu, ať už je to Gucci, Burberry nebo Chloé.

    Zdroj: Farfetch

    Obzvlášť u vytržení jsme z batohu Dolce & Gabbana Kids posetého velkými květy. Vaše holčičky si jej zamilují. Batohy seženete v mnoha provedeních, pro ratolesti do školy, na vysokou nebo elegantní do města na pochůzky. Najděte ten svůj.

    Pouzdro na psací potřeby není jen obal. Slouží i jako motivace

    Tužky a pera se nemůžou jen tak povalovat. Potřebujete samozřejmě penál nebo přinejmenším pouzdro. Cartier je jméno, které si již dlouho spojujeme s luxusem. Vyrábí opulentní kousky, navíc kvalitně zpracované. Možná tak máte doma pár náušnic nebo hodinky, ale už jste prozkoumali jejich řadu psacích potřeb? Kožené pouzdro na tužky Must de Cartier je rozhodně dostatečná motivace k další práci.

    Zdroj: Cartier, Net-a-Porter

    Jako náplň mu bude náramně slušet například kuličkové pero Caran d’Ache. Jejich elegantní zpracování vás přesvědčí o návratu k psaní rukou. Často je navíc různými motivačními „guru“ doporučované. Hravé a veselé duše pak z podzimní deprese vytáhne penál All Over Stickers, za nímž stojí Anya Hindmarch.

    Zapište si to. K organizaci vás přinutí dechberoucí Paříž

    Je něco krásnějšího než podzimní Paříž? Pokud do ní v nadcházejících měsících zrovna nemáte cestu, nevadí. Set dvou Dior notýsků z řady Plan de Paris vás vezme do Paříže kdykoliv, když si budete zrovna potřebovat něco zapsat. Okouzlující motiv graficky stínované mapy Paříže pak zdobí také mnohé další luxusní předměty, od tašky až po lahev na vodu.

    Zdroj: Dior

    Anglická krása na papíře. Zachytit se ji povedlo značce Cambridge Imprint

    Krása se často skrývá v detailech. A barvách. To už dávno pochopila společnost Cambridge Imprint, která je známá svými krásnými výraznými vzory a veselými odstíny. V jejím sortimentu najdete všelijaké psací potřeby, kombinují přímočarost, pečlivost a osobitý anglický cit. Není pochyb, že vám její kousky vykouzlí úsměv na rtech, ať už půjde o obyčejnou tužku, nebo desky na umělecké portfolio.

    Zdroj: Cambridge Imprint

    Mějte o všem přehled. Najdete ho ukrytý v luxusním koženém diáři

    Když přijde na řadu agenda, pravděpodobně vám na mysl přijde klasika Moleskine nebo Smythson. Existuje však ještě jedna velmi elegantní značka, která si zaslouží pozornost. Společnost Aspinal of London založil v roce 2001 původem anglický podnikatel Ian Burton, zatímco její hlavní návrhářkou je jeho manželka Maria Dykalo.

    Zdroj: Smythson, Aspinal of London

    Pravděpodobně si tak zamilujete i jejich kabelky či peněženky. Pro luxusní kožené diáře si ovšem postupně vypěstujete slabost. Na první pohled se jedná o precizní práci. Diáře jsou pak k dispozici v klasických, ale také odvážných tónech.

    Zdroje: Harrods, The English Home, Farfetch, Instagram

    ― Reklama ―

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―