More

    Nový týden přináší další módní novinky. Příjmy z prodeje luxusních švýcarských hodinek za poslední tři měsíce klesly. Cindy Crawford se vrátila ke značce MCM a nafotila s ní novou kampaň. DKNY se zase připravuje na zveřejnění nové kolekce, zatímco Moleskine odhalí řadu udržitelných batohů. Tváří Louis Vuitton hodinek Tambour se pak stal Bradley Cooper.

    Příjmy z prodeje švýcarských hodinek klesly. Poptávka převýšila nabídku

    Prodeji luxusních švýcarských hodinek v Evropě a Velké Británii se v posledních třech měsících nedařilo tak, jak se očekávalo. Příjmy tak oproti stejnému období loňského roku poklesly o dvě procenta. Skupina Hodinky Švýcarska pak prohlásila, že za pokles může rostoucí poptávka, která převýšila nabídku. Ztráty ovšem vyrovnaly výsledky ze Spojených států amerických, kde prodej vzrostl o sedm procent.

    Firma Moleskine nabídne udržitelnou řadu batohů. Spolupracovala na ní se značkou Redo

    Známá firma Moleskine se zaměřuje především na výrobu kvalitních diářů, plánovačů a psacích potřeb. Tentokrát se ovšem před novým školním rokem rozhodla zaměřit také na batohy. Společně se značkou Redo proto zveřejní novou řadu udržitelných batohů. Vytvořené budou v Itálii ze zbytků látek luxusní firmy. Zároveň se o jejích výrobu postarají sociálně znevýhodnění pracovníci. Společnosti pak hodlají od září nabídnout pouze 500 kusů speciálních batohů.

    Louis Vuitton vydává upravené hodinky Tambour. Jejich tváří se stal Bradley Cooper

    Hodinky Louis Vuitton s názvem Tambour se dočkaly proměny. Jejich vylepšenou verzi nyní v nejnovější kampani propaguje herec a režisér Bradley Cooper. Na fotografiích od fotografa Mario Sorrenti postává u okna. Znázorňovat má muže čekajícího na záhadnou ženu. Reklamu pak známá značka nafotila v muzeu d’Orsay v Paříži. „Jedná se o poctu propojení, která přináší čas,“ okomentovali pak kampaň zástupci značky.

    Cindy Crawford se vrátila do minulosti. Opět si zapózovala pro značku MCM

    Poprvé se v kampaních módní společnosti MCM objevila supermodelka Cindy Crawford v roce 1996. Nyní si pro stejnou firmu zapózovala při focení s fotografem Juergen Teller. V kampani sedí a stojí na hromadě kožených tašek, kabelek a batohů luxusní značky. „Bylo to pro mě nostalgické, cestovat tímto způsobem zpět v čase a připomenout si naši první spolupráci,“ vyjádřila se ke kampani Crawford.

    Nová kampaň DKNY zachycuje New York z různých perspektiv. Město vidí jako zdroj inspirace

    Módní značka DKNY chystá novou podzimní kampaň s názvem DKNY for You. Rozhodla se v ní vyjádřit, jak vidí město New York jako zdroj inspirace. Prozkoumat ho proto hodlá z různých perspektiv. Fotografie tak zachycují modelky na cestě do divadla, při odpočinku v parku nebo na nejnovější výstavě. Klíčovými prvky kolekce jsou koženkové šaty, oversized bundy nebo saténové obleky. Na New York se pak firma zaměřila i v poslední jarní kampani.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Moleskine Official, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Cindy Crawford se vrací v čase s MCM, Moleskine uvede batohy a Bradley Cooper se stal tváří Louis Vuitton hodinek

    Zaposlouchejte se! Výběr nejlepších módních podcastů

    Nastala doba podcastová, kdy si za mikrofony usedají různorodé osobnosti ve snaze přiblížit své příběhy komukoli a kdekoli na světě. Platformy se hemží každodenně přibývajícími epizodami a najít si ten správný podcast v obrovském audio moři může být náročné. Módní podcasty sice možná nejsou tolik populární jako třeba ty z kategorie true crime, ovšem mnohé z nich se vyplatí sledovat kvůli kvantu užitečných informací, načerpání inspirace nebo relaxaci u nenáročných konverzací. Přinášíme vám přehled těch, které splňují ty nejvyšší standardy pro všechny módní posluchače.

    Módní ikony, modelky a trendsetteři kdysi a dnes: Kdo stojí na vrcholu módy?

    Svérázná Miranda Priestly ve filmu Ďábel nosí Pradu během svého minutového monologu o blankytně modré dokonale vystihla řetězec módních trendů. Tento jednoduchý vzorec však již nelze tak snadno aplikovat. Mezi návrháře, celebrity, modelky a it-girls, kteří donedávna určovali chod módy, se do rovnice zamotaly sociální sítě, influenceři a generace Z. Jak moc kontrastní a relevantní je vliv módních ikon a známých osobností na to, co je aktuálně v kurzu, ve srovnání s předchozími dekádami?

    Tom Ford sklidil v Miláně úspěch, Prada předvedla návrhy plné pohybu a Etro oslavilo umění vzorů

    Další den Milánského týdne módy odhalil hned několik z vysoce očekávaných přehlídek. Patřila mezi ně ta od Toma Forda, kterou navrhl nový kreativní ředitel značky Peter Hawkings. Podobné pozornosti se ovšem dočkala také show Prada, která vždy patří mezi ty nejvíce sledované. Změť vzorů pak do jinak "poklidných" barevných palet vnesla společnost Etro.

    Právo ženy na boty! Investujte do těch nejnadčasovějších modelů

    "Každá žena má právo na boty." Alespoň tak zní český název jednoho z ikonických dílů seriálu Sex ve městě. Dnes vám představíme obuv, jejíž šarm bude zářit nejen dnes, ale i za deset let. Od nádherných lodiček až po pohodlné tenisky. Co je spojuje, je nadčasový design, který nezávisí na sezóně, ale září v každém okamžiku. Navíc budete mile překvapeni, jak snadno a rychle dokážete zkombinovat tuto obuv s vaším celkovým outfitem.