Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Nový týden přináší další módní novinky. Příjmy z prodeje luxusních švýcarských hodinek za poslední tři měsíce klesly. Cindy Crawford se vrátila ke značce MCM a nafotila s ní novou kampaň. DKNY se zase připravuje na zveřejnění nové kolekce, zatímco Moleskine odhalí řadu udržitelných batohů. Tváří Louis Vuitton hodinek Tambour se pak stal Bradley Cooper.

    Příjmy z prodeje švýcarských hodinek klesly. Poptávka převýšila nabídku

    Prodeji luxusních švýcarských hodinek v Evropě a Velké Británii se v posledních třech měsících nedařilo tak, jak se očekávalo. Příjmy tak oproti stejnému období loňského roku poklesly o dvě procenta. Skupina Hodinky Švýcarska pak prohlásila, že za pokles může rostoucí poptávka, která převýšila nabídku. Ztráty ovšem vyrovnaly výsledky ze Spojených států amerických, kde prodej vzrostl o sedm procent.

    Firma Moleskine nabídne udržitelnou řadu batohů. Spolupracovala na ní se značkou Redo

    Známá firma Moleskine se zaměřuje především na výrobu kvalitních diářů, plánovačů a psacích potřeb. Tentokrát se ovšem před novým školním rokem rozhodla zaměřit také na batohy. Společně se značkou Redo proto zveřejní novou řadu udržitelných batohů. Vytvořené budou v Itálii ze zbytků látek luxusní firmy. Zároveň se o jejích výrobu postarají sociálně znevýhodnění pracovníci. Společnosti pak hodlají od září nabídnout pouze 500 kusů speciálních batohů.

    Louis Vuitton vydává upravené hodinky Tambour. Jejich tváří se stal Bradley Cooper

    Hodinky Louis Vuitton s názvem Tambour se dočkaly proměny. Jejich vylepšenou verzi nyní v nejnovější kampani propaguje herec a režisér Bradley Cooper. Na fotografiích od fotografa Mario Sorrenti postává u okna. Znázorňovat má muže čekajícího na záhadnou ženu. Reklamu pak známá značka nafotila v muzeu d’Orsay v Paříži. „Jedná se o poctu propojení, která přináší čas,“ okomentovali pak kampaň zástupci značky.

    Cindy Crawford se vrátila do minulosti. Opět si zapózovala pro značku MCM

    Poprvé se v kampaních módní společnosti MCM objevila supermodelka Cindy Crawford v roce 1996. Nyní si pro stejnou firmu zapózovala při focení s fotografem Juergen Teller. V kampani sedí a stojí na hromadě kožených tašek, kabelek a batohů luxusní značky. „Bylo to pro mě nostalgické, cestovat tímto způsobem zpět v čase a připomenout si naši první spolupráci,“ vyjádřila se ke kampani Crawford.

    Nová kampaň DKNY zachycuje New York z různých perspektiv. Město vidí jako zdroj inspirace

    Módní značka DKNY chystá novou podzimní kampaň s názvem DKNY for You. Rozhodla se v ní vyjádřit, jak vidí město New York jako zdroj inspirace. Prozkoumat ho proto hodlá z různých perspektiv. Fotografie tak zachycují modelky na cestě do divadla, při odpočinku v parku nebo na nejnovější výstavě. Klíčovými prvky kolekce jsou koženkové šaty, oversized bundy nebo saténové obleky. Na New York se pak firma zaměřila i v poslední jarní kampani.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Moleskine Official, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Cindy Crawford se vrací v čase s MCM, Moleskine uvede batohy a Bradley Cooper se stal tváří Louis Vuitton hodinek

    Met Gala 2024: Zendaya vynesla dva looky, zabodovaly ovšem i písečné šaty zpěvačky Tyly

    Pro módní svět svátek, pro ostatní všední den. Pověstné první květnové pondělí opět patřilo prestižní události Met Gala. Benefiční galavečer zahájil novou výstavu Costume Institute, Sleeping Beauties: Reawakening Fashion. Samotné téma výstavy doplňoval dresscode večera, Zahrada času, inspirovaný stejnojmennou povídkou.

    Odměňte se v létě stoprocentním luxusem. Ubytujte se jen pár metrů od dechberoucí pláže

    Vysněná luxusní dovolená se odráží nejen v lokaci, ale také ubytování, které si vyberete. Špičkou vytouženého odpočinku u moře jsou proto dechberoucí resorty, umístěné přímo na pláži. Kromě skvělého výhledu ale nabízejí mnohem více, od jedinečného designu po michelinské restaurace až po wellness a spa.

    Denim z Nîmes: Ikonická džínovina vznikla náhodou. Dnes obléká všechny společenské vrstvy

    Dalo by se říct, že ho nosí každý. Znáte snad někoho, kdo by neměl denim ve svém šatníku? Vynález džínoviny a americká značka Levi Strauss jsou pro mnohé možná jedno a totéž. Denim má ale ještě jeden příběh, který začíná ve Francii.

    Výběr letních šatů jako vědecká disciplína. Vyneste ty, které prodlouží a podtrhnou siluetu

    Šaty jsou základním prvkem dámského šatníku, který v letním období nabývá na významu. Jsou lehké, vzdušné a příjemné na těle. Navíc mohou vytvořit neuvěřitelně stylový dojem. Avšak pokud zvolíte nesprávný střih nebo materiál, budou působit zcela opačně, tedy nevkusně až příšerně. Při výběru šatů je proto důležité nejen sledovat aktuální trendy, ale také zvážit, jak daný kousek lichotí vaší postavě, a jak s ní rezonuje.