Více

    ― Reklama ―

    Nový týden přináší další módní novinky. Příjmy z prodeje luxusních švýcarských hodinek za poslední tři měsíce klesly. Cindy Crawford se vrátila ke značce MCM a nafotila s ní novou kampaň. DKNY se zase připravuje na zveřejnění nové kolekce, zatímco Moleskine odhalí řadu udržitelných batohů. Tváří Louis Vuitton hodinek Tambour se pak stal Bradley Cooper.

    Příjmy z prodeje švýcarských hodinek klesly. Poptávka převýšila nabídku

    Prodeji luxusních švýcarských hodinek v Evropě a Velké Británii se v posledních třech měsících nedařilo tak, jak se očekávalo. Příjmy tak oproti stejnému období loňského roku poklesly o dvě procenta. Skupina Hodinky Švýcarska pak prohlásila, že za pokles může rostoucí poptávka, která převýšila nabídku. Ztráty ovšem vyrovnaly výsledky ze Spojených států amerických, kde prodej vzrostl o sedm procent.

    Firma Moleskine nabídne udržitelnou řadu batohů. Spolupracovala na ní se značkou Redo

    Známá firma Moleskine se zaměřuje především na výrobu kvalitních diářů, plánovačů a psacích potřeb. Tentokrát se ovšem před novým školním rokem rozhodla zaměřit také na batohy. Společně se značkou Redo proto zveřejní novou řadu udržitelných batohů. Vytvořené budou v Itálii ze zbytků látek luxusní firmy. Zároveň se o jejích výrobu postarají sociálně znevýhodnění pracovníci. Společnosti pak hodlají od září nabídnout pouze 500 kusů speciálních batohů.

    Louis Vuitton vydává upravené hodinky Tambour. Jejich tváří se stal Bradley Cooper

    Hodinky Louis Vuitton s názvem Tambour se dočkaly proměny. Jejich vylepšenou verzi nyní v nejnovější kampani propaguje herec a režisér Bradley Cooper. Na fotografiích od fotografa Mario Sorrenti postává u okna. Znázorňovat má muže čekajícího na záhadnou ženu. Reklamu pak známá značka nafotila v muzeu d’Orsay v Paříži. „Jedná se o poctu propojení, která přináší čas,“ okomentovali pak kampaň zástupci značky.

    Cindy Crawford se vrátila do minulosti. Opět si zapózovala pro značku MCM

    Poprvé se v kampaních módní společnosti MCM objevila supermodelka Cindy Crawford v roce 1996. Nyní si pro stejnou firmu zapózovala při focení s fotografem Juergen Teller. V kampani sedí a stojí na hromadě kožených tašek, kabelek a batohů luxusní značky. „Bylo to pro mě nostalgické, cestovat tímto způsobem zpět v čase a připomenout si naši první spolupráci,“ vyjádřila se ke kampani Crawford.

    Nová kampaň DKNY zachycuje New York z různých perspektiv. Město vidí jako zdroj inspirace

    Módní značka DKNY chystá novou podzimní kampaň s názvem DKNY for You. Rozhodla se v ní vyjádřit, jak vidí město New York jako zdroj inspirace. Prozkoumat ho proto hodlá z různých perspektiv. Fotografie tak zachycují modelky na cestě do divadla, při odpočinku v parku nebo na nejnovější výstavě. Klíčovými prvky kolekce jsou koženkové šaty, oversized bundy nebo saténové obleky. Na New York se pak firma zaměřila i v poslední jarní kampani.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Moleskine Official, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Cindy Crawford se vrací v čase s MCM, Moleskine uvede batohy a Bradley Cooper se stal tváří Louis Vuitton hodinek

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nový týden přináší další módní novinky. Příjmy z prodeje luxusních švýcarských hodinek za poslední tři měsíce klesly. Cindy Crawford se vrátila ke značce MCM a nafotila s ní novou kampaň. DKNY se zase připravuje na zveřejnění nové kolekce, zatímco Moleskine odhalí řadu udržitelných batohů. Tváří Louis Vuitton hodinek Tambour se pak stal Bradley Cooper.

    - Reklama -

    Příjmy z prodeje švýcarských hodinek klesly. Poptávka převýšila nabídku

    Prodeji luxusních švýcarských hodinek v Evropě a Velké Británii se v posledních třech měsících nedařilo tak, jak se očekávalo. Příjmy tak oproti stejnému období loňského roku poklesly o dvě procenta. Skupina Hodinky Švýcarska pak prohlásila, že za pokles může rostoucí poptávka, která převýšila nabídku. Ztráty ovšem vyrovnaly výsledky ze Spojených států amerických, kde prodej vzrostl o sedm procent.

    Firma Moleskine nabídne udržitelnou řadu batohů. Spolupracovala na ní se značkou Redo

    Známá firma Moleskine se zaměřuje především na výrobu kvalitních diářů, plánovačů a psacích potřeb. Tentokrát se ovšem před novým školním rokem rozhodla zaměřit také na batohy. Společně se značkou Redo proto zveřejní novou řadu udržitelných batohů. Vytvořené budou v Itálii ze zbytků látek luxusní firmy. Zároveň se o jejích výrobu postarají sociálně znevýhodnění pracovníci. Společnosti pak hodlají od září nabídnout pouze 500 kusů speciálních batohů.

    Louis Vuitton vydává upravené hodinky Tambour. Jejich tváří se stal Bradley Cooper

    Hodinky Louis Vuitton s názvem Tambour se dočkaly proměny. Jejich vylepšenou verzi nyní v nejnovější kampani propaguje herec a režisér Bradley Cooper. Na fotografiích od fotografa Mario Sorrenti postává u okna. Znázorňovat má muže čekajícího na záhadnou ženu. Reklamu pak známá značka nafotila v muzeu d’Orsay v Paříži. „Jedná se o poctu propojení, která přináší čas,“ okomentovali pak kampaň zástupci značky.

    - Reklama -

    Cindy Crawford se vrátila do minulosti. Opět si zapózovala pro značku MCM

    Poprvé se v kampaních módní společnosti MCM objevila supermodelka Cindy Crawford v roce 1996. Nyní si pro stejnou firmu zapózovala při focení s fotografem Juergen Teller. V kampani sedí a stojí na hromadě kožených tašek, kabelek a batohů luxusní značky. „Bylo to pro mě nostalgické, cestovat tímto způsobem zpět v čase a připomenout si naši první spolupráci,“ vyjádřila se ke kampani Crawford.

    Nová kampaň DKNY zachycuje New York z různých perspektiv. Město vidí jako zdroj inspirace

    Módní značka DKNY chystá novou podzimní kampaň s názvem DKNY for You. Rozhodla se v ní vyjádřit, jak vidí město New York jako zdroj inspirace. Prozkoumat ho proto hodlá z různých perspektiv. Fotografie tak zachycují modelky na cestě do divadla, při odpočinku v parku nebo na nejnovější výstavě. Klíčovými prvky kolekce jsou koženkové šaty, oversized bundy nebo saténové obleky. Na New York se pak firma zaměřila i v poslední jarní kampani.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Moleskine Official, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Na Loro Piana dohlíží soud. Značka čelí podezření ze zneužívání pracovníků

    Další italská značka se ocitla pod dohledem Milánského soudu. Tentokrát se jedná o módní dům Loro Piana, jenž je podezřelý ze zneužívání pracovníků ve svém dodavatelském řetězci. Značka měla spolupracovat s výrobci, kteří zaměstnancům neumožnili bezpečné pracovní prostředí. Společnost prohlásila, že si toho nebyla vědomá.

    Pinterest vydal první report pro muže. Odhalil jejich měnící se maskulinitu

    Mileniálové a generace Z přepisují, co znamená maskulinita. Naznačuje to nedávno vydaný report platformy Pinterest. Vydala totiž první studii popisující nejčastější vyhledávání jejích mužských uživatelů. Ti se čím dál více zajímají o self care, wellness a zdravý životní styl. Zajímá je ale také móda, DIY a moderní technologie nebo jak být lepším rodičem.

    Nuda není možnost. Když estetiku quiet luxury uchopíte správně

    Že luxus nemusí křičet víme už dlouho. Na scéně je proto čím dál oblíbenější quiet luxury, tedy nejen módní, ale především životní styl. Odpověď na přehlcenost trendy a sezónními výstřelky leží v diskrétní eleganci. Pozor, nemusí ovšem znamenat unylou nudu. Promyšlený tichý luxus umí osvěžit šatník a otáčet hlavy kolemjdoucích.

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Pařížský haute couture week je zpět. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paříž v pondělí přivítala další ze svých exkluzivních haute couture týdnů módy. Odstartovala ho přehlídka z dílny Schiaparelli, která dle návrháře Daniela Roseberry představovala konec jedné kapitoly známé značky. Módní dům Iris Van Herpen pro změnu překvapil návrhy připomínajícími podmořský svět. Součástí jedné z rób se dokonce staly živé řasy.

    Pánové, létu vévodí pyžamo. Pohodlí konečně dostává nový rozměr

    Italské slunce, městské ulice i plážové promenády mají letos jedno společné. Pyžamo. Ne, nejedná se o omyl při ranním venčení psa, ale o jeden z nejvýraznějších trendů letošního Milánského týdne módy. Dolce & Gabbana ve své pánské kolekci pro jaro a léto 2026 udělala z noční uniformy hlavní denní look. Kdo by si kdy pomyslel, že klasický proužkovaný set do postele se stane symbolem moderního stylu?

    Co spojuje Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadní momenty Jonathana Anderson

    Málokdo dnes v módě překvapuje tak rafinovaně jako Jonathan Anderson. Irský návrhář, jenž opustil Loewe a přechází do čela módního impéria Dior, za sebou zanechává sbírku momentů, které se vryly do paměti módních fanoušků i internetu. Jeho tvorba je plná ironie, symboliky a balancování mezi uměním a nositelností. Právě to dělá Andersona jedním z nejzásadnějších návrhářů poslední dekády.

    Michael Rider vstoupil do záře reflektorů. Odhalil debut pro Celine

    Další ze slavných módních domů se dočkal nové kapitoly. Nový kreativní ředitel Celine, Michael Rider, odhalil v neděli odpoledne svou debutovou kolekci. Umně v ní spojil tradici značky, její předchozí éry i špetku vlastního stylu. Jedná se o vydařený začátek návrháře, který pro společnost pracoval již dříve, a to pod taktovkou ikonické Phoebe Philo.

    Provoní domov a vyčistí hlavu. Vůně přinášející spirituální zážitek

    Některé vůně dokážou víc než jen provonět domov. Vonné tyčinky, vykuřovadla nebo esenciální oleje zároveň slibují zklidnění mysli a očištění od negativní energie. Jejich používání má kořeny v duchovních tradicích celého světa. Navíc vám doma zastoupí designový doplněk v podobě aroma lampy nebo stylového stojánku.

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―