Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Jižní Korea – místo, kde sídlí nejvlivnější módní scéna v celé Asii. Avantgardní komplety, oversized střihy, dokonalé vrstvení, individualita a sebevědomí. To jsou hlavní pilíře korejské módy. V poslední době se asijské módní scéně dostává uznání na mezinárodním měřítku. Ovlivňuje ji totiž oblíbená K-popová scéna i jihokorejské celebrity. A co z K-fashion dělá tak neodolatelný styl? Umění kombinovat tradiční prvky s evropskými trendy!

    Podle webu Pymnts je Jižní Korea největším odběratelem luxusní módy na světě. Nelze ji tedy nechat bez povšimnutí. Záplavu virálních videí týkajících se korejské kosmetiky v průběhu let zaregistroval snad každý, nicméně s její oblibou postupně vzrůstá i poptávka po korejské módě. Objevte s námi ty nejzajímavější korejské módní velikány a nechte se unést vlnou nejkreativnějších asijských looků!

    Wooyoungmi miluje nízké pasy a oversized střihy

    Módní dům letos slavil své dvacáté výročí od uvedení na trh. Kreativní ředitelka Youngmi Woo v aktuální kolekci hlásá návrat ke svým kořenům. Všechny modely mají podle jejích slov připomínat korejského „cool kluka“ z přelomu tisíciletí. Dominují tu především oversized střihy a nízké pasy. Všechny kousky jsou unisex, tedy pro všechna pohlaví. Značku nejrychleji pořídíte na Farfetch.

    Foto: Wooyoungmi

    YCH prochází denimovou obsesí

    Korejská značka YCH založená v Soulu si letos libuje v atypických střizích. Používá klasické materiály, ale nebojí se je vrstvit či různě kombinovat. Designérka Choon Ho Yoon se zaměřuje pouze na dámskou módu, do které prolíná feministickou náladu a snaží se přenést ryze mužské prvky do nositelné dámské módy.

    Foto: YCH

    Tornádo hvězdných kolaborací má na kontě Gentle Monster

    Králem mezi slunečními brýlemi se stává Gentle Monster. Brand specializující se na stylové eyewear vznikl v roce 2011. A to pod taktovkou designéra Hankook Kim, který svůj podnikatelský plán vymyslel již na dětském táboře. Seznámil se tam totiž s pozdějším investorem. Ani jeden nečekal, že v dospělosti budou vlastnit tak trendy, celebritami opředený, label. Aktuálně se Gentle Monster pyšní kolaborací se zpěvákem KUN.

    Foto: Gentle Monster

    Další kolaborace právě probíhá s francouzským módním domem Maison Margiela. Brýle pořídíte spíše v neutrálních barvách, od černé po tlumeně žluté. Futuristický vzhled doplňují decentní loga domu Margiela.

    Foto: Gentle Monster

    Výherkyně první sezóny netflixového pořadu Next In Fashion – Minju Kim

    Designérka Minju Kim – synonymum módní extáze. Korejka má vystudovaný Samsung Design Institut i Královskou akademii výtvarného umění v Antverpách. Čemuž také její tvorba odpovídá, potvrdil to i již zmíněný netflixový pořad, který bezkonkurenčně vyhrála. Stejně jako H&M Awards. Její extravagantní až utopické modely naprosto zbožňujeme. V aktuální kolekci s názvem FAIRY`S WISH se objevují potisky květin, které návrhům dodávají nádech éterické krásy. Siluety kopírují vílí křídla.

    Foto: Minjukim

    U WE11-DONE vládne punk a impresionismus

    Provokace, anarchistická rebelie a lehká perverze. Tak lze charakterizovat celou letní kolekci. Modely oslavují impresionismus v kombinaci s punkem. Klíčovými prvky se staly PVC sukně, kožené odnímatelné rukávy nebo zdobené silonky. Brand si samozřejmě oblíbila i Billie Eilish, která jakoby vypadla přímo z runwaye.

    Foto: WE11-DONE

    Zdroj: Wikipedie, BOF, Farfetch, Instagram, society-a.com, pymnts.com

    Jižní Korea jako módní hřiště pro odvážné! Vítejte na místě, kde se setkávají tradice s avantgardou

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.