Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Jestliže stále hledáte módní doplněk, který by byl schopný učinit jasné a stručné prohlášení za vás, pak jste ho právě našli. Značky Gentle Monster a Maison Margiela spojily síly, a výsledkem jejich tvůrčí práce je bezpohlavní kolekce brýlí, která je stejně experimentální, jak zní.

    - Reklama -

    O značce Gentle Monster se mluví jako o korejském brýlovém zázraku a s každou další kolekcí nám dokazuje, proč tomu tak je. V minulosti už spolupracovala se jmény jako Coperni či Heron Preston. Teď zaťala drápky do dalšího sousta a za rovnocenného partnera své nejnovější kolekce zvolila francouzský módní dům Maison Margiela.

    YouTube Gentle Monster

    Krásná stvoření

    Na první pohled odvážná estetika brýlí, která zahrnuje veskrze spíš neutrální odstíny barev od základní černé a bílé, přes krémovou po nejvýraznější želvovinovou, se prý inspirovala motýly a příšerkami. Poněkud zvláštní spojení, ale vysvětluje se tím, proč teď před námi leží módní doplněk nadpozemských tvarů. Jedenáct různých slunečních brýlí se pohybuje na pomezí krajně všedních až po přesah do jiné dimenze. Ale jedno hlásají jasně: „Pokud si nás oblékneš, nebudeme tě soudit. Je nám jedno, zda jsi muž, anebo žena. Miluj nás, nos nás, společně splyneme v jeden ikonický element.”

    - Reklama -

    Gentle Monster Official

    Dvě identity – jedno pouzdro

    Řadu, která necílí na jedno konkrétní pohlaví, nýbrž si zakládá na svojí nevyhraněnosti, stvořili John Galliano a Gentle Monster. Pojďme se na ni teď ale podívat víc detailně. Zahrnuje totiž několik prvků značky Margiela, bez kterých by se to samozřejmě neobešlo. Na obroučkách z acetátu je na první pohled viditelný její typický módní podpis, obdélník se čtyřmi výraznými stehy. Ten je i v této podobě do materiálu prošitý. Nebo číslo 8, které odkazuje na kolekci brýlí L’Incognito z roku 2008. To vše stojí vedle sebe spolu se sebevědomým designem. Nikdo nedělá kompromisy, naopak se všichni vzájemně vyzdvihují.

    YouTube Gentle Monster

    - Reklama -

    Nejzásadnější kousky kolekce vás pak překvapí i svojí hravou podstatou. Tyto brýle se totiž nenosí jen jako brýle na očích. Udělat si z nich můžete přímo i čelenku nebo tiáru, čímž krásně vynikne logo v jejich horní části. Pozornost byla věnovaná taktéž speciálnímu balení brýlí. Pouzdro je ručně vyšívané speciální technikou matelassé, čímž nacházíme spojitost s kabelkou Glam Slam.

    Od debutového partnerství francouzské značky s německou společností Mykita, které se uskutečnilo zhruba deset let nazpět, má Gentle Monster tu čest být jejím teprve druhým společníkem co se brýlí týče.

    Gentle Monster Official

    Od brýlí k robotům

    Je toho tolik, co v jednom kusu dokáže avantgardní vize říct. Od jejího uvedení 28. února se v sedmi městech po celém světě: New York, Soul, Peking, Šanghaj, Singapur či Londýn konají až do konce dubna speciální pop-upy, které skýtají nadpozemský prostor, jenž ovládli kolosální animatroničtí roboti. Nicméně velkolepé věci si zaslouží velkolepou show.

    Zdroj: Show Studio, High Snobiety, Gentle Monster

    Když se spojí Maison Margiela a Gentle Monster, vzniknou brýle s posláním

    Jak na viditelné póry? Zmírní je správná skincare rutina

    Ačkoliv se různé beauty značky snaží často propagovat opačné tvrzení, pórů, viditelných, nebo ne, se zbavit nemůžeme. Pro naši pleť totiž vykonávají důležité funkce. I když zvládají jiné nelehké úkoly, stahovat a rozevírat se neumí. Občas se však mohou jevit jako rozšířené. Existuje ale skincare rutina, která podobný stav zmírní.

    Módní novinky v kostce: Gabriela Hearst a Victoria’s Secret odhalily nové kolekce

    Končící pracovní týden si pro milovníky módy nachystal nečekané novinky. Návrhářka Gabriela Hearst zveřejnila kolekci, kterou původně vytvořila pro balet Carmen. Victoria's Secret zase svým fanouškům nabídne speciální řadu Dream. Milán zná svůj program na zářijový týden módy a Zegna Group slaví úspěšné prodeje i zisky.

    Léto v jedné lahvičce. Nechte se opojit vůní květin, citrusů nebo sladkého fíku

    Večerní procházky po pláži, romantické večere s výhledem na moře nebo odpočívání u chladivého bazénu. Všechny podobné prázdninové scénáře si žádají speciální doplněk. Pozvedněte své prosluněné dny na další úroveň s těmi nejoblíbenějšími letními parfémy. Ponoří vás do opojného oparu květin, citrusů, fíků nebo mořské soli.

    Éra Y2K nadále ovlivňuje módní trendy. Capri kalhoty jsou jedním z nejžádanějších kousků letošního léta

    Pro mnohé patří capri kalhoty do kategorie kontroverzních kousků, které by měly raději upadnout v zapomnění. Opak se však stává pravdou, protože módní trendy, inspirované érou Y2K, diktují jejich návrat. Pokud se rozhodnete dát jim druhou šanci, vaším esem v rukávu bude jejich správný styling.

    Kering a LVMH čelí negativním výsledkům. Moncler Group však slaví nárůst zisků

    Luxusní skupina Kering oznámila, že ji v druhé polovině letošního roku nejspíše čeká pokles zisků. Reagovala tím na negativní výsledky její největší společnosti, italské značky Gucci. Rovněž konglomerát LVMH čelí neveselým vyhlídkám, jelikož jeho prodeje v druhém čtvrtletí nedosáhly předpokládaných hodnot. Naopak Moncler Group slaví nečekané zisky.

    Ulehčete si v létě práci. Ladící sety vítězí svou originalitou i jednoduchostí

    Své místo mezi letními trendy právoplatně zaujaly oblíbené co-ord, neboli ladící sety. Milovníky módy si získaly hlavně díky své praktičnosti. Neexistuje snad jednodušší způsob, jak vytvořit perfektní outfit vhodný do neúprosných veder. Zároveň ale nabízí originalitu, a to nejen díky svým neobvyklým střihům a materiálům, ale i nespočtu možných kombinací.

    Seznamte se s módní ikonou Michèle Lamy. Poznáte ji podle potetovaných dlaní a zlatých zubů

    Michèle Lamy je mnohem víc než jen manželka a múza slavného návrháře Ricka Owens. Je to žena, která se vymanila z tradičních uměleckých škatulek a vytvořila si vlastní vesmír, mezi fanoušky známý jako "Lamyland". Jde o svět plný nekonvenční krásy, uměleckého chaosu a hlubokého osobního výrazu, který se zrcadlí v jejím vzhledu a životním stylu.

    Nová vlna přehlídek se blíží. Hlavní města módy odhalila provizorní kalendáře podzimních fashion weeků

    I když si módní svět užívá léto plnými doušky, jak je znát na nekončící řadě luxusních pop-upů, atmosféru týdnů módy nic nenahradí. Začíná se proto těšit na očekávané přehlídky letošního podzimu. New York, Paříž a Londýn už navíc znají provizorní kalendáře svých fashion weeků, a tak začíná být trochu víc jasné, kdy a na jaké shows se připravit.

    Připravte se na brat summer. Prožijte léto ve stylu zpěvačky Charli XCX

    Miláček sociálních sítí a zpěvačka Charli XCX si své publikum nezískala pouze novým brilantním albem Brat a s ním spojenou trendy zářivě zelenou. Vytvořila celistvý životní styl, kterým se letos v létě hodlá řídit nejeden její fanoušek. Dovoluje jim totiž být přesně takoví, jací chtějí. I když to znamená, že budou tak trochu "brat".

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    Tom Ford i Maison Margiela hledají nové ředitele. Peter Hawkings a John Galliano opouští své pozice

    Módní svět překvapily hned dvě novinky týkající se odchodu známých kreativních ředitelů z jejich současných pozic. Peter Hawkings po roce opustí svou vůdčí roli u Toma Forda, tedy módní značky, pro kterou pracoval od jejího založení. Návrhář John Galliano zase po 10 letech ukončí svou tvorbu u módního domu Maison Margiela.

    Seznam nezbytných pánských bot na podzim 2024. Nesmí chybět Lanvin Curb ani New Balance X Miu Miu

    Nacházíme se téměř v polovině letních měsíců, proto je nejvyšší čas poohlédnout se po stylovém obutí na následující sezónu. S podzimem totiž konečně nastoupí i všechny známé zimní kolekce renomovaných designérů, které jsme poprvé spatřili už na jaře. Nové trendy tak žádají jak aktualizaci šatníku, tak botníku.

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Ájurvéda diktuje zdravou a svěží ústní dutinu. Oil pulling oživí vaši ranní dentální hygienu

    Oleje jsou všestranným pomocníkem, a to jak v kuchyni, tak v péči o pleť či vlasy. Ájurvédská medicína je však využívá také v ústní hygieně. Její metoda oil pulling slibuje bělejší zuby, prevenci zubního kazu nebo svěžejší dech. Se svěží ústní dutinou vám pomůže řada rostlinných olejů. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―