Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Při tvorbě letní ready-to-wear kolekce se kreativní ředitel Givenchy Matthew M. Williams nechal inspirovat letním sídlem otce módního domu umístěném v srdci Francouzské riviéry. Do proutěných tašek, jednoduchých plavek i růžových kaftanů ale nechal vstoupit i své kalifornské kořeny.

    Kreativní ředitel Givenchy Matthew M. Williams se před navržením nové kolekce ponořil do archivů luxusní módní společnosti. Zaujala ho mimo jiné přehlídka plavek v New Yorku z roku 1952. Do tvorby letní a plážové ready-to-wear kolekce proto zapojil dědictví známé francouzské značky. Nechal se inspirovat staršími vzory, ale také sídlem Huberta de Givenchy umístěném na pobřeží Saint-Jean-Cap-Ferrat.

    Z kouzla Francouzské riviéry převzal návrhář především jemné barvy a eleganci. Zkombinoval je ovšem s vlastní představou času stráveného u moře. Do nových kousků proto vložil také kus Kalifornie. Návrhy z letní kolekce se tak hodí jak na pláž, tak do města. „Monsieur miloval jih Francie pro tamní chráněnou přírodní krásu a zrelaxovanou eleganci tolik vzdálenou od jeho rušného života v Paříži,“ vysvětlil pro server WWD Williams.

    Mezi jednotlivé kousky tak patří například „slaměná“ verze nové Givenchy kabelky Voyou, boty na klínku známé jako Marshmallow nebo klasické „nákupní“ tašky. Kromě toho kolekci vystihují také různé průstřihy, námořnické proužky, perly, výrazné šperky a detailní tkané makramé. Návrhy zaujmou také jemnou paletou barev od světle růžové po béžovou. Rozbíjí je ale také jednoduché a o něco více „edgy“ šaty, plavky nebo set kraťasů a topu v černé barvě.

    Do nových letních kousků vtiskla značka Givenchy i vzory z 50. let 20. století

    Ve své první swimwear kolekci pro francouzský módní dům využil Williams také len, oblíbenou látku de Givenchyho. Použil ji na návrhy bikin nebo přehozů v černé i pískově béžové barvě. Inspirovat se nechal také dvěma vzory z roku 1955. Trompe l’oeil perly aplikoval na sarongy, kaftany, růžové šaty nebo průhledná trička. Šedý nenápadný vzor inspirovaný ID náhrdelníky se zase objevil na špercích, jako jsou G-Links, Love Locks nebo typické Williamsovy řetízkové náhrdelníky.

    Součástí kolekce jsou tedy i doplňky a šperky včetně náramků, náušnic nebo růžových prstenů doplněných o fialové krystaly Swarovski. Kromě toho značka nejnovější kousky doplnila o speciální štítky s QR kódy. Ty umožňují zákazníkům vyhledat detailní informace o recyklovaných materiálech, procesu balení nebo dodavatelském řetězci. Kolekci zveřejnila společnost online i ve svých buticích v úterý.

    Zdroj: WWD, Nylon, Hypebae, Twitter, Instagram, Givenchy Official

    Givenchy vydal letní kolekci na pláž i do města. Kombinuje Francouzskou riviéru s Kalifornií

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.