More

    Všichni si jistě pamatují květnové Met Gala 2022 a rozruch kolem Kendall Jenner, která se objevila s velmi extravagantním líčením. Tím, co upoutalo pohledy diváků, bylo její zamaskované obočí. Look splnil svůj účel. Vyvolal silnou vlnu diskuzí a kontroverze. Otázkou však bylo, zda se jedná o další z mnoha micro-trends nebo zda se tento způsob úpravy obočí ujme. Uběhlo již více než osm měsíců a bleached brows se stává stále více popular.

    Krátce po Met Gala se bleached brows objevilo na ikonické Marc Jacobs Fall 2022 Ready-to-Wear Show. Při přehlídce se s ním po runway prošly například Bella i Gigi Hadid. Od té doby se na přehlídkách objevovalo stále častěji. Právě značka Marc Jacobs od tohoto líčení neopustila a objevilo se i při předvádění kolekce Spring 2023 Ready-to-Wear. Do svých fashion show jej zakomponovaly i značky Versace nebo Givenchy.

    #bleachedbrows zažilo blow-up také díky Instagramu a TikToku. Známé tváře ze světa beauty influencers využily zajímavé příležitosti a z vytváření neotřelého looku se stala jakási challenge. Výsledek se však u mnoha influencers ujal. Dnes tak můžete líčení, podobná tomu originálnímu od Kendall Jenner, vídat pakticky všude. Také u Lizzo nebo Dove Cameron.

    Mohli jste si povšimnout, že v dnešní době bývají „nové“ trendy často nostalgickým návratem k těm z minulosti. Comeback zažívají především looks z období 90´s / 00´s. Ani v případě bleached brows za tím nehledejte nic jiného. Jedná se o inspiraci trendem skinny brows, nošených právě v období 90. let a přelomu tisíciletí.

    KNOW HOW

    Máte hned dvě možnosti, jak looku dosáhnout.

    Tou první a nezávaznou je zamaskování vašeho přirozeného obočí. V tomto případě jej stačí pouze zafixovat průhledným gelem, nanést vrstvu vysoce krycího korektoru a zakrýt fixačním pudrem.

    @meghancurrrie

    kind of a slay….

    ♬ original sound – shea

    Druhou možností je obočí odbarvit. Výsledný look následně vyžaduje minimum úprav. Tuto proceduru ovšem doporučujeme provést v kosmetickém nebo kadeřnickém salonu. Domácí odbarvování je risk, protože se může stát, že vyberete barvu, která vytvoří nežádoucí žlutý odstín.

    TIP: Bleached brows je nejlepší kombinovat s výrazným očním líčením. Vaše stíny tak krásně vyniknou. Ostatně takový byl i look Kendall Jenner na Met Gala. Zkuste tedy vytvořit nevšední eye make-up například pomocí cut crease.

    Zdroj: Instagram, TikTok

    Bleached brows není pouze záležitostí runway

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.