Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

    Tiffany & Co. objevuje staré poklady. Vydal novou kampaň k nejprestižnějším kouskům

    „Nejnovější kampaň Tiffany & Co. je oslava naší minulosti, současnosti i budoucnosti,“ okomentoval čerstvě vydané fotografie nejdražších kousků slavného šperkařského domu jeho ředitel Anthony Ledru. Jedná se o znovu představení ikonických kousků, jako je například brož Bird on a Rock. Součástí nové kolekce jsou i jedinečné kreace z řady Blue Book 2024: Tiffany Céleste.

    O vizuál se tentokrát postaral fotograf Carlijn Jacobs. Jeho cílem bylo představit historické modely skrze moderní pohled. Kampaň vydala luxusní značka ve chvíli, kdy se na trhu snaží prosadit jako symbol nejvyššího stylu. Snaží se proto mimo jiné kolem své nabídky vytvořit zář Hollywoodu. K vidění tak byla také na uplynulých Oscarech. Její šperky vynesla i letošní výherkyně Mikey Madison.

    Miu Miu propadlo kouzlu historické malby. Proměnilo své fotky v obrazy

    Supermodelka Gigi Hadid spojila síly s Miu Miu ve snaze zviditelnit její ikonické modely kabelek jménem Wander a Arcadie. Foto kampaň pro letošní jaro pak ve čtvrtek doplnily obrazy, odkazující na historickou malbu 20. století. Jedná se o kopii již existujících fotografií z dílny fotografa Stevena Meisel, které tvůrci reklamy následně počítačově upravili tak, aby připomínaly klasickou malbu.

    Zdroj: Miu Miu

    Pitti Uomo zná letošního čestného hosta. Stane se jím japonský designér Issey Miyake

    Tradiční událost Pitti Uomo patří mezi jedny z nejprestižnějších akcí ze světa pánské módy. Každý rok tak kromě řady známých návrhářů přivítá rovněž speciálního čestného hosta. Letos se jím stane renomovaný japonský designér Issey Miyake. „Jsme vděční za příležitost stát se součástí nejoslavovanější akce pánské módy na světě,“ prohlásil. Pitti Uomo letos potrvá od 17. do 20. června.

    Loop vstupuje do světa sportu. Značka se stala oficiálním partnerem závodního týmu F1

    Společnost Loop vybojovala své místo na současném trhu díky speciálním špuntům do uší, slibujícím ochranu před přílišným hlukem, a tedy i lepší koncentraci. Obojí pak potřebuje rovněž britský závodní tým Formule 1 McLaren. Dává tedy smysl, že se právě on stal nejnovějším partnerem Loop. Speciální model špuntů vyzkoušeli rovněž oblíbení závodníci Lando Norris a Oscar Piastri.

    Zdroj: Loop

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Móda v kostce: Miu Miu objevuje kouzlo historické malby a Loop závodí s F1

    Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

    - Reklama -

    Tiffany & Co. objevuje staré poklady. Vydal novou kampaň k nejprestižnějším kouskům

    „Nejnovější kampaň Tiffany & Co. je oslava naší minulosti, současnosti i budoucnosti,“ okomentoval čerstvě vydané fotografie nejdražších kousků slavného šperkařského domu jeho ředitel Anthony Ledru. Jedná se o znovu představení ikonických kousků, jako je například brož Bird on a Rock. Součástí nové kolekce jsou i jedinečné kreace z řady Blue Book 2024: Tiffany Céleste.

    O vizuál se tentokrát postaral fotograf Carlijn Jacobs. Jeho cílem bylo představit historické modely skrze moderní pohled. Kampaň vydala luxusní značka ve chvíli, kdy se na trhu snaží prosadit jako symbol nejvyššího stylu. Snaží se proto mimo jiné kolem své nabídky vytvořit zář Hollywoodu. K vidění tak byla také na uplynulých Oscarech. Její šperky vynesla i letošní výherkyně Mikey Madison.

    Miu Miu propadlo kouzlu historické malby. Proměnilo své fotky v obrazy

    Supermodelka Gigi Hadid spojila síly s Miu Miu ve snaze zviditelnit její ikonické modely kabelek jménem Wander a Arcadie. Foto kampaň pro letošní jaro pak ve čtvrtek doplnily obrazy, odkazující na historickou malbu 20. století. Jedná se o kopii již existujících fotografií z dílny fotografa Stevena Meisel, které tvůrci reklamy následně počítačově upravili tak, aby připomínaly klasickou malbu.

    - Reklama -

    Zdroj: Miu Miu

    Pitti Uomo zná letošního čestného hosta. Stane se jím japonský designér Issey Miyake

    Tradiční událost Pitti Uomo patří mezi jedny z nejprestižnějších akcí ze světa pánské módy. Každý rok tak kromě řady známých návrhářů přivítá rovněž speciálního čestného hosta. Letos se jím stane renomovaný japonský designér Issey Miyake. „Jsme vděční za příležitost stát se součástí nejoslavovanější akce pánské módy na světě,“ prohlásil. Pitti Uomo letos potrvá od 17. do 20. června.

    Loop vstupuje do světa sportu. Značka se stala oficiálním partnerem závodního týmu F1

    Společnost Loop vybojovala své místo na současném trhu díky speciálním špuntům do uší, slibujícím ochranu před přílišným hlukem, a tedy i lepší koncentraci. Obojí pak potřebuje rovněž britský závodní tým Formule 1 McLaren. Dává tedy smysl, že se právě on stal nejnovějším partnerem Loop. Speciální model špuntů vyzkoušeli rovněž oblíbení závodníci Lando Norris a Oscar Piastri.

    Zdroj: Loop

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―