Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Saint Laurent se vrhá do neprobádaných kulinářských vod. Značka po roční rozsáhlé rekonstrukci znovu otevírá dveře svého designového pařížského butiku Rive Droite, který je známý svým výjimečným sortimentem. Největším překvapením je však jeho suterén, kde se usídlila pobočka slavné losangeleské restaurace Sushi Park.

    Spojení luxusu a japonského stolování. V intimní atmosféře zažijete kouzlo omakase

    Pařížská gastromapa se rozrostla o nové místo. Na adrese 213 Rue Saint-Honoré najdete kromě butiku módního domu Saint Laurent také japonskou restauraci Sushi Park. Kreativní ředitel Anthony Vaccarello a šéfkuchař proslulé restaurace z Los Angeles Peter Park spojili síly a otevřeli její první stálou pařížskou pobočku. Restaurace ale není ve městě módy nováčkem, v roce 2022 zde měla pop-up při tehdejším fashion weeku.

    Zdroj: Saint Laurent

    Hosté si budou moci pochutnat na vyhlášené specialitě Sushi Park, již si oblíbili i Anthony Vaccarello, modelka Kendall Jenner nebo zpěvačka Taylor Swift. Jedná se o takzvané omakase, formu japonského stolování, při níž si zákazník nevybírá pokrm sám. Místo toho se svěří do rukou šéfkuchaře, který připraví několik druhů sezónních a inovativních jídel z exkluzivních a kvalitních surovin.

    Zdroj: Saint Laurent

    Interiér podniku pak plně odpovídá elegantní a vytříbené estetice módního domu. Intimní atmosféru dotváří tmavé dřevěné panely, svíčky a tlumené osvětlení. Vybavení je sice minimalistické, ale zároveň precizně vyladěné tak, aby ztělesňovalo étos Saint Laurent. Samozřejmostí jsou přepychové designové dřevěné stoly a židle v tmavých odstínech.

    Saint Laurent se snaží přiblížit zákazníkům. Pyšní se i vlastním knihkupectvím

    Po nezapomenutelném kulinářském zážitku se hosté mohou vydat do horních pater, kde najdou širokou nabídku kousků Saint Laurent. Butik Rive Droite je totiž známý unikátním sortimentem, který se nedrží striktně jen oblečení. K mání jsou zde stylové zapalovače, knihy, desky či kabelky. Jeho konečnou podobu si vzal na starost Vaccarello. Dechberoucí interiér je proto zařízen nábytkem vytvořeným ve spolupráci s firmou Donald Judd Furniture.

    Transformace butiku ve víceúčelový prostor, kde se spojuje móda, design, kultura a gastronomie, je součástí dlouhodobého úsilí Saint Laurent o posílení identity a diverzifikaci nákupního zážitku. V podobném duchu značka loni otevřela knihkupectví Babylone. Nachází se v sedmém pařížském obvodu a jeho sortiment, opět pod kurátorskou taktovkou Vaccarella, se specializuje zejména na knihy o umění a kultuře.

    Zdroje: Saint Laurent, W Magazine, Hypebeast, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Kulinářský zážitek à la Saint Laurent. V butiku Rive Droite vznikla pobočka Sushi Park

    Saint Laurent se vrhá do neprobádaných kulinářských vod. Značka po roční rozsáhlé rekonstrukci znovu otevírá dveře svého designového pařížského butiku Rive Droite, který je známý svým výjimečným sortimentem. Největším překvapením je však jeho suterén, kde se usídlila pobočka slavné losangeleské restaurace Sushi Park.

    Spojení luxusu a japonského stolování. V intimní atmosféře zažijete kouzlo omakase

    Pařížská gastromapa se rozrostla o nové místo. Na adrese 213 Rue Saint-Honoré najdete kromě butiku módního domu Saint Laurent také japonskou restauraci Sushi Park. Kreativní ředitel Anthony Vaccarello a šéfkuchař proslulé restaurace z Los Angeles Peter Park spojili síly a otevřeli její první stálou pařížskou pobočku. Restaurace ale není ve městě módy nováčkem, v roce 2022 zde měla pop-up při tehdejším fashion weeku.

    Zdroj: Saint Laurent

    Hosté si budou moci pochutnat na vyhlášené specialitě Sushi Park, již si oblíbili i Anthony Vaccarello, modelka Kendall Jenner nebo zpěvačka Taylor Swift. Jedná se o takzvané omakase, formu japonského stolování, při níž si zákazník nevybírá pokrm sám. Místo toho se svěří do rukou šéfkuchaře, který připraví několik druhů sezónních a inovativních jídel z exkluzivních a kvalitních surovin.

    Zdroj: Saint Laurent

    Interiér podniku pak plně odpovídá elegantní a vytříbené estetice módního domu. Intimní atmosféru dotváří tmavé dřevěné panely, svíčky a tlumené osvětlení. Vybavení je sice minimalistické, ale zároveň precizně vyladěné tak, aby ztělesňovalo étos Saint Laurent. Samozřejmostí jsou přepychové designové dřevěné stoly a židle v tmavých odstínech.

    Saint Laurent se snaží přiblížit zákazníkům. Pyšní se i vlastním knihkupectvím

    Po nezapomenutelném kulinářském zážitku se hosté mohou vydat do horních pater, kde najdou širokou nabídku kousků Saint Laurent. Butik Rive Droite je totiž známý unikátním sortimentem, který se nedrží striktně jen oblečení. K mání jsou zde stylové zapalovače, knihy, desky či kabelky. Jeho konečnou podobu si vzal na starost Vaccarello. Dechberoucí interiér je proto zařízen nábytkem vytvořeným ve spolupráci s firmou Donald Judd Furniture.

    Transformace butiku ve víceúčelový prostor, kde se spojuje móda, design, kultura a gastronomie, je součástí dlouhodobého úsilí Saint Laurent o posílení identity a diverzifikaci nákupního zážitku. V podobném duchu značka loni otevřela knihkupectví Babylone. Nachází se v sedmém pařížském obvodu a jeho sortiment, opět pod kurátorskou taktovkou Vaccarella, se specializuje zejména na knihy o umění a kultuře.

    Zdroje: Saint Laurent, W Magazine, Hypebeast, Instagram

    ― Reklama ―

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od středy 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―