Saint Laurent se vrhá do neprobádaných kulinářských vod. Značka po roční rozsáhlé rekonstrukci znovu otevírá dveře svého designového pařížského butiku Rive Droite, který je známý svým výjimečným sortimentem. Největším překvapením je však jeho suterén, kde se usídlila pobočka slavné losangeleské restaurace Sushi Park.
Spojení luxusu a japonského stolování. V intimní atmosféře zažijete kouzlo omakase
Pařížská gastromapa se rozrostla o nové místo. Na adrese 213 Rue Saint-Honoré najdete kromě butiku módního domu Saint Laurent také japonskou restauraci Sushi Park. Kreativní ředitel Anthony Vaccarello a šéfkuchař proslulé restaurace z Los Angeles Peter Park spojili síly a otevřeli její první stálou pařížskou pobočku. Restaurace ale není ve městě módy nováčkem, v roce 2022 zde měla pop-up při tehdejším fashion weeku.


Zdroj: Saint Laurent
Hosté si budou moci pochutnat na vyhlášené specialitě Sushi Park, již si oblíbili i Anthony Vaccarello, modelka Kendall Jenner nebo zpěvačka Taylor Swift. Jedná se o takzvané omakase, formu japonského stolování, při níž si zákazník nevybírá pokrm sám. Místo toho se svěří do rukou šéfkuchaře, který připraví několik druhů sezónních a inovativních jídel z exkluzivních a kvalitních surovin.


Zdroj: Saint Laurent
Interiér podniku pak plně odpovídá elegantní a vytříbené estetice módního domu. Intimní atmosféru dotváří tmavé dřevěné panely, svíčky a tlumené osvětlení. Vybavení je sice minimalistické, ale zároveň precizně vyladěné tak, aby ztělesňovalo étos Saint Laurent. Samozřejmostí jsou přepychové designové dřevěné stoly a židle v tmavých odstínech.
Saint Laurent se snaží přiblížit zákazníkům. Pyšní se i vlastním knihkupectvím
Po nezapomenutelném kulinářském zážitku se hosté mohou vydat do horních pater, kde najdou širokou nabídku kousků Saint Laurent. Butik Rive Droite je totiž známý unikátním sortimentem, který se nedrží striktně jen oblečení. K mání jsou zde stylové zapalovače, knihy, desky či kabelky. Jeho konečnou podobu si vzal na starost Vaccarello. Dechberoucí interiér je proto zařízen nábytkem vytvořeným ve spolupráci s firmou Donald Judd Furniture.
Transformace butiku ve víceúčelový prostor, kde se spojuje móda, design, kultura a gastronomie, je součástí dlouhodobého úsilí Saint Laurent o posílení identity a diverzifikaci nákupního zážitku. V podobném duchu značka loni otevřela knihkupectví Babylone. Nachází se v sedmém pařížském obvodu a jeho sortiment, opět pod kurátorskou taktovkou Vaccarella, se specializuje zejména na knihy o umění a kultuře.
Zdroje: Saint Laurent, W Magazine, Hypebeast, Instagram