FUP_Pozadi
Více
    Více

      ― Reklama ―

      Jacquemus oznámil, že svou nejnovější kolekci zaznamená výhradně na iPhone. Módní dům následuje nedávný tah návrháře Demna Gvasalia, který svou řadu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a pouze s telefonem. Krok se může na první pohled jevit jako obyčejný marketingový tah, odráží ale hlubší změnu vnímání autenticity, luxusu a prezentace módy.

      Na co jsme byli na módní scéně doposud zvyklí? Na uhlazené kampaně, ve kterých je každý prvek dokonale vyladěn. Tým stylistů, fotografů a osvětlovačů se podílí na jednom společném cíli. Tedy vytvořit esteticky bezchybnou vizi. Karta se ale nyní obrací. Módnímu světu najednou vládnou syrové a spontánní fotky, vypadající, jako by je pořídil kdokoliv s mobilním telefonem v ruce.

      Autenticita jako nové pojetí luxusu. Roli hrají i nízké náklady

      Návrhář Demna Gvasalia i módní dům Jacquemus pochopili, že dnešní publikum už neosloví nedosažitelný luxus v perfektním světle. Místo toho chtějí něco skutečného, přístupného, co působí opravdově. Fotografie pořízené na iPhone mají unikátní blízkost, která přitahuje pozornost. Divák má proto pocit, že je součástí procesu, jako by stál hned vedle návrháře, když stiskl tlačítko spouště.

      Zdroj: Jacquemus

      Dalším zásadním faktorem měnících se marketingových strategií jsou lákající nízké náklady. Co může být efektivnější než návrhář s telefonem v ruce? Žádné velké produkce, žádné hodiny v postprodukci. Jen kreativita a schopnost vidět krásu i v jednoduchosti. Tento přístup tak není jen zajímavý, ale rovněž geniálně praktický.

      A proč lidé tento trend tolik milují? Protože rezonuje s jejich každodenním životem. iPhone se stal nástrojem každého z nás, a když ho používají také přední návrháři, posiluje to dojem, že i luxus dokáže být dosažitelný. Roli hraje rovněž síla sociálních sítí. Fotky pořízené telefonem vypadají přirozeně i na Instagramu, kde většina z nás hledá inspiraci.

      Kouzlo spočívá v jednoduchosti. Stane se z těchto kampaní masivní trend?

      Domy Balenciaga i Jacquemus dokazují, že k vytvoření ikonických snímků není potřeba celý tým profesionálů. Stačí jen telefon, nápad a odvaha vybočit ze zajetých kolejí. S iPhonem si pohrává také fotograf Juergen Teller, který přes něj nafotil kampaň pro Loewe. Nyní se s jeho prací můžete setkat také u Balenciaga.

      Zdroj: Loewe

      V budoucnosti se proto zcela určitě můžeme těšit na více podobných módních kampaní. Díky zmíněným inovativním designérům se totiž z focení na telefon stává nový standard, který redefinuje pravidla módní prezentace. Technologie, autenticita a přístupnost se spojují a přetvářejí to, co považujeme za luxus.

      Zdroje: Instagram

      ― Reklama ―

      iPhone jako nepostradatelná pomůcka módní tvorby. Jacquemus nafotil kolekci pomocí telefonu

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      Jacquemus oznámil, že svou nejnovější kolekci zaznamená výhradně na iPhone. Módní dům následuje nedávný tah návrháře Demna Gvasalia, který svou řadu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a pouze s telefonem. Krok se může na první pohled jevit jako obyčejný marketingový tah, odráží ale hlubší změnu vnímání autenticity, luxusu a prezentace módy.

      - Reklama -

      Na co jsme byli na módní scéně doposud zvyklí? Na uhlazené kampaně, ve kterých je každý prvek dokonale vyladěn. Tým stylistů, fotografů a osvětlovačů se podílí na jednom společném cíli. Tedy vytvořit esteticky bezchybnou vizi. Karta se ale nyní obrací. Módnímu světu najednou vládnou syrové a spontánní fotky, vypadající, jako by je pořídil kdokoliv s mobilním telefonem v ruce.

      Autenticita jako nové pojetí luxusu. Roli hrají i nízké náklady

      Návrhář Demna Gvasalia i módní dům Jacquemus pochopili, že dnešní publikum už neosloví nedosažitelný luxus v perfektním světle. Místo toho chtějí něco skutečného, přístupného, co působí opravdově. Fotografie pořízené na iPhone mají unikátní blízkost, která přitahuje pozornost. Divák má proto pocit, že je součástí procesu, jako by stál hned vedle návrháře, když stiskl tlačítko spouště.

      Zdroj: Jacquemus

      - Reklama -

      Dalším zásadním faktorem měnících se marketingových strategií jsou lákající nízké náklady. Co může být efektivnější než návrhář s telefonem v ruce? Žádné velké produkce, žádné hodiny v postprodukci. Jen kreativita a schopnost vidět krásu i v jednoduchosti. Tento přístup tak není jen zajímavý, ale rovněž geniálně praktický.

      A proč lidé tento trend tolik milují? Protože rezonuje s jejich každodenním životem. iPhone se stal nástrojem každého z nás, a když ho používají také přední návrháři, posiluje to dojem, že i luxus dokáže být dosažitelný. Roli hraje rovněž síla sociálních sítí. Fotky pořízené telefonem vypadají přirozeně i na Instagramu, kde většina z nás hledá inspiraci.

      Kouzlo spočívá v jednoduchosti. Stane se z těchto kampaní masivní trend?

      Domy Balenciaga i Jacquemus dokazují, že k vytvoření ikonických snímků není potřeba celý tým profesionálů. Stačí jen telefon, nápad a odvaha vybočit ze zajetých kolejí. S iPhonem si pohrává také fotograf Juergen Teller, který přes něj nafotil kampaň pro Loewe. Nyní se s jeho prací můžete setkat také u Balenciaga.

      Zdroj: Loewe

      V budoucnosti se proto zcela určitě můžeme těšit na více podobných módních kampaní. Díky zmíněným inovativním designérům se totiž z focení na telefon stává nový standard, který redefinuje pravidla módní prezentace. Technologie, autenticita a přístupnost se spojují a přetvářejí to, co považujeme za luxus.

      Zdroje: Instagram

      ― Reklama ―

      Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

      Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

      Spotify osvěžil dávný trend. Pink Pilates Princess zaplňuje posilovny i mola

      Hudební streamovací služba Spotify s koncem roku hodnotí zvyky svých posluchačů. Loni například udělila milovníkům trendy pozitivního popu nálepku Pink Pilates Princess. Obnovila tak již existující pojem, kdysi dominující platformě TikTok. Životní styl romantizující denní rituály a pilates, se špetkou pastelově růžové, se tak opět prodral na povrch.

      Londýn převzal štafetu. Přivítal další dávku očekávaného týdne módy

      Po nedávném Newyorském týdnu módy přichází na řadu další ze série očekávaných módních událostí. Londýn ve čtvrtek přivítal fashion week, trvající až do pondělí. Oproti předchozím ročníkům je však o téměř den kratší. Chybět na něm bude například show z dílny JW Anderson. Do popředí tak vstoupí značky jako Burberry, Roksanda či Simone Rocha.

      Paříž jako neopakovatelný módní zážitek. Zavítejte na první haute couture výstavu v Louvru

      Zapomeňte na přeplněnou místnost s portrétem Mony Lisy. Muzeum Louvre totiž v lednu uvedlo svou premiérovou módní expozici. Unikátní výstava nazvaná Louvre Couture - Objets d'art, objets de mode v pavilonu dekorativního umění vám odhalí to nejlepší ze světa vysoké módy. Nechybí ani róby ikon jako Balenciaga či Jean Paul Gaultier.

      Alex Consani pokračuje na vzestupu. Mění význam slova modelka

      Uplynulý rok opět ukázal, že i svět zdánlivě podobných modelek dokáže vyprodukovat nečekané překvapení. Tentokrát se jím stala zářící hvězda Alex Consani. Jednadvacetiletá ikona nejen, že získala titul modelky roku, především si získala srdce mnohých milovníků módy. Oceňují na ní její vytříbený vkus, ale především vzácnou hravost, upřímnost a humor.

      Pád rapové ikony. Jak si Kanye West vyšlapal cestu k sebezničení?

      Kdysi inovátor a průkopník hudebního průmyslu, nyní ztělesnění skandálu a nenávisti. Kanye West překročil hranice provokace a jeho činy už nejsou jen excentrickým vyjádřením, ale otevřeným šířením extremismu. Od antisemitismu přes manipulaci se svou ženou až po šokující obsah na sociálních sítích. Jeho pád nabírá neuvěřitelnou rychlost.

      Hvězdy mezi poraženými. Společnosti Hermès a Moncler Group překonaly očekávání

      Módní společnosti začínají hodnotit výsledky z posledního čtvrtletí loňského roku. Navzdory nepříznivým ekonomickým podmínkám se tentokrát na bojovém poli, posetém silnou konkurencí, podařilo zvítězit Hermès a Moncler Group. Obě společnosti totiž úspěšně překonaly odhady analytiků. Do nového roku tak vstupují s čerstvým optimismem.

      Z divočiny přímo na mola. Zvířecí vzory v roce 2025 přitvrzují

      Zvířecí vzory jsou stálice, která nikdy úplně nezmizela. V posledním roce dostala nový impuls, a to díky trendy vlně inspirované mafiánskými manželkami i návratem maximalismu. Svět módy navíc nikdy neusíná na vavřínech, a tak letošek přináší zvířecí vzory v surovější, neotesané a přirozenější podobě. Nezapomněl ale ani na jejich sourozence, kožešinu.

      Temnota, glamour i drama. Khaite FW25 definuje aktuální trendy

      New York Fashion Week přinesl další sezonu plnou ikonických momentů a jedním z vrcholů byla bezpochyby přehlídka Khaite FW25. Catherine Holstein, kreativní síla stojící za značkou, představila kolekci, která dokonale vystihuje, kam se móda v roce 2025 ubírá. Minimalismus se setkal s dramatem, ženskost s maskulinními prvky a tradice s nečekanými detaily. Výsledek? Kolekce, která definuje současný styl. 

      Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

      Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

      Svěží jarní závan ocení i vaše terasa. Zkrášlete ji houpačkou či moderními světly

      První teplé dny, romantické jarní večery a perfektní společnost. Mnozí se nemohou dočkat, až tyto chvíle s přicházejícím jarem nastanou. Pokud na svůj moment čeká i vaše zahrada či terasa, dopřejte jim svěží vylepšení. Ať už se ve velkém vrhnete na obměnu nábytku, nebo jen dodáte atmosféru doplňky, vytvoříte zajisté vaše nejoblíbenější místo.

      Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

      Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

      Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

      Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

      Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

      S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

      Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

      Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

      Řekněte své ano v souladu s trendy. Svatební šaty letos nosí korzety a hladkou siluetu

      Máloco je na seznamu příprav nejdůležitějšího dne tak vzrušující jako svatební šaty. Některé nevěsty mají hned jasno, jiné si dávají s volbou "těch pravých" na čas. Jestliže patříte do druhé skupiny, možná oceníte nápovědu v podobě letošních očekávaných trendů. Dobrou zprávou je, že si na své přijdou minimalistky i milovnice extravagantních prvků.

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―