FUP_Pozadi_black
Více
    Více

      ― Reklama ―

      Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

      Jak bys crotchlessky popsala někomu, kdo o nich nikdy neslyšel? 

      Rozhodla jsem se šít erotické spodní prádlo bez rozkroku a bez vulgarit. Mé kalhotky mají totiž odhalený klín. Snažím se ale dokazovat, že je jde vyrábět opravdu slušně a kvalitně. A že prádlo může být nástroj pro intimitu i pro sebe objevování.

      Co pro tebe znamená, že je něco vulgární?

      Myslím, že jde vždy o kontext, je to takový balíček. Pro mě osobně jde o rovnítko lacinosti. Ne finanční, i levné věci mohou být kvalitní a nevulgární. Ale v tom, že daný objekt vyvolává určitý předsudek ohledně toho, co znamená pojem sexy. Pro mě je prostě vulgárnost nějaká zkratka. Když ten produkt někdo odflákne a nezamýšlí se nad tím, že lidé mají i jinou představu o tom, co je sexy.

      Zdroj: Thu Huong Truong

      Na svých stránkách totiž popisuješ, že je erotické spodní prádlo často vnímáno jako vulgární. Proč jsi se rozhodla to změnit?

      Máme v sobě zakořeněné, že mít sex, chtít ho a mluvit o něm je něco špatného. První reakce na mé prádlo je proto většinou panika. Nemyslím si ale, že je takový postoj naše přirozená podstata, spíše společností vytvořená reakce. Sex se obecně bere jako něco špatného. Prádlo je vnímáno jako vulgární, protože v momentě, kdy se o něj začneme zajímat, dáme okolí signál, že máme sex. Je to veřejné přiznání, že děláme něco, co bychom neměli. 

      Směřují tedy k tvé značce i nějaké negativní reakce?

      Ne, vůbec. Ten šok kolikrát nesouvisí s mou značkou. Jen občas nemám šanci lidem sdělit, že mé prádlo není laciné, ale naopak kvalitní, a že respektuje své nositelky. Když mám čas tvorbu představit, jsou reakce pozitivní. Musím mít tedy prostor si svou značku “obhájit”. 

      Jak by sis přála, aby se majitelky crotchlessek cítily, když je obléknou?

      Samy sebou. Byla jsem zděšená, když jsem zjistila, že jedinou možností je prádlo oblečené na slečně s umělými prsy, velkou pusou a extrémně dlouhými řasami. Někomu to může vyhovovat, ale já jsem se na sebe podívala a řekla si, to přece nejsem já. Přála jsem si umět se postavit za svou sexualitu, ale zároveň být romantická a něžná. To se přece nevylučuje. Každá z nás se však může chtít cítit jinak. Hrát role, pokud je to záměr, je v pořádku. Ale být do nich nacpané, protože jsme na trhu nenašly nic jiného, to ne.

      Zdroj: Thu Huong Truong

      Ještě se vrátím k samotnému názvu Sheio. Jedna z tvých definic je ženské tajemství. Můžeš prozradit, co skrývá?

      Sheio samo o sobě nic neznamená, a tak si k názvu může každý dosadit, co chce. Zachycuje fakt, že kalhotky něco odhalují, ale také skrývají. Je to trochu oxymoron. Ženské tajemství může také evokovat tajné ženské zbraně. Ale taky je tam rovina toho, že jde o něco, o čem se „nemluví“. Ale tak to být nemusí. Schovává se tam více úhlů. 

      Výroba prádla ve výuce návrhářství chybí. Šití jsem si musela odmakat jako každý jiný

      Popsaly jsme, jak Sheio vnímají tvoji zákazníci. Zajímalo by mě ale také, co by na značku řeklo tvé mladší já, které teprve studovalo módní návrhářství?

      Lidé, kteří mě opravdu dobře znali, nebyli mým rozhodnutím Sheio založit vůbec překvapení. Osobně by mě asi víc dostalo to, že nějakou značku vůbec mám. Celou střední a vyšší odbornou školu jsem tvrdila, že firmu nechci. Věděla jsem, že je to strašně náročné, a že člověk většinu času řeší administrativní věci. To prádlo by mě proto asi ani tak nešokovalo.

      Je tvorba spodního prádla něco, co je do výuky módního návrhářství zařazené?

      Ne, vůbec. Studium je hodně zrychlené, a tak spodní prádlo není kolikrát ani v osnovách. Když nás zajímalo, tak nám učitelka ukázala třeba střih na podprsenku. Je to však složité, zvlášť proto, že jsou na prádlo potřeba jiné technologie.

      Zdroj: Sarah Koverová

      Jak ses tedy šití spodního prádla naučila?

      Za pochodu. Samozřejmě mi pomohlo, že nějaké vzdělání mám. Člověk ví, jak model budovat a od čeho se odpíchnout. Díky němu navíc mé střihy zákaznicím opravdu slouží. Nesnažím se ho na ně nacpat, aby se mu přizpůsobily, ale naopak. Když ke mně zákaznice přijde a prádlo si vyzkouší, poznám, jak ho upravit. Ale taky jsem si musela k šicímu stroji sednout a poradit si s tím, že mi chybí určité stroje. To jsem si musela odmakat stejně jako každý jiný.

      Zní to, jako že je tvorba spodního prádla opravdu specifická. Odkud a jakým způsobem sháníš své materiály?

      Ty pro mě představují opravdovou výzvu. Sedím hodiny u počítače a hledám je i v různých jazycích. Nechávám si posílat vzorky a až podle nich je objednávám. Určitě nemůžu nakoupit 30 metrů materiálu jen podle fotky. Měla jsem velkou radost, když jsem v Česku narazila na fabriku, která vyráběla elastické tyly. Bohužel ale po 192 letech letos v lednu skončila. 

      Sleduješ trendy, určující, co se zrovna ve světě spodního prádla nosí?

      Dlouhodobým trendem jsou určitě průsvitné materiály. Oblíbené jsou také harnessy, nemusí se však nutně jednat o BDSM (zkratka pro sadistické erotické představy nebo sexuální chování, pozn. red.). Dříve se totiž vyráběly jen kožené, nyní však jde spíše o doplněk, vytvářený v různých variacích. Pak existují určité mikro trendy, třeba když vyšel seriál Bridgertonovi a všichni se jím inspirovali. U spodního prádla ale není rychlost nových trendů stejná jako u jiných odvětví. 

      O prádlo si říkají i muži. Nechtějí, aby byla partnerka jediná, kdo se do postele hezky obleče

      Kromě crotchlessek vytváříš také třeba harness nebo body. Kam bys chtěla značku posouvat?

      Pro mě je důležité, že značka roste postupně. Možností je ale spoustu. Třeba za 10 let bych mohla začít šít i klasické prádlo. Zatím se mi však pomocí crotchlessek lépe komunikuje můj záměr, a navíc se tím odlišuji od konkurence. Mohla bych nabízet i prádlo pro muže, na které dostávám poptávky docela často.

      Zdroj: Thu Huong Truong

      Uvažovala jsi tedy o tvorbě pro pány? Zvlášť, kdy má v sobě název značky, Sheio, schované jak she (ona), tak he (on).

      Asi by pro něj musela vzniknout oddělená značka. Existují totiž různé motivace. Muž, ať už homosexuální, či heterosexuální, může chtít nosit prádlo pro ženy. Jsou ale také tací, kteří by chtěli jednoduše pěkné pánské prádlo. Aby partnerka nebyla jediná, kdo se do postele hezky obleče. Najednou je tam více rovin, které by se mi špatně komunikovaly společně s těmi ženskými.

      Přijde mi zajímavé, že zmiňuješ i queer zákazníky. Zacílení na ně na českém trhu rovněž chybí.

      U nás se toho asi pořád bojíme. Já bych do něčeho podobného šla ráda, ale vím, že by se mi rozpadla má původní linka, jak už jsem zmiňovala. Pokud by ale moje prádlo chtěla trans žena, tak se s ní samozřejmě ráda domluvím. 

      Máš v hlavě nějakou novinku, kterou bys mohla sdílet?

      Na Valentýna vyjde jak čerstvá kolekce, tak nový produkt. Jsem zvědavá, jestli bude prádlo trefa do černého, nebo ušijeme jen pár kousků.

      Na svém Instagramu kromě fotek sdílíš i svůj pohled na různá sexuální témata. Účet tak bereš jako vlastní komunitu. Proč jsi své sociální sítě takhle uchopila?

      Značka je odrazem mého vnitřního světa a toho, jak bych chtěla, aby reálný svět fungoval. Chci otevřít nůžky, definující pojem normálnosti. Sítě jsou pro mě prostor pro vlastní myšlenky a zpracování blízkých témat. Všechno to dělám tak trochu sobecky, i sama pro sebe (smích). Chtěla bych žít ve světě, kde mateřství neznamená, že jsem přestala být ženou a jsem pouze matkou. Nebo, že v momentě, kdy oslavím 60 let, budu mít pořád touhu zkoušet nové věci. Přála bych si zkrátka, aby byl svět hezčí a otevřenější. 

      Zdroj: Instagram

      ― Reklama ―

      Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebeobjevování, míní Karolína Černá z Sheio

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

      - Reklama -

      Jak bys crotchlessky popsala někomu, kdo o nich nikdy neslyšel? 

      Rozhodla jsem se šít erotické spodní prádlo bez rozkroku a bez vulgarit. Mé kalhotky mají totiž odhalený klín. Snažím se ale dokazovat, že je jde vyrábět opravdu slušně a kvalitně. A že prádlo může být nástroj pro intimitu i pro sebe objevování.

      Co pro tebe znamená, že je něco vulgární?

      - Reklama -

      Myslím, že jde vždy o kontext, je to takový balíček. Pro mě osobně jde o rovnítko lacinosti. Ne finanční, i levné věci mohou být kvalitní a nevulgární. Ale v tom, že daný objekt vyvolává určitý předsudek ohledně toho, co znamená pojem sexy. Pro mě je prostě vulgárnost nějaká zkratka. Když ten produkt někdo odflákne a nezamýšlí se nad tím, že lidé mají i jinou představu o tom, co je sexy.

      Zdroj: Thu Huong Truong

      Na svých stránkách totiž popisuješ, že je erotické spodní prádlo často vnímáno jako vulgární. Proč jsi se rozhodla to změnit?

      Máme v sobě zakořeněné, že mít sex, chtít ho a mluvit o něm je něco špatného. První reakce na mé prádlo je proto většinou panika. Nemyslím si ale, že je takový postoj naše přirozená podstata, spíše společností vytvořená reakce. Sex se obecně bere jako něco špatného. Prádlo je vnímáno jako vulgární, protože v momentě, kdy se o něj začneme zajímat, dáme okolí signál, že máme sex. Je to veřejné přiznání, že děláme něco, co bychom neměli. 

      Směřují tedy k tvé značce i nějaké negativní reakce?

      Ne, vůbec. Ten šok kolikrát nesouvisí s mou značkou. Jen občas nemám šanci lidem sdělit, že mé prádlo není laciné, ale naopak kvalitní, a že respektuje své nositelky. Když mám čas tvorbu představit, jsou reakce pozitivní. Musím mít tedy prostor si svou značku “obhájit”. 

      Jak by sis přála, aby se majitelky crotchlessek cítily, když je obléknou?

      Samy sebou. Byla jsem zděšená, když jsem zjistila, že jedinou možností je prádlo oblečené na slečně s umělými prsy, velkou pusou a extrémně dlouhými řasami. Někomu to může vyhovovat, ale já jsem se na sebe podívala a řekla si, to přece nejsem já. Přála jsem si umět se postavit za svou sexualitu, ale zároveň být romantická a něžná. To se přece nevylučuje. Každá z nás se však může chtít cítit jinak. Hrát role, pokud je to záměr, je v pořádku. Ale být do nich nacpané, protože jsme na trhu nenašly nic jiného, to ne.

      Zdroj: Thu Huong Truong

      Ještě se vrátím k samotnému názvu Sheio. Jedna z tvých definic je ženské tajemství. Můžeš prozradit, co skrývá?

      Sheio samo o sobě nic neznamená, a tak si k názvu může každý dosadit, co chce. Zachycuje fakt, že kalhotky něco odhalují, ale také skrývají. Je to trochu oxymoron. Ženské tajemství může také evokovat tajné ženské zbraně. Ale taky je tam rovina toho, že jde o něco, o čem se „nemluví“. Ale tak to být nemusí. Schovává se tam více úhlů. 

      Výroba prádla ve výuce návrhářství chybí. Šití jsem si musela odmakat jako každý jiný

      Popsaly jsme, jak Sheio vnímají tvoji zákazníci. Zajímalo by mě ale také, co by na značku řeklo tvé mladší já, které teprve studovalo módní návrhářství?

      Lidé, kteří mě opravdu dobře znali, nebyli mým rozhodnutím Sheio založit vůbec překvapení. Osobně by mě asi víc dostalo to, že nějakou značku vůbec mám. Celou střední a vyšší odbornou školu jsem tvrdila, že firmu nechci. Věděla jsem, že je to strašně náročné, a že člověk většinu času řeší administrativní věci. To prádlo by mě proto asi ani tak nešokovalo.

      Je tvorba spodního prádla něco, co je do výuky módního návrhářství zařazené?

      Ne, vůbec. Studium je hodně zrychlené, a tak spodní prádlo není kolikrát ani v osnovách. Když nás zajímalo, tak nám učitelka ukázala třeba střih na podprsenku. Je to však složité, zvlášť proto, že jsou na prádlo potřeba jiné technologie.

      Zdroj: Sarah Koverová

      Jak ses tedy šití spodního prádla naučila?

      Za pochodu. Samozřejmě mi pomohlo, že nějaké vzdělání mám. Člověk ví, jak model budovat a od čeho se odpíchnout. Díky němu navíc mé střihy zákaznicím opravdu slouží. Nesnažím se ho na ně nacpat, aby se mu přizpůsobily, ale naopak. Když ke mně zákaznice přijde a prádlo si vyzkouší, poznám, jak ho upravit. Ale taky jsem si musela k šicímu stroji sednout a poradit si s tím, že mi chybí určité stroje. To jsem si musela odmakat stejně jako každý jiný.

      Zní to, jako že je tvorba spodního prádla opravdu specifická. Odkud a jakým způsobem sháníš své materiály?

      Ty pro mě představují opravdovou výzvu. Sedím hodiny u počítače a hledám je i v různých jazycích. Nechávám si posílat vzorky a až podle nich je objednávám. Určitě nemůžu nakoupit 30 metrů materiálu jen podle fotky. Měla jsem velkou radost, když jsem v Česku narazila na fabriku, která vyráběla elastické tyly. Bohužel ale po 192 letech letos v lednu skončila. 

      Sleduješ trendy, určující, co se zrovna ve světě spodního prádla nosí?

      Dlouhodobým trendem jsou určitě průsvitné materiály. Oblíbené jsou také harnessy, nemusí se však nutně jednat o BDSM (zkratka pro sadistické erotické představy nebo sexuální chování, pozn. red.). Dříve se totiž vyráběly jen kožené, nyní však jde spíše o doplněk, vytvářený v různých variacích. Pak existují určité mikro trendy, třeba když vyšel seriál Bridgertonovi a všichni se jím inspirovali. U spodního prádla ale není rychlost nových trendů stejná jako u jiných odvětví. 

      O prádlo si říkají i muži. Nechtějí, aby byla partnerka jediná, kdo se do postele hezky obleče

      Kromě crotchlessek vytváříš také třeba harness nebo body. Kam bys chtěla značku posouvat?

      Pro mě je důležité, že značka roste postupně. Možností je ale spoustu. Třeba za 10 let bych mohla začít šít i klasické prádlo. Zatím se mi však pomocí crotchlessek lépe komunikuje můj záměr, a navíc se tím odlišuji od konkurence. Mohla bych nabízet i prádlo pro muže, na které dostávám poptávky docela často.

      Zdroj: Thu Huong Truong

      Uvažovala jsi tedy o tvorbě pro pány? Zvlášť, kdy má v sobě název značky, Sheio, schované jak she (ona), tak he (on).

      Asi by pro něj musela vzniknout oddělená značka. Existují totiž různé motivace. Muž, ať už homosexuální, či heterosexuální, může chtít nosit prádlo pro ženy. Jsou ale také tací, kteří by chtěli jednoduše pěkné pánské prádlo. Aby partnerka nebyla jediná, kdo se do postele hezky obleče. Najednou je tam více rovin, které by se mi špatně komunikovaly společně s těmi ženskými.

      Přijde mi zajímavé, že zmiňuješ i queer zákazníky. Zacílení na ně na českém trhu rovněž chybí.

      U nás se toho asi pořád bojíme. Já bych do něčeho podobného šla ráda, ale vím, že by se mi rozpadla má původní linka, jak už jsem zmiňovala. Pokud by ale moje prádlo chtěla trans žena, tak se s ní samozřejmě ráda domluvím. 

      Máš v hlavě nějakou novinku, kterou bys mohla sdílet?

      Na Valentýna vyjde jak čerstvá kolekce, tak nový produkt. Jsem zvědavá, jestli bude prádlo trefa do černého, nebo ušijeme jen pár kousků.

      Na svém Instagramu kromě fotek sdílíš i svůj pohled na různá sexuální témata. Účet tak bereš jako vlastní komunitu. Proč jsi své sociální sítě takhle uchopila?

      Značka je odrazem mého vnitřního světa a toho, jak bych chtěla, aby reálný svět fungoval. Chci otevřít nůžky, definující pojem normálnosti. Sítě jsou pro mě prostor pro vlastní myšlenky a zpracování blízkých témat. Všechno to dělám tak trochu sobecky, i sama pro sebe (smích). Chtěla bych žít ve světě, kde mateřství neznamená, že jsem přestala být ženou a jsem pouze matkou. Nebo, že v momentě, kdy oslavím 60 let, budu mít pořád touhu zkoušet nové věci. Přála bych si zkrátka, aby byl svět hezčí a otevřenější. 

      Zdroj: Instagram

      ― Reklama ―

      Odpočinek mezi kamennými stěnami. Turecké hotely nabízí ubytování uvnitř jeskyně

      Po celém světě najdete nejrozmanitější prostory, ve kterých postupem času vznikly hotely. Čím zvláštnější, tím více turisty lákají. Pro životní zážitek ale ani nemusíte cestovat dlouhé hodiny. V nedalekém Turecku se totiž ubytujete uvnitř jeskyně. Tisíce let staré kamenné dómy nabídnou kontrast mezi historií a luxusem, kterého můžete být součástí.

      Od SoundCloudu k Billboardu. Královna rapu Doechii dobývá hudební i módní svět

      Doechii, vlastním jménem Jaylah Ji'mya Hickmon, je momentálně nejžhavějším jménem světového rapu. Získala první Grammy, její singl Anxiety dobyl hitparády a Billboard ji korunoval Ženou roku 2025. Její smysl pro vizuální storytelling, schopnost diktovat trendy a neústupnost v kreativitě ji staví vedle ikon jako Missy Elliott či Nicki Minaj.

      Luxusní značky dostaly ránu. Módní průmysl čelí kvůli Trumpovi vysokým clům

      Nově ohlášená cla ze strany amerického prezidenta Donalda Trumpa měla na luxusní průmysl okamžitý dopad. Velká část módních značek proto ve čtvrtek zaznamenala propad svých akcií. Většina z nich totiž přesunula svou výrobu do asijských států, čelících jedněm z nejvyšších cel. Americké zákazníky tak nejspíše čeká nepříjemné zdražení.

      Škola módních géniů. Královská akademie výtvarných umění dala světu Antverpskou šestku

      Královská akademie výtvarných umění v Antverpách je synonymem pro kreativitu, odvahu a revoluci v umění. Studoval ji dokonce i Vincent van Gogh, předtím, než se rozhodl vydat vlastní cestou. Nakonec se ovšem škola proslavila hlavně jako kolébka inovativní módy, která dala světu nespočet ikonických návrhářů, a hlavně slavnou Antverpskou šestku.

      Make-upové obaly jako výtvarné umění. S těmito líčidly se na veřejnosti nemusíte stydět

      Ne vždy je obsah kosmetické taštičky v reprezentativním stavu. Ošoupané obaly a nedržící víčka jsou už skoro klasika. Jestli vaše make-upová výbava volá po obměně, vyberte si nové produkty v prvotřídní kvalitě, a navíc s nápaditým vzhledem. Už se nebudete muset stydět vytahovat líčidla na veřejnosti, ostatní vám je budou naopak závidět.

      Jaro volá po prvních výletech. Otevírá dveře luxusním destinacím

      Rychle se blížící jaro v mnohých z nás probouzí touhu po dobrodružství. Vydejte se proto do dalekých krajin, které si nejvíce užijete právě v tomto období. Na teplé sluníčko a zážitky bez davů vábí italský ostrov Capri, ale i o dost vzdálenější Mexico City. Proslulé rozkvetlé třešně si vás získají v Kjóto a milovníky přírody zláká norské město Stavanger.

      Maximalismus má novou tvář. Seznamte se s trendy estetikou Boom Boom

      Opulentní maximalismus opět dobývá módní mola. Nedávné přehlídky dokázaly, že se po několikaleté nadvládě tichého luxusu prodral zase do popředí, a to v podobě takzvané Boom Boom estetiky. Zapomeňte ovšem na nevkusnou logománii, bohatství, ať už domnělé, či opravdové, dejte na odiv pomocí širokých ramen, kožešin nebo zářivých šperků.

      Denimu stále vládnou rifle. Džínovinu však letos obléknete od hlavy až k patě

      Nadčasovou látkou vhodnou do téměř každého šatníku je bez pochyby denim. Materiál původně zamýšlený pro kovboje a dělníky dnes zaplňuje věšáky obchodů v nejrůznějších střizích a barvách. Dávno přitom nezůstává jen u riflí, probojoval se i do dalších oblastí módy. Letošní trendy jsou denim experimentům nakloněny, nenechte si je proto ujít.

      Proč znát Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje se skulpturami

      ​​Issey Miyake je již dávno symbolem nekonvenčního přístupu k módě, ve kterém se technologie střetávají s uměním a tradiční řemeslo s budoucností. Japonský návrhář změnil vnímání oděvu ze statického na dynamický prvek plný formy a experimentu. Dokazuje to i nejnovější řada, která zkoumá vztah těla s oděvem ve formě sochařských kreací.

      Móda v kostce: Miu Miu objevuje kouzlo historické malby a Loop závodí s F1

      Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

      Šeherezádě by přecházel zrak. Návrat palazzo pants vyžaduje přípravu správných kombinací

      Volný pas a široké nohavice. Nejpohodlnější kombinace ve formě kalhot se vrací na scénu. Po palazzo pants jako kdyby se před pár lety slehla zem. Letos se ale očekává jejich návrat, a to v plné výbavě. Kalhoty sultánů nabídnou kromě vzdušného doteku také zábavné barvy i vzory, a dokonce i rozmanitost mezi nabízenými materiály.

      Narozeniny s dotekem luxusu. Pharrell Williams vydává kolekci šampaňského s Moët & Chandon

      Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.

      Tory Burch a Peter Copping bodují. Ocení je letošní ročník SCADstyle

      Módní akce SCADstyle pořádaná The Savannah College of Art and Design tradičně nabídne řadu talentů ze světa módy, beauty i designu. Její součástí je i ocenění návrhářů, zanechávajících na módní scéně významnou stopu. Tentokrát mezi ně patří návrhářka a zakladatelka stejnojmenné značky Tory Burch a kreativní ředitel Lanvin Peter Copping.

      Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

      Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

      Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

      Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―