Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Další známé módní značky zveřejnily své výsledky za poslední pololetí i uplynulé čtvrtletí. Hugo Boss i Ferragamo se tak postavily po bok ostatních společností, hlásících negativní čísla. Stejně jako ony totiž zaznamenaly pokles prodeje a zisků. O něco pozitivnější zprávy oznámil Wrangler, kterému se vyplatily nedávné spolupráce.

    Druhé čtvrtletí Hugo Boss nepřálo. Značka oznámila menší zisky, než analytici očekávali

    Jednou z módních společností, kterým se v uplynulých měsících nedařilo tak, jak odhadovaly, je také Hugo Boss. Módní dům ve čtvrtek zveřejnil své výsledky, odhalující, že jeho provozní zisky v druhém čtvrtletí dosáhly na menší hodnotu, než analytici předpokládali. Místo 81,9 milionu eur se tak vyšplhaly na 70 milionů eur. Oproti stejnému období v loňském roce se tedy propadly o 42 procent.

    Německá společnost přitom už minulý měsíc prohlásila, že pozmění odhady týkající se letošních ročních prodejů a zisků. Za hlavní důvod neveselých čísel označila především klesající poptávku. Známá značka přesto zůstává poměrně pozitivní. „V prvním čtvrtletí jsme zpozorovali další zlepšení příjmů, a to navzdory nevlídnému tržnímu prostředí,“ oznámili totiž ve čtvrtek její zástupci.

    O něco lepší výsledky hlásí Wrangler. Vychází z úspěšných spoluprací

    Naopak skupina Kontoor Brands, vlastnící značky Wrangler a Lee, ve čtvrtek popsala, že do druhého pololetí letošního roku vstupuje „s novým impulsem“. A to navzdory tomu, že její příjmy ve druhém čtvrtletí klesly o jedno procento, a to na 607 milionů dolarů. Úspěch ovšem slaví Wrangler, jehož příjmy naopak vzrostly. Důvodem jsou mimo jiné také nedávné spolupráce s umělci, jako je Lainey Wilson nebo Cody Johnson.

    Pokles poptávky zasáhl i Ferragamo. Módní dům zaznamenal propad příjmů

    Italská společnost Ferragamo oznámila, že v uplynulém pololetí poklesly její příjmy o 12,8 procenta, a to na 523 milionů eur. Loni přitom stejné číslo dosáhlo hodnoty až 600 milionů eur. V druhém čtvrtletí se pak příjmy známé značky propadly o osm procent. Důvodem je, jako u ostatních módních značek, nedostatečná poptávka zákazníků, a to především těch z Číny, potýkajících se s vysokou nezaměstnaností.

    Zdroj: Ferragamo

    Ovšem ani Ferragamo nezoufá a hledá způsoby, jak své výsledky v blížících se měsících vylepšit. „Budeme usilovat o co nejlepší výkon a příjmy, rozšíříme své publikum a posílíme angažovanost zákazníků pomocí nových produktů,“ prohlásil výkonný ředitel značky Marco Gobbetti. Dodal rovněž, že zaznamenal „povzbuzující signál“, a to v podobě nových kolekcí bot a kabelek, které u milovníků módy slaví značný úspěch.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Hugo Boss i Ferragamo hlásí neveselé výsledky. Wrangler se vyplatily nové spolupráce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Další známé módní značky zveřejnily své výsledky za poslední pololetí i uplynulé čtvrtletí. Hugo Boss i Ferragamo se tak postavily po bok ostatních společností, hlásících negativní čísla. Stejně jako ony totiž zaznamenaly pokles prodeje a zisků. O něco pozitivnější zprávy oznámil Wrangler, kterému se vyplatily nedávné spolupráce.

    - Reklama -

    Druhé čtvrtletí Hugo Boss nepřálo. Značka oznámila menší zisky, než analytici očekávali

    Jednou z módních společností, kterým se v uplynulých měsících nedařilo tak, jak odhadovaly, je také Hugo Boss. Módní dům ve čtvrtek zveřejnil své výsledky, odhalující, že jeho provozní zisky v druhém čtvrtletí dosáhly na menší hodnotu, než analytici předpokládali. Místo 81,9 milionu eur se tak vyšplhaly na 70 milionů eur. Oproti stejnému období v loňském roce se tedy propadly o 42 procent.

    Německá společnost přitom už minulý měsíc prohlásila, že pozmění odhady týkající se letošních ročních prodejů a zisků. Za hlavní důvod neveselých čísel označila především klesající poptávku. Známá značka přesto zůstává poměrně pozitivní. „V prvním čtvrtletí jsme zpozorovali další zlepšení příjmů, a to navzdory nevlídnému tržnímu prostředí,“ oznámili totiž ve čtvrtek její zástupci.

    O něco lepší výsledky hlásí Wrangler. Vychází z úspěšných spoluprací

    Naopak skupina Kontoor Brands, vlastnící značky Wrangler a Lee, ve čtvrtek popsala, že do druhého pololetí letošního roku vstupuje „s novým impulsem“. A to navzdory tomu, že její příjmy ve druhém čtvrtletí klesly o jedno procento, a to na 607 milionů dolarů. Úspěch ovšem slaví Wrangler, jehož příjmy naopak vzrostly. Důvodem jsou mimo jiné také nedávné spolupráce s umělci, jako je Lainey Wilson nebo Cody Johnson.

    - Reklama -

    Pokles poptávky zasáhl i Ferragamo. Módní dům zaznamenal propad příjmů

    Italská společnost Ferragamo oznámila, že v uplynulém pololetí poklesly její příjmy o 12,8 procenta, a to na 523 milionů eur. Loni přitom stejné číslo dosáhlo hodnoty až 600 milionů eur. V druhém čtvrtletí se pak příjmy známé značky propadly o osm procent. Důvodem je, jako u ostatních módních značek, nedostatečná poptávka zákazníků, a to především těch z Číny, potýkajících se s vysokou nezaměstnaností.

    Zdroj: Ferragamo

    Ovšem ani Ferragamo nezoufá a hledá způsoby, jak své výsledky v blížících se měsících vylepšit. „Budeme usilovat o co nejlepší výkon a příjmy, rozšíříme své publikum a posílíme angažovanost zákazníků pomocí nových produktů,“ prohlásil výkonný ředitel značky Marco Gobbetti. Dodal rovněž, že zaznamenal „povzbuzující signál“, a to v podobě nových kolekcí bot a kabelek, které u milovníků módy slaví značný úspěch.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    LVMH Prize získala Hodakova. Letošní finalisty charakterizovalo poctivé řemeslo a udržitelnost

    Kulturní centrum Foundation Louis Vuitton se na několik dní proměnilo v líheň nadějných módních talentů. Už tradičně se stalo místem pro konání finále soutěže pro začínající návrháře, známé jako LVMH Prize. Hlavní trofej získala značka Hodakova, vedlejší ocenění pak Duran Lantink a Standing Ground.

    Nenahraditelný pomocník, nebo zbytečná investice? TikTok propadl fixačním sprejům

    Bezchybně vypadající make-up po celý den je snem každého, kdo do něj ráno před zrcadlem investoval drahocenný čas. Pochopily to také mnohé beauty společnosti prodávající fixační spreje, slibující dokonalý vzhled. V letošním roce se do nich zamilovali i uživatelé TikToku. Ne každý model však splňuje to, co slibuje.

    Londýnský týden módy nezklamal. Úspěch sklidil JW Anderson, Simone Rocha i Richard Quinn

    Po oslňujících přehlídkách v New Yorku se pozornost módního světa obrátila na Londýn. Metropole ovšem vysoká očekávání ustála a představila hned několik úspěšných show. Své kolekce pro nadcházející jaro a léto totiž odhalily jedny z největších jmen Londýnského týdne módy, tedy JW Anderson, Simone Rocha či Richard Quinn.

    Promáčené boty vyměňte za mokré plavky. Léto prodlouží největší aquaparky světa

    Hřejivé paprsky, šplouchání nedaleké vody a chladivý drink, zpříjemňující už tak perfektní chvilky. Podobné letní vzpomínky s přicházejícím deštivým podzimem rychle mizí. Jejich odchod však může zpomalit cesta do jednoho z největších aquaparků světa. Stačí si jen vybrat.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―