Více

    ― Reklama ―

    Luxusní skupina Kering oznámila, že ji v druhé polovině letošního roku nejspíše čeká pokles zisků. Reagovala tím na negativní výsledky její největší společnosti, italské značky Gucci. Rovněž konglomerát LVMH čelí neveselým vyhlídkám, jelikož jeho prodeje v druhém čtvrtletí nedosáhly předpokládaných hodnot. Naopak Moncler Group slaví nečekané zisky.

    Kering varuje před poklesem zisků. Módní dům Gucci čelí propadu příjmů

    Firmy luxusního průmyslu v současnosti bojují s nevlídným ekonomickým prostředím. Zákazníci totiž za exkluzivní zboží neutrácí tak jako dříve. Zásadní dopad má na módní a beauty svět také situace v Číně, kde poptávka nadále stagnuje. Také proto ve středu skupina Kering oznámila negativní vyhlídky do druhé poloviny roku. Předpokládá totiž, že její zisky v následujících měsících ještě více poklesnou.

    Její provozní výnosy by tak mohly spadnout až o 30 procent. Na vině jsou pak především výsledky největší firmy Kering, tedy italské značky Gucci. Její příjmy se totiž v druhém čtvrtletí propadly o 19 procent. Analytici přitom očekávali pokles o 15,9 procenta. Finanční ředitelka Kering Armelle Poulou prohlásila, že zákazníci projevují zájem o nové produkty Gucci. Příliš se však neprodávají klasické kožené produkty, jako jsou kabelky Marmont či Ophidia.

    Moncler Group vykročil z davu. Oslavuje nečekané prodeje i zisky

    I přes negativní ekonomické vyhlídky však špatným zprávám nečelí všechny luxusní skupiny. Moncler Group totiž ve středu prohlásila, že se jí v první polovině letošního roku podařilo dosáhnout nečekaně pozitivních výsledků. Její čistý zisk vzrostl o 24 procenta, a to na 180 milionů eur. Loni přitom za stejné období vydělala pouhých 145 milionů eur. Na rozdíl od ostatních firem se jí navíc daří nejen na evropském, ale také čínském trhu.

    Akcie LVMH spadly o šest procent. Skupina nedosáhla předpokládaných výsledků

    Špatné zprávy však musela v úterý zveřejnit také luxusní skupina LVMH. Její prodeje z druhého čtvrtletí letošního roku totiž nedosáhly odhadovaných hodnot. Prodeje tak v uplynulých třech měsících vyšplhaly na 20,98 miliardy eur, namísto očekávaných 21,6 miliardy. Akcie konglomerátu proto ve středu poklesly o šest procent. Nejedná se ovšem o nečekanou reakci, v posledním roce totiž spadly až o 20 procent.

    Důvodem je pak především zmíněná negativní situace v Číně. Luxusní sektor totiž nadále očekává chvíli, kdy se tamní zákazníci navrátí ke stejným nákupním zvykům. Před světovou pandemií byli totiž považováni za hlavní tahouny módního a beauty sektoru. V současnosti se ovšem drží zpátky, jelikož se musí vypořádávat se stagnující ekonomikou. Čínu totiž trápí nejen vysoká nezaměstnanost, ale také krize na trhu s nemovitostmi.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Kering a LVMH čelí negativním výsledkům. Moncler Group však slaví nárůst zisků

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní skupina Kering oznámila, že ji v druhé polovině letošního roku nejspíše čeká pokles zisků. Reagovala tím na negativní výsledky její největší společnosti, italské značky Gucci. Rovněž konglomerát LVMH čelí neveselým vyhlídkám, jelikož jeho prodeje v druhém čtvrtletí nedosáhly předpokládaných hodnot. Naopak Moncler Group slaví nečekané zisky.

    - Reklama -

    Kering varuje před poklesem zisků. Módní dům Gucci čelí propadu příjmů

    Firmy luxusního průmyslu v současnosti bojují s nevlídným ekonomickým prostředím. Zákazníci totiž za exkluzivní zboží neutrácí tak jako dříve. Zásadní dopad má na módní a beauty svět také situace v Číně, kde poptávka nadále stagnuje. Také proto ve středu skupina Kering oznámila negativní vyhlídky do druhé poloviny roku. Předpokládá totiž, že její zisky v následujících měsících ještě více poklesnou.

    Její provozní výnosy by tak mohly spadnout až o 30 procent. Na vině jsou pak především výsledky největší firmy Kering, tedy italské značky Gucci. Její příjmy se totiž v druhém čtvrtletí propadly o 19 procent. Analytici přitom očekávali pokles o 15,9 procenta. Finanční ředitelka Kering Armelle Poulou prohlásila, že zákazníci projevují zájem o nové produkty Gucci. Příliš se však neprodávají klasické kožené produkty, jako jsou kabelky Marmont či Ophidia.

    Moncler Group vykročil z davu. Oslavuje nečekané prodeje i zisky

    I přes negativní ekonomické vyhlídky však špatným zprávám nečelí všechny luxusní skupiny. Moncler Group totiž ve středu prohlásila, že se jí v první polovině letošního roku podařilo dosáhnout nečekaně pozitivních výsledků. Její čistý zisk vzrostl o 24 procenta, a to na 180 milionů eur. Loni přitom za stejné období vydělala pouhých 145 milionů eur. Na rozdíl od ostatních firem se jí navíc daří nejen na evropském, ale také čínském trhu.

    - Reklama -

    Akcie LVMH spadly o šest procent. Skupina nedosáhla předpokládaných výsledků

    Špatné zprávy však musela v úterý zveřejnit také luxusní skupina LVMH. Její prodeje z druhého čtvrtletí letošního roku totiž nedosáhly odhadovaných hodnot. Prodeje tak v uplynulých třech měsících vyšplhaly na 20,98 miliardy eur, namísto očekávaných 21,6 miliardy. Akcie konglomerátu proto ve středu poklesly o šest procent. Nejedná se ovšem o nečekanou reakci, v posledním roce totiž spadly až o 20 procent.

    Důvodem je pak především zmíněná negativní situace v Číně. Luxusní sektor totiž nadále očekává chvíli, kdy se tamní zákazníci navrátí ke stejným nákupním zvykům. Před světovou pandemií byli totiž považováni za hlavní tahouny módního a beauty sektoru. V současnosti se ovšem drží zpátky, jelikož se musí vypořádávat se stagnující ekonomikou. Čínu totiž trápí nejen vysoká nezaměstnanost, ale také krize na trhu s nemovitostmi.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní přehlídka v posilovně. Vkusné oblečení na cvičení vám rozzáří trénink

    Oblečení na cvičení bývá často radostným nákupem. Možnosti jsou nekonečné, ať už se jedná o střihy, nebo barvy. Ne vždy ale cena odpovídá kvalitě, je proto dobré dávat si pozor na ukazatele správného provedení. Aktuálně populární značky atletického oblečení nabídnou lichotivé modely, stejně jako spolehlivý střih a materiál.

    Značky s napětím očekávají Black Friday. Letošní ročník slibuje vysněné prodeje

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    Hody podle TikToku. Rok 2024 si získaly trendy recepty sociálních sítí

    Populární platforma TikTok neslouží pouze pro generaci módních a beauty trendů. Její uživatelé si od ní s radostí nechají diktovat, co na talíř. Blížící se konec roku je proto ideální příležitostí vyzkoušet oblíbená jídla sociálních sítí. Připravte se na sodu se smetanou, strouhaná mražená rajčata nebo lavinu sýru cottage.

    Pánské mikiny se stahují do pozadí. Na jejich místo nastupuje kardigan

    Pánský šatník vždy tradičně sázel na jednoduchost a funkčnost. Současné trendy však přinášejí nový pohled na to, co může muž nosit každý den, aby přitom stále vypadal elegantně. Mikiny, které v posledních letech dominovaly neformálním outfitům, tak nyní ustupují do pozadí. Na scénu se dostává kardigan.

    Vánoční dobroty vylepší tematické nádobí. Investujte do luxusních stolních setů

    Vánoční tabule se neobejde bez perfektně vyladěného nádobí. Ať už hostíte večeři pro přátele, nabízíte lahodné cukroví nebo stolujete v rodinném kruhu, sváteční období si zaslouží speciální vybavení. Kouzelnou atmosféru tak kromě výzdoby dotvoří vánočně laděné talíře i skleničky, do kterých se vyplatí investovat.

    Módní scéna propadla nečekané ikoně. Získala si ji babička ze Zambie

    Milovníci módy čerpají inspiraci z neobvyklého zdroje. Jejich srdce si totiž získala pětaosmdesátiletá babička ze Zambie. Virální ikonou Instagramu se stala ve chvíli, kdy její luxusní outfity, vyfocené na pozadí afrického venkova, zveřejnila její vnučka. Původně hravý experiment tak oběma z nich změnil život.

    Módní svět zaplavily špičkové výstavy. Oslavují návrhy, fotografie i nákupní domy

    Na módní scéně není o kulturní zážitky nouze. Jak Paříž, tak New York vítají výstavy věnované různým aspektům luxusního průmyslu. Více se tak můžete dozvědět o zlatých návrzích z dílen světových designérů nebo historické tvorbě Dolce & Gabbana. Osloví vás ale i práce fotografa Petera Lindbergh nebo počátky dnešních nákupních center.

    I šedé vlasy můžou vypadat luxusně a trendy. Chce to odhodlání, sebevědomí a investici

    Přiznané šediny jsou velmi extrémní vzhled. Jejich nositelka totiž vždy riskuje, že ji okolí bude považovat za někoho, kdo se rozhodl o sebe nedbat. Aby se takovému dojmu vyhnula, je naopak potřeba šedivým vlasům i doplňujícímu make-upu věnovat mimořádnou pozornost.

    Udržitelně zabalené dárky ušetří čas i přírodu. Oslavte Vánoce zodpovědně

    I když blížící se svátky patří mezi jednu z nejoblíbenějších částí roku, příroda si v nich zrovna nelibuje. Vánoce za sebou totiž kromě radosti a hromady dárků zanechávají také silnou negativní stopu na životním prostředí. Ušetřete proto letos planetu i svůj čas a pusťte se do udržitelného, ovšem stále elegantního balení.

    Módní novinky v kostce: Carolina Herrera odhalila resort 2025 a Chanel obklopují nové spekulace

    Začátek týdne opět značí příval módních novinek. Carolina Herrera v Mexiku oslnila resort kolekcí pro rok 2025. Louis Vuitton zase v New Yorku odhalil dočasnou, ovšem neméně luxusní pobočku. Na druhé straně USA, v Los Angeles, skončil tamní fashion week. Chanel pak obklopují nové spekulace ohledně dalšího kreativního ředitele.

    Provokace a drama za hranicí nositelného. Alexander McQueen jako mistr dávné temnoty

    Alexander McQueen se zapsal do historie jako designérský mistr. Jeho druhé jméno by však mohlo být provokatér. V 90. letech minulého století totiž vytvořil kolekce, které se často pohybovaly na hraně a dráždily tak publikum i kritiky. Nezapomenutelně ovšem formovaly estetiku přelomu tisíciletí. 

    Vysmějte se prosincovému mrazu. Zachrání vás luxusní dovolená

    Blížící se svátky představují ideální příležitost pro vytoužený odpočinek. Utečte proto letos před zimou do teplých krajů. I když za prosincovou dovolenou zaplatíte promeškáním "klasických" Vánoc, nebudete litovat. Čekají na vás zdánlivě nekonečně písečné pláže, průsvitné oceány i bohatá kultura, doplněná o nic méně robustní kuchyni.

    Vyplatí se ještě investovat do Uggs? Mají našlápnuto na to, stát se novou verzí „Samba“

    Když se boty Ugg dostaly do popředí módní scény, jejich estetika nesklízela zrovna ovace. Měkké boty z ovčí kůže nosily hlavně maminky a pohodlí milující ženy, nezajímající se o trendy. V posledních dvou letech se ale stále častěji objevují na nohou hollywoodských celebrit. Stanou se z nich až příliš basic stálice, jakými jsou i Adidas Samba?

    Rozlouskněte oříšek každého cestovatele. Jak z kufru učinit bezchybný doplněk

    Cestovní zavazadlo je nedílnou součástí mnoha domácností. Značky nabízí zákazníkům přehršel tvarů, materiálů i barev. Kufr na kolečkách je pro mnoho cestovatelů nezpochybnitelnou volbou, vybrat ten správný je ale často běh na dlouhou trať. Důležité by pro vás mělo být vnitřní uspořádání, počet koleček i barva.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―