Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    První kampaň nového kreativního ředitele Moschino Adriana Appiolaza zachycuje vše, co slavnou italskou značku definuje. Rozhodl se ji totiž umístit do srdce Milána. Modelky tak pózovaly před slavnými památkami, jako je Duomo nebo věž Velasca. Návrhář je rovněž zachytil při aktivitě, která vás v italském hlavním městě módy rozhodně nemine, tedy nakupování. Oblékl je pak do kousků ze své první kolekce.

    Vedení Moschino se totiž ujal teprve začátkem letošního roku. Bývalý kreativní ředitel Jeremy Scott značku opustil po 10 letech loni v březnu. Jeho původní nástupce Davide Renne, dosazený do pozice loni v říjnu, ovšem jen pár dní po svém nástupu zemřel. Známý italský módní dům tak s čerstvou kampaní konečně startuje novou kapitolu. Reklama proto zároveň odhaluje pozměněnou image značky.

    Zdroj: Moschino

    Návrháři Adrianu Appiolaza se totiž umně podařilo spojit typické Moschino prvky se svým vlastním hravým stylem. Jeho kolekce, odhalená letos v únoru, tak zahrnovala klasické trompe l’oeil návrhy, denim, perly, puntíky nebo motivy mraků. Nechyběla ani řada vtipných kousků, mezi které patří například taška ve tvaru bagety. Nový kreativní ředitel tak zařídil, že duch Franca Moschino značku neopustil.

    Moschino se chystá na očekávaný růst. Připraví dva módní pop-upy

    Adrian Appiolaza napodobil styl zakladatele značky i v samotné kampani. Na některých fotografiích se totiž sám objevil, ovšem pouze v pozadí. Jedná se o zvyk, který započal sám Moschino. Za čerstvou reklamou pak stojí belgický fotograf Willy Vanderperre a stylista Alastair McKimm. Fotografie zveřejnila značka ve středu na svém Instagramu poté, co kompletně smazala veškerý předešlý obsah.

    „Máme velká očekávání pro potenciál naší značky a už nyní začínáme sklízet ovoce naší práce,“ prohlásil pak pro Fashion Network výkonný předseda skupiny Aeffe, pod kterou Moschino spadá, Massimo Ferretti. Společnost také proto na září plánuje dva pop-upy. Jeden přichystá v slavné Galeries Lafayette v Paříži, zatímco druhý otevře v obchodním centru Lotte v Soulu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    - Reklama -

    První kampaň nového kreativního ředitele Moschino Adriana Appiolaza zachycuje vše, co slavnou italskou značku definuje. Rozhodl se ji totiž umístit do srdce Milána. Modelky tak pózovaly před slavnými památkami, jako je Duomo nebo věž Velasca. Návrhář je rovněž zachytil při aktivitě, která vás v italském hlavním městě módy rozhodně nemine, tedy nakupování. Oblékl je pak do kousků ze své první kolekce.

    Vedení Moschino se totiž ujal teprve začátkem letošního roku. Bývalý kreativní ředitel Jeremy Scott značku opustil po 10 letech loni v březnu. Jeho původní nástupce Davide Renne, dosazený do pozice loni v říjnu, ovšem jen pár dní po svém nástupu zemřel. Známý italský módní dům tak s čerstvou kampaní konečně startuje novou kapitolu. Reklama proto zároveň odhaluje pozměněnou image značky.

    Zdroj: Moschino

    - Reklama -

    Návrháři Adrianu Appiolaza se totiž umně podařilo spojit typické Moschino prvky se svým vlastním hravým stylem. Jeho kolekce, odhalená letos v únoru, tak zahrnovala klasické trompe l’oeil návrhy, denim, perly, puntíky nebo motivy mraků. Nechyběla ani řada vtipných kousků, mezi které patří například taška ve tvaru bagety. Nový kreativní ředitel tak zařídil, že duch Franca Moschino značku neopustil.

    Moschino se chystá na očekávaný růst. Připraví dva módní pop-upy

    Adrian Appiolaza napodobil styl zakladatele značky i v samotné kampani. Na některých fotografiích se totiž sám objevil, ovšem pouze v pozadí. Jedná se o zvyk, který započal sám Moschino. Za čerstvou reklamou pak stojí belgický fotograf Willy Vanderperre a stylista Alastair McKimm. Fotografie zveřejnila značka ve středu na svém Instagramu poté, co kompletně smazala veškerý předešlý obsah.

    „Máme velká očekávání pro potenciál naší značky a už nyní začínáme sklízet ovoce naší práce,“ prohlásil pak pro Fashion Network výkonný předseda skupiny Aeffe, pod kterou Moschino spadá, Massimo Ferretti. Společnost také proto na září plánuje dva pop-upy. Jeden přichystá v slavné Galeries Lafayette v Paříži, zatímco druhý otevře v obchodním centru Lotte v Soulu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Londýnský týden módy nezklamal. Úspěch sklidil JW Anderson, Simone Rocha i Richard Quinn

    Po oslňujících přehlídkách v New Yorku se pozornost módního světa obrátila na Londýn. Metropole ovšem vysoká očekávání ustála a představila hned několik úspěšných show. Své kolekce pro nadcházející jaro a léto totiž odhalily jedny z největších jmen Londýnského týdne módy, tedy JW Anderson, Simone Rocha či Richard Quinn.

    Promáčené boty vyměňte za mokré plavky. Léto prodlouží největší aquaparky světa

    Hřejivé paprsky, šplouchání nedaleké vody a chladivý drink, zpříjemňující už tak perfektní chvilky. Podobné letní vzpomínky s přicházejícím deštivým podzimem rychle mizí. Jejich odchod však může zpomalit cesta do jednoho z největších aquaparků světa. Stačí si jen vybrat.

    Droga jménem buy now pay later. Módní svět propadl nebezpečné závislosti

    Metoda platby známá jako buy now pay later není ve světě luxusu žádnou novinkou. V uplynulých měsících ovšem začíná být čím dál více jasné, že se nejedná pouze o nevinnou finanční pomoc, ale spíše nebezpečnou drogu. Rozdělení splátek bez úroků si totiž podalo ruku s pomíjivými mikro trendy a společně tak kralují módní scéně.

    Móda jako odraz doby, ve které žijeme. Dystopian fashion slučuje futurismus a temnotu

    Dystopian fashion, známá také jako dystopiacore nebo techwear, čerpá inspiraci z post-apokalyptických scénářů. V nich se střetávají technologie, temnota a boj o přežití. Styl je hluboce zakořeněn v populární kultuře, kterou ovlivnily filmy jako Matrix, Blade Runner či Duna. Jeho estetika je plná technologických inovací a futuristických prvků.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―