Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    První kampaň nového kreativního ředitele Moschino Adriana Appiolaza zachycuje vše, co slavnou italskou značku definuje. Rozhodl se ji totiž umístit do srdce Milána. Modelky tak pózovaly před slavnými památkami, jako je Duomo nebo věž Velasca. Návrhář je rovněž zachytil při aktivitě, která vás v italském hlavním městě módy rozhodně nemine, tedy nakupování. Oblékl je pak do kousků ze své první kolekce.

    Vedení Moschino se totiž ujal teprve začátkem letošního roku. Bývalý kreativní ředitel Jeremy Scott značku opustil po 10 letech loni v březnu. Jeho původní nástupce Davide Renne, dosazený do pozice loni v říjnu, ovšem jen pár dní po svém nástupu zemřel. Známý italský módní dům tak s čerstvou kampaní konečně startuje novou kapitolu. Reklama proto zároveň odhaluje pozměněnou image značky.

    Zdroj: Moschino

    Návrháři Adrianu Appiolaza se totiž umně podařilo spojit typické Moschino prvky se svým vlastním hravým stylem. Jeho kolekce, odhalená letos v únoru, tak zahrnovala klasické trompe l’oeil návrhy, denim, perly, puntíky nebo motivy mraků. Nechyběla ani řada vtipných kousků, mezi které patří například taška ve tvaru bagety. Nový kreativní ředitel tak zařídil, že duch Franca Moschino značku neopustil.

    Moschino se chystá na očekávaný růst. Připraví dva módní pop-upy

    Adrian Appiolaza napodobil styl zakladatele značky i v samotné kampani. Na některých fotografiích se totiž sám objevil, ovšem pouze v pozadí. Jedná se o zvyk, který započal sám Moschino. Za čerstvou reklamou pak stojí belgický fotograf Willy Vanderperre a stylista Alastair McKimm. Fotografie zveřejnila značka ve středu na svém Instagramu poté, co kompletně smazala veškerý předešlý obsah.

    „Máme velká očekávání pro potenciál naší značky a už nyní začínáme sklízet ovoce naší práce,“ prohlásil pak pro Fashion Network výkonný předseda skupiny Aeffe, pod kterou Moschino spadá, Massimo Ferretti. Společnost také proto na září plánuje dva pop-upy. Jeden přichystá v slavné Galeries Lafayette v Paříži, zatímco druhý otevře v obchodním centru Lotte v Soulu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    První kampaň nového kreativního ředitele Moschino Adriana Appiolaza zachycuje vše, co slavnou italskou značku definuje. Rozhodl se ji totiž umístit do srdce Milána. Modelky tak pózovaly před slavnými památkami, jako je Duomo nebo věž Velasca. Návrhář je rovněž zachytil při aktivitě, která vás v italském hlavním městě módy rozhodně nemine, tedy nakupování. Oblékl je pak do kousků ze své první kolekce.

    Vedení Moschino se totiž ujal teprve začátkem letošního roku. Bývalý kreativní ředitel Jeremy Scott značku opustil po 10 letech loni v březnu. Jeho původní nástupce Davide Renne, dosazený do pozice loni v říjnu, ovšem jen pár dní po svém nástupu zemřel. Známý italský módní dům tak s čerstvou kampaní konečně startuje novou kapitolu. Reklama proto zároveň odhaluje pozměněnou image značky.

    Zdroj: Moschino

    Návrháři Adrianu Appiolaza se totiž umně podařilo spojit typické Moschino prvky se svým vlastním hravým stylem. Jeho kolekce, odhalená letos v únoru, tak zahrnovala klasické trompe l’oeil návrhy, denim, perly, puntíky nebo motivy mraků. Nechyběla ani řada vtipných kousků, mezi které patří například taška ve tvaru bagety. Nový kreativní ředitel tak zařídil, že duch Franca Moschino značku neopustil.

    Moschino se chystá na očekávaný růst. Připraví dva módní pop-upy

    Adrian Appiolaza napodobil styl zakladatele značky i v samotné kampani. Na některých fotografiích se totiž sám objevil, ovšem pouze v pozadí. Jedná se o zvyk, který započal sám Moschino. Za čerstvou reklamou pak stojí belgický fotograf Willy Vanderperre a stylista Alastair McKimm. Fotografie zveřejnila značka ve středu na svém Instagramu poté, co kompletně smazala veškerý předešlý obsah.

    „Máme velká očekávání pro potenciál naší značky a už nyní začínáme sklízet ovoce naší práce,“ prohlásil pak pro Fashion Network výkonný předseda skupiny Aeffe, pod kterou Moschino spadá, Massimo Ferretti. Společnost také proto na září plánuje dva pop-upy. Jeden přichystá v slavné Galeries Lafayette v Paříži, zatímco druhý otevře v obchodním centru Lotte v Soulu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―